abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138422069
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef vinnypassy het volgende:

[..]

Dit. En het is ineens wel heel erg afgeraffeld. Prima dat de makers aan het begin al wisten hoe het ging eindigen (de beelden van dochter en zoon waren volgens mij al veel eerder opgenomen aan hun uiterlijk te zien), dus dan heb je 9 seizoenen om daar naartoe te werken. Dan moet je niet 8 jaar in 8 seizoenen stoppen, vervolgens een weekend in 22 afleveringen en dan 20 jaar in 2 afleveringen. Beetje krom. Nu wordt de opbouw van de moeder (hele fijne en waardevolle toevoeging aan de serie) eigenlijk teniet gedaan.

Jammer, maar het einde symboliseert wel een beetje mijn mening over de serie: heeft zijn ups, maar helaas iets teveel downs en vooral naar het einde toe is het schrijfwerk gewoon een flink pak minder geworden. Maar goed, ik keek het voor de fun, verstand op nul, niet omdat het nu zo super goed was. Prima nu dat het over is, ik heb er genoeg plezier van gehad.
Mee eens.

HIMYM zal de geschiedenis ingaan als een serie waar de karakters interessanter werden dan het verhaal, en stiekem minstens 2 seizoenen over datum is.

Al en al heb ik me prima vermaakt met de serie. Ik heb bijna geen aflevering gemist, maar een all-time klassieker zoals Friends zal het nimmer worden. Daarvoor was het schrijfwerk te vaak van bedenkelijk niveau.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 2 april 2014 @ 00:08:10 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138422140
:'(
  woensdag 2 april 2014 @ 00:16:35 #103
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138422469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mee eens.

HIMYM zal de geschiedenis ingaan als een serie waar de karakters interessanter werden dan het verhaal, en stiekem minstens 2 seizoenen over datum is.

Al en al heb ik me prima vermaakt met de serie. Ik heb bijna geen aflevering gemist, maar een all-time klassieker zoals Friends zal het nimmer worden. Daarvoor was het schrijfwerk te vaak van bedenkelijk niveau.
Nou ja eigenlijk is HIMYM een van de weinige comedy series waar echt een doel was over de hele serie genomen. Dus dat maakt niet zoveel uit, bij comedy draait het over het algemeen altijd om de karakters.

Met Friends vergelijken vind ik altijd een heikel puntje, daar waren de laatste seizoenen ook niet briljant. Daarnaast is het één van de laatste series die ik nog op televisie moest volgen, nostalgie enzo, volgende dag op school het over de nieuwste aflevering hebben.

Voorlopig zeg ik Scrubs (minus Scrubs: Interns) als beste, maar zeker ook het beste einde.
  woensdag 2 april 2014 @ 00:18:15 #104
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138422522
Voorbij, over, klaar ;(

Aan de ene kant erg sneu dat de moeder is overleden, eindelijk gevonden waar je zolang naar op zoek bent en dan door onverwachte wendingen is het zo snel voorbij :{ :{

Aan de andere kant, mooi hoe ze het Ted/Robin verhaal in het laatste seizoen zo hebben laten eindigen dat het duidelijk was dat er nog altijd een idee bestaat dat zij voor elkaar gemaakt zijn. Waar ik wel degelijk het idee heb dat voor Ted na het ontmoeten van de moeder Robin een "tweede keus" werd. Uiteraard komt het nu over als of Ted op Robin heeft gewacht, maar 6 jaar na het overlijden van je vrouw bestaat er zeer waarschijnlijk (ik kan er gelukkig niet over mee praten) wel een gevoel van doorgaan met het leven. Robin lijkt mij dan degene waar hij het gelukkigst mee kan zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_138423062
Prima afsluiter vind ik. Met een series final zijn mensen meestal wel ergens ontevreden over dus soit, maar vond wel goed dat ze ipv een standaard happily ever after voor iedereen er realistisch sausje aan hebben gegeven met scheiding Robin en Barney, Barney die er eentje bezwangert, de 'mother' van het verhaal die door ziekte getroffen wordt en overlijd en dat de gang een tijdje niet de gang was door hoe dingen nu eenmaal gaan in het leven.

Een hilarische komedie zoals in eerste paar seizoenen was het al een tijdje niet meer, maar de levensgebeurtenissen zijn opzich wel goed gedaan.
  woensdag 2 april 2014 @ 00:41:42 #106
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_138423175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Daar konden ze ook moeilijk omheen. Dan zou het verhaal afgesloten worden zonder enige reactie van de kinderen. Of ze moeten nieuwe opnamen maken terwijl die kids al volwassen zijn, dat werkt ook niet.
Nee, ze gebruikten al 6 jaar alsmaar dezelfde beelden. Altijd dezelfde knikjes, 'WHAT?' en dergelijke, en dan ook nog sporadisch. Ze hadden ook gewoon het geluid van die laatste opnames kunnen gebruiken. Of opnieuw laten inspreken.

In feite legt dit artikel het perfect uit wat ik probeer te stellen ermee:
http://www.hitfix.com/wha(...)they-conned-us-all/1
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 2 april 2014 @ 00:43:58 #107
328189 ArnieAlberts
pi_138423231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Prima afsluiter vind ik. Met een series final zijn mensen meestal wel ergens ontevreden over dus soit, maar vond wel goed dat ze ipv een standaard happily ever after voor iedereen er realistisch sausje aan hebben gegeven met scheiding Robin en Barney, Barney die er eentje bezwangert, de 'mother' van het verhaal die door ziekte getroffen wordt en overlijd en dat de gang een tijdje niet de gang was door hoe dingen nu eenmaal gaan in het leven.

Een hilarische komedie zoals in eerste paar seizoenen was het al een tijdje niet meer, maar de levensgebeurtenissen zijn opzich wel goed gedaan.
Wat betreft realisme in deze aflevering is het zeker on the head, maar kom op; ringbear, omgaan met 2 ex-vriendjes in 1 groep, tot zover de realisme denk ik dan.

En hier zat ik, hopend dat de finale 'geen smetje zou krijgen omdat de personages uit de mogelijke spin-off erin geïntroduceerd worden' :')
  woensdag 2 april 2014 @ 01:00:07 #108
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138423562
Eindelijk de laatste afleveringen gezien. Eindelijk kan deze serie afgesloten worden.
Ik vind het wel jammer dat de moeder toch dood is gegaan. Ook al had ik het hier gelezen.
Toch wel jammer dat Ted en Robin weer samen zijn. Maar uiteindelijk toch wel enorm genoten en vermaakt met deze serie.

:')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 2 april 2014 @ 01:26:32 #109
328189 ArnieAlberts
pi_138424012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Daar konden ze ook moeilijk omheen. Dan zou het verhaal afgesloten worden zonder enige reactie van de kinderen. Of ze moeten nieuwe opnamen maken terwijl die kids al volwassen zijn, dat werkt ook niet.
Om hier nog even op terug te komen: challenge completed.

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren. :)
  woensdag 2 april 2014 @ 01:43:42 #110
328189 ArnieAlberts
pi_138424289
Nog 1 ding dan: het schijnt dat er 18 minuten(!) geknipt zijn uit deze laatste aflevering.

18 minuten. Dat is gewoon bijna een derde deel aan het geheel :o
pi_138424366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog 1 ding dan: het schijnt dat er 18 minuten(!) geknipt zijn uit deze laatste aflevering.

18 minuten. Dat is gewoon bijna een derde deel aan het geheel :o
Ze hadden wel meer mogen knippen als je het mij vraagt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_138424477
Ik vond het best wel een emotioneel finale... Wel zonde van het laatste beetje over Robin, en het missen van ''the grief''. Ondanks dat de laatste seizoenen niet echt van een enorme kwaliteit waren, ga ik het wel missen ;(
  woensdag 2 april 2014 @ 02:08:14 #113
328189 ArnieAlberts
pi_138424550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ze hadden wel meer mogen knippen als je het mij vraagt.
Ik blijf bij de gealterde final scene hierboven. Maar ben het met je eens, ze hadden meer mogen knippen... Wil alleen zeggen dat ze gewoon echt véél hebben weggelaten.
  woensdag 2 april 2014 @ 04:52:11 #114
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138425399
Coby Smulders Boobjob?
  woensdag 2 april 2014 @ 08:07:15 #116
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_138425640
Beetje gemengde gevoelens na deze finale. Het laatste seizoen was eigenlijk veel te langzaam al was het fijn dat je de moeder echt leerde kennen (en nog belangrijker vond dat ze echt bij Ted pastte) en dan raffel je even in een finale aflevering plotwending na plotwending (scheiding, banenwisseling, sterfgeval etc.) af alsof het niets is in eigenlijk flashforwards die de serie geen eer aan deden. Leuk dat de cockamouse en de naam van de stripper terug kwamen maar voor mij viel het einde toch tegen :( (en dat zal het ook altijd blijven doen)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren. :)
Dat was ook het gene wat het einde van de serie had moeten zijn :D

Nou kan ik heel goed begrijpen dat ze in seizoen 2 (toen ze de scene met de kinderen opnamen) zo iets hadden van dit is het verhaal van Ted die op Robin blijft vallen, maar na de gehele trage opbouw van het laatste seizoen (3 dagen in 23 afleveringen, eat that Dragon ball Z) past het gewoon niet meer. Je mocht die moeder echt en dat was echt een prachtige, eindwaardige scene!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 2 april 2014 @ 08:13:12 #117
424705 Kimberley_
MijnBreinTV
pi_138425687
Oke ik had beter niet in dit topic kunnen kijken, maar mijn nieuwsgierigheid won. Heb de finale nog niet gezien, maar de moeder gaat dus dood? Hoewel de beginseizoenen het beste waren vind ik HIMYM één van de leukste series ooit :D Jammer dat het nu voorbij is!
Psychologe in de dop die haar passie deelt op Youtube
  Redactie Frontpage woensdag 2 april 2014 @ 08:22:00 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138425764
Het gaat ook helemaal noet over de moeder, het gaat over Ted en Robin al die jaren
Blegh
pi_138425803
Ik heb heel season 9 geskipt, was er al helemaal klaar mee. Gister toch maar de finale bekeken, omdat ik toch jarenlang wel plezier heb gehad. Beter niet kunnen doen, kut einde. Barney's gedeelte sloeg nergens op en Ted's verhaal was gewoon dramatisch uitgewerkt. Had gewoon moeten eindigen zoals in dat YT-filmpje hierboven.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_138425987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef Loserkid het volgende:

[..]

_O_ Zhenardamus.
Vond het opzich geen verkeerd einde, alleen Tracy is zo schattig, kweet niet had het Teddy Westwide wel gegund om de rest van zijn leven met een voor hem perfecte vrouw door te brengen..
Jammer idd dat het laatste seizoen vooral over de bruiloft ging die verder niet erg relevant was, en dat dat in de eerste aflevering daarna alweer over was.
Maar daarom vind ik het einde nog wel mooi, niet perfect ofzo maar wel een prima einde.

Tracy: "Sorry I know it's bad luck to see the bride in het dress.."
If only you knew Tracy
Echt he, fucking 20 afleveringen over die bruiloft en dan aan het eind ff, "o ja, we zijn gescheiden." _O-
pi_138426704
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Eens, zo had het moeten zijn
  woensdag 2 april 2014 @ 10:58:39 #122
133369 Jivis
Critikut
pi_138428653
Ik heb wel weer even smakelijk gelachen om de twee plays van Barney.

Living mannequin :').
Amen.
pi_138432423
Aardig alternatief einde, zou het helemaal niet erg hebben gevonden als het zo zou zijn geëindigd.
Maar dan was het een beetje onzin om negen seizoenen lang over Robin te dwepen. Vind het wel leuk dat het hele verhaal gewoon een excuus is om Robin te daten.
pi_138433077

Op zich ook wel een aardige kijk op de finale.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 2 april 2014 @ 13:22:34 #125
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138433134
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich ook wel een aardige kijk op de finale.
Zit wat in..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')