Dat zijn lekkere ritjes ja. Ik had vorige week nog Helmond - Breda - Schiphol - Vaals. Daarna vanuit Venlo naar omgeving Boxmeer en vanuit daar naar Eindhoven Airport. Rij meestal minimaal 700km per werkdag. Met dit spul.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup had er eentje van 100km heen en 85km terug, was de laatste. Dat tikt lekker aan. Veel oude vrouwtjes die je graag wat toestoppen
En ¤10.50 per uur, wel iets minder vrijheden in de auto maar voor de rest is het wel beter voor elkaar dan Hikenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:58 schreef Solidberg het volgende:
Pfff , fooi![]()
Wij, hikers, kunnen al blij zijn als de CP beetje vrolijk is
Absoluut! Ik heb mijn taxipas al 4 jaar, waardoor ik een hoger uurloon heb dan sommige collega's van 40+quote:Op donderdag 3 april 2014 23:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En ¤10.50 per uur, wel iets minder vrijheden in de auto maar voor de rest is het wel beter voor elkaar dan Hiken
Het is ook maar simpel ongeschoold werk hè.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:12 schreef MuurStraat het volgende:
40+ en met 12,50 hoger zitten?![]()
Dat kreeg ik als Hiker al joh
ik ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:10 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb mijn taxipas al 4 jaar, waardoor ik een hoger uurloon heb dan sommige collega's van 40+
Je gaat ieder jaar mooi een trede omhoog. Ik zit nu op ongeveer 12,50 p/u.
Mooiste is nog dat wel al tijden op zoek zijn naar een extra weekendchauffeur.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ook.al heb ik de taxipas inmiddels al eens moeten verlengen.
Baal wel enorm dat hier in het noorden niet zon toko zit als waar jij werkt Dimitri.
Had vandaag een touran 2.0tdi mee van 2005 met ecodrive systeem.
Muur straat. Max salaris bin 40uur per week is iets van 2100,-
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat wel al tijden op zoek zijn naar een extra weekendchauffeur.
Bijbaantje, ongeveer 16u per week.quote:Op vrijdag 4 april 2014 03:46 schreef Wave103 het volgende:
Doen alle taxichauffeurs hier het werk fulltime? Blijven jullie dit doen of is het een tussenbaantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |