en ondertussen produceren wij hier dingen die ze daar niet of slecht/onbetrouwbaar kunnen krijgen (melkpoeder anyone?)quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef nietlullenmaarpoetsen het volgende:
[..]
dat zeg ik, die zijn we al volop aan t weggeven aan de Chinezen. Nu zit er nog een philips stickertje op made in china maar als we rechtstreeks van de chinezen kopen is helemaal t hek van de dam.
Ja idd... nou ja, heb je het iig op tijd voor het WKquote:Op woensdag 2 april 2014 06:05 schreef MichaelScott het volgende:
Om de spullen op tijd voor Koningsdag binnen te hebben had je 2 weken geleden moeten bestellen?
Werken ze dan ook?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind je
Ik bestel er wel eens wat kabeltjes, die kosten in Nederland minstens het dubbele. En dan komen er nog verzendkosten bovenop bij Nederlandse webwinkels.
Partially shipped. Nog steeds niks binnen en de helft moet nog op de post.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:32 schreef .Neovo. het volgende:
Annuleren en bij een andere toko bestellen? Ik heb ook een maand gewacht, daarna order geanuleerd en bij buyincoins of banggood besteld. Binnen 10 dagen in huis
Van de 50 orders is me dat twee keer overkomen. Ik wacht maximaal twee weken en dan vraag ik een annulering aan van de order.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Partially shipped. Nog steeds niks binnen en de helft moet nog op de post.
Is dat al gebeurd trouwens?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:08 schreef Bart het volgende:
bij de poll verloten we tien giftcards voor gebruik op DX.com!
ik stuur zo de giftcards per pm naar jullie toe. Let op deze zijn t/m 31-8-2014 geldig.quote:Rockfire
kami124
Nieuwschierig
vdkuil
Amarantha
NhImF
Ludacriss
hetizmij
gelestipjes
poktor
Dankjewelquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:26 schreef Magneet het volgende:
En de winnaars zijn:
[..]
ik stuur zo de giftcards per pm naar jullie toe. Let op deze zijn t/m 31-8-2014 geldig.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:26 schreef Magneet het volgende:
En de winnaars zijn:
[..]
ik stuur zo de giftcards per pm naar jullie toe. Let op deze zijn t/m 31-8-2014 geldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |