abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 15:50:14 #176
332671 crew  indiaantje89
pi_138653140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Blijft sneu.
True, maar goed alles is geoorloofd in liefde, oorlog en verkoop :).
pi_138653897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:28 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Is er ooit door Eric van Eerdenburg gezegd dat Lowlands bijna uitverkocht is dan? Volgens mij heeft hij alleen gezegd dat er ongeveer 50.000 kaarten verkocht zijn, maar ik kan het mis hebben.
Dat laatste inderdaad. De Twitter-stunt werd de maandag na de kaartverkoop woord voor woord nagezegd: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)voel-verdwenen-.html (01:22)

Verkoop "ruim boven de 50,000 kaarten in anderhalve dag tijd" (begin februari). Uh-huh.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:19:06 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_138654343
Zag vandaag hele hoop posters van BKS op Amsterdam Centraal, lijkt me dat zij ook nog meer publiek binnen kunnen en willen halen.
pi_138656577


Nas performing Illmatic lijkt me wel dope hiphop act :)
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 17:29:03 #180
332671 crew  indiaantje89
pi_138656966
Heb dat eigenlijk nog nooit op Lowlands gezien, een artiest die een album integraal doet. Was dat vroeger weleens het geval?
pi_138657101
Nee, Nevermind was de 1e keer. 1 artiest nog nooit.
pi_138657137
Mooie poster sowieso O+
pi_138657599
Ik weet nog dat Pinkpop een jaar of tien geleden ook een keer een slecht verkopende editie had. Destijds ook allerlei lieden die voorspelden dat het voorbij was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_138658081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet nog dat Pinkpop een jaar of tien geleden ook een keer een slecht verkopende editie had. Destijds ook allerlei lieden die voorspelden dat het voorbij was.
Hihi. Dat is het negen jaar lang ook geweest. En ik weet niet hoe groot het 'teruggaan' element is voor de niet-Limburgers. Saaie boel in Landgraaf.
pi_138658248
10 jaar geleden was Lowlands ook 'voorbij'. Gelukkig redde de electro en postpunkrevival het festival toen in de jaren erna.
pi_138659877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb dat eigenlijk nog nooit op Lowlands gezien, een artiest die een album integraal doet. Was dat vroeger weleens het geval?
MGMT deed dat in 2008. Al was dat niet aangekondigd en deden ze dat een week (of 2) op reading en leeds dan weer niet.
pi_138666255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Deze kant zal het wel op gaan denk ik (natuurlijk niet helemaal).
Ik verwacht helemaal niks, maar die lijst die jij noemt bestaat uit afdankertjes, tweede keuzes, etc.

Niet dat het allemaal slechte muziek is, maar noem 5 spannende namen.

Daarnaast vrees ik dat de line-up van dit jaar hier wel op gaat lijken. In dat geval verkoop ik mijn ticket dan ook, voor het eerst in 5 jaar.
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:53:00 #188
11697 Junkie
VideoFreak :)
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 22:15:59 #189
332671 crew  indiaantje89
pi_138671122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:54 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niks, maar die lijst die jij noemt bestaat uit afdankertjes, tweede keuzes, etc.

Niet dat het allemaal slechte muziek is, maar noem 5 spannende namen.

Daarnaast vrees ik dat de line-up van dit jaar hier wel op gaat lijken. In dat geval verkoop ik mijn ticket dan ook, voor het eerst in 5 jaar.
Zie India en Charlie
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:18:42 #190
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_138671297
quote:
Haha, dat zou zoooo vet zijn!
pi_138674086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zie India en Charlie
Dat noem jij spannend programmeren?

Vrijwel niks innovatiefs in die hele lijst.

Taymir: Saai 3fm bandje.

SOHN: Leuke Soul/RnB, edgy hoor, die electronica. Hebben we natuurlijk al veel vaker gehoord dit
soort shit, niet dat dat erg is, alleen waren zijn voorgangers vele malen beter.

George Ezra: Singer songwriter met folkinvloeden, per definitie niet spannend.

John Flynn & THe Susex Wit: Zie hierboven ^

Cloud Nothings: Pop-punk. Ook niet pers wat je zegt briljant.

Warpaint: Ja dit is natuurlijk te gek, maar 1 naam maakt geen line-up : - )

Bombus: Maken mensen nog punk?

Tokyo Police Club: *zucht* hebben we dit weer, zonnige kutpop. Doeiiiiii

Deafheaven: Dit is die hipstermetal stroming toch? Maatschappelijk gezien vindt ik dit dan wel weer boeiend, daarnaast is het ook wel heel goed.

Kelela: Dit is ook helemaal in h, epileptische RnB, veel te drukke beats en net-niet-goede zangeresjes.

Red Fang: Ik weet niet zo goed wat ik hiervan vindt. Innovatie is het iniedergeval niet.

Perfect Pussy: Dit is wel dope, noisepunk met een lekker wijf als frontvrouw :)

Sharon van Etten: Een mooie vrouwen die lieve liedjes speelt, tijd voor een douchebreak op de camping :DDD

First Aid Kit: Dit is erg goed, maar er valt weinig te missen zegmaar. Conservatorium musici zijn ook erg goed.

Clean Bandit: Funky. Waarom is er tegenwoordig toch zoveel electronica met een overkill aan funk soul etc. Less is more is lastig schijnbaar. (Wel lekker hoor, maar dat is het dan ook)

American Authors: Zie: "Commentaar bij Cloud Nothings" en "Commentaar bij Tokyo Police Club"

sgeir: Zie: "Commentaar bij SOHN"

Volcano Choir: Weer zo'n folk ding, jezus guys, kan het niet afgelopen zijn

Navarone: Dit is wel cool, ballen en experiment in een RocknRoll jasje :)

Anna And The Barbies: wtf

Hozier: *Gaap*

The Skints: Ik haat ska, maar dit is wel te doen, Misschien ga ik er zelfs wel even langs :)

Temples: 70's is ook weer hip? FUCK alle revival shit sowieso, behalve neue welle :Y

M: Weer electronica singersongwriter shit. DAT WERKT DUS NIET ALS JE GEEN GOEDE PRODUCER HEBT EN HEEL DE TIJD FLORENCE&THE MACHINE NADOET. Ze kan wel zingen tho

Jett Rebel: Jaja 3fm is natuurlijk sponsor. Vet rebels man, slipjes in je clipjes :7

Boy & Bear: Ik heb deze lijst al tig van dit soort gevallen gehad dus hier maak ik geen woorden meer aan vuil. Grapje, is het echt zo lastig om met de gigantische hoeveelheid aan mogelijkheden NIET allemaal hetzelfde te doen?

The War On Drugs: Al iets gezegd over revival shit. Dit is wel een stuk volwassener en muzikaler dan de vorige.

You Me At Six: Emo bandje nummer 468. Dit heeft de relevantie van BinLaden,

The Black Lips: Ja leuk hoor.

The Neighboorhood: Als dit wat minder standaard popmajeur harmonien had gehad was het supercool geweest. Maar helaas.

Blaudzun: :')

Tangarine: Hier wordt ook niemand geil van toch? man oh man

Town Of Saints: folkfolkfolkfolkfolkflokflokflokflikflikflikker OP

Royal Blood: Deze meneer kan zingen. wel OKKKK

Brody Dalle: Dit is waarschijnlijk mijn ontdekking van vandaag. Dat heeft josh toch goed voor mekaar :)

Of Mice & Men: Been there, done that, kattenshirt.




5 spannende dingetjes. 1 of 2 geniale dingetjes.

pls lowlands. pls
pi_138674122
Hoop dat het mag hier: heb per ongeluk een kaart teveel gekocht, hardcopy weekendticket voor lowlands 2014. Mag weg voor 150 euro!
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 23:52:15 #193
332671 crew  indiaantje89
pi_138676429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Dat noem jij spannend programmeren?

Vrijwel niks innovatiefs in die hele lijst.

Taymir: Saai 3fm bandje.

SOHN: Leuke Soul/RnB, edgy hoor, die electronica. Hebben we natuurlijk al veel vaker gehoord dit
soort shit, niet dat dat erg is, alleen waren zijn voorgangers vele malen beter.

George Ezra: Singer songwriter met folkinvloeden, per definitie niet spannend.

John Flynn & THe Susex Wit: Zie hierboven ^

Cloud Nothings: Pop-punk. Ook niet pers wat je zegt briljant.

Warpaint: Ja dit is natuurlijk te gek, maar 1 naam maakt geen line-up : - )

Bombus: Maken mensen nog punk?

Tokyo Police Club: *zucht* hebben we dit weer, zonnige kutpop. Doeiiiiii

Deafheaven: Dit is die hipstermetal stroming toch? Maatschappelijk gezien vindt ik dit dan wel weer boeiend, daarnaast is het ook wel heel goed.

Kelela: Dit is ook helemaal in h, epileptische RnB, veel te drukke beats en net-niet-goede zangeresjes.

Red Fang: Ik weet niet zo goed wat ik hiervan vindt. Innovatie is het iniedergeval niet.

Perfect Pussy: Dit is wel dope, noisepunk met een lekker wijf als frontvrouw :)

Sharon van Etten: Een mooie vrouwen die lieve liedjes speelt, tijd voor een douchebreak op de camping :DDD

First Aid Kit: Dit is erg goed, maar er valt weinig te missen zegmaar. Conservatorium musici zijn ook erg goed.

Clean Bandit: Funky. Waarom is er tegenwoordig toch zoveel electronica met een overkill aan funk soul etc. Less is more is lastig schijnbaar. (Wel lekker hoor, maar dat is het dan ook)

American Authors: Zie: "Commentaar bij Cloud Nothings" en "Commentaar bij Tokyo Police Club"

sgeir: Zie: "Commentaar bij SOHN"

Volcano Choir: Weer zo'n folk ding, jezus guys, kan het niet afgelopen zijn

Navarone: Dit is wel cool, ballen en experiment in een RocknRoll jasje :)

Anna And The Barbies: wtf

Hozier: *Gaap*

The Skints: Ik haat ska, maar dit is wel te doen, Misschien ga ik er zelfs wel even langs :)

Temples: 70's is ook weer hip? FUCK alle revival shit sowieso, behalve neue welle :Y

M: Weer electronica singersongwriter shit. DAT WERKT DUS NIET ALS JE GEEN GOEDE PRODUCER HEBT EN HEEL DE TIJD FLORENCE&THE MACHINE NADOET. Ze kan wel zingen tho

Jett Rebel: Jaja 3fm is natuurlijk sponsor. Vet rebels man, slipjes in je clipjes :7

Boy & Bear: Ik heb deze lijst al tig van dit soort gevallen gehad dus hier maak ik geen woorden meer aan vuil. Grapje, is het echt zo lastig om met de gigantische hoeveelheid aan mogelijkheden NIET allemaal hetzelfde te doen?

The War On Drugs: Al iets gezegd over revival shit. Dit is wel een stuk volwassener en muzikaler dan de vorige.

You Me At Six: Emo bandje nummer 468. Dit heeft de relevantie van BinLaden,

The Black Lips: Ja leuk hoor.

The Neighboorhood: Als dit wat minder standaard popmajeur harmonien had gehad was het supercool geweest. Maar helaas.

Blaudzun: :')

Tangarine: Hier wordt ook niemand geil van toch? man oh man

Town Of Saints: folkfolkfolkfolkfolkflokflokflokflikflikflikker OP

Royal Blood: Deze meneer kan zingen. wel OKKKK

Brody Dalle: Dit is waarschijnlijk mijn ontdekking van vandaag. Dat heeft josh toch goed voor mekaar :)

Of Mice & Men: Been there, done that, kattenshirt.




5 spannende dingetjes. 1 of 2 geniale dingetjes.

pls lowlands. pls
Wat denk jij snel in hokjes zeg. Wat is wel innovatief?
  woensdag 9 april 2014 @ 00:03:44 #194
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138676819
Is er nog kans op The Offspring? Ik hoop het echt. Op Groezrock gaan ze heel het album Smash spelen :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 9 april 2014 @ 00:03:56 #195
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138676822
Tevens bazenalbum. Smash _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138677102
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat denk jij snel in hokjes zeg. Wat is wel innovatief?
Ik denk helemaal niet snel in hokjes. Op muzikaal gebied ben ik ontzettend kritisch, en verre van snel onder de indruk.

Als ik wat moest noemen voor nu?
Darkside is met afstand het spannendste wat er gebeurd is in jaren. Odd-future of Tyler,the Creator is ook next level, luister IFHY en vertel me of je ooit iets hebt gehoord wat daar op lijkt, het is bijna karikaturaal.

Verder moet ik je helaas teleurstellen, ik luister bijna alleen maar elektronische muziek (mede door het gebrek aan originaliteit in de bandcultuur, heb jaren alleen metal rock en zulks geluisterd :) ), en gezien er nog geen elektronica bekend is voor deze editie zou het flauw zijn daarover te zeuren.
Maar om toch maar in te gaan op de speculaties:

Nou zijn Deadmau5 en Royksopp natuurlijk super dope, grote namen, grote hits, grote cultwaarde etc. Maar je gaat me niet vertellen dat je tijdens deze (en vergelijkbare acts) echt een intense ervaring beleefd, echte inspiratie voelt, en echt het idee krijgt dat je witness bent geweest van iets unieks.

Zo wel dan is dat natuurlijk leuk voor jou als ze komen, maar ik kijk dan toch terug naar 2011 met Trentemoller, Aphex twin, Amon Tobin, Crystal Castles, Apparat. Stuk voor stuk geniaal.
(als in: geniaal bijv.naamw.Uitspraak: [xeniˈjal] buitengewoon intelligent of begaafd Voorbeelden: `een geniale gedachte`, `een geniale kunstenaar`Synoniem: briljant ...)
  woensdag 9 april 2014 @ 00:45:05 #197
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_138677721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:14 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet snel in hokjes. Op muzikaal gebied ben ik ontzettend kritisch, en verre van snel onder de indruk.

Als ik wat moest noemen voor nu?
Darkside is met afstand het spannendste wat er gebeurd is in jaren. Odd-future of Tyler,the Creator is ook next level, luister IFHY en vertel me of je ooit iets hebt gehoord wat daar op lijkt, het is bijna karikaturaal.

Verder moet ik je helaas teleurstellen, ik luister bijna alleen maar elektronische muziek (mede door het gebrek aan originaliteit in de bandcultuur, heb jaren alleen metal rock en zulks geluisterd :) ), en gezien er nog geen elektronica bekend is voor deze editie zou het flauw zijn daarover te zeuren.
Maar om toch maar in te gaan op de speculaties:

Nou zijn Deadmau5 en Royksopp natuurlijk super dope, grote namen, grote hits, grote cultwaarde etc. Maar je gaat me niet vertellen dat je tijdens deze (en vergelijkbare acts) echt een intense ervaring beleefd, echte inspiratie voelt, en echt het idee krijgt dat je witness bent geweest van iets unieks.

Zo wel dan is dat natuurlijk leuk voor jou als ze komen, maar ik kijk dan toch terug naar 2011 met Trentemoller, Aphex twin, Amon Tobin, Crystal Castles, Apparat. Stuk voor stuk geniaal.
(als in: geniaal bijv.naamw.Uitspraak: [xeniˈjal] buitengewoon intelligent of begaafd Voorbeelden: `een geniale gedachte`, `een geniale kunstenaar`Synoniem: briljant ...)
Ga lekker naar de ander festival dan als je alleen warm wordt van elektronica. Of stop met zeuren over de bandjes ;)
pi_138677746
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:14 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet snel in hokjes. Op muzikaal gebied ben ik ontzettend kritisch, en verre van snel onder de indruk.

Als ik wat moest noemen voor nu?
Darkside is met afstand het spannendste wat er gebeurd is in jaren. Odd-future of Tyler,the Creator is ook next level, luister IFHY en vertel me of je ooit iets hebt gehoord wat daar op lijkt, het is bijna karikaturaal.

Verder moet ik je helaas teleurstellen, ik luister bijna alleen maar elektronische muziek (mede door het gebrek aan originaliteit in de bandcultuur, heb jaren alleen metal rock en zulks geluisterd :) ), en gezien er nog geen elektronica bekend is voor deze editie zou het flauw zijn daarover te zeuren.
Maar om toch maar in te gaan op de speculaties:

Nou zijn Deadmau5 en Royksopp natuurlijk super dope, grote namen, grote hits, grote cultwaarde etc. Maar je gaat me niet vertellen dat je tijdens deze (en vergelijkbare acts) echt een intense ervaring beleefd, echte inspiratie voelt, en echt het idee krijgt dat je witness bent geweest van iets unieks.

Zo wel dan is dat natuurlijk leuk voor jou als ze komen, maar ik kijk dan toch terug naar 2011 met Trentemoller, Aphex twin, Amon Tobin, Crystal Castles, Apparat. Stuk voor stuk geniaal.
(als in: geniaal bijv.naamw.Uitspraak: [xeniˈjal] buitengewoon intelligent of begaafd Voorbeelden: `een geniale gedachte`, `een geniale kunstenaar`Synoniem: briljant ...)
Niet dat het niet vet is. Maar innovatief? Nee. Odd Future is ook gewoon een van de vele hip hop act, maar dan beter dan gemiddeld. En zo zijn er ook genoeg vergelijkbare dingen te vinden as Darkside. Dus wat is daar innovatiever aan dan bijvoorbeeld Volcano Choir? (= Bon Iver). Die sound was toch wel anders dan gemiddeld en staat bij menig muziek liefhebber hoog in het vaandel. Een Wilco vind ik ook geweldig, maar is dat innovatief? Dat toch weer niet imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 09-04-2014 00:57:18 ]
pi_138677844
Wat ik wil zeggen is dat je hier een George Ezra en Volcano Choir beide in een folk singer songwriter hokje stopt. Terwijl hun sounds totaal niet op elkaar lijken imo.
pi_138677923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:45 schreef iAvani het volgende:

[..]

Ga lekker naar de ander festival dan als je alleen warm wordt van elektronica. Of stop met zeuren over de bandjes ;)
Meah Dekreator gaat netjes een discussie aan zonder gevloek of gescheld. En onderbouwt ook zijn mening. Niets mis mee daarvoor zitten we hier op een forum. Hij hoeft niet alles leuk te vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')