abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138969006
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef DuvelDuvel het volgende:

Wat nu overheerst is toch een beetje de teleurstelling maar over een tijd ga ik de geweldige eerste seizoenen weer kijken en dan zit ik toch weer te genieten van al die leuke en droevige afleveringen.
Toch zou ik minder snel aan een rewatch beginnen, puur vanwege het teleurstellende einde. Dat blijft toch steeds in je achterhoofd zitten.

Is ook een van de redenen waarom ik Lost nooit terug ben gaan kijken. Al die zogenaamde hints en mysteries die uiteindelijk nergens op blijken te slaan :').
Amen.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 april 2014 @ 08:49:39 #227
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138969766
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Toch zou ik minder snel aan een rewatch beginnen, puur vanwege het teleurstellende einde. Dat blijft toch steeds in je achterhoofd zitten.

Is ook een van de redenen waarom ik Lost nooit terug ben gaan kijken. Al die zogenaamde hints en mysteries die uiteindelijk nergens op blijken te slaan :').
Kijk het nog maar eens terug. De mysteries worden wel degelijk beantwoord, maar niet hap klaar ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 10:40:10 #228
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138972178
quote:
Zo verkoop je wel wat extra dvd's :')
#FreeHat
pi_138972293
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dexter scheen toch ook kut te eindigen?

Maar series met hints en shit en mysteries werken ook eigenlijk niet meerdere seizoenen. Het idee erachter is weg en ze moeten doorborduren op 1 ding.

Welke einde's vond je trouwens wel mooi dan? Vaak eindigt een serie omdat er geen zak meer aan is, dus is het sowieso al kut op het einde. Volgens mij stopte alleen Breaking Bad terwijl het nog steeds super goed was, dat was dan ook een satisfying einde.
  donderdag 17 april 2014 @ 11:15:57 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138973146
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:40 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Zo verkoop je wel wat extra dvd's :')
How I Sold Your DVD Box :')
Ik gok dat het alternatieve einde ongeveer is zoals dat YouTube filmpje wat hier laatst stond.
KuikenGuppy
  donderdag 17 april 2014 @ 11:16:56 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138973169
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef JDx het volgende:[/b

Welke einde's vond je trouwens wel mooi dan?
Six Feet Under O+.
Beste einde van een serie ooit.
KuikenGuppy
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 11:32:30 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138973574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Dexter scheen toch ook kut te eindigen?

belachelijk vooral, laatste 3 seizoenen sowieso
pi_138976300
The Office had ook een leuk einde
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 april 2014 @ 13:39:23 #234
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138977165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef Gruisman het volgende:
The Office had ook een leuk einde
Ik herinner me het echter niet meer. Het einde van HIMYM zal ik voorlopig niet vergeten.
pi_138979458
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Six Feet Under O+.
Beste einde van een serie ooit.
Dit inderdaad! Fantastisch einde van een briljante serie. _O_
pi_138987754
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Kijk het nog maar eens terug. De mysteries worden wel degelijk beantwoord, maar niet hap klaar ;)
Ja, dat zeggen alle fanboys.

Er is een tijd geleden een pitch uitgelekt waaruit blijkt dat ze geen idee hadden waar ze heen wilden.
Amen.
pi_138987908
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Jivis het volgende:

[..]

Er is een tijd geleden een pitch uitgelekt waaruit blijkt dat ze geen idee hadden waar ze heen wilden.
Dat inderdaad. Er was ook een website met een stuk of 30 mysteries die niet nooit zijn uitgelegd. De eerste paar seizoenen van Lost waren leuk, maar daarna was het pure bagger.
pi_138988178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:46 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Er was ook een website met een stuk of 30 mysteries die niet nooit zijn uitgelegd. De eerste paar seizoenen van Lost waren leuk, maar daarna was het pure bagger.
Ze hadden de grens moeten trekken bij Dharma. Dat laatste toverseizoen ging nergens over (en dat zeg ik als fantasy-fan ;))

Maar goed, dit is niet het Lost-topic.
Amen.
pi_138988848
Wat een gejank weer. Als je het niks vind, kijk dan niet :') _O- Ipv hier oeverloos te blijven discusieren over.. naja, over niks eigenlijk :D

:O oO<
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138990793
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef theKiD het volgende:
Wat een gejank weer. Als je het niks vind, kijk dan niet :') _O- Ipv hier oeverloos te blijven discusieren over.. naja, over niks eigenlijk :D

:O oO<
Je zit hier op een discussieforum, deal with it :).
Amen.
pi_138990867
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je zit hier op een discussieforum, deal with it :).
True, maar waarom elke keer het gejank? Het is niet zo dat het dingen gaat veranderen als er hier 20 man over elk hondsgezeik loopt te janken :')

Lilly dit, lilly dat, Marshal dit, Marshal dat :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 april 2014 @ 21:10:48 #242
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138991542
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Jivis het volgende:

[..]

Klopt, dat ga ik niet ontkennen en dat was ook wel duidelijk. Toch ben ik persoonlijk tevreden, en doordat niet alles 100% sluitend is beantwoord is er ruimte voor interpretatie wat een rewatch beter maakt en de serie interessanter houdt (4 jaar na de finale nog steeds discussie ;))

Maar on-topic:
Je geeft als kritiek op Lost aan dat ze niet wisten waar ze heen wilden. Bij HIMYM wisten ze dit duidelijk al jaren, en ook dát was niet goed.

Ik denk dat dat een andere discussie op gaat leveren. Laten we ook de tegenpolen noemen:

- Bij Breaking Bad had men geen idee wat precies het einde was en hoe dit zou lopen. Toch een bejubeld einde.

- Bij Babylon 5 was het plot van te voren uitgeschreven. Hier werkte dit wel.

Genoeg voer voor discussie denk ik zo.
pi_138992985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Maar on-topic:
Je geeft als kritiek op Lost aan dat ze niet wisten waar ze heen wilden. Bij HIMYM wisten ze dit duidelijk al jaren, en ook dát was niet goed.
Het is meer dat bij Lost mysteries werden opgevoerd met het idee dat er 'een groter plan' was. Dat bleek uiteindelijk bullshit te zijn. Dat heeft mij het meest teleurgesteld aan Lost. Als je geen idee hebt, pretendeer dat dan ook niet.

Bij HIMYM is het meer zo dat de karakters zich door de vele seizoenen heen op een andere manier ontwikkeld hebben dan de schrijvers aan het begin voor ogen hadden. Daarom 'klopt' het vooraf bedachte einde gewoon niet.
Amen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 03:17:31 #244
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_139002445
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef theKiD het volgende:

[..]

True, maar waarom elke keer het gejank? Het is niet zo dat het dingen gaat veranderen als er hier 20 man over elk hondsgezeik loopt te janken :')

Lilly dit, lilly dat, Marshal dit, Marshal dat :')
Het kan erger.

http://www.change.org/pet(...)oot-the-himym-ending

Overigens was dat alternatieve einde al te verwachten, heb er ook een artikeltje over gequote tijdje terug al. Pure uitmelkerij en ze geven ook aan dat het enkel een editing-change is. Oftewel, Barney en Robin blijven gescheiden maar Tracy gaat niet dood. Zou ook verklaren waarom die goedgeslaagde alternatieve fanedit in alle haast offline gehaald is en andere, toch iets minder geslaagde pogingen, nog steeds op YouTube staan. Ik verwacht dus letterlijk een 1 op 1-alternate ending afkomstig van die versie. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 18 april 2014 @ 03:22:36 #245
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_139002455
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is meer dat bij Lost mysteries werden opgevoerd met het idee dat er 'een groter plan' was. Dat bleek uiteindelijk bullshit te zijn. Dat heeft mij het meest teleurgesteld aan Lost. Als je geen idee hebt, pretendeer dat dan ook niet.

Bij HIMYM is het meer zo dat de karakters zich door de vele seizoenen heen op een andere manier ontwikkeld hebben dan de schrijvers aan het begin voor ogen hadden. Daarom 'klopt' het vooraf bedachte einde gewoon niet.
Exact dat dus. De schrijvers hebben jarenlang zichzelf alsmaar in hoekjes geschreven en lieten het aan 'Future Craig and Future Carter' over daar wel een oplossing op te vinden. Kijk maar naar de pineapple incident, maar vooral naar 'Now we're even!' met Ted in die groene jurk. Zo rond 2009 hoorde ik voor het eerst dat de laatste scène met de kids al was geschoten en keek er sindsdien serieus naar uit, maar wist ik veel dat dat hun grootste en meest duistere hoekje bleek te zijn. Hier konden ze zich niet uit schrijven en beter hadden ze gewoon op een gegeven moment 'Fuck it' en die beelden gewoon als deleted scenes op de DVD geflikkerd. De moeder dood was nog niet eens het ergste, hoor. True, het was extra wrang nu besloten was dat de kijker de moeder door en door leerde kennen (wat pas vorig seizoen besloten is), en dan had Penny die bijna harteloos "Dad, she's been gone for six years now... It's time to move on" tegen haar pa zei ook niet zo wrang gestaan. Maar het feit dat ze, na ál die talloze afwijzingen en één seizoen van 22 afleveringen onvervalste filler (hoe hebben wij ooit die tijd erin willen steken?), Ted weer naar een van Barney gescheiden Robin laten teruggaan... Bah.

Yellow umbrella hier, yellow umbrella daar, en toch weer eindigen met die smurfenlul.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_139209693
Ik heb de finale ook eindelijk gezien.. I kweet neit zo geod wat ik ervan moet vinden.
Ergens is er wel opluchting dat HIMYM klaar is, maar vind ik het erg raar en jammer dat ted toch bij robin eindigt.
Ook jammer dat die moeder dood ging eigenlijk, we zien heel ted z'n leven en over hoeveel shit die wel niet heeft meegemaakt om toch uiteindelijk z'n ware te vinden(wat ze ook zeker was) om die ook weer weg te nemen..

Het voelde mij ook allemaal iets te gehaast aan. seizoen 1 - 4 kijk ik misschien nog wel eens overnieuw, maar de rest laat ik dan links liggen denk ik..
PSN: Metal_Akilla
pi_139210057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 03:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yellow umbrella hier, yellow umbrella daar, en toch weer eindigen met die smurfenlul.
_O-
pi_139210339
Is er nou al een alternative ending te zien?
pi_139211080
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef theodoor9 het volgende:
Is er nou al een alternative ending te zien?
Heb je daar behoefte aan? :9
pi_139211381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:37 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heb je daar behoefte aan? :9
Ja natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')