abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138449557
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hmm. Voor UPS koerieren lijkt me dan echt weer niks. Anderzijds is het wel een beetje rondrijden wat ook weer best lachen is.
Voor de Post NL wil ik sowieso niet werken. Vieze rotzooi daar. :r
Nee je moet dan ook niet bij de grote jongens zoeken. Ik had zo'n 20-30 stops per dag, stuk beter dan de 100-150 van PostNL :9
pi_138449605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee je moet dan ook niet bij de grote jongens zoeken. Ik had zo'n 20-30 stops per dag, stuk beter dan de 100-150 van PostNL :9
DM? :P
pi_138449613
Nee want dat was in Zwolle
pi_138449663
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:52 schreef Viezze het volgende:
Nee want dat was in Zwolle
Doe dan mij even een DM. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_138449678
Joaah stelletje luie donders jullie DM'en mij maar

Voor ik word overspoeld met DM's, het is alleen mogelijk als je in Zwolle e.o. woont, want het zit op een (bijna) OV-loos industrieterrein en het zijn lange werkdagen, dus je hebt echt een kutleven als je dat met het OV gaat doen vanaf Groningen :+
pi_138449825
Oh. -O-
pi_138450384
Fucking reflecties schrijven.

Wie snapt dit :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138450486
Academische basisvaardigheid, reflecteren? :')
pi_138450625
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:
Fucking reflecties schrijven.

Wie snapt dit :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij goed bent in Game Theory help ik je hiermee :+
pi_138450665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Sarasi het volgende:
Academische basisvaardigheid, reflecteren? :')
Dude ik studeer autisme ehh wiskunde. Sociale vaardigheden :') :r

Doe mij maar gewoon een paar extra integralen in plaats van deze bullshit.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als jij goed bent in Game Theory help ik je hiermee :+
Gewoon een heel lulverhaal eruit knallen toch? :')

Wat is Game Theory?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 21:15:24 ]
pi_138450736
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dude je STUDEERT. Dat betekent dat je academische vaardigheden moet verwerven, wat betekent dat je moet kunnen/leren reflecteren. :')
pi_138450772
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dude je STUDEERT. Dat betekent dat je academische vaardigheden moet verwerven, wat betekent dat je moet kunnen/leren reflecteren. :')
Ik studeer godverdomme geen sociologie. Rot op met deze bullshit. :r
Als ik deze reflectie niet voldoende maak kan ik een compleet vak (5 ECTS) niet halen. Echt stupide dit.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 21:17:55 ]
pi_138450847
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een heel lulverhaal eruit knallen toch? :')

Wat is Game Theory?
;( Nee dus. Ken je het Prisoner's Dillema? Dat is behoorlijk bekend, en een van de onderdelen van game theory.
pi_138450975
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

;( Nee dus. Ken je het Prisoner's Dillema? Dat is behoorlijk bekend, en een van de onderdelen van game theory.
Ah een soort besliskunde. Volgens mij heb ik in het tweede jaar een vak stochastische besliskunde.
Maar stochastische wiskunde trekt me helemaal niet. Ik wil analyse. :9~
pi_138451016
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Liefde voor dit huwelijk van psychologie en wiskunde. :D Ligt meer in de statistiek/sociologie kant dan de echte wiskunde. :)
pi_138451107
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Liefde voor dit huwelijk van psychologie en wiskunde. :D Ligt meer in de statistiek/sociologie kant dan de echte wiskunde. :)
Ja klopt, alleen bij ons is het dan "with applications to supply chain management". Maar die toepassing is op dit moment nog moeilijk te vinden, droge kost. Alleen omdat het een beetje puzzelen is vind ik het wel leuk :P
pi_138451152
Kan ik straks die reflectie naar iemand doorsturen die er een beetje doorheen wil kijken? :')
Ik haat deze bullshit echt. :')
pi_138451330
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Amoeba het volgende:
Kan ik straks die reflectie naar iemand doorsturen die er een beetje doorheen wil kijken? :')
Ik haat deze bullshit echt. :')
Mail maar. Ik kan er vanavond nog wel even naar kijken misschien, anders wordt het morgenavond.
pi_138451474
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mail maar. Ik kan er vanavond nog wel even naar kijken misschien, anders wordt het morgenavond.
Ja hoor, wel tijd voor deze onzin maar vanavond moest je snel weggaan :{w
Nee, toch niet
pi_138451568
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ja hoor, wel tijd voor deze onzin maar vanavond moest je snel weggaan :{w
Iemand helpen met iets is van een geheel andere orde dan bier zuipen op een pretentieus 'feestje'. :{w
pi_138451588
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Iemand helpen met iets is van een geheel andere orde dan bier zuipen op een pretentieus 'feestje'. :{w
Het was gratis :{w En je moet ook wel met de goeie lui omgaan, jij stond daar beetje bij de kakkers
Nee, toch niet
pi_138452125
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Het was gratis :{w En je moet ook wel met de goeie lui omgaan, jij stond daar beetje bij de kakkers
Jij noemde me klein. :{w
pi_138454341
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hmm. Voor UPS koerieren lijkt me dan echt weer niks. Anderzijds is het wel een beetje rondrijden wat ook weer best lachen is.
Voor de Post NL wil ik sowieso niet werken. Vieze rotzooi daar. :r
Als Postnl pakketbezorger (zaterdagwerk) kan ik mededelen dat het geen "vieze rotzooi" is. Op zich wel leuk werk, maar het is wel aanpakken, kun je dat niet, dan moet je het ook zeker niet gaan doen.
pi_138454687
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als Postnl pakketbezorger (zaterdagwerk) kan ik mededelen dat het geen "vieze rotzooi" is. Op zich wel leuk werk, maar het is wel aanpakken, kun je dat niet, dan moet je het ook zeker niet gaan doen.
Heb toch andere verhaaltjes gehoord. Binnen de lijntjes lopen en shit.
pi_138454716
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb toch andere verhaaltjes gehoord. Binnen de lijntjes lopen en shit.
Wat bedoel je met binnen de lijntjes lopen?
pi_138454847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat bedoel je met binnen de lijntjes lopen?
Dat je een bepaalde werkplek hebt en daar niet buiten mocht komen op die sorteercentra. Volgens mij is dat alweer afgeschaft, maar als ik het mis heb hoor ik het graag. :)
pi_138455026
Wat maakt dat precies een "vieze rotzooi"? Tijdens mijn stage in een grote fabriek mocht ik ook lang niet overal komen, maar het was er toch heel netjes.
pi_138455119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Viezze het volgende:
Wat maakt dat precies een "vieze rotzooi"? Tijdens mijn stage in een grote fabriek mocht ik ook lang niet overal komen, maar het was er toch heel netjes.
Ik bedoel met 'vieze rotzooi' natuurlijk de organisatie. :P
pi_138455177
Dat snap het, het was een beetje sarcastisch :+ Maar het is niet raar dat je binnen een organisatie op weinige andere plekken kan/mag komen dan die van jezelf.
pi_138456340
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jij noemde me klein. :{w
Jij bent klein :{w

Maar kan je dan postbezorger worden enkel voor de zomer bij PostNL? Krijg je dan zo'n Crafter mee met overdreven alarmsysteem :P?
Nee, toch niet
pi_138456922
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jij bent klein :{w

Maar kan je dan postbezorger worden enkel voor de zomer bij PostNL? Krijg je dan zo'n Crafter mee met overdreven alarmsysteem :P?
Zoek eigenlijk ook een baantje voor in de zomer. Iemand nog tips?
pi_138457090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Zoek eigenlijk ook een baantje voor in de zomer. Iemand nog tips?
Ja hier ook, veel succes daarmee in Groningen. :') Misschien dat je 050 crew kunt proberen als je niet vies bent van aanpakken, dan help je opzetten/sjouwen bij festivals en evenementen enzo. Of promotiewerk, zoeken ze ook altijd wel mensen en in de zomer is dat met mooi weer in ieder geval niet helemaal afschuwelijk (denk Pepperminds, Emolife, etc). Horeca kom je hier alleen binnen met ervaring of goede connecties en de meeste bedrijven zijn dicht in de zomer.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:41:07 #133
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138457794
Horeca :r

Na bijna 3 jaar werken in een restaurant heb ik echt genoeg van die shit. Goed, 't is vaak wel gezellig lullen in de keuken, maar ook een hoop gestress. Wat dat betreft is hiken echt geniaal. :)
pi_138459130
Beste iedereen,

Ik ben nieuw in dit topic en had wat vragen.

Maak ik kans als ik solliciteer bij SCC COMFORT (Enschede) en/of SVS Chauffeurs, als ik:
- Studeer in Enschede, jaar 2 van m'n studie
- Woon in Enschede
- Week OV heb
- 5 jaar ervaring heb met koerierswerk (niet coureurswerk, vele dagen 250 tot 750 km per dag gereden in Nederland, België, Duitsland en soms verder, de eerste 2 jaar fulltime)

En dan vroeg ik mij af of het gebruikelijk is dat je betaald krijg als je met OV heen/terug reist?

Wat is trouwens het uurloon gemiddeld? Bij SVS is het starttarief voor hun en ¤12,50 per uur wat de chauffeur gewoon kost voor jou zelf, las ik op de site.

Verder dacht ik dus aan SCC omdat ze ook in Enschede zitten, of hebben jullie nog andere suggesties?
pi_138460363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Ruuub het volgende:
Beste iedereen,

Maak ik kans als ik solliciteer bij SCC COMFORT (Enschede) en/of SVS Chauffeurs, als ik:
[...]
Verder dacht ik dus aan SCC omdat ze ook in Enschede zitten, of hebben jullie nog andere suggesties?
Gewoon proberen te solliciteren toch? Ik denk dat je pas echt antwoord hebt als je het gewoon doet. Ik zou als je echt op een chauffeursbaantje aast gewoon overal solliciteren. Je kan altijd tijdens (of voor) een gesprek zeggen dat je geen interesse meer hebt.

Eigen ervaring:
SPOILER
pi_138461365
En al in de trein richting Vlissingen! Met een vieze zwerver in mijn gezichtsveld! Iemand straks bij Meerkerk snelweg locatie? Ik ga 10 foto's schieten van de kilometerstand, zullen ze het dan vertrouwen :').
pi_138461418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Ruuub het volgende:
Beste iedereen,

- Studeer in Enschede, jaar 2 van m'n studie
- Woon in Enschede
- Week OV heb
- 5 jaar ervaring heb met koerierswerk (niet coureurswerk, vele dagen 250 tot 750 km per dag gereden in Nederland, België, Duitsland en soms verder, de eerste 2 jaar fulltime)

En dan vroeg ik mij af of het gebruikelijk is dat je betaald krijg als je met OV heen/terug reist?

Wat is trouwens het uurloon gemiddeld? Bij SVS is het starttarief voor hun en ¤12,50 per uur wat de chauffeur gewoon kost voor jou zelf, las ik op de site.

Ik denk dat je op basis van jouw gegevens zo wordt aangenomen, je hebt goede ervaring, dat je een week ov hebt is prima en dat je in jaar twee van je studie zit maakt bij EasyWay wat uit, bij SCC hoop ik wat minder.

Wij bij EW krijgen vanaf onze stad/dorp betaald. Ik woon bijvoorbeeld in de buurt van station Arnhem, dan krijg ik betaald vanaf dat ik daar op het station vertrek tot dat ik daar uiteindelijk weer terug kom.

En die 12,50 zijn de kosten per uur voor een chauffeur? Vind ik erg weinig, dan ben ik benieuwd wat de chauffeur zelf betaald krijgt. Bij EW kost dat zo'n 20 euro per uur dacht ik.
Ik als 25-jarige krijg 10 euro per uur betaald, geen salaris om rijk van te worden maar ook niet het minimum.
pi_138461698
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik bedoel met 'vieze rotzooi' natuurlijk de organisatie. :P
Ze hebben inderdaad ook lijnen op de vloer staan om aan te tonen wat jouw 'werkveld' is. Ze hebben zelfs vierkantjes waar je bepaalde bakken moet neerlegen. In de praktijk houdt niemand zich daaraan.
Wat wel triest was is dat een collega van mij een (postnl) petje op had in het depot, en dat mag niet. :')
Maar je bent ook maar een uurtje bij het depot, daarna ga je lekker de weg op en doe je een lekker muziekje op. :)
pi_138461882
Dat is aan de orde van de dag in productieomgevingen, bij ons stond er zelfs een lijn om het kopieerapparaat :') 5S noemen ze dat, maar soms draaien ze daar een beetje in door.
pi_138461993
Ja dat zijn van die regeltjes die van hogeraf zijn opgegeven. Leuk in theorie maar in de praktijk vrij nutteloos.
pi_138462960
Ik vraag me af of ik wel goed in het systeem sta, of dat het heel rustig is in mijn omgeving. Ben sinds dat ik beschikbaar ben, 2 week geleden, nog helemaal niet gebeld. Ook al ben ik minimaal 1 a 2 keer per week een hele dag beschikbaar
  donderdag 3 april 2014 @ 09:48:02 #142
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138463074
Het is vooral erg rustig. De autoverkopen van het eerste kwartaal dit jaar zijn het laagst sinds 1969! Dat zal ook wel een rol spelen...
pi_138463109
Gewoon wachten totdat die V40 massaal geleverd wordt, denk hoop mensen zullen die wel gaan leasen :9
Nee, toch niet
pi_138465045
Waarom doen "collega's" altijd muziek in hun oren en spelen ze autist? :") beetje jammer dit..
pi_138465305
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef CitroenFrance het volgende:
Waarom doen "collega's" altijd muziek in hun oren en spelen ze autist? :") beetje jammer dit..
Sorry :@

Er staat hier bij mijn stagebedrijf een Tesla S op het parkeerterrein O+ :9~

Ik maak in m'n middagpauze wel een paar fotootjes voor jullie :*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138467782
Zo, na een drukke periode op school eindelijk weer eens een ritje doen! De laatste keer was eind januari, dus het mag wel weer eens :P

Een Zafira van Ritthem (bij Vlissingen) naar Schiphol. Ik ben daar wel eens geweest bij Schiphol, moest toen erg aandringen bij een haastige Chinees om een handtekening te krijgen, hij vond het onbelangrijk en had het heel druk. Ze deden de poort niet eens open toen ik aan kwam rijden, ben toen via de buren binnengekomen.

Ik hoop dat ze deze keer wel normaal tegen me doen. Als de poort weer dicht blijft ga ik direct AR bellen denk ik.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
  donderdag 3 april 2014 @ 13:00:25 #147
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138468026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Sorry :@

Er staat hier bij mijn stagebedrijf een Tesla S op het parkeerterrein O+ :9~

Ik maak in m'n middagpauze wel een paar fotootjes voor jullie :*
Ik zie bij mijn school elke dag wel een Tesla of Bentley :{w
pi_138468155
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:50 schreef Babananana het volgende:
Zo, na een drukke periode op school eindelijk weer eens een ritje doen! De laatste keer was eind januari, dus het mag wel weer eens :P

Een Zafira van Ritthem (bij Vlissingen) naar Schiphol. Ik ben daar wel eens geweest bij Schiphol, moest toen erg aandringen bij een haastige Chinees om een handtekening te krijgen, hij vond het onbelangrijk en had het heel druk. Ze deden de poort niet eens open toen ik aan kwam rijden, ben toen via de buren binnengekomen.

Ik hoop dat ze deze keer wel normaal tegen me doen. Als de poort weer dicht blijft ga ik direct AR bellen denk ik.
Moet je bij valet parking zijn op Schiphol?
pi_138468553
Ze hadden me vanmorgen om half 10 gebeld, lag ik nog te slapen met de telefoon op stil :z Dat ritje is nu natuurlijk allang weg :'( Even teruggebeld en ze zouden me bellen als ze nog iets hebben, maar dat zal wel niet meer om 1 uur.

Toch wel 3 van de 3 dagen dat ik beschikbaar ben (in principe) werk. Gister tussentoets, en morgen naar de release van de HTC One M8 in Arnhem :9~ Moet dan wel vanuit Roosendaal komen, maar dat is die korting op het abonnement zeker waard.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef TommieAH het volgende:
Ik vraag me af of ik wel goed in het systeem sta, of dat het heel rustig is in mijn omgeving. Ben sinds dat ik beschikbaar ben, 2 week geleden, nog helemaal niet gebeld. Ook al ben ik minimaal 1 a 2 keer per week een hele dag beschikbaar
Gewoon zelf even bellen dat je graag wil werken.
pi_138469158
Sorry jongens, en Sarasi ( :D), ik heb geen foto's meer gemaakt van de Tesla.

Voor klachten verwijs ik u door naar Kiprollade. :6
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')