nueckenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef Pixy_Stix het volgende:
Wat moet een meid van 25 met een vent van 55.
Hij vatte het op als ongeïnteresseerd. Ts kan ook gewoon sociaal onhandig zijn. Hij had wel iets meer toenadering bij haar kunnen zoeken (ipv een keertje een praatje maken), dan had ts misschien kunnen proberen voortaan ook wat meer initiatief te tonen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:54 schreef GraagWatWater het volgende:
[..]
Ja oké, laat de man alles regelen met een vrouw die waarschijnlijk ongeïnteresseerd lijkt.
En dan die laatste zin neerzetten?
Eerst zelf contact gaan vermijden en dan buhu als hij iemand anders kreegquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd geen zin om hier een topic over te openen omdat ik hoopte door het te verdringen te vergeten, maar dat lukt niet zo goed..
Bij mij op werk vond/vind? ik een man leuk. Het is normaal gesproken totaal mijn type niet, maar ik merk dat ik de afgelopen maanden steeds vaker op oudere mannen ben gaan vallen. Ik kijk veel minder naar het uiterlijk en vooral de introversie en vriendelijkheid trok mij aan mij deze man.
Elke keer wanneer ik opkeek zag ik hem naar mij staren, tot het punt dat ik mij ongemakkelijk begon te voelen en daardoor ben ik oogcontact gaan vermijden. Niet omdat ik hem niet meer leuk vond, maar omdat ik me geen houding meer wist te geven.
Maar vorige week vrijdag veranderde alles ineens. Ik kreeg van mijn vrouwelijke collega te horen dat hij altijd naar haar staarde (dus hij doet het ook bij haar dacht ik?; ik zal me wel ingebeeld hebben dat hij iets in mij zag?). Op een gegeven moment (dezelfde dag nog) kwam hij met ons een praatje maken (terwijl het een verlegen type is) en hij vroeg aan ons allebei of dat we een film wilde huren. Mijn collega (best wel een flirt en makkelijk in de omgang met mensen) zei dat ze wel wat films wilde verhuren. Ze gingen samen die films uitzoeken.
Mijn vermoeden werd voor mij vandaag bevestigd (tenzij ik het verkeerd concludeer). Vanochtend tijdens het werken kwam hij ineens opdagen (terwijl het niet zijn werkdag is), hij groette mij maar liep meteen naar mijn collega door en ging met haar een praatje maken. Ik voelde mij echt zo klein op dat moment.
Nadat hij weer vertrok, kwam mijn vrouwelijke collega mij vragen waarom hij wel met haar een praatje maakt en niet met mij. Deze opmerking deed ook best pijn.
Ik snap nu niet waarom hij zich gedraagt zoals hij doet? Want ik lieg niet als ik zeg dat hij eerst zijn ogen niet van mij kon afhouden en af en toe glimlachte. Is het omdat ik zelf geen initiatief heb getoond? En mijn collega wel heel makkelijk in de omgang is? Of vind hij haar gewoon knapper/leuker?
Fuck this shitt. Ik ga nooit meer gevoelens voor een jongen/man vasthouden. Ik heb vandaag zelfs onderweg naar huis gehuild. Wat ik zelf ook vreemd vind, want het is niet dat ik een relatie met hem had.
Gefrustreerde mannen die zelf niks durvenquote:
Vond, nu vind hij die andere leuker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:06 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hij vatte het op als ongeïnteresseerd. Ts kan ook gewoon sociaal onhandig zijn. Hij had wel iets meer toenadering bij haar kunnen zoeken (ipv een keertje een praatje maken), dan had ts misschien kunnen proberen voortaan ook wat meer initiatief te tonen.
Hij was degene die haar leuk vond en als hij het had opgevat als "ts is verlegen" of "ts is onhandig", had hij vast nog wel meer praatjes gemaakt.
En daarom zeg ik ook: ts, hij was gewoon niet de juiste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vond, nu vind hij die andere leuker.
'Speel ze'quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannen die zelf niks durven
Als vrouw moet je soms gewoon hard-to-get spelen, is sexier dan meteen laten blijken dat je iemand leuk vindt.
Zelf mag je best ook moeite doenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
In bijna alle boeken waarin ook maar een beetje liefde voorkomt, is het de vrouw die geforceerd de boot afhoudt en de man die op haar jaagt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
'Speel ze'Als er iets een afknapper is dan zijn het mensen die niet zichzelf zijn.
Boeken...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:16 schreef Yalesa het volgende:
[..]
In bijna alle boeken waarin ook maar een beetje liefde voorkomt, is het de vrouw die geforceerd de boot afhoudt en de man die op haar jaagt.
En eigenlijk vind ik het bij een man ook best sexy als hij een beetje hard-to-get doet.
Omdat hard-to-get aantrekkelijker is, zo houd je langer iemans interesse vast, mits je het niet te lang doordraaft natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeken...
Laten we vooral niet bij de realiteit blijven.
Straks neem je 'The Notebook' nog als voorbeeld voor hoe het in het normale leven gaat.
Waarom extra moeilijk doen en de kans lopen dat die vent daar geen zin in heeft zodat je er zelf achteraan kan? Waarom overal om heen draaien?![]()
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:26 schreef snakelady het volgende:
Als een man interesse in jou toont en jij reageert er niet op, een een andere vrouw waar hij ook interesse in toont reageert wel, dan is het toch echt je eigen schuld als jij ook interesse in hem had.
Als jij iemand leuk vind en met hem flirt en die man reageert niet terug hou je toch ook de eer aan jezelf en stop je daar mee?
Doordat er een ideaalbeeld wordt gecreëerd door romantici dat niet echt dicht bij de werkelijkheid staat voor het leven van jan met de pet, krijg je dit soort gare topics.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Omdat hard-to-get aantrekkelijker is, zo houd je langer iemans interesse vast, mits je het niet te lang doordraaft natuurlijk.
Don't feed the need, but make hungry.
En als het in bijna alle boeken over liefde staat, denk ik dat je het best serieus mag nemen.
Of TS heeft de signalen gewoon verkeerd gelezen...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.
En als hij interesse toont in twee vrouwen tegelijk, is hij misschien toch niet zo dol (geweest) op ts.
Dus hij was gewoon niet de juiste. En het is misschien beter dat ts deze "man" heeft misgelopen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.
En als hij interesse toont in twee vrouwen tegelijk, is hij misschien toch niet zo dol (geweest) op ts.
Dus hij was gewoon niet de juiste. En het is misschien beter dat ts deze "man" heeft misgelopen.
Van wat ik begrijp van TS is dit al veel langer bezig ( maanden) en ik doe niet aan hard-to-get spelen, als ik interesse heb in een man en hij heeft interesse in mij dan laat ik flirterig merken dat die interesse dus wederzijds is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen, staat het toch wel dicht bij de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doordat er een ideaalbeeld wordt gecreëerd door romantici dat niet echt dicht bij de werkelijkheid staat voor het leven van jan met de pet, krijg je dit soort gare topics.
Als een man de hele dag naar je staart en glimlacht, denk ik niet dat je dat makkelijk verkeerd kunt interpreteren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of TS heeft de signalen gewoon verkeerd gelezen...
Vrouwen hebben er namelijk nogal een handje van achter allerlei onschuldige dingen te veel te zoeken.
---quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er word niet veel op jou gejaagd of wel? Dikkie
Zoals ik net al zei: ts speelt geen hard-to-get, ts is misschien gewoon onhandig. En dat jij op die manier elke man hebt kunnen krijgen die je wilde, is natuurlijk fantastisch voor jou, maar dit is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp van TS is dit al veel langer bezig ( maanden) en ik doe niet aan hard-to-get spelen, als ik interesse heb in een man en hij heeft interesse in mij dan laat ik flirterig merken dat die interesse dus wederzijds is.
In de 33 jaar dat ik nu besta is me dat altijd prima afgegaan en heb ik iedere man waar ik interesse in had zo nog kunnen krijgen. Wel voor langdurige relaties overigens.
Het leven is geen chick lit.
Dat kan, maar dan niet butthurt gaan reageren en niet begrijpen waarom?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:44 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: ts speelt geen hard-to-get, ts is misschien gewoon onhandig. En dat jij op die manier elke man hebt kunnen krijgen die je wilde, is natuurlijk fantastisch voor jou, maar dit is niet voor iedereen weggelegd.
Die man had toch ook kunnen denken: "oh, ze is verlegen/onhandig". Dan had hij misschien wat meer kunnen doen dan een keertje een praatje maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan niet butthurt gaan reageren en niet begrijpen waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |