quote:Op woensdag 2 april 2014 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Brb luchthavenbeveiliger worden (inb4 het zijn allemaal ladyboys)
Fit 4 faggotsquote:
Sap is gwn zo grappig.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeg gewoon dat ze een rond kontje heeft
Haha, jammer.quote:
Had liever iets anders gehad maar ben broke as fuark en Amsterdam-Zuid zitten echt bijna alleen maar peper dure health clubs.quote:
Waarom kom je niet naar USC? Je zit toch op HvA of niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had liever iets anders gehad maar ben broke as fuark en Amsterdam-Zuid zitten echt bijna alleen maar peper dure health clubs.
It'll do just fine tho
Geen zin om elke keer helemaal naar het Science Park te reizen, F4F ben ik binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kom je niet naar USC? Je zit toch op HvA of niet?
Ja man gvd, ik trek het niet meer om zijn topic te lezen, klik er niet eens meer op. Want ik weet dat het binnen de eerste 10 regels al gaat over hoeveel hij is afgevallen enz.quote:
Lekker fietsen brah.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen zin om elke keer helemaal naar het Science Park te reizen, F4F ben ik binnen 5 minuten.
Ik hoop het niet, maar ik snap niet waarom hij geen goede tips wilt ontvangen van mensen die er wat van af weten en in plaats daarvan van die kut topics opent alleen om zijn ego te boosten. Dat maakt mij echt woedend, terwijl ik normaal zo een rustige jongen ben.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man gvd, ik trek het niet meer om zijn topic te lezen, klik er niet eens meer op. Want ik weet dat het binnen de eerste 10 regels al gaat over hoeveel hij is afgevallen enz.
Hoop gewoon bijna dat hij over een haf jaar weer 130 kg weegt.
Hoe zit t met de prijzen bij t USC dan?quote:
¤ 150,- voor een jaar als HvA/UvA student + beschikking tot meerdere gyms verspreid over A'dam, en die bij 't Science Park waar ik ga is echt nice vnml vanwege het gewichthefhok.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe zit t met de prijzen bij t USC dan?
welke gyms zijn er dan nog meer in Adam? Ik ken alleen science parkquote:Op woensdag 2 april 2014 01:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
¤ 150,- voor een jaar als HvA/UvA student + beschikking tot meerdere gyms verspreid over A'dam, en die bij 't Science Park waar ik ga is echt nice vnml vanwege het gewichthefhok.
Je hebt veel meer gyms, maar als je van de USC bedoelt weet ik ze zo 1-2-3 niet allemaal. Site is ook offline zie ik. Je hebt iig Science Park, Amstelcampus, eentje ergens in west en volgens mij nog 2 ergens anders.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
welke gyms zijn er dan nog meer in Adam? Ik ken alleen science park
ja ik bedoel uiteraard enkel USCquote:Op woensdag 2 april 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt veel meer gyms, maar als je van de USC bedoelt weet ik ze zo 1-2-3 niet allemaal. Site is ook offline zie ik. Je hebt iig Science Park, Amstelcampus, eentje ergens in west en volgens mij nog 2 ergens anders.
Zag 't ook ja, maar er zijn er meer. USC Universum is echter de beste.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ik bedoel uiteraard enkel USCdat er meer gyms in amsterdam zijn is nogal wiedes.
van USC zie ik op google maps maar 2 filialen, waarvan één permanent gesloten is
Alleen als er Braziliaanse squatbooty tangas zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zag 't ook ja, maar er zijn er meer. USC Universum is echter de beste.
Braziliaanse heb ik zo 1-2-3 niet gezien, maar sowieso veel studentes in yogapants + aanwezig squatbooty.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als er Braziliaanse squatbooty tangas zijn.
YURI & CB SICK CUNTS WE GAAN MORGEN OKAY?!quote:
LOL, zou op zich wel kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
YURI & CB SICK CUNTS WE GAAN MORGEN OKAY?!
inb4 we gaan de gym slopen
ik ben namelijk weak as fuark
quote:
Hahaha, maakt niet uit tok. Je moet ook een beetje genieten in het leven.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
99kg @ 1.92m, ongeveer 20% bf
As if
Een beer van een jongen!quote:Op woensdag 2 april 2014 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
99kg @ 1.92m, ongeveer 20% bf
As if
Heb teveel genoten laatste tijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, maakt niet uit tok. Je moet ook een beetje genieten in het leven.
Ik leef die braddie libiquote:
Hahaha. Ik geniet nog elke dag, maar het loont, dus prima.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb teveel genoten laatste tijd.Elk weekend die zware Roemeense maaltijden en werken in een nachtclub beginnen hun tol te eisen. Ben nu fanatiek mn kipfiletjes en diepvries groenten aan het eten en probeer nu weer hooked te raken aan de gym.
[..]
Ik leef die braddie libi
Kenki veel vlees, voornamelijk varkensvleesquote:Op woensdag 2 april 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik geniet nog elke dag, maar het loont, dus prima.![]()
Roemenen eten zeker ook altijd fucking veel niet, en lekker?
Fucking nice brah.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kenki veel vlees, voornamelijk varkensvleesluv it
Die gekken eten met kerstavond godverdomme schalen vol en met het kerstontbijt de volgende ochtend is het verdomme traditie om het eten van de avond daar voor weer op te dienen.
Zit ik daar om 10 uur 's ochtends aan de gevulde eieren en 5 verschillende soorten vleeswoog kanki 103kg na de feestdagen
Ben wel benieuwd naar wat ik kan bereiken op deze manier. Misschien word ik ooit net zo breed als de bradquote:Op woensdag 2 april 2014 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking nice brah.Wel 100% guaranteed gains als ik het zo lees.
Eten is sowieso erg belangrijk.
Als ik jou was zou ik een goed programma nemen/samenstellen/samen laten stellen, goed eten, je niet teveel zorgen maken om de vetjes en als je dat minimaal een jaar volhoudt dan bereik je Panzerstatus en kun je zelfs eindeloos pics op dit forum plaatsen.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat ik kan bereiken op deze manier. Misschien word ik ooit net zo breed als de brad
Mja ik maak me niet teveel zorgen om drugsgebruik & alcoholgebruik, ben redelijk gedisciplineerd in die aspecten. Alleen de discipline om minstens 3x per week te gymmen is er barely, ben koning van de smoesjes verzinnen waarom ik vandaag ECHT NIET naar de gym kanquote:Op woensdag 2 april 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik jou was zou ik een goed programma nemen/samenstellen/samen laten stellen, goed eten, je niet teveel zorgen maken om de vetjes en als je dat minimaal een jaar volhoudt dan bereik je Panzerstatus en kun je zelfs eindeloos pics op dit forum plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |