The rookie from UCLA leads all rookies in shots blocked (3.0 pg) and is second among rookies in rebounds (6.7 pg). He had eight points and 10 boards in Monday's win at New York.
quote:Zijn die klassementen niet gescheiden dan? Ik doe Daily, sta nu met 990 punten op een 1086ste plaats, en derde in mn groep. Maar ik wil wel eerste worden van mn groep
Op donderdag 7 november 2002 16:28 schreef Jelminho het volgende:
Ikke wel The.Big.Ticket..Zit in een Subleague met wat vrienden, en doe mee aan de wekelijkse variant. Heb nu iets van 570 punten, sta op de 5500 plek ofzo in Algemeen Klassement. Maar dat komt omdat ik met de weekelijkse variant meedoe..
quote:Goed nieuws voor alle Lakersfans, Shaq en Fox hebben weer meegetraind en een terugkeer zit er aan te komen.
Op woensdag 6 november 2002 15:32 schreef Jelminho het volgende:
Shaq moet maar heel snel terugkomen, want Bryant kan het duidelijk niet alleen, tenminste, hij kan het team niet laten winnen. Hij is wel lekker bezig.... Behalve afgelopen wedstrijd van de Lakers.. 15 miezerige puntjes, wel 13 rebounds en 9 assists. (Dus nog bijna een TD)..Lakers verloren trouwens met 70 - 89 van de Cavs, en de Lakers staan nu ... 3de, 2 won, 3 lost.. Matigjes
quote:Klassementen zijn inderdaad gescheiden.
Op donderdag 7 november 2002 17:01 schreef the.big.ticket het volgende:
Zijn die klassementen niet gescheiden dan?
*trots*
quote:Beter dat ik hem had dus.
Op vrijdag 8 november 2002 12:58 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Balen trouwens dat ik Garnett niet had afgelopen nacht. Met 28 punten en 24(!) rebounds scoorde hij 50 VGM points... aardig hoor!
Iemand enig idee of (en zo ja, hoe) dit te omzeilen valt?
quote:Zal ik je dan maar ff uit de brand helpen
Op zondag 10 november 2002 21:08 schreef kUWn het volgende:
Any idea wat Canal+ vanavond gaat uitzenden? Website en teletekst geven weer eens geen uitsluitsel (en de gids heb ik deze maand niet ontvangen...).
quote:Many thanks.
Op zondag 10 november 2002 21:16 schreef CAZZO het volgende:[..]
Zal ik je dan maar ff uit de brand helpen
Knicks tegen Hornets
Wat een draak van een wedstrijd, daar ga ik dus niet voor wakker blijven. En dat terwijl vannacht ook Kings-Hawks en Clippers-Magic wordt gespeeld. Hoe wordt dat uitzendschema van C+ eigenlijk bepaald?
quote:Was wel een mooi slot. Bijna een kraker, als ik niet al op NBA.com had gezien dat het overtime zou worden. Maar Baron Davis eindigde sterk, na een zeeer matig begin. Die driepunters van hem waren echt ongelovelijk.
Op zondag 10 november 2002 21:19 schreef kUWn het volgende:[..]
Many thanks.
Wat een draak van een wedstrijd, daar ga ik dus niet voor wakker blijven.
quote:ik vond het als neutraal kijker niet zo'n mooi slot van een baggerpot
Op maandag 11 november 2002 02:13 schreef the.big.ticket het volgende:Was wel een mooi slot. Bijna een kraker, als ik niet al op NBA.com had gezien dat het overtime zou worden. Maar Baron Davis eindigde sterk, na een zeeer matig begin. Die driepunters van hem waren echt ongelovelijk.
quote:en waar heb jij die wedstrijd dan besteld?
Op maandag 11 november 2002 18:20 schreef UrbanMike het volgende:
Ik heb geen canal+en m'n ouders willen t ook niet, maar toch wil ik die wedstrijden zien!
daarom heb ik gisteren Philadelphia - LA Clippers besteld (101-99 OT, Iverson 34 ptn.)
Vrijdag krijg ik m:D
quote:www.pontel.com
Op maandag 11 november 2002 19:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
en waar heb jij die wedstrijd dan besteld?
Je krijgt dan een tape met 4 uur lang NBA basketball.
De wedstrijd die je besteld krijg je de FULL VERSION van, en je krijgt er op dezelfde band nog een iets kortere versie van een andere game bij, zodat je 4 uur lang nonstop NBA basketball hebt
quote:met dat adresje doe ik vaak zaken
Op maandag 11 november 2002 20:31 schreef UrbanMike het volgende:
quote:Ach ja.. je bent bball verslaafd of je bent het niet he
Op maandag 11 november 2002 19:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:en toch volgende zondag gewoon weer kijken
quote:nice
Op dinsdag 12 november 2002 15:57 schreef Magicfrankie het volgende:
Dirk Nowitzki (Dal) 26 points, 17 rebounds, 6 steals vs. PORPaul Pierce (Bos) 35 points, 7 rebounds, 9 assists, 3 blocks, 3 steals vs. UTA
zou dit kunnen betekenen dat wij binnenkort ook via die zenders NBA kunnen zien ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |