Mee eens.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Dit. En het is ineens wel heel erg afgeraffeld. Prima dat de makers aan het begin al wisten hoe het ging eindigen (de beelden van dochter en zoon waren volgens mij al veel eerder opgenomen aan hun uiterlijk te zien), dus dan heb je 9 seizoenen om daar naartoe te werken. Dan moet je niet 8 jaar in 8 seizoenen stoppen, vervolgens een weekend in 22 afleveringen en dan 20 jaar in 2 afleveringen. Beetje krom. Nu wordt de opbouw van de moeder (hele fijne en waardevolle toevoeging aan de serie) eigenlijk teniet gedaan.
Jammer, maar het einde symboliseert wel een beetje mijn mening over de serie: heeft zijn ups, maar helaas iets teveel downs en vooral naar het einde toe is het schrijfwerk gewoon een flink pak minder geworden. Maar goed, ik keek het voor de fun, verstand op nul, niet omdat het nu zo super goed was. Prima nu dat het over is, ik heb er genoeg plezier van gehad.
Nou ja eigenlijk is HIMYM een van de weinige comedy series waar echt een doel was over de hele serie genomen. Dus dat maakt niet zoveel uit, bij comedy draait het over het algemeen altijd om de karakters.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mee eens.
HIMYM zal de geschiedenis ingaan als een serie waar de karakters interessanter werden dan het verhaal, en stiekem minstens 2 seizoenen over datum is.
Al en al heb ik me prima vermaakt met de serie. Ik heb bijna geen aflevering gemist, maar een all-time klassieker zoals Friends zal het nimmer worden. Daarvoor was het schrijfwerk te vaak van bedenkelijk niveau.
Nee, ze gebruikten al 6 jaar alsmaar dezelfde beelden. Altijd dezelfde knikjes, 'WHAT?' en dergelijke, en dan ook nog sporadisch. Ze hadden ook gewoon het geluid van die laatste opnames kunnen gebruiken. Of opnieuw laten inspreken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar konden ze ook moeilijk omheen. Dan zou het verhaal afgesloten worden zonder enige reactie van de kinderen. Of ze moeten nieuwe opnamen maken terwijl die kids al volwassen zijn, dat werkt ook niet.
Wat betreft realisme in deze aflevering is het zeker on the head, maar kom op; ringbear, omgaan met 2 ex-vriendjes in 1 groep, tot zover de realisme denk ik dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Prima afsluiter vind ik. Met een series final zijn mensen meestal wel ergens ontevreden over dus soit, maar vond wel goed dat ze ipv een standaard happily ever after voor iedereen er realistisch sausje aan hebben gegeven met scheiding Robin en Barney, Barney die er eentje bezwangert, de 'mother' van het verhaal die door ziekte getroffen wordt en overlijd en dat de gang een tijdje niet de gang was door hoe dingen nu eenmaal gaan in het leven.
Een hilarische komedie zoals in eerste paar seizoenen was het al een tijdje niet meer, maar de levensgebeurtenissen zijn opzich wel goed gedaan.
Om hier nog even op terug te komen: challenge completed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar konden ze ook moeilijk omheen. Dan zou het verhaal afgesloten worden zonder enige reactie van de kinderen. Of ze moeten nieuwe opnamen maken terwijl die kids al volwassen zijn, dat werkt ook niet.
Ze hadden wel meer mogen knippen als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog 1 ding dan: het schijnt dat er 18 minuten(!) geknipt zijn uit deze laatste aflevering.
18 minuten. Dat is gewoon bijna een derde deel aan het geheel
Ik blijf bij de gealterde final scene hierboven. Maar ben het met je eens, ze hadden meer mogen knippen... Wil alleen zeggen dat ze gewoon echt véél hebben weggelaten.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hadden wel meer mogen knippen als je het mij vraagt.
Dat was ook het gene wat het einde van de serie had moeten zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: challenge completed.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren.
Echt he, fucking 20 afleveringen over die bruiloft en dan aan het eind ff, "o ja, we zijn gescheiden."quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef Loserkid het volgende:
[..]Zhenardamus.
Vond het opzich geen verkeerd einde, alleen Tracy is zo schattig, kweet niet had het Teddy Westwide wel gegund om de rest van zijn leven met een voor hem perfecte vrouw door te brengen..
Jammer idd dat het laatste seizoen vooral over de bruiloft ging die verder niet erg relevant was, en dat dat in de eerste aflevering daarna alweer over was.
Maar daarom vind ik het einde nog wel mooi, niet perfect ofzo maar wel een prima einde.
Tracy: "Sorry I know it's bad luck to see the bride in het dress.."
If only you knew Tracy
Eens, zo had het moeten zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: challenge completed.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren.
Zit wat in..quote:Op woensdag 2 april 2014 13:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich ook wel een aardige kijk op de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |