Gewoon naar bekende plaatsen gaan. In Lutjebroek zit niets.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe zijn jullie erachter gekomen waar er een zit? Bij mij in de buurt zag ik niks
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
daadwerkelijk al een gevangen? Is er ergens een lijst met wat waar staat, of zelf zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adres? Ben nu oo volop bezigquote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef iBenny het volgende:
Bij het Google complex zitten er 5!
Joltik, Luray, Dragonite, Bulbasaur en Metagross
Wajow... Hoezo 150, is het alleen de dex van de 1e gen? En heb je alles zelf gevonden? Respect dan.quote:
Het is wel alless door elkaar. En alles zelf jaquote:Op maandag 31 maart 2014 23:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wajow... Hoezo 150, is het alleen de dex van de 1e gen? En heb je alles zelf gevonden? Respect dan.
De kleinste eilanden hebben de meest exotische pokemonquote:Op maandag 31 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jungs; alles posten is zinloos. Alle grote steden hebben er veel![]()
Dan staat daar onder een optie met 'Press Start'quote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef Zwappel het volgende:
Hoe werkt dit? Ik druk op mijn search bar in Google Maps en er gebeurd niets.
welkequote:Op maandag 31 maart 2014 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleinste eilanden hebben de meest exotische pokemon
S1 hiero, meest recente versie staat er ook nadrukkelijk bij.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan staat daar onder een optie met 'Press Start'
Kan alleen op mobiel of tablet he.
Hmm, oke, heel raar dan... probeer een paar keer op die search bar te drukken, dan verschijnt het wel na een tijd.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:54 schreef Zwappel het volgende:
[..]
S1 hiero, meest recente versie staat er ook nadrukkelijk bij.
Als ik de search bar ingedrukt houd krijg ik alleen een menu met 'edit text' en input method.quote:
niet inhouden, gewoon 1 keer tappen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Als ik de search bar ingedrukt houd krijg ik alleen een menu met 'edit text' en input method.
Dan verschijnt m'n toetsenbord.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
niet inhouden, gewoon 1 keer tappen.
Nieuwe telefoon dan he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dan verschijnt m'n toetsenbord.
D'r werkt ook nooit wat fatsoenlijk op m'n telefoon.
Dacht ik ook even.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens:
Toen ik die video zag van Google, dacht ik dat je op maps kon vinden waar ze zaten, en er vervolgens irl. naar toe gaan om ze te vangen/toe te voegen.
Dat zou pas vet zijn. Jaren lang plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |