thanxquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige talen zin moeilijk te lezen en niet voor iedereen zichtbaar.
God wat zweverig Andrea achtig.
Ik zal het met een minder pijnlijk voorbeeld illustreren, neem Muis, elke neuwbe tegen zich in het harnas maar ik ben haar leren lezen. En dan is ze best vaak verdomde grappig me leuke woorddingetjes.
Zo leerde ik Dk ook lezen. Het was een goed mens. Ik vond jullie een mooi stel.
Kusje.
Mja, naar pijpen dansen dansen die niet de mijne zijn..quote:
Duidelijk. Net zoals alleen zwaaien in de COS niet is toegestaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
De zo snel mogelijk een nieuw topic geldt alleen voor de COS. Niet voor de SC, daar opent de laatste poster gewoon een nieuwe. En als na 5 minuten niet mag iemand anders het doen. Staat ook gewoon de in de FAQ.
Kijk jij houd je ook niet altijd aan de regelsquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Duidelijk. Net zoals alleen zwaaien in de COS niet is toegestaan.
Lol ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe het moet *shame*( gebrek aan emoticons op mobiel)quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
De zo snel mogelijk een nieuw topic geldt alleen voor de COS. Niet voor de SC, daar opent de laatste poster gewoon een nieuwe. En als na 5 minuten niet mag iemand anders het doen. Staat ook gewoon de in de FAQ.
Ben je in het leger geweest?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
Maar iemand hier bekend met 'Field fuck' of echt totaal niet? Ik vind het fascinerend.
Yep.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Duidelijk. Net zoals alleen zwaaien in de COS niet is toegestaan.
Jij houdt.. Welke regels? Alleen reageren op mannen? Of gewoon reageren op alles wat buiten het boekje omgaat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk jij houd je ook niet altijd aan de regels![]()
![]()
![]()
Waarom COS jij eigenlijk? voor jezelf of voor andere "teruglezers"quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij houdt.. Welke regels? Alleen reageren op mannen? Of gewoon reageren op alles wat buiten het boekje omgaat?
Ik kan niet ontkennen dat het even stress is en dat ik het ook vaan vermijd, ik ben niet zo goed met TT's. Maar in principe is het best makkelijk. Gewoon open nieuw deel klikken en de TT aanpassen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lol ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe het moet *shame*( gebrek aan emoticons op mobiel)
beetje blond gebleven tegen pagina 12 hou ik gewoon me mond..;-)
Mannen niet tegenpraten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij houdt.. Welke regels? Alleen reageren op mannen? Of gewoon reageren op alles wat buiten het boekje omgaat?
Ik COS met het idee dat ik in staat ben om op dat moment te melden wat er gebeurt. Met in mijn achterhoofd dat ik ook het fijne van iets wil weten als ik er niet bij ben. Ik hoef niet te weten wie welke pillen slikt en wat gaat eten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom COS jij eigenlijk? voor jezelf of voor andere "teruglezers"
Okay dus je leest het zelf ook graag terug?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik COS met het idee dat ik in staat ben om op dat moment te melden wat er gebeurt. Met in mijn achterhoofd dat ik ook het fijne van iets wil weten als ik er niet bij ben. Ik hoef niet te weten wie welke pillen slikt en wat gaat eten.
Wat is een nametopic?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef Leandra het volgende:
Een nametopic voor een kutnewbie?
En dan straks weer gejank over de term kutnewbie natuurlijk... kenmerk van echtheid
Nite Nitequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie komen er wel uit he? Laatste doet het licht uit.
En mooie dromen voor daarna
Doei.
trust liesjequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Absoluut, ik word uit de streamverslagen vaak geen wijs.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay dus je leest het zelf ook graag terug?
Byequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Slaap lekker, liesje! Droom maar fijn over dieenebartquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
Kusjes voor iedereen.
En regenbogen.
En pony's
En glitters alleen voor Lays.
Soms lastig leesbaar héquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Absoluut, ik word uit de streamverslagen vaak geen wijs.
Ik zie dat als een betere optie dan alle Cossen doorgaan. Maar als andere mensen graag willen scrollen, wie ben ik dan.quote:
Okay dan snap ik het wel, het wordt nu meer als chatbox gebruikt. Maar er is een splitsing voorgesteld, dat werd afgewezen. En het update topic dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
beide soms ga ik juist door de cos naar de stream verslagenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de roze bril. Maar, ik ben me ook bewust dat er mensen zijn die moeite nemen er voor te gaan zitten het daar te melden, petje af, ik heb daar geen zin in.quote:
Ik wil soms details weten, ik kan niks met losse kreten.Dan ga ik op tijd van posting kijken in de COS. Mijn bril is niet de bril van een ander, gelukkig zijn er nu veel filmpjes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het wel, het wordt nu meer als chatbox gebruikt. Maar er is een splitsing voorgesteld, dat werd afgewezen. En het update topic dan?
Je bent fout geinformeerd Leandra. Misschien denk jij dat je beter bent, maar voor de meeste mensen is iedereen gelijk. En sommige wat meer gelijk, vandaar een nametopic.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef Leandra het volgende:
Een nametopic voor een kutnewbie?
En dan straks weer gejank over de term kutnewbie natuurlijk... kenmerk van echtheid
Ik doe soms ook wel beetje m'n best, maar ik vind juist een beetje interactie en het sarren wel leuk dus zie het meer als chatbox. Utopia zelf vind ik meestal niet zo veel aan. Ik zal er over nadenken om afscheid te nemen van de COS.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil soms details weten, ik kan niks met losse kreten.Dan ga ik op tijd van posting kijken in de COS. Mijn bril is niet de bril van een ander, gelukkig zijn er nu veel filmpjes.
lol en lucht het nou op? Schrijf het van je af zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:21 schreef Majoraan het volgende:
ok, ik zal even mijn haart luchten, om de TT eer aan te doen :-)
Joh, in de COS scroll ik over je heen, je voegt er niks toe, misschien is je plaats hier, een beetje in de modder rollen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe soms ook wel beetje m'n best, maar ik vind juist een beetje interactie en het sarren wel leuk dus zie het meer als chatbox. Utopia zelf vind ik meestal niet zo veel aan. Ik zal er over nadenken om afscheid te nemen van de COS.
ach, dat is het vervelende van me zogenaamd ergeren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:24 schreef b_engeltje het volgende:
En de katten eigenaren met raskatten
die niet buiten lopen of in afgezette tuin
of ren..?
het is bijna onmogelijk alles wat er gebeurd gelijk mee te schrijven als het gebeurd.. dan krijg je een soort stenoquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil soms details weten, ik kan niks met losse kreten.Dan ga ik op tijd van posting kijken in de COS. Mijn bril is niet de bril van een ander, gelukkig zijn er nu veel filmpjes.
Ik heb wel iets heel tofs van D_K geleerd, want ik was heul dom.quote:
Nou , niet echt, maar een speech was wel op zijn plaats héquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en lucht het nou op? Schrijf het van je af zeggen ze altijd.
Dan zit je er toch helegaar met de verkeerde insteek.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe soms ook wel beetje m'n best, maar ik vind juist een beetje interactie en het sarren wel leuk dus zie het meer als chatbox. Utopia zelf vind ik meestal niet zo veel aan. Ik zal er over nadenken om afscheid te nemen van de COS.
Ik blijf je voorlopig nog even sarren, maar waarom blok je me niet dan en de rest die je irriteert, hoef je ook niet te scrollen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, in de COS scroll ik over je heen, je voegt er niks toe, misschien is je plaats hier, een beetje in de modder rollen?
Ja maar niet als enige, meeste mensen zien het toch zo nu... Ik kan daar niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zit je er toch helegaar met de verkeerde insteek.
Het is ook absoluut geen aanval, het is meer dan prettig dat er mensen zijn die er uren aan besteden die verslag willen doen in de SV, ik ga ze het niet na doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
het is bijna onmogelijk alles wat er gebeurd gelijk mee te schrijven als het gebeurd.. dan krijg je een soort steno
daardoor worden er details die onbelangrijk lijken op dat moment weggelaten
Ik zou het niet kunnen een stream verslag te schrijven
Kun je alleen als betaalde gebruiker users blokken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke rest?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik blijf je voorlopig nog even sarren, maar waarom blok je me niet dan en de rest die je irriteert, hoef je ook niet te scrollen!
Dan kun je bijna de hele COS opdoeken. Denk dat weinig mensen daar zitten puur om over te tikken wat ze zien of horen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms als ik heel veel Cossen achterloop doe ik snel scrollen. En ik stop waar ik de popcorngifjes zie ofquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook absoluut geen aanval, het is meer dan prettig dat er mensen zijn die er uren aan besteden die verslag willen doen in de SV, ik ga ze het niet na doen.
Soms zie ik dingen waar ik meer van wil weten, dat probeer ik dan op te zoeken in de COS.
Ook weg is... Weet het lichtknopje niet te zittenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Kijk jij snapt het tenminste! Het is juist een verbetering allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Soms als ik heel veel Cossen achterloop doe ik snel scrollen. En ik stop waar ik de popcorngifjes zie of![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want daar is het bal. Daar is wat "gebeurt". Meestal.
Ik neuk je de moeder.. JoeziJoery tent!quote:
Ik herken de dorpsgekken juist aan dequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Soms als ik heel veel Cossen achterloop doe ik snel scrollen. En ik stop waar ik de popcorngifjes zie of![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want daar is het bal. Daar is wat "gebeurt". Meestal.
owja moeders er weer bij halenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder.. JoeziJoery tent!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik herken de dorpsgekken juist aan de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al wonen ze begeleid![]()
![]()
![]()
Ik denk zeker niet dat ik beter ben, maar al helemaal niet dat iedereen gelijk is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Je bent fout geinformeerd Leandra. Misschien denk jij dat je beter bent, maar voor de meeste mensen is iedereen gelijk. En sommige wat meer gelijk, vandaar een nametopic.
Ik ken je moeder niet, ze drinkt vast graag wijn. Kusje kroel?quote:
Jawel, er moet bloed vloeien. Rooie beeldschermen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef b_engeltje het volgende:
Mijn mening?
ik denk dat het een niet zonder het ander kan, maar het moet wel in balance blijven
zonder oproerkraaiers , word het denk allemaal eenzijdig en braaf
maar te is niet goed, het moet niet grif worden , persoonlijk
:eek: Marc Dutroux post in de COSquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat ik beter ben, maar al helemaal niet dat iedereen gelijk is.
Als jij dat wel denkt dan wens ik je veel plezier met je gelijk zijn aan Marc Dutroux.
Juist! We strijden tot de dood!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jawel, er moet bloed vloeien. Rooie beeldschermen!![]()
Hitler was op?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat ik beter ben, maar al helemaal niet dat iedereen gelijk is.
Als jij dat wel denkt dan wens ik je veel plezier met je gelijk zijn aan Marc Dutroux.
Ja hou je bagger nu maar voor jequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken je moeder niet, ze drinkt vast graag wijn. Kusje kroel?
Yepquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun je alleen als betaalde gebruiker users blokken?
Bij 'leven en laten leven' maak ik ook de vergelijking met Dutroux' .. Het is zo lekker nietszeggend, tot het om de hoek komt kijken, of bij verder denken..quote:
Welke bagger?quote:
Achja, ik geloof niet dat iemand als moordenaar geboren wordt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet van de Godwins, maar dat hij dood is was doorslaggevender.
Wel als verkrachter?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja, ik geloof niet dat iemand als moordenaar geboren wordt.
Nou, volgens mij zit het gros er toch niet om te sarren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kun je bijna de hele COS opdoeken. Denk dat weinig mensen daar zitten puur om over te tikken wat ze zien of horen.
Maar wel om samen Utopia te beleven, en dat is meer dan enkel tikken wat je ziet of hoort.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit het gros er toch niet om te sarren.
omdat ze daar te dom voor zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit het gros er toch niet om te sarren.
En Dutroux bestempelen als iets wat nooit de bedoeling van wie dan ook is geweest, zit er niet in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen van de dingen die je kunt bedenken.
zit je denk de verkeerde progamma's te volgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jawel, er moet bloed vloeien. Rooie beeldschermen!![]()
Grof, checkquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef b_engeltje het volgende:
Mijn mening?
ik denk dat het een niet zonder het ander kan, maar het moet wel in balance blijven
zonder oproerkraaiers , word het denk allemaal eenzijdig en braaf
maar te is niet goed, het moet niet grof worden , persoonlijk en niet 300x dezelfde grap of opmerking...
na 100 x weten lezen we echt de mening wel...
Dit gaat niet over BoonDockBegeleidWonen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Grof, check
300 keer dezelfde grap, check
300 keer dezelfde opmerking, check
waarom betaal je dan niet als die hard fokker? kun je toch lekker blokken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Grof, check
300 keer dezelfde grap, check
300 keer dezelfde opmerking, check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |