quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die linker is gebroken wit zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die linker is gebroken wit zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook best leuk werk!
Ziet er goed uit, is het een easy apply lijmlaag (met luchtkanaaltjes)!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:04 schreef outoftheblue het volgende:
M'n eerste wrap:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat spul wat ik gekocht heb blijkt trouwens Teckwrap te heten.
Meestal zijn het X5, X6, Q7 e.d., (nog) geen Ferrari's of Lambo's.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Al eens écht dure wagens onder handen genomen?
Met luchtkanaaltjes inderdaad. De structuur van die kanaaltjes is anders dan 3M, maar het werkt prima. En dat voor maar ¤10 per meter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:15 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is het een easy apply lijmlaag (met luchtkanaaltjes)!?
Ik vind die AMG die je postte veeeeel mooier dan die stadstractorsquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Meestal zijn het X5, X6, Q7 e.d., (nog) geen Ferrari's of Lambo's.
Ziet er netjes uit. Maar de streetgasm deelnemers hebben toch genoeg ervaring met dit?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:04 schreef outoftheblue het volgende:
M'n eerste wrap:
Die laten het doen door de sponsor heaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Maar de streetgasm deelnemers hebben toch genoeg ervaring met dit?
Ah oke. En hoe nu verder? Ga je de hele auto nu doen? En ging het makkelijk?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef outoftheblue het volgende:
[..]
Die laten het doen door de sponsor hea
Ja, ik ga de hele auto doen. Het is geen makkelijk werk, maar ik had me van tevoren goed ingelezen dus ik wist wat ik moest doenquote:Op woensdag 30 april 2014 07:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke. En hoe nu verder? Ga je de hele auto nu doen? En ging het makkelijk?
Heel netjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:04 schreef outoftheblue het volgende:
M'n eerste wrap:
Ach voor dat geld is het een gokje waard tochquote:Op woensdag 30 april 2014 12:06 schreef outoftheblue het volgende:
[..]
Ja, ik ga de hele auto doen. Het is geen makkelijk werk, maar ik had me van tevoren goed ingelezen dus ik wist wat ik moest doen
Grootste deel doe ik alleen. Extra handen zijn soms echter wel welkomquote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach voor dat geld is het een gokje waard tochdoe je het alleen of samen met iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |