Misschien anders ongelijke delen bij je linnen gordijnen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:24 schreef Sannne het volgende:
Kan idd wel even kijken hoe smal ze worden als ik ze open schuif, maar het idee van 2 gordijnen achter elkaar is dat die kanten gordijnen er iets achteruit piepen, misschien wordt het dan toch te donker?
Nouja. Eerst maar eens kleuren kiezen
True true, maar die kanten zijn bijna helemaal doorschijnend, denk niet dat het daar erg veel donkerder van wordt!quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:24 schreef Sannne het volgende:
Kan idd wel even kijken hoe smal ze worden als ik ze open schuif, maar het idee van 2 gordijnen achter elkaar is dat die kanten gordijnen er iets achteruit piepen, misschien wordt het dan toch te donker?
Nouja. Eerst maar eens kleuren kiezen
Hey dat is een goed planquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Misschien anders ongelijke delen bij je linnen gordijnen?
rozerozerozerozequote:
Hahaha, leuk!quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
rozerozerozeroze
En ze krijgt een roze bed en waarschijnlijk ook een roze muur, verder wil ik zelf graag wat andere kleurtjes erbij!
Dat klinkt leuk!! Ben heel benieuwd, wat lief trouwens dat ze precies weet wat ze wiltquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Haar vloer wordt olijfgroen, dat wordt ie op de hele 1e verdieping. De muren zijn blauw, daar komt innepin nog wolkjes en een zon op schilderen (dan heb ik altijd mooi weer op mijn kamertje), haar bed is dus zachtroze en haar linnenkast heb ik zachtgeel geschilderd. Gordijnen worden waarschijnlijk zachtgroen, echt heel zachtgroen, met een linnenstructuur.
Alles zelf bedacht en uitgekozen door de kleine dame!
Deze is nie van mij!quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Mignonne, pass mij ff jouw moodboards door als wij de sleutel van ons nieuwe huis hebben? Kthxhoney!
Met een T-rex erop kan het best voor een jongenquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef Suikertante het volgende:
Mignonne, die fuchsia muurik ging al denken waar ik dat kon doen maar F is misschien niet echt het roze type
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze is nie van mij!
Dit is van Sannne![]()
dus Sannne, work on the shophoewel ik me graaag aanbied als plaatjesspeurder voor tzt
![]()
Jij hebt toch een jochie?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik maak graag van jullie beider ideeën gebruik teezettee
Klopt, het hoeft ook niet roze hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:45 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jij hebt toch een jochie?
Jongenskamers
Nah, die teksten maken het juist af! Hoe weet je anders wat er in zit! Ik zou toch echt stickers metquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef Sannne het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets bedoel ik met meidenkast. Zonder die enge teksten dan.
Dat had ik vroeger ook echt gaaf gevonden denk ik!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef Sannne het volgende:
Ik vind trouwens voor jongens zo'n wereldkaart echt superstoer. Voor aan de muur dus.
Zoiets?
[ afbeelding ]
Brr, ben je wel goed?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nah, die teksten maken het juist af! Hoe weet je anders wat er in zit! Ik zou toch echt stickers met
'socks', 'dresses' en 'mayo's'laten maken!
Educatief ook nog eens! Doen zeg ik.
Jaaa danku! Dat knippen en plakken werkt hier nog niet ideaalquote:
ik vind ze leuk,maar Roy heeft echt niks met dierenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef Mineola het volgende:
Bar, is een muursticker van dieren of behangdier iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef L-E het volgende:
Wij hebben zo'n leeuw ja!
Sannne, waaaarr haal jij je sfeerplaatjes vandaan?
Oeh geweldigquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef Sannne het volgende:
Ik vind trouwens voor jongens zo'n wereldkaart echt superstoer. Voor aan de muur dus.
Zoiets?
[ afbeelding ]
Deze zou dan al heel lastig worden ivm kan maar boven 1.50m opgehangen worden,dan kan Roy er nog niet mee spelen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef Dyre het volgende:
[..]
Jaaa danku! Dat knippen en plakken werkt hier nog niet ideaal
Ik vind dit voor een jongenskamertje echt hartstikke leuk.
Oh goeie! Ik had ze laatst hier gevonden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef L-E het volgende:
Mineola, die onderste hebben wij met korting via groupon gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |