Steel zijn benzine.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Davem15 het volgende:
Hij hoeft nog niet dood, alleen stilstaan.
Was ik ook al van plan, even dikke spijkers halen zo bij de bouwmarkt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spijkers of schroeven schuin tegen de banden aan zetten zodat ze erin steken als hij vertrekt![]()
En wat heeft hij gedaan dat je zo boos bent?
Djoek hem gewoon dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Davem15 het volgende:
[..]
Was ik ook al van plan, even dikke spijkers halen zo bij de bouwmarkt.
Meneer blijft mijn vriendin lastig vallen en probeert tussen ons te stoken, luisterde niet naar de 91 waarschuwingen die die kreeg. Moet een beetje oppassen want ik werk zelf voor de overheid.
Ja daar is me vriendin het niet mee eens, dit gaat ook in het "uber" geheim.quote:
Naai z'n moeder en film het.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Davem15 het volgende:
[..]
Ja daar is me vriendin het niet mee eens, dit gaat ook in het "uber" geheim.
Maar het zit er wel aan te komen ...
Vermoord z'n ouders, verwerk hun vlees in de spaghetti en laat hem dat eten.quote:
Maak een mooie kras op de zijkantquote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Davem15 het volgende:
[..]
Was ik ook al van plan, even dikke spijkers halen zo bij de bouwmarkt.
Meneer blijft mijn vriendin lastig vallen en probeert tussen ons te stoken, luisterde niet naar de 91 waarschuwingen die die kreeg. Moet een beetje oppassen want ik werk zelf voor de overheid.
chili*quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vermoord z'n ouders, verwerk hun vlees in de spaghetti en laat hem dat eten.
Oh ja. Chili. Vergeet je schaamhaar er niet aan toe te voegen.quote:
Ik saboteer liever eerst zijn banden.. of iets anders ..quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maak een mooie kras op de zijkant
Saboteer z'n lul zodat hij je vriendin niet kan raken.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Davem15 het volgende:
[..]
Ik saboteer liever eerst zijn banden.. of iets anders ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |