Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Dat.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ook wel een paar keer naar homotenten geweestaanrader idd
We hebben Alex dit keerquote:Op maandag 31 maart 2014 22:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen Karin vandaag, dit programma is stervende.
Ik vind hem heel eng.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:01 schreef Metalfreak het volgende: Die Marc vind ik gewoon echt heel vervelend, ik gun hem gewoon echt geen vrouw
![]()
Tot het paard ineens een trap achteruit gaf deed hij dat met regelmaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zat haar vorige vriend ook in de paarden?
Plausibel! Ik zeg: plausibel!quote:
Yepquote:Op maandag 31 maart 2014 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Guynio lijkt me wel een chille gast, Alex is echt een mongool
Zelfs acteurs hebben principes.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
flinke opkomst ook voor 1200 man
iddquote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef 314 het volgende:
dat kan nooit zijn feest zijn, gewoon meer mensen die ook toevallig daar zijn
Je klinkt als m'n vaderquote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef marcodej het volgende:
Jelena is licht ordi, maar niks mis mee.
Die meid is zeker niet verkeerd!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Mooie meid, goed lichaam en goede kledingkeuze!
Niet alleen hierquote:
Met bril leukerquote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Mooie meid, goed lichaam en goede kledingkeuze!
Jouw vader weet.quote:
Ik ben afgeknapt op brillen (je weet wel waaromquote:
Mijn vader is baasquote:
Nee, vertel?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben afgeknapt op brillen (je weet wel waarom)
Houthakkerslookquote:
Exquote:
Hemden moet je niet open dragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Eerin het volgende:
Ruitjeshemden kunnen leuk zijn als je ze draagt als vest over een zwart shirt. Maar dit wordt vast tot de nek dichtgeknoopt, en dan is het gay. (en niet de goede versie..)
Aha.quote:
Nee gewoon neequote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Eerin het volgende:
Ruitjeshemden kunnen leuk zijn als je ze draagt als vest over een zwart shirt. Maar dit wordt vast tot de nek dichtgeknoopt, en dan is het gay. (en niet de goede versie..)
Zouden witte sokken zijn kansen echt verkleinen?quote:
Ditquote:
37quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Woont hij nog bij z'n moeder? Hoe oud is hij
37 ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Woont hij nog bij z'n moeder? Hoe oud is hij
Welke kansen?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden witte sokken zijn kansen echt verkleinen?
100%quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden witte sokken zijn kansen echt verkleinen?
100 x 0% is nog steeds 0%quote:
Ik denk: anticlimax. We krijgen het pas volgende week te zien of het is een nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
Wat denken jullie? Krijgt Alex een ja, of een dikke vette nee ?
I wishquote:
ik gun het hem wel volgens mij is het wel een aardige gozerquote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
Indien ja: Ewoutquote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
ik zeg, breaker next weekquote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
Dat.quote:
Moet je dat nog vragen?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
Haha! Erge is nog dat het nog de waarheid is ookquote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Qi1 het volgende:
Als je zoals Marc bent, dan pleeg je toch zelfmoord?
Echt, die man heeft geen vrienden, geen vriendin... helemaal niets. Als je al ruim de 40 over bent dan verandert dat ook niet meer.
Idd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha! Erge is nog dat het nog de waarheid is ook
Oke, dan prima. Mannen mogen geruite shirts lelijk vinden. Vrouwen ook, maar dit is Ashton Kutcher. Het maakt niet uit wat hij aan heeft. (voor mij niet althans, zelf een fur suit vind ik prima)quote:
Probleem is ook nog eens dat het gewoon een botte bosmongool isquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha! Erge is nog dat het nog de waarheid is ook
Niet weerquote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I wish
Als ik al zo'n vrouw versier (wil soms wel eens lukken op goede dagen) zijn ze na 1 keer al met me klaar
www.1opde5.nl
Oefening baart kunstquote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I wish
Als ik al zo'n vrouw versier (wil soms wel eens lukken op goede dagen) zijn ze na 1 keer al met me klaar
www.1opde5.nl
Dat geldt voor alle Hagenezen (ik dus ookquote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef deadpez het volgende:
Het lijkt wel of Alex een beetje verstandelijk beperkt is..
Ach, vrijwilligerswerk doen. Een hond nemen en lekker wandelen. Zelfmoord is meer een laatste redmiddel.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Qi1 het volgende:
Echt, die man heeft geen vrienden, geen vriendin... helemaal niets. Als je al ruim de 40 over bent dan verandert dat ook niet meer.
ideaal voor dit programmaquote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Probleem is ook nog eens dat het gewoon een botte bosmongool is
Of kinderenquote:
Hoe was je date?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef De-Dwerg het volgende:
Nou ben weer thuis, eens kijken wat ik gemist heb.
Ik was benieuwd naar jullie antwoordenquote:
Nog geneukt?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef De-Dwerg het volgende:
Nou ben weer thuis, eens kijken wat ik gemist heb.
Marc en Friso lijken me ook niet helemaal jofel, hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef deadpez het volgende:
Het lijkt wel of Alex een beetje verstandelijk beperkt is..
Nou, als dat je leven is... ik zou liever dood zijn. Sowieso, de 40 over zijn en geen relatie hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, vrijwilligerswerk doen. Een hond nemen en lekker wandelen. Zelfmoord is meer een laatste redmiddel.
Nog niet aan toequote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Donder het volgende:
[..]
Kleine SC'tjes.. Hartstikke leuk toch? Voor jou
nou nou nou, dat gaat ook weer een beetje erg ver denk je niet ?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Qi1 het volgende:
Maar volgens mij is de heer in kwestie geen Ashton Kutcherquote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef Eerin het volgende:
[..]
Oke, dan prima. Mannen mogen geruite shirts lelijk vinden. Vrouwen ook, maar dit is Ashton Kutcher. Het maakt niet uit wat hij aan heeft. (voor mij niet althans, zelf een fur suit vind ik prima)
Nee. Die gast heeft zelfs geen vrienden...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
nou nou nou, dat gaat ook weer een beetje erg ver denk je niet ?
Jawelquote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar volgens mij is de heer in kwestie geen Ashton Kutcher
Dan neequote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar jullie antwoorden
Godsamme zegquote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Nou, als dat je leven is... ik zou liever dood zijn. Sowieso, de 40 over zijn en geen relatie hebben![]()
Nog geen reden om iemand dat toe te wensen in zekere zinquote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Nee. Die gast heeft zelfs geen vrienden...
Het zou me niets verbazen als hij dat deed..quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef OProg het volgende:
Marc moet haar achterna rijden en dan voor de deur van haar huis gaan staan.
Ook nog even chloroform op een doekje gieten en haar van achteren grijpenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef OProg het volgende:
Marc moet haar achterna rijden en dan voor de deur van haar huis gaan staan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Zo'n vent maakt je toch nog droger dan death valley?
Mijn vriendin heeft inderdaad ook altijd commentaar op anderen, zeker bij paardrijden, ook al zijn het olympisch kampioenenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef Eerin het volgende:
Paardenmensen zijn serieus kut. Ze zijn allemaal zoals hij. Hell, ik was vroeger zoals hij. Altijd dat gezeik op anderen, pff.
Ik wens hem dat niet toe, het is meer dat ik dat in zijn situatie had gedaan, bedoel ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nog geen reden om iemand dat toe te wensen in zekere zin
Het wordt je gewoon geïndoctrineerd. Klotesport.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft inderdaad ook altijd commentaar op anderen, zeker bij paardrijden, ook al zijn het olympisch kampioenen
Denk je?quote:
Zou meer iets voor Guynio zijn jaquote:
Deze zijn echtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit soort gemaakte gesprekjes voor de camera.
Mag niet van Ewoutquote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet ze eindelijk eens zeggen dat ze geen seks met hem wil. Teringwijf.
Ze is hartstikke bang dat hij doordraait.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet ze eindelijk eens zeggen dat ze geen seks met hem wil. Teringwijf.
Ja, doe niet zo schijnheilig en zeg het gewoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef marcodej het volgende:
Zo herkenbaarquote:
Waarom meteen een teringwijf? Ze heeft hem geen enkele aanleiding gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |