Sodemieters daar was ik weer, haha bedankt voor de goeie reacties gasten !!!! doet me wel goed zat vandaag met een lekker gevoel in de tram denkend aan jullie
Ik had vandaag nog ff een gesprekkie weten vast te knopen want ze is 15 en de discotheek hollywood is vanaf 16+ maar blijkt dat ze gewoon der ID van der vriendinnen heb gebruikt haha.
En ik werd nog helemaal gefouilleerd en ondervraagd en zij mocht zo doorlopen haha, dus weer een fijne dag maar moeilijk om met zo'n lekker wijfie te praten waar je dag en nacht aan denkt en op het einde van de werkdag moet zeggen ''ik gaat weer naar huis bedankt en tot vrijdag ajuu''
Maar het moet maar ff zo heb net alle foto's geliked op facebook van der en heb net snel me status bijgewerkt met: ''vandaag de klere gelachen met de collega''s'' en heb haart naar dus getagd met een anderen collega, dus sta nu elke minuut te kijken of ze hem al heb geliked haha
bedankt door jullie heb ik de kracht gepakt om door te gaan met der, en niet denken van ''ze vind me niet leuk'' want ik zat er ff doorheen voor ik dit topic openende haha yoooo