Nikolai is een goudvis. Hoe maak je ruzie met een goudvisquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
pfff hebben jullie weer eens ruzie gehad?
Doordat ze op de hoogte was van de zaken die niet klopten in het verhaal... ik heb het pas nog gelezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik quote de verkeerde, maar boeie.
De buuf heeft haar toe ontmaskert, ik weet ook niet meer hoe.
Hij bedoelt Muis.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nikolai is een goudvis. Hoe maak je ruzie met een goudvis
Hey, ik trek het me niet aan. Ik vind het alleen vreemd. De een beledigd alle Cossers dat ze niet zo snugger zijn, de ander noemt mensen met andere mening (ietwat hautain) bloemetjesjurken en is lekker voor de andere kant. Maar een gifje plaatsen is een doodzonde, ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan het je ook níet aantrekken, nog nooit iemand zo vaak over bloemetjesjurken zien posten, krijgt vast elke dag trouw thee van zijn oma.
Hij was oprecht ook geïnteresseerd in mensen. Maar dat botste wat met zijn geheugen. Ik weet nog dat ik je een berichtje stuurde of hij zat te trollen, want hij vroeg me voor de 3e keer wat voor opleiding ik deed. Maar jij verzekerde me dat het geen trollen was en iets anders. Dus vertelde ik het hem steeds als hi het vroeg. En hij vond het elke keer tof voor me en ik genoot daarvan. Die man hield van opleidingen. En van jou.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je. Maar het was meer dat er zoveel mensen hapten terwijlhij weinig woorden hoefde te gebruiken....ook dat was dolkomisch
Doe toch niet zo star, denk er nou maar rustig over na. We horen het nog wel van je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je probeert het leuk af te schuiven, Andrea.
Ik lees het ook lief....veel mensen hebben DK hier als een lief en betrokken persoon leren kennen...en zijn persoonlijke vrag en aan mensen waren ook oprecht. Hij haatte niemand, maar is wel lelijk aangevallen door de oude rls sc club.....en dat vind ik persoonlijk er jammer en onterecht en zegt in mijnogen meer over die club dan over wat andersquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was oprecht ook geïnteresseerd in mensen. Maar dat botste wat met zijn geheugen. Ik weet nog dat ik je een berichtje stuurde of hij zat te trollen, want hij vroeg me voor de 3e keer wat voor opleiding ik deed. Maar jij verzekerde me dat het geen trollen was en iets anders. Dus vertelde ik het hem steeds als hi het vroeg. En hij vond het elke keer tof voor me en ik genoot daarvan. Die man hield van opleidingen. En van jou.
Meh ik bedoel het niet confronterend maar lief, maar dat zal voor jou anders zijn, pijnlijk. Ik houd er over op.
Beledigt? Please, je laat je beledigen, of niet. Ik zie een kneus die hunkert naar aandacht en dit soort onzin plaatst, gelijk Joezi. Een COS volspammen met gifjes om aandacht te genereren idem dito. Er is genoeg lol te beleven in een COS als je/ men on topic blijft, het is ook geen doodzonde om je gal elders op FOK! te spuwen. Er is zoveel meer dan een COS.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:53 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Hey, ik trek het me niet aan. Ik vind het alleen vreemd. De een beledigd alle Cossers dat ze niet zo snugger zijn, de ander noemt mensen met andere mening (ietwat hautain) bloemetjesjurken en is lekker voor de andere kant. Maar een gifje plaatsen is een doodzonde, ofzo
De _Kardinaal?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef b_engeltje het volgende:
Er was toch ook een man die zo erg ziek was hier
ik weet zijn naam niet meer
maar iedere keer als weer kom kijken moet ik aan hem denken
Volspammen met gifjes ben ik ook geen voorstander van. Maar ze voegen zeker iets toe, mits het met enige smaak en timing gedaan wordt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beledigt? Please, je laat je beledigen, of niet. Ik zie een kneus die hunkert naar aandacht en dit soort onzin plaatst, gelijk Joezi. Een COS volspammen met gifjes om aandacht te genereren idem dito. Er is genoeg lol te beleven in een COS als je/ men on topic blijft, het is ook geen doodzonde om je gal elders op FOK! te spuwen. Er is zoveel meer dan een COS.
Wat is er star aan? Ik heb geen zin in je geneuzel en deze SC is er uitermate geschikt voor om dat kenbaar te maken. Voor de rest BFF for lifequote:Op dinsdag 1 april 2014 01:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe toch niet zo star, denk er nou maar rustig over na. We horen het nog wel van je.
Hij zat vaak net als mij snacht tot in de vroege uurtjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee die naam zegt me niets (maar geheugen als vergiet)
bb 2 bb3 die tijd denk
Nice!!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:59 schreef Leandra het volgende:
CBL / [CBL SC # 78] Met het accent op dialect
Ik ga hier toegeven dat ik altijd smakelijk moet lachen om de jouwequote:Op dinsdag 1 april 2014 01:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volspammen met gifjes ben ik ook geen voorstander van. Maar ze voegen zeker iets toe, mits het met enige smaak en timing gedaan wordt.![]()
Sommige talen zin moeilijk te lezen en niet voor iedereen zichtbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees het ook lief....veel mensen hebben DK hier als een lief en betrokken persoon leren kennen...en zijn persoonlijke vrag en aan mensen waren ook oprecht. Hij haatte niemand, maar is wel lelijk aangevallen door de oude rls sc club.....en dat vind ik persoonlijk er jammer en onterecht en zegt in mijnogen meer over die club dan over wat anders
wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nikolai is een goudvis. Hoe maak je ruzie met een goudvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |