Kun je meteen een parachuutsprong makenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hee, dat was ik wel van plan hoor. Effe 2 dagen Texel
Moet sparen voor weer een wat grotere reis naar het Westen
Is opzich wel nice jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je meteen een parachuutsprong maken
Ik ga ook niet op vakantie. Wel in de hoop dat ik een beetje fatsoenlijke uren kan krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:45 schreef exelletor het volgende:
Ik hoef ook niet per se ergens heen dit jaar.
Gewoon een beetje met de Lada gaan toeren, toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:45 schreef exelletor het volgende:
Ik hoef ook niet per se ergens heen dit jaar.
Ik heb niet eens een Lada, maar rij gewoon in een japanner rond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:51 schreef mujentas het volgende:
Gewoon een beetje met de Lada gaan toeren, toch?
Jaloers, met je Zamboni?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:36 schreef d4v1d het volgende:
Oh, is dit weer het maandelijkse auto-fapuurtje?
Sad but true!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Niks tegen Zamboni's he! Ze maken een integraal deel uit van Albert Heijn en daarmee van mijn leven
Dweilen, wat een drama.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:01 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sad but true!
Maar alles beter dan handmatig opruimen; eerst de mopset weer bij elkaar zoeken, en dan met diezelfde ranzige mop de vlek op de vloer eerst nog wat uitsmeren waardoor je bijna een half gangpad kon dweilen voordat je klaar was..
Klant schoonmaakdoekje aanreiken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dweilen, wat een drama.
Was nog een mogelijkheid dat ik dat vandaag mocht doen, klant liet een Chicken Tonight vallen. En met de nieuwe machine kun je niet tussen de kassa's door.
Heb de cassiere maar even geholpen, dweilen bleek niet nodig.
Omdat Zamboniquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:04 schreef exelletor het volgende:
Waarom hebben wij het trouwens over Zamboni's en niet over Taski's? ;D
Dan doe je toch iets verkeerd, dat ding kan bijna om z'n eigen as draaien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Met z'n draaicirkel van 48 meter en skeelerwieltjes aan de zijkant.
Draaicirkel, groot?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echt he, de ondewerper van dat Taski ding moeten ze publiekelijk exeuteren. Wát een onding! Niet te geloven. Met z'n draaicirkel van 48 meter en skeelerwieltjes aan de zijkant.
Was hoog bejaarde vrouw, dat kon ik niet maken. Heb haar wel het potje gegeven, kan ze als urn gebruiken en tegelijkertijd likken want voordat de chicken tonight de THT heeft bereikt.quote:
Je wordt echt meegesleurd af en toe door dat ding.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:10 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag nog een U-turn gemaakt met die Taski met gashandels () ik vloog d'r wel achteraan zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |