Nee je moet dan ook niet bij de grote jongens zoeken. Ik had zo'n 20-30 stops per dag, stuk beter dan de 100-150 van PostNLquote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm. Voor UPS koerieren lijkt me dan echt weer niks. Anderzijds is het wel een beetje rondrijden wat ook weer best lachen is.
Voor de Post NL wil ik sowieso niet werken. Vieze rotzooi daar.
DM?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee je moet dan ook niet bij de grote jongens zoeken. Ik had zo'n 20-30 stops per dag, stuk beter dan de 100-150 van PostNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:
Fucking reflecties schrijven.
Wie snapt ditAls jij goed bent in Game Theory help ik je hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude ik studeer autisme ehh wiskunde. Sociale vaardighedenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Sarasi het volgende:
Academische basisvaardigheid, reflecteren?
Gewoon een heel lulverhaal eruit knallen toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als jij goed bent in Game Theory help ik je hiermee
Dude je STUDEERT. Dat betekent dat je academische vaardigheden moet verwerven, wat betekent dat je moet kunnen/leren reflecteren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude ik studeer autisme ehh wiskunde. Sociale vaardigheden![]()
Doe mij maar gewoon een paar extra integralen in plaats van deze bullshit.
Ik studeer godverdomme geen sociologie. Rot op met deze bullshit.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dude je STUDEERT. Dat betekent dat je academische vaardigheden moet verwerven, wat betekent dat je moet kunnen/leren reflecteren.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude ik studeer autisme ehh wiskunde. Sociale vaardigheden![]()
Doe mij maar gewoon een paar extra integralen in plaats van deze bullshit.
[..]
Gewoon een heel lulverhaal eruit knallen toch?
Wat is Game Theory?
Ah een soort besliskunde. Volgens mij heb ik in het tweede jaar een vak stochastische besliskunde.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Viezze het volgende:
[..]Nee dus. Ken je het Prisoner's Dillema? Dat is behoorlijk bekend, en een van de onderdelen van game theory.
Liefde voor dit huwelijk van psychologie en wiskunde.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Viezze het volgende:
[..]Nee dus. Ken je het Prisoner's Dillema? Dat is behoorlijk bekend, en een van de onderdelen van game theory.
Ja klopt, alleen bij ons is het dan "with applications to supply chain management". Maar die toepassing is op dit moment nog moeilijk te vinden, droge kost. Alleen omdat het een beetje puzzelen is vind ik het wel leukquote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Liefde voor dit huwelijk van psychologie en wiskunde.Ligt meer in de statistiek/sociologie kant dan de echte wiskunde.
Mail maar. Ik kan er vanavond nog wel even naar kijken misschien, anders wordt het morgenavond.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Amoeba het volgende:
Kan ik straks die reflectie naar iemand doorsturen die er een beetje doorheen wil kijken?
Ik haat deze bullshit echt.
Ja hoor, wel tijd voor deze onzin maar vanavond moest je snel weggaanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mail maar. Ik kan er vanavond nog wel even naar kijken misschien, anders wordt het morgenavond.
Iemand helpen met iets is van een geheel andere orde dan bier zuipen op een pretentieus 'feestje'.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ja hoor, wel tijd voor deze onzin maar vanavond moest je snel weggaan
Het was gratisquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Iemand helpen met iets is van een geheel andere orde dan bier zuipen op een pretentieus 'feestje'.
Jij noemde me klein.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Het was gratisEn je moet ook wel met de goeie lui omgaan, jij stond daar beetje bij de kakkers
Als Postnl pakketbezorger (zaterdagwerk) kan ik mededelen dat het geen "vieze rotzooi" is. Op zich wel leuk werk, maar het is wel aanpakken, kun je dat niet, dan moet je het ook zeker niet gaan doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm. Voor UPS koerieren lijkt me dan echt weer niks. Anderzijds is het wel een beetje rondrijden wat ook weer best lachen is.
Voor de Post NL wil ik sowieso niet werken. Vieze rotzooi daar.
Heb toch andere verhaaltjes gehoord. Binnen de lijntjes lopen en shit.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als Postnl pakketbezorger (zaterdagwerk) kan ik mededelen dat het geen "vieze rotzooi" is. Op zich wel leuk werk, maar het is wel aanpakken, kun je dat niet, dan moet je het ook zeker niet gaan doen.
Wat bedoel je met binnen de lijntjes lopen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb toch andere verhaaltjes gehoord. Binnen de lijntjes lopen en shit.
Dat je een bepaalde werkplek hebt en daar niet buiten mocht komen op die sorteercentra. Volgens mij is dat alweer afgeschaft, maar als ik het mis heb hoor ik het graag.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat bedoel je met binnen de lijntjes lopen?
Ik bedoel met 'vieze rotzooi' natuurlijk de organisatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Viezze het volgende:
Wat maakt dat precies een "vieze rotzooi"? Tijdens mijn stage in een grote fabriek mocht ik ook lang niet overal komen, maar het was er toch heel netjes.
Jij bent kleinquote:
Zoek eigenlijk ook een baantje voor in de zomer. Iemand nog tips?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jij bent klein![]()
Maar kan je dan postbezorger worden enkel voor de zomer bij PostNL? Krijg je dan zo'n Crafter mee met overdreven alarmsysteem?
Ja hier ook, veel succes daarmee in Groningen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk ook een baantje voor in de zomer. Iemand nog tips?
Gewoon proberen te solliciteren toch? Ik denk dat je pas echt antwoord hebt als je het gewoon doet. Ik zou als je echt op een chauffeursbaantje aast gewoon overal solliciteren. Je kan altijd tijdens (of voor) een gesprek zeggen dat je geen interesse meer hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Ruuub het volgende:
Beste iedereen,
Ik ben nieuw in dit topic en had wat vragen.
Maak ik kans als ik solliciteer bij SCC COMFORT (Enschede) en/of SVS Chauffeurs, als ik:
[...]
Verder dacht ik dus aan SCC omdat ze ook in Enschede zitten, of hebben jullie nog andere suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je op basis van jouw gegevens zo wordt aangenomen, je hebt goede ervaring, dat je een week ov hebt is prima en dat je in jaar twee van je studie zit maakt bij EasyWay wat uit, bij SCC hoop ik wat minder.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Ruuub het volgende:
Beste iedereen,
Ik ben nieuw in dit topic en had wat vragen.
Maak ik kans als ik solliciteer bij SCC COMFORT (Enschede) en/of SVS Chauffeurs, als ik:
- Studeer in Enschede, jaar 2 van m'n studie
- Woon in Enschede
- Week OV heb
- 5 jaar ervaring heb met koerierswerk (niet coureurswerk, vele dagen 250 tot 750 km per dag gereden in Nederland, België, Duitsland en soms verder, de eerste 2 jaar fulltime)
En dan vroeg ik mij af of het gebruikelijk is dat je betaald krijg als je met OV heen/terug reist?
Wat is trouwens het uurloon gemiddeld? Bij SVS is het starttarief voor hun en ¤12,50 per uur wat de chauffeur gewoon kost voor jou zelf, las ik op de site.
Verder dacht ik dus aan SCC omdat ze ook in Enschede zitten, of hebben jullie nog andere suggesties?
Ze hebben inderdaad ook lijnen op de vloer staan om aan te tonen wat jouw 'werkveld' is. Ze hebben zelfs vierkantjes waar je bepaalde bakken moet neerlegen. In de praktijk houdt niemand zich daaraan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'vieze rotzooi' natuurlijk de organisatie.
Sorryquote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef CitroenFrance het volgende:
Waarom doen "collega's" altijd muziek in hun oren en spelen ze autist? :") beetje jammer dit..
Ik zie bij mijn school elke dag wel een Tesla of Bentleyquote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef trolley het volgende:
[..]
Sorry
Er staat hier bij mijn stagebedrijf een Tesla S op het parkeerterrein![]()
![]()
Ik maak in m'n middagpauze wel een paar fotootjes voor jullie
Moet je bij valet parking zijn op Schiphol?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:50 schreef Babananana het volgende:
Zo, na een drukke periode op school eindelijk weer eens een ritje doen! De laatste keer was eind januari, dus het mag wel weer eens![]()
Een Zafira van Ritthem (bij Vlissingen) naar Schiphol. Ik ben daar wel eens geweest bij Schiphol, moest toen erg aandringen bij een haastige Chinees om een handtekening te krijgen, hij vond het onbelangrijk en had het heel druk. Ze deden de poort niet eens open toen ik aan kwam rijden, ben toen via de buren binnengekomen.
Ik hoop dat ze deze keer wel normaal tegen me doen. Als de poort weer dicht blijft ga ik direct AR bellen denk ik.
Gewoon zelf even bellen dat je graag wil werken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef TommieAH het volgende:
Ik vraag me af of ik wel goed in het systeem sta, of dat het heel rustig is in mijn omgeving. Ben sinds dat ik beschikbaar ben, 2 week geleden, nog helemaal niet gebeld. Ook al ben ik minimaal 1 a 2 keer per week een hele dag beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |