abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138375699
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Prima dus. Basisloon kost niets *O*
Waar haal je dat vandaan?
  maandag 31 maart 2014 @ 20:41:27 #102
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_138375718
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een deel is behoorlijk rijk ja, een deel ook niet.
Nee dat snap ik, maar dat deel dat behoorlijk rijk is, lijkt mij ook het gros van die 50% aan belastingen op te hoesten?

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:32 schreef Halcon het volgende:Daaronder heb je dan nog de hele grote groep die we de middenklasse noemen en die mensen worden behoorlijk uitgeknepen, met name de middenklassers die niet ook onder de groep "babyboomers" vallen.
Ja dat weet ik, daar val ik ook onder...sterker nog ik ben die gast die niet getrouwd is, geen kinderen, woon samen, heb een appartement, maar ben geen babyboomer. Ik ben één van die favoriete geldkoeien. ;)

En ja ik heb mijn kosten zien stijgen, vooral de laatste paar jaar, maar vind het nog wel meevallen op dit moment. Liever dit maar liever niet veel erger :D, dan een Amerikaans systeem, waar de gehele middenklasse totaal is weggeslagen. Daar zijn de inkomensverschillen gewoon weg economisch niet lang vol te houden. :P
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_138375848
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij hebt een kleurtje, dat kan gewoon niet anders.
Al had ik 't, who gives a fuck. Je reageert totaal niet inhoudelijk en loopt maar lekker wat populair te blèren. Doe niet zo simpel
pi_138375892
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Al had ik 't, who gives a fuck. Je reageert totaal niet inhoudelijk en loopt maar lekker wat populair te blèren. Doe niet zo simpel
Zegt de man die een rood tshirtje aantrekt en voorop loopt als miezerig onderkruipsel voor onze medelanders :D
pi_138375943
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:41 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, maar dat deel dat behoorlijk rijk is, lijkt mij ook het gros van die 50% aan belastingen op te hoesten?

[..]

Ja dat weet ik, daar val ik ook onder...sterker nog ik ben die gast die niet getrouwd is, geen kinderen, woon samen, heb een appartement, maar ben geen babyboomer. Ik ben één van die favoriete geldkoeien. ;)

En ja ik heb mijn kosten zien stijgen, vooral de laatste paar jaar, maar vind het nog wel meevallen op dit moment. Liever dit maar liever niet veel erger :D, dan een Amerikaans systeem, waar de gehele middenklasse totaal is weggeslagen. Daar zijn de inkomensverschillen gewoon weg economisch niet lang vol te houden. :P
Die hoesten natuurlijk het grootste deel op.

Nivellering kost de middenklasse simpelweg geld, zeker als men sociale stelsels wil blijven kunnen betalen in de toekomst. Kijk maar naar alleen bv. al de vergrijzing en de stijgende ziektekosten. Iemand zal dat moeten betalen.

Wat we, denk ik, wel kunnen stellen is dat als er één groep is die Nederland heeft verziekt, dat dan de babyboomers zijn en niet eens zo zeer de Marokkaanse jongeren.
pi_138375973
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Nee, de PVV heeft figuren nodig zoals de overvallers en vervolgens een clubje zwakzinnigen die gaan demonstreren voor die insecten.
Met dat clubje zwakzinnegen heeft de PVV geen reclamebureau nodig. Beter en goedkoper kunnen ze het niet krijgen?
pi_138375990
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zegt de man die een rood tshirtje aantrekt en voorop loopt als miezerig onderkruipsel voor onze medelanders :D
:') _O- GEERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH .
pi_138375996
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja... als het aan Wilders ligt, zijn de schandknaapjes straks op. :X

Fons Spooren :X
pi_138376009
Babyboomers zijn idd erger dan straattuig. Zitten volop aan het staatsinfuus en huilen omdat ze ook moeten bijdragen vanwege de crisis die ze zelf veroorzaakt hebben.
pi_138376046
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

:') _O- GEERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH .
Wie is er hier nu zwart/wit bezig _O-
pi_138376072
Ah, een loopgraventopique :7

De afgelopen jaren is gebleken dat alleen knuffelen niet werkt omdat alleen proberen perspectief te bieden zonder het spaanse rietje als pressiemiddel maar de helft van het probleem aanpakt. Op die manier woekert het probleem voort en daar plukken we nu de wrange vruchten van.

Laten we alsjeblieft niet de fout maken door opnieuw maar de helft aan te pakken door alleen de politieknuppel als oplossing aan te dragen.
pi_138376133
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Babyboomers zijn idd erger dan straattuig. Zitten volop aan het staatsinfuus en huilen omdat ze ook moeten bijdragen vanwege de crisis die ze zelf veroorzaakt hebben.
en ze stemmen nog pvv ook :')
pi_138376173
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie is er hier nu zwart/wit bezig _O-
Je bent godverdomme nog te dom om te poepen _O- Smerig ventje ben je zeg. Als je geen discussie kunt voeren pleur dan ook gewoon op
pi_138376290
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:49 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Je bent godverdomme nog te dom om te poepen _O- Smerig ventje ben je zeg. Als je geen discussie kunt voeren pleur dan ook gewoon op
Trek een mes :D dat doet jouw soort toch?
  maandag 31 maart 2014 @ 20:52:49 #115
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_138376318
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die hoesten natuurlijk het grootste deel op.

Nivellering kost de middenklasse simpelweg geld, zeker als men sociale stelsels wil blijven kunnen betalen in de toekomst. Kijk maar naar alleen bv. al de vergrijzing en de stijgende ziektekosten. Iemand zal dat moeten betalen.

Wat we, denk ik, wel kunnen stellen is dat als er één groep is die Nederland heeft verziekt, dat dan de babyboomers zijn en niet eens zo zeer de Marokkaanse jongeren.
Het pensioenstelsel en zorgstelsel is natuurlijk niet geheel hetzelfde als nivelleren, maar wat dus ook niet werkt is een systeem waarin "rijken" worden ontzien in een belastingstelsel in de hoop dat die weer de economie "steunen" via investeringen en consumptie uitgaven. De USA laat overduidelijk zien dat dit op langere termijn niet werkt.

Wel zouden we het eeuwige rondpompen van belastinggeld eens onder de loep moeten nemen...want inderdaad...dat geneuzel kost dramatisch veel geld.

Hebben die babyboomers wellicht een dubbele paspoort? ;)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_138376385
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:49 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Wil je beweren dat je zelf behoorlijk kunt discussiëren?

Wellicht je posts even teruglezen?
pi_138376387
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar dan niks terug doen hoor! Kom je wel voor jezelf op? Nou dan ben je gewoon een vieze racist.
pi_138376399
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn soort nog wel :') ? Pleur toch op idioot :|W :W
pi_138376439
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Semisane het volgende:

[..]

Het pensioenstelsel en zorgstelsel is natuurlijk niet geheel hetzelfde als nivelleren, maar wat dus ook niet werkt is een systeem waarin "rijken" worden ontzien in een belastingstelsel in de hoop dat die weer de economie "steunen" via investeringen en consumptie uitgaven. De USA laat overduidelijk zien dat dit op langere termijn niet werkt.

Wel zouden we het eeuwige rondpompen van belastinggeld eens onder de loep moeten nemen...want inderdaad...dat geneuzel kost dramatisch veel geld.

Hebben die babyboomers wellicht een dubbele paspoort? ;)
Met een flattax betalen ook de hogere inkomens veel meer euro's IB dan de lagere inkomens. Pensioenen en zorgkosten ging over de babyboomers. Die hebben jaren uit de ruif gevreten en er een puinhoop van gemaakt en gaan straks nog bakken met geld kosten als ze niet meer werken en veel geld gaan kosten op het gebied van zorg.

De hele riedel van toeslagen e.d. zou ik gewoon direct afschaffen. Wat heb je er aan om eerst IB te betalen en het dan via allerlei constructies weer terug te krijgen? Hef dan gewoon wat minder belasting.

Volgens mij valt dat wel mee. Ze hebben wel structureel veel te veel geld uitgegeven, Nederland opgezadeld met een peperdure hangmat, de huizenmarkt verziekt, etc.
pi_138376573
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:54 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Mijn soort nog wel :') ? Pleur toch op idioot :|W :W
Ja, opgefokte jonge bontkraagjes met een mentaliteitsprobleem en een grote bakkes die niks klaar spelen. Jouw soort.
pi_138376611
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:54 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wil je beweren dat je zelf behoorlijk kunt discussiëren?

Wellicht je posts even teruglezen?
Je wil zeggen dat ik hier serieus op moet reageren? Nog niemand die inhoudelijks iets heeft gemeld. Mij ongenuanceerd neerzetten als links kontenkussertje, pro-overval en weetikwat met een rood t-shirtje, als iemand er iets anders tegenaankijkt. Tsja, als ik daar al serieus op moet blijven reageren.
Misschien dat ik beter niet had kunnen reageren, daar heb je wel een punt.

quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je je rode ' wij zijn allemaal Marokkaan ' t-shirt al aan en je arm ingevet om gemakkelijk tot je schouder in de konten van onze getinte medelanders te klauteren ? Je had zo'n grote smoel moeten hebben toen je mede broeders die juwelier overvielen en volkomen terecht afgeknald werden, maar toen hoorden we je niet, laffe haas :W
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Je bent vrij om te verkassen hoor. Misschien hebben ze in Syrië nog wat kanonnenvoer nodig ... ?
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:31 schreef maaria1990 het volgende:

[..]

Ja, ik vind ook gewoon dat overvallen en andere geweldsdelicten moeten kunnen. Dat verbieden zou racistisch zijn. Überhaupt nadenken over maatregelen is al racisme. Gewoon toelaten.
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij hebt een kleurtje, dat kan gewoon niet anders.
pi_138376701
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Je wil zeggen dat ik hier serieus op moet reageren? Nog niemand die inhoudelijks iets heeft gemeld. Mij ongenuanceerd neerzetten als links kontenkussertje, pro-overval en weetikwat met een rood t-shirtje neerzetten als iemand er iets anders tegenaankijkt. Tsja, als ik daar al serieus op moet blijven reageren.

[..]

[..]

[..]

[..]

Je begint godverdomme zelf met een enorme huilpost van de bovenste plank waarin je alleen maar jankt en zeikt en claimt weg te willen _O- en vervolgens lacht iedereen je uit en ga je nog harder huilen _O-
  maandag 31 maart 2014 @ 20:59:39 #123
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_138376705
quote:
Mij ongenuanceerd neerzetten als links kontenkussertje, pro-overval en weetikwat met een rood t-shirtje
Dat ben je niet?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_138376759
quote:

[..]

Je wil zeggen dat ik hier serieus op moet reageren? Nog niemand die inhoudelijks iets heeft gemeld. Mij ongenuanceerd neerzetten als links kontenkussertje, pro-overval en weetikwat met een rood t-shirtje, als iemand er iets anders tegenaankijkt. Tsja, als ik daar al serieus op moet blijven reageren.

[..]

[..]

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:25 schreef Mr.ACE het volgende:
Ongelooflijk, wat loopt er toch een simpel klootjesvolk in dit land rond :r :r
Nederland laat de afgelopen tijd steeds meer zijn ware aard zien en 't bevalt me totaal niet, ik ben bang voor wat er komen gaat als 't zo doorgaat. Op basis daarvan kots ik ook op alles wat Nederlands is :r Tief op met die racistische pleuriszooi. :r
En nu op tijd gaan slapen jongens en meisjes, morgen weer vroeg de tractor op :W
pi_138376790
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

I rest my case. Dorpsgek is het, wat een fantast :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')