Wat stond er eerst? Okok?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ Bericht 50% gewijzigd door Stuart.Alan.Jones op 01-04-2014 10:19:42 ]
TTquote:
Dat klinkt meer plastisch dan platonisch...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:34 schreef Dirk. het volgende:
En waarom hangt 'ie 'm niet achter m'n huig? #PlatonicPoetry
Ik sta nooit stil bij 1 Aprilquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:09 schreef Dirk. het volgende:
Hahahaha, sorry. Het verbaast me hoeveel mensen er in meegaan.
Wat heb ik nou weer gemist?quote:
Hij heeft een bericht op facebook gezet wat iedereen serieus neemt en zit te likenquote:
Je moet ook op je hurken om te lurkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:38 schreef LeBeau het volgende:
Dat bericht zie ik heul niet als ik sneaky op de Facebook van Dirkje lurk!
Ja, volgens mij alles wat je met een foto hebt gepost.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Dirk. het volgende:
Volgens mij is dit ook een 1 april grap, maar ik weet het niet zeker.
https://www.facebook.com/(...)636931?stream_ref=10
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef Dirk. het volgende:
"Dames en heren, ik weet het al een poosje, maar ik mag het nu eindelijk van de daken schreeuwen. Vanaf volgende maand ben ik in dienst bij Studio 100 als fotografisch vormgever en wordt daarmee dus (onder andere) een van de vaste fotografen van Kaaaaaadrieeeeeeeeeeee! *doet dansje rond de tafel* Wow wow hey hey!"
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Dirk. het volgende:
Om alle "1 apriiiiiiiiiiiil" berichten te ondervangen heb ik het aangevuld met informatie als: "Ik ga 3 dagen per week werken vanuit Londerzeel en de rest vanuit huis."
Zoete koek..
Niet met die ene K die je zo negeertquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:12 schreef Dirk. het volgende:
Ik ben ook fotografisch vormgever dus het zou best kunnen. Hoor..
Die ga ik gewoon de hele tijd expres heel onflatteus fotograferen en dan is ze zo het Klosje.quote:
Ik heb zojuist de lunch van mijn collega tegen het plafond geplakt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:21 schreef LeBeau het volgende:
Net even bij twee collega's een stukje papier over de sensor van hun muis geplakt. Ik keek er al de hele ochtend naar uit.![]()
Dan snap je ECHT niet waar je mee werkt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef LeBeau het volgende:
Wheheheh.![]()
Andere collega vroeg de programmeur bij haar op de kamer om hulp en gaf aan dat ze een nieuwe muis nodig had.
Omdat een programmeur niet direct wat van PC hardware af weet? Ik denk dat ze gewoon afging op een "Weet meer over computers dan ik" gevoel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan snap je ECHT niet waar je mee werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |