abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138382992

Band of Fok!kers server
Je kan ons nu ook favoriten :)

Zou je willen doneren? We mogen het graag.
Vanwegen het geringe aantal donaties op dit moment, zijn er de volgende opties
1: ¤ 10 p/m voor VIP-status
2: ¤ 20 p/m voor VIP-status + in-game rechten + inspraak op mappen

voor meer info, PM hiddit.
Doneren kan hier: https://secure.multiplay.(...)emhqWXc9PWI3OGNjNQ==

Classes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voertuigen
SPOILER
Maps
SPOILER
Game Modes
SPOILER
Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.

Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.

Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.

FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon

Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private

2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
pi_138383026
ivm tt:
http://battlelog.battlefi(...)647169856/338912993/

Top vehicle :P (attack heli kill ermee en nog een random andere gast).
  maandag 31 maart 2014 @ 22:39:52 #3
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_138383158
Handig zon BF4 topic... gelijk ff benutten!

Ik heb dus ook al tijdje battlefield 4 maar heb dus het probleem dat ik na enteren van een map ff 2-3 mins kan spelen voordat ik eruit vlieg... gebeurd bij 7 van de 10 mappen... weet iemand daar toevallig een oplossing voor? De lol gaat er nu een beetje af eigenlijk daardoor... nieuwste drivers gedownload etc... beestige computer.... niks word te warm... 500/500 mbit lijn.

Tevens met BF3 nooit issues gehad... dus weet het ff niet meer... en online kom ik alleen mensen tegen die ook klagen erover maar een echte oplossing niet gevonden nog :'(
Fuck the sky, i'm the limit!
pi_138383211
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef Lalavy het volgende:
Ik heb battlefield 4 maar heb al tijden het probleem dat ik na enteren van een map ff 2-3 mins kan spelen voordat ik dc... gebeurd bij 7 van de 10 mappen ofzo... weet iemand daar toevallig een oplossing voor? De lol gaat er nu een beetje af eigenlijk daardoor... nieuwste drivers gedownload etc... beestige computer....

Tevens met BF3 nooit issues gehad... dus weet het ff niet meer... en online kom ik alleen mensen tegen die ook klagen erover maar een echte oplossing niet gevonden nog :'(
Al manuele punkbuster update gedaan? (www.evenbalance.com , pbsetup downloaden en ut voor bf4 updaten).
  maandag 31 maart 2014 @ 22:43:09 #5
308473 Lalavy
pi_138383294
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Al manuele punkbuster update gedaan? (www.evenbalance.com , pbsetup downloaden en ut voor bf4 updaten).
Dit heb ik inderdaad gelezen, maar veel mensen melden dat het geen oplossing bood... nog niet geprobeerd tho, ga ik doen! thnx :*
  maandag 31 maart 2014 @ 22:49:11 #6
308473 Lalavy
pi_138383547
Nou geupdate, de game pb versie lijkt niet veranderd te zijn, wel heeft ie een server versie van PB geïnstalleerd die ik blijkbaar niet geïnstalleerd had... morgen even testen of het inderdaad wat uit maakt :)
  maandag 31 maart 2014 @ 22:50:13 #7
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_138383594
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:43 schreef Lalavy het volgende:

[..]

Dit heb ik inderdaad gelezen, maar veel mensen melden dat het geen oplossing bood... nog niet geprobeerd tho, ga ik doen! thnx :*
Daar heb ik ook last van gehad.
Maar dat stond wel onder in het scherm van Battlelog nadat ik van de server gekicked werd.
Bijvoorbeeld PunkbusterA was nog running

gebruik je IE?
Daar had ik ook problemen mee en sinds ik Chrome gebruik als default browser heb ik minder problemen.
Ook kun je pbsvc.exe draaien in je installatie directory (bij mij C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) en dan "Test Services" selecteren.
Dan kun je in ieder geval zien of punkbuster goed draait.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 31 maart 2014 @ 22:53:23 #8
308473 Lalavy
pi_138383731
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van gehad.
Maar dat stond wel onder in het scherm van Battlelog nadat ik van de server gekicked werd.
Bijvoorbeeld PunkbusterA was nog running

gebruik je IE?
Daar had ik ook problemen mee en sinds ik Chrome gebruik als default browser heb ik minder problemen.
Ook kun je pbsvc.exe draaien in je installatie directory (bij mij C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) en dan "Test Services" selecteren.
Dan kun je in ieder geval zien of punkbuster goed draait.
Nee gebruik Chrome en FF voornamelijk. Kreeg ook destijds een andere error, niks met PB in de naam in ieder geval. Als ik hem weer krijg post ik hem uiteraard :)
  maandag 31 maart 2014 @ 23:01:20 #9
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138383956
Die gyro stabilizer hadden ze nooit uit moeten vinden als upgrade. :') Zonder is het niet te doen, een lock on die je raakt en je hangt zo goed als stil en flikkert een eind naar beneden en degene die schoot heeft genoeg tijd om het nog een keer te doen, net zo lang tot je dood bent. Het geeft weer echt te veel eer aan zoiets simpels als een stinger.

Ik wil gewoon een belt feeder en niet een half minuut in de lucht hangen als wanhoopspoging om in leven te blijven, wat toch niet lukt. :{w
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_138383968
Naval Strike :') Wat een aids weer.
pi_138384008
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:01 schreef Topiek het volgende:
Naval Strike :') Wat een aids weer.
Nee man, die tunnels _O_
pi_138384092
Prima maps vind ik, vooral met Conquest Large, Carrier Assault is meh.
pi_138384188
Nee maar even serieus, ze hadden Naval Strike makkelijk nog een week of 4 kunnen delayen. Je bent aan het rubberbanden alsof je in de fucking zee ligt met een rubberband :')

De netcode daarnaast is nogsteeds pure aids.. in de jets (wellicht ook heli's) heb ik dat ik soms niet hoor dat ik gelocked wordt, dus dan zijn de raketten al uren onderweg en dan de laatste seconde hoor ik -beep beep- en ze ontploffen. Dan is het alleen nog een kwestie voor mij om de X binnen 0,002 sec te vinden als ik gedisabled ben.

Daarnaast zijn jets zowat onmogelijk geworden omdat die mobile AA veels te sterk geworden is, en het nu veels te makkelijk is om er überhaupt mee te spelen.

Ook vindt ik de explosieven in dit spel echt te overdreven. ALLES maar dan ook ALLES in dit spel, kan exploderen en je dus potentieel doodmaken.

Ik was van de week weer terug naar Battlefield 3 gegaan, het eerste wat me opviel was de blauwe gloed eroverheen _O_ Veel beter dan die grauwe Battlefield 4 zooi IMO. En een netcode die wel werkt, en er is niet 80% van de tijd besteed aan unlocks bedenken (al die verschillende grips enzo, het is geen ArmA, dus gewoon een foregrip is voor mij genoeg.)

TL;DR
Battlefield 4 is aids en Battlefield 3 is baas. _O_
pi_138384247
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef Topiek het volgende:

Battlefield 4 is aids en Battlefield 3 is baas. _O_
Ja.
pi_138384369
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ja.
Heb je de rest ook gelezen? Want in BF3 had jij zowat aambeien in de jet, je zat vastgeroest in de cockpit.
pi_138384855
BF3 blauwe gloed nais vinden? Seriously?
  maandag 31 maart 2014 @ 23:26:36 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138384907
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef VelitoX het volgende:
BF3 blauwe gloed nais vinden? Seriously?
Denk dat hij serieus een van de weinige is die dat vindt.

Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138386505
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:13 schreef Topiek het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen? Want in BF3 had jij zowat aambeien in de jet, je zat vastgeroest in de cockpit.
Ja.

De jets in BF3 waren niet perfect, maar bij BF4 zijn ze waardeloos.

BF4 was echt zo'n teleurstelling. Er zit zoveel troep in. Kwantiteit boven kwaliteit.
pi_138389111
Oh, hij is toch nog uitgekomen? Vanavond maar even updaten dan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:53:29 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138395611
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Denk dat hij serieus een van de weinige is die dat vindt.

[ afbeelding ]
Ik was persoonlijk voor een middenoplossing gegaan, een metro die afhankelijk is van wat lampjes en TL zal immers idd niet ogen als een parkje op een zonnige dag.
De "fout" is dat ze het te extreem hebben gedaan in BF3.
Ik vind het wel mooi, maar soms zie je er geen kut door.
Zoals je nu bij de Naval Strikes-maps geen kut meer van je HUD in vliegtuigen/choppers ziet als je geen donkere achtergrond hebt omdat alles 255/255/255 oftewel maximaal wit is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ja.

De jets in BF3 waren niet perfect, maar bij BF4 zijn ze waardeloos.

BF4 was echt zo'n teleurstelling. Er zit zoveel troep in. Kwantiteit boven kwaliteit.
Jets én choppers zijn helemaal noobproof gemaakt. In Desert Combat was je de sigaar zonder joystick in veel gevallen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:54:52 #21
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138395635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik was persoonlijk voor een middenoplossing gegaan, een metro die afhankelijk is van wat lampjes en TL zal immers idd niet ogen als een parkje op een zonnige dag.
De "fout" is dat ze het te extreem hebben gedaan in BF3.
Ik vind het wel mooi, maar soms zie je er geen kut door.
Zoals je nu bij de Naval Strikes-maps geen kut meer van je HUD in vliegtuigen/choppers ziet als je geen donkere achtergrond hebt omdat alles 255/255/255 oftewel maximaal wit is.
Het is niet enkel in die map, alle andere maps hebben er ook last van. Dice ging mensen bannen omdat mensen een 'mod' gebruikte waardoor de kleuren normaal zouden zijn :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:57:20 #22
12888 Skull-splitter
pi_138395690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is niet enkel in die map, alle andere maps hebben er ook last van. Dice ging mensen bannen omdat mensen een 'mod' gebruikte waardoor de kleuren normaal zouden zijn :')
Dat weet ik, en ik vind de beslissing van DICE prima om eerlijk te zijn omdat je er domweg een voordeel mee kunt halen als je tegenstanders eerder ziet door de atmosferische filter compleet eruit te slopen.

Alleen had DICE dat beter zelf kunnen doen. Iets minder agressief gebruikt was het immers een prima filter.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:54:46 #23
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138404158

Die laatste :') best treurig eigenlijk
pi_138404274
zag net even een review van de nieuwe g36c , opeens is het 1 van de beste wapens in de game na de ghost patch :)

wel balen dat ik nu geen battlefield kan spelen fuck!!! Ik ga denk morgen deze computer bestellen dit moet battlefield wel boven de 100 fps trekken toch met alles op high? Ultra boeit me niet zo
En dayz standalone moet hierop neem ik aan ook wel fatsoenlijk draaien.

http://www.alternate.nl/A(...)5622?tk=6980&lk=6984
Ehmm
pi_138405583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
zag net even een review van de nieuwe g36c , opeens is het 1 van de beste wapens in de game na de ghost patch :)
Ag tis wel een aardige 1-april grap, maar dan moeten niet meerdere youtubers hetzelfde filmpje maken erover :P.
pi_138406699
oh lol hij is helemaal niet veranderd zeker? :P hahaha wtf
Ehmm
pi_138407847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef Photomorti het volgende:
oh lol hij is helemaal niet veranderd zeker? :P hahaha wtf
Nah hijz wel veranderd (staat gewoon in de patch notes, niet in een zogenaamde "ghost patch"), zo is de horizontale recoil zwaar minder geworden. Maar de RoF e.d. waar ze over zitten te blaten is niet veranderd, tis geen m16a3 kopie ;).

Maarja als Levelcap / Matimio / Xfactor tegelijkertijd video over hetzelfde uitbrengen, met deze inhoud en precies op 1 april... yeah right ;).

[ Bericht 8% gewijzigd door VelitoX op 01-04-2014 19:50:50 ]
pi_138411257
hahaha ah dus toch wel :P

Ik heb de knoop doorgehakt en de computer besteld heb er wel even een ssd bijgedaan voor de snellere laadtijden :P

Is het belangrijk dat ik windows ook op deze ssd installeer? Ik ga er bijna vanuit van wel maar ik weet niet of het echt noodzakelijk is.
het is namelijk een relatief kleine ssd van 120gb en battlefield 4 is belachelijk groot
Ehmm
pi_138411443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef Photomorti het volgende:
Is het belangrijk dat ik windows ook op deze ssd installeer? Ik ga er bijna vanuit van wel maar ik weet niet of het echt noodzakelijk is.
het is namelijk een relatief kleine ssd van 120gb en battlefield 4 is belachelijk groot
Noodzakelijk is het natuurlijk niet maar voor snelheid is het relatief belangrijk. Zet gewoon, afhankelijk van hoe groot ze zijn, 1 tot 3 games die je veel speelt (en lange laadtijden hebben) op de ssd en de rest op je oude schijf.

Al is het alleen maar omdat windows dan binnen een paar seconde is opgestart :+
Conscience do cost.
pi_138412764
Ja is wel prettig want op mijn vorige computer duurde het serieus 5 minuten voor ik ook maar iets kon opstarten :P

Ik ga ook zorgen dat ik deze computer eens een keer regelmatig schoonmaak want de reden dat mijn voeding het begeven heeft is hoogst waarschijnlijk stof ophoping , had hem er even uitgehaald en zag er niet echt super uit haha maar er was gewoon een kabel doorgebrand dus ik denk kortsluiting gemaakt.

Als het goed is is die binnen 6 tot 10 werkdagen binnen dus nog even geduld hebben :)
Kan ik ook eindelijk fatsoenlijke dayz standalone spelen :P En natuurlijk bf4 met fatsoenlijke fps niceee heb er zin in :)
Ehmm
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:43:38 #31
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138413893
Voor de mensen die liepen te klagen dat jets nu kut zijn, spring eens in een attack jet zou ik zeggen. Belachelijk hoe makkelijk dat ding alles kapot maakt, attack boat in 1 strafe met je main? Geen probleem.

Krijg je dus van die grappen waar mensen weg komen met een K/D van 20 aan het eind van de ronde met 80 kills.

Edit: of een K/D van 81 dus, zoals nu. Klaag vooral verder.

[ Bericht 9% gewijzigd door Catkiller op 01-04-2014 21:58:59 ]
[/quote]
pi_138416684
Ja als er iemand in een attack jet zit en er zijn geen skilled stealth jet pilots dan is het een beest dat ding doet zo bizar veel schade.

maar een beetje skilled stealth jet piloot pakt hem zonder problemen ivm de kleinere draaicirkel
Ehmm
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:49:31 #33
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_138417652
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja als er iemand in een attack jet zit en er zijn geen skilled stealth jet pilots dan is het een beest dat ding doet zo bizar veel schade.

maar een beetje skilled stealth jet piloot pakt hem zonder problemen ivm de kleinere draaicirkel
Nope. Beetje skilled attack jet haalt een stealth jet makkelijk neer. je hoeft maar 1x! 1 sec nog niet eens op zn mikpunt te komen en je jet is weg.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_138424511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Die laatste :') best treurig eigenlijk
Ze hadden beter iets kunnen zeggen als "BF4 is now fixed", ofzo. :')
  woensdag 2 april 2014 @ 06:37:08 #35
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138425130
Hoe staat het met BF4? Nog dlc die het waard zijn?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 2 april 2014 @ 08:20:16 #36
12888 Skull-splitter
pi_138425748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef Catkiller het volgende:
Voor de mensen die liepen te klagen dat jets nu kut zijn, spring eens in een attack jet zou ik zeggen. Belachelijk hoe makkelijk dat ding alles kapot maakt, attack boat in 1 strafe met je main? Geen probleem.

Krijg je dus van die grappen waar mensen weg komen met een K/D van 20 aan het eind van de ronde met 80 kills.

Edit: of een K/D van 81 dus, zoals nu. Klaag vooral verder.
Dat ís toch kut? Als jet sla ik zelf overigens geen deuk in een pak boter...
pi_138428547
Ik vind die nieuwe mappen van Naval Strike niet superbijzonder. Maar goed, ik hou dan ook meer van infanteriegevechten.
pi_138428565
quote:
5s.gif Op woensdag 2 april 2014 06:37 schreef Quotidien het volgende:
Hoe staat het met BF4? Nog dlc die het waard zijn?
Ik vind Second Assault erg gaaf. :)
  woensdag 2 april 2014 @ 11:02:05 #39
12888 Skull-splitter
pi_138428756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:54 schreef Gewas het volgende:
Ik vind die nieuwe mappen van Naval Strike niet superbijzonder. Maar goed, ik hou dan ook meer van infanteriegevechten.
Mwah, zitten wat aardige dingen in, vooral gedeeltes met tunnels/op de carrier die als CQC-levels erg interessant zijn moet ik zeggen. Alleen begint mijn monitor oud te worden, sinds verhuizing kan ik overdag geen kut meer zien als het ook maar enigszins naar donker neigt. Dus maar een kap voor fabriceren :')

Maar als geheel wel aardig, niet bijzonder.
Ik vind het vooral jammer dat BF4 weinig memorabele maps heeft die eruit springen.
  woensdag 2 april 2014 @ 12:07:28 #40
12888 Skull-splitter
pi_138430834
pi_138431881
Zo computer besteld :) had echt geen zin om upgrades te halen voor mijn beestje van 7 jaar oud dat is de moeite niet echt meer.

heb niet zo'n hele dure videokaart erin gepropt maar voor de komende tijd snel genoeg lijkt mij.
En een videokaart is zo te upgraden als er weer wat knaken over zijn.
De Sapphire Dual-X R9 270
Intel® Core™ i5-4570 processor
8gb ram
250 gig ssd
windows 8.1

Dan horen jullie me niet meer zeuren over lage fps :P
Ehmm
  woensdag 2 april 2014 @ 12:55:12 #42
12888 Skull-splitter
pi_138432239
Waarschijnlijk nergens meer over voorlopig. Al had ik er meteen meer RAM in gehangen.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:09:10 #43
12888 Skull-splitter
pi_138432679
Fucking herkenbaar en irritant.

[ Bericht 38% gewijzigd door Skull-splitter op 02-04-2014 13:14:15 ]
pi_138433256
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:54 schreef Gewas het volgende:
Op 3 vd 4 maps kan je gewoon prima infantry spelen (Lost Islands als enige wat minder, al is snipen daarop best nais). Bij de map met de ondergrondse basis kan je makkelijk hele potje alleen maar daar binnen spelen zonder verveeld te raken :).
pi_138434438
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarschijnlijk nergens meer over voorlopig. Al had ik er meteen meer RAM in gehangen.
Ik dacht dat 8gb al dikke overkill was wat is het voordeel van bijvoorbeeld 16gb ram?
Ehmm
  woensdag 2 april 2014 @ 14:17:44 #46
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138434730
Niets, maar ram is niet het duurste en meer is altijd beter :D

Ik zit zelf meestal rond de 6 gb in gebruik met wat browservensters open en een game.
Dus dan is hoger niet een heel raar idee zegmaar.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 2 april 2014 @ 14:26:31 #47
12888 Skull-splitter
pi_138435004
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:
Niets, maar ram is niet het duurste en meer is altijd beter :D

Ik zit zelf meestal rond de 6 gb in gebruik met wat browservensters open en een game.
Dus dan is hoger niet een heel raar idee zegmaar.
Grappig maar toen ik vorig najaar 8 GB had merkte ik verschil zodra ik ging alt-tabben. Het spel loopt soepel hoor, maar bij elke wissel moet het even schakelen.
pi_138438951
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Grappig maar toen ik vorig najaar 8 GB had merkte ik verschil zodra ik ging alt-tabben. Het spel loopt soepel hoor, maar bij elke wissel moet het even schakelen.
ja precies daarom ook gekozen voor 8gb inplaats van 6
Ik multi task toch eigenlijk zelden als ik game staat alleen dat aan en misschien wat muziek via youtube
Ehmm
  woensdag 2 april 2014 @ 16:34:46 #49
12888 Skull-splitter
pi_138439385
Youtube is wel de meest geheugeninefficiente manier om muziek te luisteren.

Sowieso muziek luisteren terwijl je in BF zit snap ik niet zo, je mist de helft van de localisatiemogelijkheden als je zorgt dat je ze niet meer hoort.

(al mis ik de voetstappen wel ontzettend in BF3 en 4...)
pi_138439658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Youtube is wel de meest geheugeninefficiente manier om muziek te luisteren.

Sowieso muziek luisteren terwijl je in BF zit snap ik niet zo, je mist de helft van de localisatiemogelijkheden als je zorgt dat je ze niet meer hoort.

(al mis ik de voetstappen wel ontzettend in BF3 en 4...)
Voetstappen niet horen is idd irritant (merk je gewoon niet dat dr iemand achter je is soms), maarja geluid is erg belangrijk voor mij ook (best leuk dat als je enemy neerschiet je een andere enemy kan horen roepen dat dr een friendly down is hehe, goed voor localisatie). Muziek tijdens gamen doek eigenlijk alleen bij Wargame (ALB/RD), en dan met volume op 5 procent zodat ik game cues wel goed hoor.
pi_138440313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Voetstappen niet horen is idd irritant (merk je gewoon niet dat dr iemand achter je is soms), maarja geluid is erg belangrijk voor mij ook (best leuk dat als je enemy neerschiet je een andere enemy kan horen roepen dat dr een friendly down is hehe, goed voor localisatie). Muziek tijdens gamen doek eigenlijk alleen bij Wargame (ALB/RD), en dan met volume op 5 procent zodat ik game cues wel goed hoor.
Ja ik heb het geluid wel heel zacht staan , vaak rustige drum and bass op de achtergrond zodat ik wel alles nog goed hoor.
En geluid is voor mij niet super belangrijk want ik speel super hyperactief ik kijk ook constant ffies achter me om te zien hoe de situatie daar is en non stop mini map checks :)
Ehmm
pi_138442402
Echt heel irritant inderdaad als er een noob instapt en vol gas recht op de vijand af vaart :P Maar veel mensen beseffen niet dat de rhib fucking krachtig is als hij goed gebruikt word.

Moet maar keer met iemand squad up doen en dan in een rhib de boel domineren :P
Ehmm
pi_138461829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah, zitten wat aardige dingen in, vooral gedeeltes met tunnels/op de carrier die als CQC-levels erg interessant zijn moet ik zeggen. Alleen begint mijn monitor oud te worden, sinds verhuizing kan ik overdag geen kut meer zien als het ook maar enigszins naar donker neigt. Dus maar een kap voor fabriceren :')

Maar als geheel wel aardig, niet bijzonder.
Ik vind het vooral jammer dat BF4 weinig memorabele maps heeft die eruit springen.
Eens. :)

BF2 en BF Vietnam hadden echt van die geniale maps die ik nog helemaal uit mijn hoofd ken.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Op 3 vd 4 maps kan je gewoon prima infantry spelen (Lost Islands als enige wat minder, al is snipen daarop best nais). Bij de map met de ondergrondse basis kan je makkelijk hele potje alleen maar daar binnen spelen zonder verveeld te raken :).
Oh, dat wist ik niet. :P Heb tot nu toe alleen nog maar in boten gezeten. Zal het spel straks weer effe spelen dan. :)
pi_138480436
Ik vind die map met die old cannons er erg gaaf uitzien kan niet wachten tot me computer er is :)
Ehmm
pi_138485049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:46 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind die map met die old cannons er erg gaaf uitzien kan niet wachten tot me computer er is :)
Kan nog steeds nie geloven dat ik gewoon een attack heli met zo'n ding heb neergeknald.
pi_138485073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Kan nog steeds nie geloven dat ik gewoon een attack heli met zo'n ding heb neergeknald.
only in battlefield :)
Ehmm
pi_138485164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef Photomorti het volgende:

[..]

only in battlefield :)
Hmjah ik moet vaker mn Nvidia Shadowplay laten recorden.... Nauwelijks gedaan nog meh :(.
pi_138492654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:29 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Hmjah ik moet vaker mn Nvidia Shadowplay laten recorden.... Nauwelijks gedaan nog meh :(.
Hoe zit het met fps tijdens recorden ?

edit :

ff een review gezien en mooi stukje software en mijn kaart ondersteunt dit gelukkig
dus ik ga hier zeker even mee spelen vooral de shadowplay optie dat hij constant zegmaar 3 minuten record.
Wel leuk om af en toe een kort clipje te uploaden als je eens wat only in battlefield shit meemaakt :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Photomorti op 04-04-2014 00:21:44 ]
Ehmm
pi_138494074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:15 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Hoe zit het met fps tijdens recorden ?

edit :

ff een review gezien en mooi stukje software en mijn kaart ondersteunt dit gelukkig
dus ik ga hier zeker even mee spelen vooral de shadowplay optie dat hij constant zegmaar 3 minuten record.
Wel leuk om af en toe een kort clipje te uploaden als je eens wat only in battlefield shit meemaakt :)
Had je niet een pc met r7 260 besteld? Die heeft natuurlijk geen shadowplay :P.
pi_138500929
Sapphire DUAL-X R9 270X 2GB

hmmm bij nader inzien lijkt het erop dat het niet kan :( kwam vast door de bier gister haha
Ehmm
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:17:51 #62
12888 Skull-splitter
pi_138510149
:')!
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:57:31 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138511283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Photomorti het volgende:
kwam vast door de bier gister haha
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:26:07 #64
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138519487
[/quote]
pi_138521859
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_138532507
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:35:08 #67
12888 Skull-splitter
pi_138533439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef VelitoX het volgende:

[..]

In BC2 meer dan eens mijn nek gered omdat ik mensen rond kon horen sluipen, dat is nu wel weg helaas... Heel de melee-mechanic was toen ook veel sportiever vond ik, mooi bruggetje tussen scripted en het oude, gewichtloze knifen in andere games.

In BF4 mis ik de voetstappen, is er nauwelijks verschil in hoogte merkbaar (je hoort niet meer of iemand boven of onder je rondloopt), in enkele nieuwe maps hoor ik mensen door 20 meter gesteente heen alsof ze vlak bij me zitten.

Nee, ideaal is het verre van en ik vond het geluid in BC2 echt veel effectiever werken.
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:00:51 #68
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_138533850
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef Lalavy het volgende:
Handig zon BF4 topic... gelijk ff benutten!

Ik heb dus ook al tijdje battlefield 4 maar heb dus het probleem dat ik na enteren van een map ff 2-3 mins kan spelen voordat ik eruit vlieg... gebeurd bij 7 van de 10 mappen... weet iemand daar toevallig een oplossing voor? De lol gaat er nu een beetje af eigenlijk daardoor... nieuwste drivers gedownload etc... beestige computer.... niks word te warm... 500/500 mbit lijn.

Heb je geen error report? Er is namelijk altijd wel een error report, daar staat 10/10 het probleem in. Maar ja op elk platform zuigt Bf4. Ik denk dat ik met overtuiging kan zeggen dat dit de slechtste MPgame is die uit is gekomen. Niet zozeer door de gameplay maar echt qua errors die het heeft opgeleverd. Wat echt een doodzonde is.

Zoal jij je opstelling opnoemt is er van jouw kant niets verkeerds. Ik kan je wel een tip geven om je server setttings op East US te zetten misschien dat dat helpt.
Je kan me vinden bij de bloemist
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:03:48 #69
12888 Skull-splitter
pi_138534990
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef Photomorti het volgende:
En geluid is voor mij niet super belangrijk want ik speel super hyperactief ik kijk ook constant ffies achter me om te zien hoe de situatie daar is en non stop mini map checks :)
Hier nog even op terugkomen: het kan zijn dat ze daar op aansturen. Ik speel BF vaak heel behoudend en minder ADHD, als je dan de enige bent bij een vlag of m-com is het leuk te kunnen horen of er iemand aankomt. Nu hoor je weinig als iemand voor je loopt en domweg niets als er iemand achter je loopt.
pi_138539275
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:00 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Heb je geen error report? Er is namelijk altijd wel een error report, daar staat 10/10 het probleem in. Maar ja op elk platform zuigt Bf4. Ik denk dat ik met overtuiging kan zeggen dat dit de slechtste MPgame is die uit is gekomen. Niet zozeer door de gameplay maar echt qua errors die het heeft opgeleverd. Wat echt een doodzonde is.

Zoal jij je opstelling opnoemt is er van jouw kant niets verkeerds. Ik kan je wel een tip geven om je server setttings op East US te zetten misschien dat dat helpt.
probeer eens bij origin settings , enable origin ingame uit te schakelen dit hielp bij sommigen.
Ehmm
pi_138564886
Lol gister keek ik door een tow missle launcher, kwam opeens die gigantische haai mn zicht op een attack boat blokkeren :( :P. _O_ Only in Fattlebield.
pi_138574952
Phantom Trainee password: epic dream worlds

edit: Assignment in de pocket :P lol.

[ Bericht 11% gewijzigd door VelitoX op 07-04-2014 01:54:00 ]
pi_138605544
Lol hoe komen ze erop echt netjes :P

Woensdag een pc besteld bij alternate.nl , dus ik denk nou vandaag zal die wel komen dus ik bel even de klantenservice moet hij nog in elkaar gezet worden :S
Ook meteen de laatste keer dat ik daar ooit iets besteld wat een slakkentempo
Ehmm
  maandag 7 april 2014 @ 13:09:07 #74
12888 Skull-splitter
pi_138607515
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef Photomorti het volgende:
Echt heel irritant inderdaad als er een noob instapt en vol gas recht op de vijand af vaart :P Maar veel mensen beseffen niet dat de rhib fucking krachtig is als hij goed gebruikt word.

Moet maar keer met iemand squad up doen en dan in een rhib de boel domineren :P
Sta je lekker verdekt opgesteld en voertuigen/infantry te slopen, spawnt er iemand die EN rechtstreeks in vijandelijk vuur vaart EN je op een plek achterlaat waar je geen kut kunt uitvoeren :')

Heel irritant.
pi_138611089
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sta je lekker verdekt opgesteld en voertuigen/infantry te slopen, spawnt er iemand die EN rechtstreeks in vijandelijk vuur vaart EN je op een plek achterlaat waar je geen kut kunt uitvoeren :')

Heel irritant.
Die hebben echt 0% tactisch inzicht haha echt cod generatie ah daar is de vijand huppa in een rechte lijn erop af :P
Ehmm
  maandag 7 april 2014 @ 15:33:26 #76
12888 Skull-splitter
pi_138612864
Auto-kicks bij metro server met 5 TK's :')

En maar idioten die midden in de vuurlijn gaan staan...
pi_138614940
hahaha ja heel frustrerend op hardcore servers , zit je te schieten springt er opeens een gast gewoon voor je langs en dan !punish :( kutnoobs haha

Ik heb gewoon al anderhalve week niet meer kunnen gamen ik zit zwaar af te kicken beter word die computer morgen verzonden ik word gek :P
Ehmm
pi_138622304
Het kan aan mij liggen, maar hebben jullie ook altijd zo weinig servers?

Voor Rush vind ik bijv. maar ~8 servers.
pi_138622862
BF4 verwijderd en nu weer verder met BF3. Helaas met bijbehorende hackers en chokepoints bij Metro, maar de hitreg is 10x beter! Daarbij premium met 3 en alle servers bomvol! Kom overigens veel ex BF4 spelers tegen op 3.

Bye bye BF4 :W
pi_138623817
Niets bijzonders hoor. Ik speel af en toe ook nog Super Mario World op de snes terwijl er al nieuwere mario's zijn, maar daar hoef ik ook geen veren in mijn reet voor 8-)
Conscience do cost.
  maandag 7 april 2014 @ 21:15:02 #81
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_138628229
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef ems. het volgende:
Niets bijzonders hoor. Ik speel af en toe ook nog Super Mario World op de snes terwijl er al nieuwere mario's zijn, maar daar hoef ik ook geen veren in mijn reet voor 8-)
_O-
  maandag 7 april 2014 @ 21:47:34 #82
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138630234
Wat wel fijn is aan naval strike is dat de maps lekker vlak zijn zodat ik eindelijk ook eens mijn jet ribbons kan halen uit the China rising assignments :P

Nu nog die verrotte medal :P
^inteel²
&nbsp
pi_138633703
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat wel fijn is aan naval strike is dat de maps lekker vlak zijn zodat ik eindelijk ook eens mijn jet ribbons kan halen uit the China rising assignments :P

Nu nog die verrotte medal :P
Voor Phantom Trainee moet je ook jet kills krijgen, mooi meegenomen (als je hem unlocked tenminste) :).
pi_138638497
Hoop dat ik mijn fucking computer morgen eens in huis heb vind het wel leuk geweest zo :P
Zit al een week op een dual core 2.1 baksteen computer die al loopt te schokken bij 720P youtube videos :P
Ehmm
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:58:41 #85
12888 Skull-splitter
pi_138640083
quote:
19s.gif Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar hebben jullie ook altijd zo weinig servers?

Voor Rush vind ik bijv. maar ~8 servers.
Je filter eens minder strak instellen?
pi_138752627
zo beetje dood topic he dit :)
Ehmm
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:21:25 #87
12888 Skull-splitter
pi_138754767
7 dagen gewerkt met 1 dag ertussen, ook weinig gespeeld :')

Is jouw PC inmiddels al binnen?
pi_138777186
helaas nog steeds niet :( De ssd was pas gisteren weer op voorraad dus ik hoopte dat hij vandaag gereed zou zijn voor verzending maar dit word na het weekend ergens :(
Inmiddels anderhalve week niet kunnen gamen en het begint langzaam te wennen :P Misschien was ik toch wel een tikje addicted aan het raken.
Ehmm
  vrijdag 11 april 2014 @ 23:09:55 #89
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138782271
Verslaving en gewoonte zit een verschil tussen.
[/quote]
pi_138795158
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:09 schreef Catkiller het volgende:
Verslaving en gewoonte zit een verschil tussen.
Jop, kan best een tijdje zonder gamen, maar zonder internet zitten... (geen smartphone :P), maarja zelfs dan heb ik genoeg dingen om te doen lol.
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:19:19 #91
12888 Skull-splitter
pi_138795204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Jop, kan best een tijdje zonder gamen, maar zonder internet zitten... (geen smartphone :P), maarja zelfs dan heb ik genoeg dingen om te doen lol.
Zonder internet blijk ik vaak ook gewoon nog sloten films, singleplayer games, boeken, hobbies en andere dingen te hebben iig.

Laatste tijd vooral in huis bezig na de verhuizing, (te) druk met werk en te weinig thuis om echt te kunnen gamen...
pi_138795554
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zonder internet blijk ik vaak ook gewoon nog sloten films, singleplayer games, boeken, hobbies en andere dingen te hebben iig.

Laatste tijd vooral in huis bezig na de verhuizing, (te) druk met werk en te weinig thuis om echt te kunnen gamen...
Boeken _O_ :)
pi_138795797
Ja het is meer een gewoonte denk en het is iets wat ik graag doe ik vind het heerlijk als ik niks te doen heb en gewoon rustig 4 uur kan gamen zonder dat iemand of iets me stoort
Ehmm
pi_138865698
Nog steeds geen computer &*!@#**!@#^!@#^ alternate wtf??? Ga dat ding eens even heel snel bouwen en versturen ofzo ik wacht al sinds vorige week woensdag :(
Ehmm
  maandag 14 april 2014 @ 14:15:55 #95
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138865914
Als je hem zelf zou bouwen had je alles al lang binnen en in elkaar gehad.
[/quote]
pi_138866775
pittige tante op bf4 live support _O-
pi_138869144
Ja maar ik heb 2 linkerhanden dus ik vertrouw mezelf daar niet echt mee haha

Waarvoor belde je badschaap? :)
Ehmm
  maandag 14 april 2014 @ 17:03:36 #98
12888 Skull-splitter
pi_138871903
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar ik heb 2 linkerhanden dus ik vertrouw mezelf daar niet echt mee haha

Waarvoor belde je badschaap? :)
Vroegah kon je nog dingen echt fout doen, als je nu alles bestelt volgens recept op tweakers dan kun je haast geen fouten maken. Met je werkende PC gewoon een guide open zetten en beginnen maar. Trek er een dagje voor uit, installeren van OS en dergelijke is incluis naar smaak aanpassen ook een dagje en klaar ben je.

Ik zou er iig geen toeslag voor betalen maar mag dan ook sinds mijn veertiende mijn PC zelf bijhouden natuurlijk.

Morgen ga ik eens een dagje flink inhalen iig.
pi_138875007
Net een 21 killstreak met de LAV. Wat is jullie favoriete loadout bij de vehicles? Nog een paar duizend punten en ik heb Active Protection met de tanks en lav's. O+
  maandag 14 april 2014 @ 19:39:04 #100
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138876941
Godverdomme net mijn little bird een keer aan het reppen, spawnt er een random squadkneus die er mee weg vliegt terwijl ik als passagier zit. Wat de neuk denk je dat ik daar aan het doen ben dan mongool?
[/quote]
  Forum Admin maandag 14 april 2014 @ 19:50:54 #101
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138877443
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
BF4 verwijderd en nu weer verder met BF3. Helaas met bijbehorende hackers en chokepoints bij Metro, maar de hitreg is 10x beter! Daarbij premium met 3 en alle servers bomvol! Kom overigens veel ex BF4 spelers tegen op 3.

Bye bye BF4 :W
Ik ben ook terug naar 3. 4 is echt een grote miskoop geweest.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138877795
quote:
18s.gif Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik ben ook terug naar 3. 4 is echt een grote miskoop geweest.
Ja. Heel erg jammer want ik had meer verwacht van 4. Dankzij dat gegeven zal ik ook nimmer Premium gaan met 4 hoe spijtig dat ook is. Het is te hopen dat ze ervan leren en dat BF5 iig stukken beter dan 4 wordt (al lijkt mij dat niet moeilijk, toch?)
  Forum Admin maandag 14 april 2014 @ 20:01:18 #103
pi_138877859
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ja. Heel erg jammer want ik had meer verwacht van 4. Dankzij dat gegeven zal ik ook nimmer Premium gaan met 4 hoe spijtig dat ook is. Het is te hopen dat ze ervan leren en dat BF5 iig stukken beter dan 4 wordt (al lijkt mij dat niet moeilijk, toch?)
Precies, 3 heb ik LE premium en dat is maar goed ook. 4 is niet meer dan een expansion van 3, maar dan wel eentje die de core van het spel grondig verpest. de hitboxen zijn echt idioot waardeloos, het is allemaal veel te snel en hollywood achtig. Het is teveel richting COD gegaan.

Ik ben van BF2 naar BF3 gegaan wat een huge ass verschil was, ik verwachtte niet nog zoiets mee te maken maar ik voel me echt genaaid met 4. Het is allemaal wat mooier, ja.. en de maps die je kende zijn allemaal weer in DLC's te vinden. Erg sad. Ik hoop dat ze van hun fouten leren en 5 goed maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138878061
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Precies, 3 heb ik LE premium en dat is maar goed ook. 4 is niet meer dan een expansion van 3, maar dan wel eentje die de core van het spel grondig verpest. de hitboxen zijn echt idioot waardeloos, het is allemaal veel te snel en hollywood achtig. Het is teveel richting COD gegaan.
Dat laatste woordje wou ik net niet gaan gebruiken...maar het is idd net CoD geworden, inclusief rondrennende kippen zonder kop. -O-

Aanvulling op jouw ninja edit: BF4 is grafisch mooier maar dan wel met een up to date pc. Met m'n i5 2500 en GTX560 OC valt de pracht en praal nog best tegen. ;(
pi_138878190
Operation Locker en Metro 2014 vind ik toch wel onwijs vet. Eigenlijk de enige twee mappen die ik nog speel omdat het infantry is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 20:09:34 ]
  maandag 14 april 2014 @ 21:33:43 #106
12888 Skull-splitter
pi_138883186
BF4 draait in veel gevallen soepeler/efficienter dan BF3 terwijl het er beter uitziet. Enige wat flink knabbelt aan de performance zijn de belachelijke framedips in sommige levels.

Daarnaast is het absurd te noemen hoe beroerd de netcode werkt als het een natte doorslag van BF3 is, terwijl die redelijk tot goed werkte in de meeste gevallen.

BF4 is een prima spel maar had gewoon een half jaar langer moeten wachten en minder COD-zieltjes proberen af te snoepen.
  maandag 14 april 2014 @ 22:53:02 #107
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138888757
Ze hebben ook weer zitten knoeien aan mantle though,
Normaal trok ik ruim 200 FPS nu max 130 met dips onder de 100. Das niet te bedoeling flippos
Nu heb ik met DX weer stabiel 140, rare vogels daar bij dice.

Nieuwe maps worden ook steeds erger qua fps. Naval strike is hier ongeveer 100/120 fps terwijl vanilla maps rustig 180 doen op DX.

Ik wil geen R9 290 kopen Dice, stop met je spel zwaarder maken.
^inteel²
&nbsp
pi_138893405
quote:
8s.gif Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme net mijn little bird een keer aan het reppen, spawnt er een random squadkneus die er mee weg vliegt terwijl ik als passagier zit. Wat de neuk denk je dat ik daar aan het doen ben dan mongool?
Op dat soort momenten zou het heerlijk zijn om een admin te zijn

Helistealer got kicked reason : Dont fuck with me
Ehmm
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:53:35 #109
12888 Skull-splitter
pi_138896039
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 01:17 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Op dat soort momenten zou het heerlijk zijn om een admin te zijn

Helistealer got kicked reason : Dont fuck with me
En dan alsnog die chopper kwijt zijn, gekke egotripper :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:34:23 #110
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138901081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dan alsnog die chopper kwijt zijn, gekke egotripper :')
Zolang je er als passagier in zit niet natuurlijk, snel switchen. :D
[/quote]
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:35:50 #111
12888 Skull-splitter
pi_138901130
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:34 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Zolang je er als passagier in zit niet natuurlijk, snel switchen. :D
Dan nog vind ik het kansloos. Daarnaast levert het je punten op als je niet de enige bent in het toestel en is het al jaren onderdeel van de gameplay...
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:40:18 #112
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138901256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het kansloos. Daarnaast levert het je punten op als je niet de enige bent in het toestel en is het al jaren onderdeel van de gameplay...
Nog altijd kanslozer om in een little bird te spawnen ergens op een verlaten stuk van de map waar iemand deze zit te repareren om zonder iets te vragen weg te vliegen.

Het is dat het soms makkelijk spawnen is op zo'n random, anders konden ze allemaal de tering krijgen.
[/quote]
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:10:05 #113
12888 Skull-splitter
pi_138902419
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nog altijd kanslozer om in een little bird te spawnen ergens op een verlaten stuk van de map waar iemand deze zit te repareren om zonder iets te vragen weg te vliegen.
Name of the game. Het is niet zinnig maar je moet er ook niet om janken dat het gebeurd...
quote:
Het is dat het soms makkelijk spawnen is op zo'n random, anders konden ze allemaal de tering krijgen.
Zelfde geldt voor die light boats immers ;)
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:39:40 #114
333419 Convict
pi_138906218
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Maar je zit in een bevolkte squat. je krijgt geen perk bonus van je squat mates.
Waarom zat je in die squat?
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:00:39 #115
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138906906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:39 schreef Convict het volgende:

[..]

Maar je zit in een bevolkte squat. je krijgt geen perk bonus van je squat mates.
Waarom zat je in die squat?
Zei ik al, makkelijk spawnen soms dicht bij vijandige vlaggen of vlaggen die gecapped worden.
[/quote]
pi_138907020

Al die squats.
Conscience do cost.
pi_138907182
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:04 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]

Al die squats.
_O-
pi_138934678
YES!!!! Tussen half 12 en half 2 komt mijn brand new game pc hahahaha YES :P

Ben er benieuwd naar de performance maar na wat info te hebben opgezocht met alles op ultra en 4x AA gemiddeld 55/75 maar ik ga gewoon lekker op custom settings spelen zodat ik rond de 100 fps krijg.

This is gonna be good :)
Ehmm
  woensdag 16 april 2014 @ 11:54:16 #119
204244 Klavots
AKA Willem met z'n 300E
pi_138937296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Photomorti het volgende:
YES!!!! Tussen half 12 en half 2 komt mijn brand new game pc hahahaha YES :P

Ben er benieuwd naar de performance maar na wat info te hebben opgezocht met alles op ultra en 4x AA gemiddeld 55/75 maar ik ga gewoon lekker op custom settings spelen zodat ik rond de 100 fps krijg.

This is gonna be good :)
Staat altijd heel chique; een gemiddelde noemen dat bestaat uit twee waardes die ook nog eens een eind uit elkaar liggen :')

Anyway, veel plezier met je pc w/
In Africa after every 60 seconds a minute passes...
  woensdag 16 april 2014 @ 15:24:38 #120
12888 Skull-splitter
pi_138944174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:54 schreef Klavots het volgende:

[..]

Staat altijd heel chique; een gemiddelde noemen dat bestaat uit twee waardes die ook nog eens een eind uit elkaar liggen :')

Anyway, veel plezier met je pc w/
Mwach, BF draait hier ook op gemiddeld 65-75 FPS maar maakt toch echt duikelingen richting de 40.
  woensdag 16 april 2014 @ 15:27:39 #121
204244 Klavots
AKA Willem met z'n 300E
pi_138944287
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwach, BF draait hier ook op gemiddeld 65-75 FPS maar maakt toch echt duikelingen richting de 40.
Dat is dus gemiddeld 70fps :)
  woensdag 16 april 2014 @ 15:53:01 #122
12888 Skull-splitter
pi_138945023
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Klavots het volgende:

[..]

Dat is dus gemiddeld 70fps :)
Je mist het punt dat de FPS gewoon zo ruim te nemen zijn als je specs vergelijkt.

Ik start BF4 overigens op met fps commando standaard aan, nooit kutten in de console of met fraps.
  woensdag 16 april 2014 @ 16:12:45 #123
204244 Klavots
AKA Willem met z'n 300E
pi_138945647
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je mist het punt dat de FPS gewoon zo ruim te nemen zijn als je specs vergelijkt.

Ik start BF4 overigens op met fps commando standaard aan, nooit kutten in de console of met fraps.
Je mist het punt dat een 55-75 & 65-75 geen gemiddelde waardes zijn
pi_138946135
Ik heb de laatste tijd weer steeds vaker last van dat het geluid opeens compleet wegvalt en niet meer terugkomt tot ik opnieuw een game start. Iemand hier ook last van en/of enig idee hoe dit op te lossen is?
People assume too much.
  woensdag 16 april 2014 @ 17:28:31 #125
12888 Skull-splitter
pi_138948123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Klavots het volgende:

[..]

Je mist het punt dat een 55-75 & 65-75 geen gemiddelde waardes zijn
Wetenschap is de andere kant in, semantifundamentalist :')
  woensdag 16 april 2014 @ 17:29:06 #126
12888 Skull-splitter
pi_138948146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef very het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer steeds vaker last van dat het geluid opeens compleet wegvalt en niet meer terugkomt tot ik opnieuw een game start. Iemand hier ook last van en/of enig idee hoe dit op te lossen is?
Hier vooral bij laden van spellen, gaat na tijdje weer over. Maar geluid BC2 was prettiger als spel...
pi_138948216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hier vooral bij laden van spellen, gaat na tijdje weer over. Maar geluid BC2 was prettiger als spel...
Bij mij is het gewoon na paar minuten spelen opeens BAM! Geluid weg.
Soms totaal onverklaarbaar, soms als er een hoop geluid tegelijk is.
People assume too much.
  woensdag 16 april 2014 @ 17:33:54 #128
12888 Skull-splitter
pi_138948312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:31 schreef very het volgende:

[..]

Bij mij is het gewoon na paar minuten spelen opeens BAM! Geluid weg.
Soms totaal onverklaarbaar, soms als er een hoop geluid tegelijk is.
Klinkt als een flinke bug of een brakke geluidskaart die het niet kan bolwerken...
pi_138948486
JAAAA pc binnen :) Battlefield 4 draait geweldig!! alles op high tussen de 70 en 110 fps :)
Ik ben blij haha nu eens even naval strike proberen
Ehmm
  woensdag 16 april 2014 @ 17:44:23 #130
12888 Skull-splitter
pi_138948614
Mooi, eindelijk van je gejank af ;)
pi_138949048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Klinkt als een flinke bug of een brakke geluidskaart die het niet kan bolwerken...
Nouja..zo brak is mijn geluidskaart niet, want in geen enkele andere game ooit zoiets meegemaakt. Ik gok op een bug.
Het was in het begin van BF4 best erg...toen weer een hele tijd niet aan de orde en sinds Naval Strike opeens weer heel erg (erger dan in het begin).
People assume too much.
  woensdag 16 april 2014 @ 18:10:32 #132
12888 Skull-splitter
pi_138949382
Hier niet, in het begin wel, ook na uren gamen, sinds een van de eerdere patches niet meer last van, nu met Naval Strike alleen soms eerste minuut maar 1 geluid/omgevingsgeluid mist totaal.
pi_138962374
Moet zeggen dat ik battlefield 4 nu een stuk leuker vind , hogere fps maakt echt een wereld van verschil en dat het er nu een stuk beter uitziet boeit me eigenlijk niet zoveel maar op metro 140 fps is gewoon zooooveel makkelijker aimen als 50 met drops naar 35 :) straks eens even dayz standalone proberen

[ Bericht 0% gewijzigd door Photomorti op 17-04-2014 11:53:00 ]
Ehmm
pi_138973907
Ik heb geen Battlefield 4 premium, toch lijkt Naval Strike mij erg leuk. Is er een mogelijkheid om alleen deze expansion pack te verkrijgen en niet de volle mep voor premium te betalen?
pi_138974161
Ja je kunt dlc's ook gewoon los kopen , dan kosten ze geloof ik 15 euro per dlc
Ehmm
pi_138981994
Hmjah bij G2play heb je voor 32 euro een Premium Origin key, heb je dus gewoon voor de prijs van 2 dlc's alle 5.... prima deal imo.
pi_138994115
:P Dat premium is boven op je game als ik het goed begrijp? en voor het leven?
  vrijdag 18 april 2014 @ 07:18:38 #138
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139002797
quote:
19s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
:P Dat premium is boven op je game als ik het goed begrijp? en voor het leven?
:Y
pi_139007976
En waar zijn die losse DLC contents te verkrijgen. Bol geeft aan dat ze pas in december verkrijgbaar zijn, terwijl het eergisteren al verkrijgbaar zou moeten zijn.
pi_139013663
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:15 schreef Principia het volgende:
En waar zijn die losse DLC contents te verkrijgen. Bol geeft aan dat ze pas in december verkrijgbaar zijn, terwijl het eergisteren al verkrijgbaar zou moeten zijn.
Origin store kan je ut ook gewoon vinden (als je tenminste pc heb), maarja ik raad gewoon zo'n 32 euro Origin key aan, heb je gewoon alles :).
pi_139015421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:40 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Origin store kan je ut ook gewoon vinden (als je tenminste pc heb), maarja ik raad gewoon zo'n 32 euro Origin key aan, heb je gewoon alles :).
PS4 helaas..
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:20:24 #142
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139016962
Console tax

/pcmasterrace :D

Wel ziek hoor, Je betaalt nog gewoon 50 euro voor de base game nieuw,
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/battlefield+4_PS4.html

en dan ook nog eens 50 als je premium wil,
PC is gewoon 30 euro basegame en dan 30 euro premium als je goed zoekt. :')
^inteel²
&nbsp
pi_139017516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef Principia het volgende:

[..]

PS4 helaas..
Voor PS4 moet de DLC sinds dinsdag gewoon op PSN Store staan :).
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:15:18 #144
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_139028125
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef Principia het volgende:

[..]

PS4 helaas..
Goh, waar zou het "PC" in de TT voor staan..? GAM / PC / [PC][Battlefield 4] O-)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:44:18 #145
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139029457
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Goh, waar zou het "PC" in de TT voor staan..? GAM / PC / [PC][Battlefield 4] O-)
Volgens mij zijn die andere topics zo dood als een pier, als ze uberhaupt al bestaan :P
^inteel²
&nbsp
pi_139030106
Wat een heerlijkheid is een SSD trouwens ik wist niet wat ik meemaakte :)
Normaal zat ik 4/5 min naar een scherm te turen voor ik kon spelen en nu 20/25 sec huppaa spelen :P
Ehmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:57:54 #147
12888 Skull-splitter
pi_139037763
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:58 schreef Photomorti het volgende:
Wat een heerlijkheid is een SSD trouwens ik wist niet wat ik meemaakte :)
Normaal zat ik 4/5 min naar een scherm te turen voor ik kon spelen en nu 20/25 sec huppaa spelen :P
Ligt meer aan de fragmentatie/snelheid/gezondheid van je oude HD/OS.

Ik heb op beide gehad maar het laden is net iets sneller vanaf een ssd, hd was alleen traag vanaf oude installatie.
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:21:06 #148
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139044896
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ligt meer aan de fragmentatie/snelheid/gezondheid van je oude HD/OS.

Ik heb op beide gehad maar het laden is net iets sneller vanaf een ssd, hd was alleen traag vanaf oude installatie.
HDD hier is niet echt langzaam, haal 100/150mb sec met kopiëren, maar een SSD is zo bruut veel sneller, 2~3 minuten met HDD is heel normaal als je een goede hebt.

Fragmentatie zou niet heel veel mogen uitmaken, windows 7/8 defragt zelf en bij een spelgrootte van 40GB zal het niet echt verspreid staan over de hele schijf omdat het niet logisch zou zijn dat je overal kleine stukjes daarvan hebt. (tenzij je vaak met dat soort grote bestanden werkt maar dan defragt windows veel vaker.)

Gezondheid van de disk uit zich alleen in datacorruptie, niet in langzamer worden.
^inteel²
&nbsp
pi_139045993
Ja mijn hdd was ook echt propvol teringbende dat ding was traag als stront.
Mijn computer opstarten duurde al 5 min voor ik internet kon openen als ik voor die tijd wat aanklikte liep explorer vast :P

Nee deze ssd bevalt me prima :)
Ehmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:44:04 #150
12888 Skull-splitter
pi_139057124
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:21 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

HDD hier is niet echt langzaam, haal 100/150mb sec met kopiëren, maar een SSD is zo bruut veel sneller, 2~3 minuten met HDD is heel normaal als je een goede hebt.

Fragmentatie zou niet heel veel mogen uitmaken, windows 7/8 defragt zelf en bij een spelgrootte van 40GB zal het niet echt verspreid staan over de hele schijf omdat het niet logisch zou zijn dat je overal kleine stukjes daarvan hebt. (tenzij je vaak met dat soort grote bestanden werkt maar dan defragt windows veel vaker.)

Gezondheid van de disk uit zich alleen in datacorruptie, niet in langzamer worden.
Verklaar me aub vooral waarom mijn tweejarige windows 7 installatie garant stond voor trage load times in BF3 (maar dan ook enkel in BF3 absurd lang), op SSD snel en weer op dezelfde HDD net iets langzamer?
pi_139057284
Heb ook een SSD gehaald. Morgen even BF4 erop knalle, ook weer een paar weken geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld.
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:53:23 #152
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139057442
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Verklaar me aub vooral waarom mijn tweejarige windows 7 installatie garant stond voor trage load times in BF3 (maar dan ook enkel in BF3 absurd lang), op SSD snel en weer op dezelfde HDD net iets langzamer?
Waarom had ik het niet met een 500GB schijf die ook al ruim 2 jaar oud is, en ook bomvol staat met games en dergelijke, en als ik de windows defrag tool open om te zien hoe gefragmenteerd de schijf is staat gewoon dat het gewoon goed is.

Staat scheduled disk defrag wel aan bij je als je naar disk defrag gaat? ( mijn windows is EN, weet niet in NL hoe het heet)
^inteel²
&nbsp
pi_139057490
Het blijft echt onvoorstelbaar dat je soms teams hebt die gewoon écht zooo dom zijn. echt zooo dom.

En daar zitten dan mensen in die een vette rank hebben, waarvan je verwacht dat ze BF een beetje snappen.
  zondag 20 april 2014 @ 00:20:32 #154
12888 Skull-splitter
pi_139060505
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Waarom had ik het niet met een 500GB schijf die ook al ruim 2 jaar oud is, en ook bomvol staat met games en dergelijke, en als ik de windows defrag tool open om te zien hoe gefragmenteerd de schijf is staat gewoon dat het gewoon goed is.

Staat scheduled disk defrag wel aan bij je als je naar disk defrag gaat? ( mijn windows is EN, weet niet in NL hoe het heet)
Zelfde, maar een SSD moet je niet defraggen ;)

Mijn HDD werd gewoon pas snel met een reinstall, SSD blijft vlot O+
pi_139067594
graag verwijderen
pi_139067801
quote:
10s.gif Op zondag 20 april 2014 11:31 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  zondag 20 april 2014 @ 11:43:22 #157
12888 Skull-splitter
pi_139067911
quote:
10s.gif Op zondag 20 april 2014 11:31 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
En dat in BF1942, BF2, BF2142, Vietnam, BC, BC2, BF3...

Teamplay kan het spel echt maken of breken iig.
pi_139067962
quote:
10s.gif Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dat in BF1942, BF2, BF2142, Vietnam, BC, BC2, BF3...

Teamplay kan het spel echt maken of breken iig.
Dit is wel het meest vaste gegeven van de bf reeks. Einde spel iedereen sniper
  zondag 20 april 2014 @ 12:41:49 #159
12888 Skull-splitter
pi_139069378
quote:
10s.gif Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Dit is wel het meest vaste gegeven van de bf reeks. Einde spel iedereen sniper
Niet eens einde spel, en een goede sniper zorgt voor dekking/uitdunning over het hele speelveld.

Maar als iedereen per vijftal bij elkaar gaat liggen met een sniper met 20x scope op een kilometer van de vlag, dan moet je niet janken.

Ook mooi als je met een LMG+ACOG iemand die aan het snipen is met een paar salvo's raakt met een headshot en dat ie dan gaat sputteren dat je aan het cheaten bent want dat kan helemaal niet natuurlijk :')
pi_139112576
Tof spel man dat bf4 , is al 2 dagen onspeelbaar omdat fucking punkbuster me steeds kicked
pb opnieuw geinstalleerd en bf4 maar doet steeds hetzelfde sjonge jonge lekker hoor dice

ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Photomorti' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
Ehmm
  maandag 21 april 2014 @ 19:03:17 #161
12888 Skull-splitter
pi_139117571
Handmatig installeren helpt meestal wel.
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:47:57 #162
333419 Convict
pi_139141173
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Defragmenteren doet wonderen me dunkt.

Maar als je hdd ongeveer net zo snel is als je ssd doe je iets heeel erg fout. iets bottleneckt je ssd dan best erg met 80% reductie
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:32:08 #163
12888 Skull-splitter
pi_139142455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef Convict het volgende:

[..]

Defragmenteren doet wonderen me dunkt.

Maar als je hdd ongeveer net zo snel is als je ssd doe je iets heeel erg fout. iets bottleneckt je ssd dan best erg met 80% reductie
Goed lezen aub:
Als SSD 100% snelheid is, haalt HDD een laadtijd van 75-80% daarvan maar zat ik met een oude installatie domweg op iets van 30%.
pi_139144534
Een HDD kan toch nooit bijna net zo snel zijn als een ssd?
Ehmm
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:49:42 #165
12888 Skull-splitter
pi_139144905
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Photomorti het volgende:
Een HDD kan toch nooit bijna net zo snel zijn als een ssd?
Mwach, een beetje brakke engine doet wonderen.
pi_139154881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwach, een beetje brakke engine doet wonderen.
Ben er wel heel blij mee , toen ik met mijn oude computer een restart moest doen kon ik echt 5 minuten wachten voor ik iets kon doen :) Nu 6 seconden ofzo zit ik al op desktop heerlijk
Ehmm
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:57:57 #167
12888 Skull-splitter
pi_139156213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ben er wel heel blij mee , toen ik met mijn oude computer een restart moest doen kon ik echt 5 minuten wachten voor ik iets kon doen :) Nu 6 seconden ofzo zit ik al op desktop heerlijk
Het went ook verrot snel. Ik vind het vooral lekker om snel grote/trage programma's te openen.
pi_139156886
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef Photomorti het volgende:
Tof spel man dat bf4 , is al 2 dagen onspeelbaar omdat fucking punkbuster me steeds kicked
pb opnieuw geinstalleerd en bf4 maar doet steeds hetzelfde sjonge jonge lekker hoor dice

ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Photomorti' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
www.evenbalance.com
Dé site, die elke BF speler ondertussen wel kan dromen :')
pi_139165109
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

www.evenbalance.com
Dé site, die elke BF speler ondertussen wel kan dromen :')
ja het was gelukt :P moest punkbuster helemaal verwijderen en opnieuw installeren
Ehmm
  woensdag 23 april 2014 @ 00:16:29 #170
333419 Convict
pi_139169084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goed lezen aub:
Als SSD 100% snelheid is, haalt HDD een laadtijd van 75-80% daarvan maar zat ik met een oude installatie domweg op iets van 30%.
nog geen 100mbps vs 800+ mbps lees snelheden. ik zou je berekeningen herzien :P
  woensdag 23 april 2014 @ 08:09:13 #171
12888 Skull-splitter
pi_139171580
Ik kan berekenen wat ik wil, het is mijn ervaring, niet mijn rekensom :') overigens had alleen BF daar last van, de rest ging op beiden retesnel.

Nu alweer een paar jaar op SSD en zou echt niet meer terug willen.
pi_139194404
Ik heb net mijn beste potje ooit gespeeld. 59 kills en 29 keer dood op Operation Locker. Echt als een idioot gespeeld (rambo). En ondertussen lekker pilsjes gedronken he...
pi_139200176
Voor een eerste potje zeg ik netjes!
Ehmm
pi_139207281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef Photomorti het volgende:
Voor een eerste potje zeg ik netjes!
Nou ja, ik heb er 58 uur opzitten. :P

Hier mijn stats voor als iemand geinteresseerd is:

http://battlelog.battlefi(...)/stats/898543797/pc/
pi_139219448
Naja gaat lekker toch?

Mijn stats zijn denk ook redelijk niet super goed ofzo maar ik kan leuk meespelen vaak
Ik haal nu ook constant kdr over de 1.7 dus binnenkort tik ik wel de 2.0 aan

http://battlelog.battlefi(...)/stats/364123825/pc/
Ehmm
pi_139220126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:15 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net mijn beste potje ooit gespeeld. 59 kills en 29 keer dood op Operation Locker. Echt als een idioot gespeeld (rambo). En ondertussen lekker pilsjes gedronken he...
Met pilsjes erbij ben ik vreemd genoeg ook op mijn best :P
Conscience do cost.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:02:15 #177
333419 Convict
pi_139228130
http://battlelog.battlefi(...)/stats/287497807/pc/
:7
alleen bf4 al 2 weken niet meer op mn pc staan
pi_139271775
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef Photomorti het volgende:
Naja gaat lekker toch?

Mijn stats zijn denk ook redelijk niet super goed ofzo maar ik kan leuk meespelen vaak
Ik haal nu ook constant kdr over de 1.7 dus binnenkort tik ik wel de 2.0 aan

http://battlelog.battlefi(...)/stats/364123825/pc/
Mooie stats. :) Zie dat je k/d ratio alweer iets gestegen is.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Met pilsjes erbij ben ik vreemd genoeg ook op mijn best :P
Nou ja, als ik echt TE veel drink dan loop ik vreselijk te kutten. :P Maar wel lekker, pilsje en dan BF spelen. :7

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Convict het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)/stats/287497807/pc/
:7
alleen bf4 al 2 weken niet meer op mn pc staan
Zieke stats. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2014 08:02:59 ]
pi_139280559
Pecheneg blijft mijn favoriet. Zo'n heerlijk wapen voor short/medium/semi-long-range. Die nieuwe LMG van naval strike is ook lekker maar ik blijf terugvallen naar de Pecheneg :P

Echt long range snipen wil nog steeds niet goed lukken. Ik ben er na BF3 een tijdje tussenuit geweest maar het valt me nog steeds tegen dat hetgeen waar ik in BF3 het 'best' in was zo tegenvalt in BF4. Elke keer als ik de sniper erbij pak om het weer eens te proberen raak ik gefrustreerd en kijk ik de rest van de ronde er niet meer naar om.

Close range sniping met SV98/iron sights is echter nog steeds zeer goed te doen :9
Conscience do cost.
pi_139280675
40x zoom gebruiken :P
pi_139280758
Oh ik wist niet eens dat je battle reports hier kon plaatsen.

http://battlelog.battlefi(...)790588608/898543797/

Vanmiddag dit potje gespeeld.
pi_139348143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
40x zoom gebruiken :P
Nuh. Zo long range vind ik eigenlijk maar saai en vaak ook nutteloos/ineffectief :P Eerst maar weer eens trainen totdat ik de 7x/8x range weer onder de knie heb. Als ik ooit de energie kan opbrengen.
Conscience do cost.
  maandag 28 april 2014 @ 20:56:57 #184
48067 neo2000
pi_139353274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan berekenen wat ik wil, het is mijn ervaring, niet mijn rekensom :') overigens had alleen BF daar last van, de rest ging op beiden retesnel.

Nu alweer een paar jaar op SSD en zou echt niet meer terug willen.
Real world ervaringen staven jouw opmerking. Sommige games hebben flink baat bij een SSD, en andere games, lijken elkaar niet zo te ontlopen qua laadtijden is mijn ervaring. Gelukkig heeft het merendeel er wel baat bij, en flink ook.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 28 april 2014 @ 22:19:52 #185
12888 Skull-splitter
pi_139357084
Ben meestal bij laden als een van de eerste aanwezig iig.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:06:34 #186
12888 Skull-splitter
pi_139365397

So much for even een rondje spelen :')
pi_139369245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
So much for even een rondje spelen :')
Tjah was gister aangekondigs dat het vanochtend even down zou zijn.

Overigens ook:
R33 Server Update Notes
-General stability improvements
-Fix for the Death Shield bug that could cause dead players to act as an invisible shield, blocking projectiles
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:44:04 #188
12888 Skull-splitter
pi_139388413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:53 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah was gister aangekondigs dat het vanochtend even down zou zijn.

Overigens ook:
R33 Server Update Notes
-General stability improvements
-Fix for the Death Shield bug that could cause dead players to act as an invisible shield, blocking projectiles
Ik schijn ook werk te hebben...
pi_139389472
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik schijn ook werk te hebben...
:O tizda? :P.
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:13:48 #190
12888 Skull-splitter
pi_139460368
Vandaag paar uur kunnen spelen, kan het niet een verbetering noemen...

Ik krijg als ik kills maak eerder bericht ervan dan dat de inslag heeft plaatsgevonden bijvoorbeeld :')
pi_139484555
ja ik ben er ook weer ff klaar mee voorlopig , speel wel weer als de nieuwe dlc er is.
Ehmm
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:34:40 #192
12888 Skull-splitter
pi_139500415
Klaar mee is een groot woord, om een vrij dagje af te reageren of even te ontspannen is het een heerlijk spel.
pi_139506295

Iemand bekend?
pi_139507101
hmmm nee nog nooit gehad
En als je directx verwijderd uit de bf4 folder en daarna repair game doet?
Ehmm
pi_139519442
Drivers geupdate naar laatste versie werkt gedeeltelijk. Die melding krijg ik niet meer, nu heb ik weer "Battlefield 4 is gestopt met werken" :') |:(
pi_139520580
Wat een vies vuil tering kut spel is het ook :r :r
pi_139521048
O+ BF2 O+
pi_139521401
Hoop geklaag weer. Ik voel wel voor jullie ;( Zelf heb ik al sinds de eerste dlc eigenlijk nergens meer last van. Geen d/c, geen errors, geen gekke hitboxes (voor zover ik gemerkt heb).

Enige kritiek blijft het aantal goede maps. Naval strike is wel ok maar de originele maps blijf ik niet bijzonder vinden, behalve zavod en in mindere mate operation cockblocker. Eerste dlc maps vond ik eigenlijk allemaal saai, second assault is wel ok maar dat is natuurlijk makkelijk scoren. En ik vind operation firestorm ronduit kut :P
Conscience do cost.
pi_139521772
Het is ook opeens gebeurt (gisteren) zonder reden op eens een crash en nu gedonder. Ik ga windows er maar weer opnieuw opzetten denk ik :')

Oh nu ook nog dit:

"Game disconnected: Client closed down connection. Check your network connection and make sure that port 3659 (UDP) is open."

[ Bericht 26% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 03-05-2014 19:46:51 ]
pi_139549639
Windows er opnieuw opgezet, werkt weer *O*
  zondag 4 mei 2014 @ 17:13:56 #201
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_139553057
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Drivers geupdate naar laatste versie werkt gedeeltelijk. Die melding krijg ik niet meer, nu heb ik weer "Battlefield 4 is gestopt met werken" :') |:(
Die had ik ook met een error in \atidxx64.dll in de windows event log nadat ik de laatste AMD drivers had geïnstalleerd.
2 dagen geleden werkte alles nog, vanmorgen in 1 keer niet meer.
DXsetup draaien vanuit de BF4 directory heeft het probleem gelukkig verholpen, nadat ik nog wat andere dingen geprobeerd had (zoals de amdcleanuputility en daarna installatie laatste versie drivers)
Was bijna weer terug gegaan naar de 13,12 versie.
Had geen zin in een her installatie van Windows eerlijk gezegd.

had ook een repair game gedaan (dat werkte ook niet), maar de directx directory niet verwijderd. Kan zijn deze na de repair ook de setup voor je draait.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_139554057
:{ Heb in een keer overal lagg, ping zit rond de 24 en FPS over 60.
pi_139555365
its magic
Ehmm
pi_139626567
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet eens einde spel, en een goede sniper zorgt voor dekking/uitdunning over het hele speelveld.

Maar als iedereen per vijftal bij elkaar gaat liggen met een sniper met 20x scope op een kilometer van de vlag, dan moet je niet janken.

Ook mooi als je met een LMG+ACOG iemand die aan het snipen is met een paar salvo's raakt met een headshot en dat ie dan gaat sputteren dat je aan het cheaten bent want dat kan helemaal niet natuurlijk :')
:P Voor irritante snipers pak ik meestal mijn SRAW erbij.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:42:56 #205
427270 redrebel
keep smiling
pi_139629707
tis alleen jammer dat de mods steeds minder gespeeld worden , maar ja we zitten bijna op de 1300 game uren :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:47:40 #206
427270 redrebel
keep smiling
pi_139629988
trouwens als je frame drop hebt probeer eens de directx te herinstaleren in de map origingames/bf4/_instalaller/directx/redist/directx.exe

heeft voor mij een hoop opgelost, en biju somige in mijn clan de crashes weg gehaald ..
pi_139631934
welke mods?
Ehmm
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:48:59 #208
12888 Skull-splitter
pi_139651592
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Voor irritante snipers pak ik meestal mijn SRAW erbij.
totaal skillloos dus.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:28:44 #209
48067 neo2000
pi_139653979
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

totaal skillloos dus.
Nou ja, als die gasten ergens op een dakkie naast elkaar zitten te campen kan het nog wel eens leuke situaties opleveren. Zij lamen, ik lamen. Bij hardnekkige kiddie campers (die dus consequent op hetzelfde campplekje gaan liggen na eerder daar gekilled te zijn, omdat het daar zo lekker veilig gemakkelijk scoren is) is het wel leuk om zo ragequits te krijgen. ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:12:34 #210
12888 Skull-splitter
pi_139654915
quote:
8s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nou ja, als die gasten ergens op een dakkie naast elkaar zitten te campen kan het nog wel eens leuke situaties opleveren. Zij lamen, ik lamen. Bij hardnekkige kiddie campers (die dus consequent op hetzelfde campplekje gaan liggen na eerder daar gekilled te zijn, omdat het daar zo lekker veilig gemakkelijk scoren is) is het wel leuk om zo ragequits te krijgen. ;)
Mwach, ik vind het van weinig skill getuigen als je die enkel met RPG's kunt bestoken terwijl je met een LMG en een 4x scope hetzelfde kunt bereiken... En des te frustrerender wellicht.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:40:15 #211
48067 neo2000
pi_139657172
Zie het als een clusterbomb. :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:47:22 #212
12888 Skull-splitter
pi_139659252
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:40 schreef neo2000 het volgende:
Zie het als een clusterbomb. :P
Die vergelijking gaat echt compleet mank :')
pi_139659922
Ik vind het nooit zo'n probleem om als infantry ge-rocketd te worden. Behalve in levels als metro en locker, dan.
Conscience do cost.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:22:21 #214
12888 Skull-splitter
pi_139660353
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind het nooit zo'n probleem om als infantry ge-rocketd te worden. Behalve in levels als metro en locker, dan.
Wel als het DE makkelijkste manier is om iemand kapot te krijgen is.

Magoed, dit is net zo'n discussie als baserape, ik vind het not done, jij wellicht wel.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:44:01 #215
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_139662614
quote:
8s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nou ja, als die gasten ergens op een dakkie naast elkaar zitten te campen
Snipers verwarren met campers... :|W

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:50:08 #216
12888 Skull-splitter
pi_139662778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Snipers verwarren met campers... :|W

V.
Nou, Verbal, als er vijf op een kluitje zitten met zicht op het hele speelveld en daar niet vandaan te krijgen zijn, dan mag je dat wel campen noemen... Al gaat campen niet echt op in een tactische shooter...
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:51:41 #217
136 V.
pi_139662822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nou, Verbal, als er vijf op een kluitje zitten met zicht op het hele speelveld en daar niet vandaan te krijgen zijn, dan mag je dat wel campen noemen...
Da's geen snipen of campen. Da's dieptreurig.

Is dat het niveau van de huidige spelers? Want ik zat net te twijfelen of dit misschien een moment was om in te stappen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:36:20 #218
12888 Skull-splitter
pi_139664097
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is dat het niveau van de huidige spelers?
V.
Dat gebeurd al sinds BF2 hoor, alleen vallen ze nu met hun lens flares wel lekker op :D
pi_139664537
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wel als het DE makkelijkste manier is om iemand kapot te krijgen is.
Met de meeste maps valt dat wel mee vind ik. Zeker op lange afstand moet je wel echt je best doen om geraakt te worden door rpg's. Als je dan, zeker als sniper, niet de moeite kunt/wilt nemen om in beweging te blijven dan verdien je het ook een beetje.

En ach, als ik een keer door een verdwaalde raket geraakt wordt in caspian vind ik dat maar een kleine irritatie in vergelijking met 3x nauwelijks kunnen spawnen omdat er minimaal 16 SSR's op je gemikt zijn.

Ik zelf gebruik trouwens uit principe nooit rpg's op infantry, tenzij ze toevallig in een kluitje in een gebouw staan. Maar dan vind ik het ook gelegitimeerd. Voor de rest zijn rockets maar weinig effectief op infantry in vergelijking met de alternatieven.
quote:
Magoed, dit is net zo'n discussie als baserape, ik vind het not done, jij wellicht wel.
Dat vind ik inderdaad ja. Maar ja, meningen verschillen :P
Conscience do cost.
pi_139667568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwach, ik vind het van weinig skill getuigen als je die enkel met RPG's kunt bestoken terwijl je met een LMG en een 4x scope hetzelfde kunt bereiken... En des te frustrerender wellicht.
Maar kan jij met je LMG een sniper pakken die net achter een rotsje weg duikt? 8-)
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:03:52 #221
48067 neo2000
pi_139668759
Nou ja, dat dus. Een RPG in een smalle gang op infantry; not done. In een potje obliteration, op een gebouw stil gaan liggen naast elkaar voor easy kills terwijl de rest van het team probeert een bomb te planten.. Mwah. Moet kunnen vind ik. Allebei lame.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:12:20 #222
12888 Skull-splitter
pi_139669167
quote:
19s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Maar kan jij met je LMG een sniper pakken die net achter een rotsje weg duikt? 8-)
In volleys wel ja. Je hoeft er maar een paar kogels tegenaan te smijten.

Maar mortars haat ik in assault-levels... In het algemeen al, maar in assault is alles naar de kloten.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:22:46 #223
131603 Afwazig
Serious business
pi_139669633
Ik vind Carrier Assault echt tof. Bijna alleen maar gespeeld laatste weken _O_
pi_139672962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:22 schreef Afwazig het volgende:
Ik vind Carrier Assault echt tof. Bijna alleen maar gespeeld laatste weken _O_
CA potjes duren veel te kort :(.
pi_139674096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is dat het niveau van de huidige spelers? Want ik zat net te twijfelen of dit misschien een moment was om in te stappen...

V.
Een kluitje van 5 campende snipers heb ik nog zelden meegemaakt in BF4, maar misschien heb ik mazzel gehad.

Wat betreft RPG's op infantry, ik doe het niet zo heel vaak. Meestal springen ze er zelf voor (lees iemand stapt uit zijn tank en krijgt mijn RPG recht in zijn gezicht.). En af en toe heb ik mazzel en schiet ik een gunner uit een attack boat. :P
pi_139674385
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:45 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Een kluitje van 5 campende snipers heb ik nog zelden meegemaakt in BF4, maar misschien heb ik mazzel gehad.

Wat betreft RPG's op infantry, ik doe het niet zo heel vaak. Meestal springen ze er zelf voor (lees iemand stapt uit zijn tank en krijgt mijn RPG recht in zijn gezicht.). En af en toe heb ik mazzel en schiet ik een gunner uit een attack boat. :P
RPG op inf doe ik vaak als ik met een SMG loop en dr iemand buiten effectieve range staat die uitgeschakeld moet worden :P.
pi_139674540
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef VelitoX het volgende:

[..]

RPG op inf doe ik vaak als ik met een SMG loop en dr iemand buiten effectieve range staat die uitgeschakeld moet worden :P.
Dan wil het ook nog wel eens doen, maar ik gebruik de PDW's niet heel vaak. En een sniper achter een rots of iemand die achter een muur probeert te schuilen kan er altijd wel een keer één verwachten, al is het alleen maar om ze uit hun schuilplek te krijgen.
pi_139690905
quote:
Genre Railshooter

eeeh? :P.
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:44:22 #230
131603 Afwazig
Serious business
pi_139690986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:26 schreef VelitoX het volgende:

[..]

CA potjes duren veel te kort :(.
Is veel beter man! Ik heb echt een pleureshekel aan die servers met 1000+ tickets. Dat duurt veel en veel te lang. Gewoon lekkere korte potjes en vaak nieuwe maps / andere teams.
pi_139690997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:41 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Genre Railshooter

eeeh? :P.
Que?
pi_139691007
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:44 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Que?
Op die pagina stond onder het bericht de BF4 info, Railshooter als genre ;).

edit: stond :P.
pi_139691173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Op die pagina stond onder het bericht de BF4 info, Railshooter als genre ;).

edit: stond :P.
Haha oké
  Forum Admin donderdag 8 mei 2014 @ 13:03:21 #234
pi_139695507
Bij gebrek aan een bf3 topic, gisteren een 600+ meter headshot gemaakt :D
pi_139746573
Ik kreeg de suggestie de link naar mijn thread over BF4 tounooien in dit topic te posten:
GAM / BF4 Tournooien

Persoonlijk vind ik dit een geweldige manier om deze game te spelen en ik hoop dat ik hier ook anderen warm kan maken hier voor :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 10:55:39 #236
136 V.
pi_139770908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Kom maar terug als je boven de kilometer hebt ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139781130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Nou..dan wil je ons wel even het scenario voorschotelen om een goed beeld te krijgen. Of niet?
  Forum Admin zaterdag 10 mei 2014 @ 18:00:21 #238
pi_139782481
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou..dan wil je ons wel even het scenario voorschotelen om een goed beeld te krijgen. Of niet?
Toren op caspian border ;)
  zondag 11 mei 2014 @ 12:52:15 #239
136 V.
pi_139822764
*meldt zich*

BF4 Premium Edition toch maar eens aangeschaft.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:45:12 #240
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_139827974
Iemand nog een nederlandse platoon zoekende? Ik wil er een oprichten en wil meer mensen in mn vrienden lijst die vaak onlien zijn
  zondag 11 mei 2014 @ 19:29:40 #241
136 V.
pi_139836741
Pfft, het is wel weer wennen om een beginneling te zijn, maps niet te kennen etc.

Iemand tips, wat zijn de grootste veranderingen t.o.v. BF3

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139836992
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:29 schreef Verbal het volgende:
Pfft, het is wel weer wennen om een beginneling te zijn, maps niet te kennen etc.

V.
Weinig echt grote veranderingen. Gameplay is vrijwel exact hetzelfde. Meeste sniper rifles kunnen nu gezero'd worden, dat is eigenlijk nog het grootst :P

Voor de rest gewoon veel spelen en de maps leren kennen. Ik was bij de release ook waardeloos. Ondertussen scoor ik eigenlijk altijd prima.
Conscience do cost.
pi_139838733
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:29 schreef Verbal het volgende:

V.
Grootste verandering: Stuk minder blauw :P.

Maarja, nu ik paar dagen geleden bf3 weer even heb gespeeld merk ik een stuk meer dingen die me in bf3 irriteren dan in bf4... (Bijvoorbeeld bij BF3 als je recoil compenseert en stopt met schieten staat je aim naar de grond, dus is het kutter dan bf4, waar je aim gewoon normaal blijft. Snapte meteen waarom ik in bf3 veel met burst wapens speelde, minder recoil compensatie....

Overigens merkte ik dat bf4 me in ieder geval een betere speler heeft gemaakt dan ik in mn bf3 tijden was :P.

[ Bericht 30% gewijzigd door VelitoX op 11-05-2014 20:36:11 ]
pi_139840766
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:16 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Grootste verandering: Stuk minder blauw :P.

Maarja, nu ik paar dagen geleden bf3 weer even heb gespeeld merk ik een stuk meer dingen die me in bf3 irriteren dan in bf4... (Bijvoorbeeld bij BF3 als je recoil compenseert en stopt met schieten staat je aim naar de grond, dus is het kutter dan bf4, waar je aim gewoon normaal blijft. Snapte meteen waarom ik in bf3 veel met burst wapens speelde, minder recoil compensatie....

Overigens merkte ik dat bf4 me in ieder geval een betere speler heeft gemaakt dan ik in mn bf3 tijden was :P.
Idem hier, had een tijdje terug weer eens BF3 geprobeerd. Moest me weer helemaal aanpassen. :') Verder is het wel fijn dat je in BF4 minder last hebt van dat surpression effect. Daarnaast is het natuurlijk fijn om voor elke klasse carbines te kunnen gebruiken, AK5C. O+
pi_139841919
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Idem hier, had een tijdje terug weer eens BF3 geprobeerd. Moest me weer helemaal aanpassen. :') Verder is het wel fijn dat je in BF4 minder last hebt van dat surpression effect. Daarnaast is het natuurlijk fijn om voor elke klasse carbines te kunnen gebruiken, AK5C. O+
Ugh idd die surpression, sjesus ook zoiets.
  zondag 11 mei 2014 @ 22:54:57 #246
136 V.
pi_139849579
Beetje tips voor overzichtelijke maps om te beginnen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139851260
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Verbal het volgende:
Beetje tips voor overzichtelijke maps om te beginnen?

V.
Hmjah Locker is natuurlijk overzichtelijk, heeft wel meer flankmogelijkheden dan Metro iig :).

Door gewoon te spelen krijg je de maps ook wel gewoon door overigens ;).

[ Bericht 11% gewijzigd door VelitoX op 11-05-2014 23:30:36 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 14:11:45 #248
12888 Skull-splitter
pi_139865811
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef VelitoX het volgende:

Door gewoon te spelen krijg je de maps ook wel gewoon door overigens ;).
Dit.

Ik weet nog dat ik uitkeek naar Road to Jalalalalalalabad, het mapje doodeenvoudig vond ogen maar toch steeds de weg kwijt was. Gewoon spelen en referentiepunten in je kop krijgen.
  maandag 12 mei 2014 @ 15:57:31 #249
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_139869139
zavod 311, super map voor tanks _O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 12 mei 2014 @ 16:48:47 #250
136 V.
pi_139871034
Net even met Velitox wat TDM gedaan. Komend weekend maar even conquesten.

Wel kut dat je weer heeeeeelemaal onderdaan staat, in elke class maar één kutwapen hebt enzo...

Naja, gaat wel weer komen, denk ik. Wat is trouwens de sniper-rifle die ik MOET halen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 12 mei 2014 @ 17:38:31 #251
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139872900
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef Verbal het volgende:
Net even met Velitox wat TDM gedaan. Komend weekend maar even conquesten.

Wel kut dat je weer heeeeeelemaal onderdaan staat, in elke class maar één kutwapen hebt enzo...

Naja, gaat wel weer komen, denk ik. Wat is trouwens de sniper-rifle die ik MOET halen?

V.
Beginwapen van Assault (AK-12) is een prima ding, vooral als je wat attachments unlocked en je hem kan aanpassen aan je speelstijl :).

Qua sniperrifle zie je de meeste mensen met de SRR-61 spelen (minste bulletdrop enzow), ikzelf hou wat meer van variatie en meer uitdaging :P. Een rifle als gol magnum (assignment nodig, je had al premium toch?) is ook prima :).

[ Bericht 5% gewijzigd door VelitoX op 12-05-2014 17:45:27 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 23:04:59 #253
136 V.
pi_139888408
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:38 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Beginwapen van Assault (AK-12) is een prima ding, vooral als je wat attachments unlocked en je hem kan aanpassen aan je speelstijl :)
Assault is sowieso niet mijn class...
quote:
Qua sniperrifle zie je de meeste mensen met de SRR-61 spelen (minste bulletdrop enzow), ikzelf hou wat meer van variatie en meer uitdaging :P. Een rifle als gol magnum (assignment nodig, je had al premium toch?) is ook prima :).
Thanks ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:15:43 #254
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139888989
SRR is idd minste drop maar ook langzaamste kogel,
Wil je short range klooien (dus 6x of 4x scope) dan zijn de begin rifles echt beter. Beetje meer drop op distance zeker maar veel hogere muzzle velocity.

Scar-H is niet slecht, wel burst though. Race naar de F2000 voor CQB, Famas werkt ook wel.

Ak-5C is zeker geen slechte carbine.
PDW, is CZ3A1 die heerst qua CQB, of de AS VAL. ACW-R werkt ook wel maar is beetje meer alround.

Lmgs is M249, AWS of MG4 aanraders. M240b wil ook wel als je wat zwaardere kogel wil.

Shotguns is QBS-09 het ultieme spamwapen samen met de DBV.
^inteel²
&nbsp
  maandag 12 mei 2014 @ 23:26:54 #255
136 V.
pi_139889645
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:15 schreef BurnaBoy het volgende:
SRR is idd minste drop maar ook langzaamste kogel,
Wil je short range klooien (dus 6x of 4x scope) dan zijn de begin rifles echt beter. Beetje meer drop op distance zeker maar veel hogere muzzle velocity.
Is er iets vergelijkbaars met mijn alltime fave, de M98B?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139889740
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is er iets vergelijkbaars met mijn alltime fave, de M98B?

V.
Nou ja de M98B zit dr in........
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:17:30 #257
136 V.
pi_139891927
*O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139897645
Hoe vinden jullie tijdens het online gamen het samenspel met je teamplayers? Vinden jullie het een hele verbetering dan bijvoorbeeld ten tijde van BF2 om maar even wat te noemen? Daar had je veel 'lone wolfs' zoals ik dat noem maar eigenlijk vind ik dat bij deze laatste versie ook tegenvallen.

Daarmee bedoel ik dat men wel samenwerkt maar meer als individu (iedereen gaat zijn eigen weg) alsof iedereen wel weet wat hem te doen staat en het opereren in een squad niet echt een eerste behoefte/vereiste is.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:50:10 #259
136 V.
pi_139897843
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Hoe vinden jullie tijdens het online gamen het samenspel met je teamplayers? Vinden jullie het een hele verbetering dan bijvoorbeeld ten tijde van BF2 om maar even wat te noemen? Daar had je veel 'lone wolfs' zoals ik dat noem maar eigenlijk vind ik dat bij deze laatste versie ook tegenvallen.

Daarmee bedoel ik dat men wel samenwerkt maar meer als individu (iedereen gaat zijn eigen weg) alsof iedereen wel weet wat hem te doen staat en het opereren in een squad niet echt een eerste behoefte/vereiste is.
Dat was in BF3 niet anders (en ook in andere games trouwens). Om die reden was ik ooit lid van een clan. Ongeëvenaard tactisch spelen, geweldig. Maar je ziet inderdaad vaakt types die maar wat doen, zeker bij die objectve-based modes als Conquest is dat dodelijk.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139899061
Hmjah het hangt vooral van je teamgenoten af, soms heb je squadgenoten die actief aan het flanken / reviven / etc. zijn, en soms rennen ze als een kip zonder kop rond naar de plek waar de meeste actie is, om vervolgens als ze dr eindelijk zijn, doodgeschoten worden :).

Ga zo maar eens die CTE checken, kijken hoe het aanvoelt

[ Bericht 8% gewijzigd door VelitoX op 13-05-2014 11:49:49 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:52:34 #261
12888 Skull-splitter
pi_139899624
Samenwerken werkt het best met een klein groepje en dan skype/teamspeak/whatever erbij, daarnaast helpt het als dat groepje niet uit 4 rambo's bestaat maar een beetje tactisch denkt/getraind is.

Daarentegen is het tenenkrommend hoe je soms in je eentje met een beetje lef en wat twitch-shooter-skills voor elkaar kunt krijgen in CQC...
pi_139910896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Samenwerken werkt het best met een klein groepje en dan skype/teamspeak/whatever erbij, daarnaast helpt het als dat groepje niet uit 4 rambo's bestaat maar een beetje tactisch denkt/getraind is.

Daarentegen is het tenenkrommend hoe je soms in je eentje met een beetje lef en wat twitch-shooter-skills voor elkaar kunt krijgen in CQC...
Hmjah als je in je eentje een goeie flankoff krijgt op een grote groep mensen kan je echt huishouden, vooral als je een lmg / surpressor hebt.
pi_139916968
Ze moeten alles en iedereen die aan de autobalancing feature hebben gewerkt direct ontslaan, te triest voor woorden :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:47:57 #264
136 V.
pi_139919848
Vraagje: Battlepack openen is de beschikking hebben over wat er in zit? Of moeten er daarna nog meer handelingen plaatsvinden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139919998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:47 schreef Verbal het volgende:
Vraagje: Battlepack openen is de beschikking hebben over wat er in zit? Of moeten er daarna nog meer handelingen plaatsvinden?

V.
Als je de wapens waat de attachmemts/camo's voor zijn al hebt is dat het enige ja :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:57:44 #266
136 V.
pi_139920320
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef rubbels het volgende:

[..]

Als je de wapens waat de attachmemts/camo's voor zijn al hebt is dat het enige ja :P
En anders heb je die attachments, alleen kun je er niets mee tot je de wapens hebt, of ben je ze kwijt?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:06:59 #267
48067 neo2000
pi_139920811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Of gewoon eens besluit voor een andere objective te gaan als waar je teammates de laatste 5 keer al voor gegaan zijn en jammerlijk gefaald hebben. Dat lineair rushen van een hoop online gamers is af en toe echt.. Vermoeiend. :P
pi_139921853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

En anders heb je die attachments, alleen kun je er niets mee tot je de wapens hebt, of ben je ze kwijt?

V.
Je behoudt ze, maar kan ze idd pas gebruiken als je de wapens zelf unlocked hebt :).
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:42:09 #269
12888 Skull-splitter
pi_139936162
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Of gewoon eens besluit voor een andere objective te gaan als waar je teammates de laatste 5 keer al voor gegaan zijn en jammerlijk gefaald hebben. Dat lineair rushen van een hoop online gamers is af en toe echt.. Vermoeiend. :P
Dat sowieso... Onlangs een match waarbij iemand practisch tegen de tegenstander zijn spawnpoint liep en toch met zes man moeten ruimen, een kwartier lang, omdat ze bleven spawnen :')
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:00:04 #270
12888 Skull-splitter
pi_139940856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Hmjah als je in je eentje een goeie flankoff krijgt op een grote groep mensen kan je echt huishouden, vooral als je een lmg / surpressor hebt.
Ook met een assault komt je een eind (vaak net iets accurater/wendbaarder in CQC), maar zelfs met een knife kom je een eind als je van achteren kunt benaderen... Dat is echt veel te makkelijk geworden en de animaties duren domweg te lang... BC2 had de sweetspot tussen scripted en vrij spel gevonden IMO en liet tenminste fatsoenlijk voetstappen horen. Dat vind ik in BF3 en 4 echt minder...
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:30:03 #271
48067 neo2000
pi_139943972
Ja, o.a. de knifing animaties halen wel de snelheid uit de game wat dat betreft.

Pincher movement/flanken is iets war een hoop FPS gamers nooit van gehoord lijken te hebben helaas. Een vijand langs 2 kanten benaderen bij bijvoorbeeld operation locker, kan wel tot hilarische situaties leiden. Maar goed, dat vereist teamplay, en gebeurt derhalve niet zo vaak.

Laatste keer dat ik BF uberhaubt gestart heb, is alweer een aantal weken geleden, en toen speelde ik een potje obliteration. Nadat 2 keer een teammate in een friendly tank, en later in een buggy, mij compleet voorbij rijdt (om ongetwijfeld lekker ergens naar een bergtop te rijden om vanaf te schieten :') ) terwijl ik bomb carrier ben, maar weer afgelogd. Zeker bij grote maps is een pickup dan haast wel een must.
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:43:26 #272
136 V.
pi_139944480
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:30 schreef neo2000 het volgende:
Ja, o.a. de knifing animaties halen wel de snelheid uit de game wat dat betreft.

Pincher movement/flanken is iets war een hoop FPS gamers nooit van gehoord lijken te hebben helaas. Een vijand langs 2 kanten benaderen bij bijvoorbeeld operation locker, kan wel tot hilarische situaties leiden.
Strontverbaasd toen ik tijdens mijn eerste potje Locker ontdekte dat je daar op drie punten van buiten naar binnen kon. Terwijl mijn team binnen tegenover het andere team binnen op elkaar aan het schieten was, kon ik gewoon via buiten flanken en er drie voor hun flikker schieten. Ongelooflijk dat je niet op de zijkant let. Stonden gewoon pal voor de ingang.

Mafketels.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:54:36 #273
48067 neo2000
pi_139944843
Dat dus. Zelfde met conquest op de Locker map. Heb je 3 squads, en het eerste objective is gecapped. Dan ga je uiteraard met alle squads voor de volgende. Een andere optie is er schijnbaar niet. Continue voor de eerstvolgende flag op de map gaan. Want die is het dichtste bij.

Dan loop je uiteindelijk zelf maar buitenom, in je eentje, om een andere objective te cappen. Want als je squad leader bent, geeft je vervolgens opdracht om een ander objective te cappen. Wat vervolgens niemand in je squad doet, want dat is niet de dichtstbijzijnde objective. Fuck. En zodra je die zelf, in je eentje dus, maar gecapped hebt, spawned uiteraard wel iedereen van je squad wel opeens daar. :o

Lijkt overigens alsof ik alleen locker speel zo lijkt het nu, terwijl dat net de map is waar ik de grootste tyfushekel aan heb, hahaha.. :P
pi_139945485
Jop mensen zitten altijd te zeiken op locker omdat het 1 grote clusterfuck is, terwijl meestal buiten geen hond staat... Nogal logisch dat je dan screenshake simulator 2014 zit te spelen..... Flanken ftw :). Vaak genoeg heb ik met 1 squad (soms zelfs maar met 1 man in me squad) vlaggen gecapt achter de linies, en dan gewoon backragen als een malle :). Ze komen ook pas terug rennen als de vlag helemaal gecapt is haha :).
pi_139953522
quote:
8s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:54 schreef neo2000 het volgende:
Dat dus. Zelfde met conquest op de Locker map. Heb je 3 squads, en het eerste objective is gecapped. Dan ga je uiteraard met alle squads voor de volgende. Een andere optie is er schijnbaar niet. Continue voor de eerstvolgende flag op de map gaan. Want die is het dichtste bij.

Dan loop je uiteindelijk zelf maar buitenom, in je eentje, om een andere objective te cappen. Want als je squad leader bent, geeft je vervolgens opdracht om een ander objective te cappen. Wat vervolgens niemand in je squad doet, want dat is niet de dichtstbijzijnde objective. Fuck. En zodra je die zelf, in je eentje dus, maar gecapped hebt, spawned uiteraard wel iedereen van je squad wel opeens daar. :o

Lijkt overigens alsof ik alleen locker speel zo lijkt het nu, terwijl dat net de map is waar ik de grootste tyfushekel aan heb, hahaha.. :P
:P Vind operation locker wel leuk, de meeste close-range maps vind ik wel leuk.

Dat gaat ook het beste met een AK 5C, mijn favo wapen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 18:27:23 #276
12888 Skull-splitter
pi_139953832
Nieuwe DLC weer aangekondigd: riotshields incoming! :')
pi_139954370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuwe DLC weer aangekondigd: riotshields incoming! :')
Als primary, dus ik vraag me af hoeveel ze gebruikt zullen worden.
pi_139955921
Ik vind het wel een leuk idee, die riotshields. En je kan er inderdaad geen dikke gun bij dragen. Misschien een pistol.
Conscience do cost.
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:42:22 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_139956570
Vraag me af hoe zo`n riot shield een RPG houdt.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:17:23 #280
12888 Skull-splitter
pi_139960730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef ems. het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, die riotshields. En je kan er inderdaad geen dikke gun bij dragen. Misschien een pistol.
CSS en COD hadden het ook?
pi_139960991
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

CSS en COD hadden het ook?
Battlefield had het nog niet :P
Conscience do cost.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:36:48 #282
12888 Skull-splitter
pi_139961718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Battlefield had het nog niet :P
Bloody screen, so real!

Blijf gvd gewoon BF in plaats van marginale procenten van andere franchises te snoepen...
pi_139962844
Ik zie het probleem van nieuwe gear niet zo maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen. Gezien het thema van de nieuwe dlc voornamelijk close combat is lijkt het mij een leuke toevoeging, afhankelijk van hoe het uitgevoerd wordt.

Het zal niet de eerste noch de laatste keer zijn dat er een wapen/voertuig/item al toevallig in een andere game zat.
Conscience do cost.
  woensdag 14 mei 2014 @ 22:09:14 #284
12888 Skull-splitter
pi_139963472
Nieuwe gear is niet zozeer het probleem denk ik, het irriteert mij meer dat het zo wanhopig zieltjes probeert af te snoepen en daardoor zijn eigen identiteit in gevaar brengt.

Dit alles tegen een aanzienlijke prijs (al heb ik voor BF4+premium maar een tientje meer betaald dan wat een console-speler ervoor neer zou leggen zonder premium) aan DLC die gewoon geroadmapped is.

En dat terwijl de basisgame nog steeds niet (7 maanden na release he, hallo) fatsoenlijk werkt maar eindelijk functioneert op het te verwachten basisniveau.

Das wel schoppen tegen het zere been om maar hip en nieuw te blijven zonder dat de game er werkelijk beter op wordt.

Meer is niet altijd beter.
pi_139963767
Ik zie riot shields niet als dermate 'hip' of gamechanging om me daar nou nu echt druk om te maken. Dat meer niet altijd beter is klopt, maar is nauwelijks van toepassing op zoiets triviaals.
Conscience do cost.
pi_139964454
Mijne broeders, installeer allen BF2 en dan massaal karkand spelen _O_ _O_ Gewoon weer mijn 2006 account gevonden, a true veteran :7
pi_139964644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mijne broeders, installeer allen BF2 en dan massaal karkand spelen _O_ _O_ Gewoon weer mijn 2006 account gevonden, a true veteran :7
Tjah binnenkort geen bf2 multiplayer meer doordat de gamespy servers down gaan :(.
pi_139964814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah binnenkort geen bf2 multiplayer meer doordat de gamespy servers down gaan :(.
Euh jawel, http://news.softpedia.com(...)or-2142-437274.shtml *O*
pi_139981233
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 15 mei 2014 @ 14:39:27 #291
136 V.
pi_139983756
quote:
Nee, niet, World of Yahtzee!!! :'(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:27:20 #292
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_140002069
3 seconden dragon's teeth in de premium trailer, joepie.

Wie speelt er nog actief? Bijna nooit iemand online meer in mijn lijst. :')
[/quote]
pi_140002849
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Catkiller het volgende:

Ik speel nog actief, alleen vanavond nog niet :). Laatste paar dagen vooral CTE gechecked.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 03:51:24 #294
136 V.
pi_140008556
quote:

Ik ben deze week net begonnen. Zal (gezien mijn gemiddelde gametijd) zo'n 10 uur per week worden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:13:58 #295
12888 Skull-splitter
pi_140009423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef ems. het volgende:
Ik zie riot shields niet als dermate 'hip' of gamechanging om me daar nou nu echt druk om te maken. Dat meer niet altijd beter is klopt, maar is nauwelijks van toepassing op zoiets triviaals.
Het concept is en blijft even fout, hoe minimaal het werkelijke effect ook...
pi_140015544
Dat moet je vooral vinden. Ik ga zometeen lekker shielden 8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:28:16 #297
12888 Skull-splitter
pi_140034473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:36 schreef ems. het volgende:
Dat moet je vooral vinden. Ik ga zometeen lekker shielden 8-)
Het zal vast even grappig zijn.
Tot je een tank treft.
pi_140035821
quote:

Ik speel het meestal in de weekenden. Speeltijd wisselt een beetje. Hangt er mede vanaf wat voor teams ik tref. :P
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:11:41 #299
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_140050272
25 GB, de tering. :{
Dit, dus.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:02:00 #300
12888 Skull-splitter
pi_140058361
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef Buitendam het volgende:
25 GB, de tering. :{
Ik had al een upgrade van 120 naar 250 GB op mijn SSD, maar dit is echt niet grappig meer..
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:40:48 #301
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_140059892
quote:

Ik speel nog wel, en die dragon's teeth maps zagen er bruut uit.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')