quote:Op donderdag 3 april 2014 13:39 schreef trolley het volgende:
Sorry jongens, en Sarasi (), ik heb geen foto's meer gemaakt van de Tesla.
Voor klachten verwijs ik u door naar Kiprollade.
Tesla vindt ik stiekem niet echt bijzonder weer. Uiteraard wil ik hem graag rijden en zijn de specs gewoon bizar voor een elektrische auto. Teslameneer is erg welvarend nu.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:39 schreef trolley het volgende:
Sorry jongens, en Sarasi (), ik heb geen foto's meer gemaakt van de Tesla.
Voor klachten verwijs ik u door naar Kiprollade.
Inderdaad, de techniek is erg gaaf, maar het uiterlijk? Mwah..quote:Op donderdag 3 april 2014 14:56 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Tesla vindt ik stiekem niet echt bijzonder weer. Uiteraard wil ik hem graag rijden en zijn de specs gewoon bizar voor een elektrische auto. Teslameneer is erg welvarend nu.
Ik zie bijna elke dag wel een paar Tesla's, toch wel leuk om ze soms een sprintje te zien trekken zonder geluid
Tesla > Porsche qua uiterlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, de techniek is erg gaaf, maar het uiterlijk? Mwah..
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Jup. Noem dan iig een model ipv een heel merk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Liever een Model S dan bijvoorbeeld een Panamera, maar liever een 911 dan een Model S.Precies. Bij de Panamera is het alsof ze oneens waren of het een station of een sedan moest worden, dus maakten ze er maar een beetje van beide van. Het resultaat is een kikkerrug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest bij het terrein van een verhuurbedrijf zijn, begint met een A en eindigt op een dier dat zwemtquote:Op donderdag 3 april 2014 13:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Moet je bij valet parking zijn op Schiphol?
Liefst een Aston Martin Rapide, alleen al om de looks.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Babananana het volgende:
[..]
@Hierboven:
Een Tesla S ziet er naar mijn mening te Japans uit, lijkt wel een Lexus. Dan toch liever een Panamera
Jaguar XJquote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Kiprollade het volgende:
Ik durf bijna een kratje bier in te zetten op een antwoord van Amoeba over een mooie XJ ofzo.
quote:Op donderdag 3 april 2014 01:30 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Gewoon proberen te solliciteren toch? Ik denk dat je pas echt antwoord hebt als je het gewoon doet. Ik zou als je echt op een chauffeursbaantje aast gewoon overal solliciteren. Je kan altijd tijdens (of voor) een gesprek zeggen dat je geen interesse meer hebt.
Eigen ervaring:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks voor de info. Hier kan ik wel wat mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik denk dat je op basis van jouw gegevens zo wordt aangenomen, je hebt goede ervaring, dat je een week ov hebt is prima en dat je in jaar twee van je studie zit maakt bij EasyWay wat uit, bij SCC hoop ik wat minder.
Wij bij EW krijgen vanaf onze stad/dorp betaald. Ik woon bijvoorbeeld in de buurt van station Arnhem, dan krijg ik betaald vanaf dat ik daar op het station vertrek tot dat ik daar uiteindelijk weer terug kom.
En die 12,50 zijn de kosten per uur voor een chauffeur? Vind ik erg weinig, dan ben ik benieuwd wat de chauffeur zelf betaald krijgt. Bij EW kost dat zo'n 20 euro per uur dacht ik.
Ik als 25-jarige krijg 10 euro per uur betaald, geen salaris om rijk van te worden maar ook niet het minimum.
Bij SVS is het 12,50 per uur en daar bedoelen ze mee dat de chauffeur letterlijk die 12,50 krijgt en SVS zelf slechts het starttarief. Dit las ik op hun site dus...
Denk dat ik SCC maar eens een solicitatie stuur. Kan het altijd proberen
Het is trouwens niet per se dat ik mijn huidige koerierswerk zat ben, want ik ben afgelopen week nog even naar Praag gereden, en heb wel vaker zulk soort dingen. Een dagje 12 uur lang beunen met 20 adressen in omgeving Grongingen/Friesland of juist Limburg of juist de randstad, is ook leuk. Maarja, minimumloon is ook niet alles.
Ah, daar ben ik nooit geweest. Twee keer bij valet geweest, daar moeten ze van te voren weten dat je daar aankomt (tenminste, mijn kenteken werd afgestreept op een lijst) en tekenen ze ook niet ter ontvangst.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik moest bij het terrein van een verhuurbedrijf zijn, begint met een A en eindigt op een dier dat zwemt![]()
Net als de vorige keer werd ik "geholpen" door een autistische Chinees die het heel druk had. Maar: de poort ging open, al na een halve minuut!
@Hierboven:
Een Tesla S ziet er naar mijn mening te Japans uit, lijkt wel een Lexus. Dan toch liever een Panamera
Beter als hier dan qua fooi. Je mag soms al blij zijn als je op een hele dag een euro fooi hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:05 schreef Fiorano het volgende:
Zo eerste taxi dag gehad, gelijk 2.5u extra gewerkt. Ongeveer 450km afgelegd in een Smax vandaag. Dingen rijden prima, werk bevalt ook prima. Hoop oude vrouwtjes rijden, die geven mooi wat fooi. Toch weer ¤7.50 extra opgehaald.
Ik ga me hier voorlopig wel mee vermaken.
Jup had er eentje van 100km heen en 85km terug, was de laatste. Dat tikt lekker aan. Veel oude vrouwtjes die je graag wat toestoppenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Beter als hier dan qua fooi. Je mag soms al blij zijn als je op een hele dag een euro fooi hebt.450km is wel flink wat zeg! Ik zit meestal rond de 250km per dienst. Gister 350 ofzo, maar vandaag maar 190km gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |