Godsamme zegquote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Nou, als dat je leven is... ik zou liever dood zijn. Sowieso, de 40 over zijn en geen relatie hebben![]()
Nog geen reden om iemand dat toe te wensen in zekere zinquote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Nee. Die gast heeft zelfs geen vrienden...
Het zou me niets verbazen als hij dat deed..quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef OProg het volgende:
Marc moet haar achterna rijden en dan voor de deur van haar huis gaan staan.
Ook nog even chloroform op een doekje gieten en haar van achteren grijpenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef OProg het volgende:
Marc moet haar achterna rijden en dan voor de deur van haar huis gaan staan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Zo'n vent maakt je toch nog droger dan death valley?
Mijn vriendin heeft inderdaad ook altijd commentaar op anderen, zeker bij paardrijden, ook al zijn het olympisch kampioenenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef Eerin het volgende:
Paardenmensen zijn serieus kut. Ze zijn allemaal zoals hij. Hell, ik was vroeger zoals hij. Altijd dat gezeik op anderen, pff.
Ik wens hem dat niet toe, het is meer dat ik dat in zijn situatie had gedaan, bedoel ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nog geen reden om iemand dat toe te wensen in zekere zin
Het wordt je gewoon geïndoctrineerd. Klotesport.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft inderdaad ook altijd commentaar op anderen, zeker bij paardrijden, ook al zijn het olympisch kampioenen
Denk je?quote:
Zou meer iets voor Guynio zijn jaquote:
Deze zijn echtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit soort gemaakte gesprekjes voor de camera.
Mag niet van Ewoutquote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet ze eindelijk eens zeggen dat ze geen seks met hem wil. Teringwijf.
Ze is hartstikke bang dat hij doordraait.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet ze eindelijk eens zeggen dat ze geen seks met hem wil. Teringwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |