Ik denk dat QOTSA, The National, Stromae, Skrillex, Portishead en Volbeat 6 van de 9/10 grootste bands zijn van deze editie. Ik gok dat bijvoorbeeld iets van Blink-182, Prodigy en misschien Outkast erbij komt. Met daarachter bands als The Kooks, Royskopp & Robyn en Snoop Dogg.quote:
Hoe weet je dat zo zeker? Dat van Stromae was al weken bekend en er was geen progressie in de kaartverkoop. Sowieso zijn er nog veel meer dan 5000 kaarten vrijquote:Op woensdag 9 april 2014 11:11 schreef WoD het volgende:
[..]
Nee word het niet. En met Stromae verkoop je echt wel 5000 kaarten.
Ik kan het alleen maar hopen. Die drie klinken allemaal goed en The Kooks en Snoop ook welquote:Op woensdag 9 april 2014 11:12 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk dat QOTSA, The National, Stromae, Skrillex, Portishead en Volbeat 6 van de 9/10 grootste bands zijn van deze editie. Ik gok dat bijvoorbeeld iets van Blink-182, Prodigy en misschien Outkast erbij komt. Met daarachter bands als The Kooks, Royskopp & Robyn en Snoop Dogg.
Ik bedoelde eigenlijk niet dat de eerste 3 bands allemaal komen. Ik verwacht dat 1 van die 3 de vrijdag headlined, en misschien staat Outkast dan bijvoorbeeld wat eerder op de dag.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar hopen. Die drie klinken allemaal goed en The Kooks en Snoop ook welVan de headliners moet ik het dan niet hebben deze editie. Maar maakt niet uit, het wordt hoe dan ook leuk heheh
Ja snap ik, maar welke dan ook komt, het zijn allemaal prima namenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk niet dat de eerste 3 bands allemaal komen. Ik verwacht dat 1 van die 3 de vrijdag headlined, en misschien staat Outkast dan bijvoorbeeld wat eerder op de dag.
Mensen blijven dat herhalen, maar lowlands had voorheen gewoon wel grote headliners. Blink, snow patrol, etcquote:Op woensdag 9 april 2014 10:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lowlands heeft toch nooit echte 'grote' headliners? Voor de echte stadionvullers moet je niet naar LWL.
Ben jij Atze de Vrieze? Heb ik me altijd al afgevraagd gezien je UI..quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royal Blood.
De rest afserveren naar de prullenbak of heb ik al gezien.
Stromae:quote:Op woensdag 9 april 2014 10:35 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Of het kwaliteit is kan je over discussiëren. Qua populariteit is het zeker een headliner.
Wanneer heb je ze gezien? Ik wil datum en podium en de kleur van je onderbroek weten die je aanhad tijdens het concert.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royal Blood.
De rest afserveren naar de prullenbak of heb ik al gezien.
Nee, ik ben Kevin Strootman.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ben jij Atze de Vrieze? Heb ik me altijd al afgevraagd gezien je UI..
quote:
Dit inderdaad. Alleen Asteroids Galaxy Tour en St. Vincent. Maar elk lijstje tot nu toe is een beetje meh..quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder was Stromae al bekend en de rest doet me niets.
Maar die headliners zijn toch niet groter/populairder dan de Headliners van nu? De voorbeelden die jij geeft vind ik niet echt grotere namen dan pak hem beet: QOTSA, NIN, Arctic Monkeys, The Black Keys, Prodigy, Elbow, Editors etc.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Mensen blijven dat herhalen, maar lowlands had voorheen gewoon wel grote headliners. Blink, snow patrol, etc
Wel groter dan The National en Stromae die dit jaar waarschijnlijk de headliners wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:24 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar die headliners zijn toch niet groter/populairder dan de Headliners van nu? De voorbeelden die jij geeft vind ik niet echt grotere namen dan pak hem beet: QOTSA, NIN, Arctic Monkeys, The Black Keys, Prodigy, Elbow, Editors etc.
Ik wil wel getuigen zijn van iets uitzonderlijks ja, voor 190 euro en een festival wat voor mij bekend staat als het programeren van iets uitzonderlijksquote:Op woensdag 9 april 2014 08:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Zoals je al zegt is alles inderdaad heel subjectief. Ik vind Darkside juist helemaal niet zo spannend.. Net zoals Royskopp. Ik vind ze wel vet ofzo, maar niet geweldig. Maar moeten we allemaal getuigen zijn van iets uitzonderlijks? Ik weet zeker dat er tussen die, pak 'm beet, 150 namen echt wel genoeg zit waarvan je als je het live ziet wow denkt. Maar goed, nu hebben we Flume. Wat vind je daarvan? Ik vind Flume echt te gek en een hele unieke sound hebben. Een geval (als in: geniaal bijv.naamw.Uitspraak: [xeniˈjal] buitengewoon intelligent of begaafd Voorbeelden: `een geniale gedachte`, `een geniale kunstenaar`Synoniem: briljant ...)En zo denken anderen weer over anderen. Wat vind jij dat er nu nog zou moeten komen, dat Lowlands af zou maken?
Ik bedoelde idd groter dan the national en stromaequote:Op woensdag 9 april 2014 11:24 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar die headliners zijn toch niet groter/populairder dan de Headliners van nu? De voorbeelden die jij geeft vind ik niet echt grotere namen dan pak hem beet: QOTSA, NIN, Arctic Monkeys, The Black Keys, Prodigy, Elbow, Editors etc.
Dat zal in ieder geval niet gebeuren aangezien ze op dezelfde dag spelenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:26 schreef iAvani het volgende:
[..]
Wel groter dan The National en Stromae die dit jaar waarschijnlijk de headliners worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |