abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 19:10:39 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_138372102
EINDHOVEN -
De groep Marokkanen die afgelopen weekend demonstreerde tegen de juweliersvrouw die twee overvallers zou hebben doodgeschoten is een 'tikkende tijdbom,' zegt oud-PvdA-raadslid in Eindhoven Mustapha Abbou.

Abbou is één van de oprichters van het comité buurtvaders in Eindhoven. Volgens hem heeft de groep demonstranten geen perspectief, geen opleiding en worden ze nauwelijks begeleid, zo zegt hij op Radio 1.
Het gaat volgens hem om een groep van enkele tientallen tot honderd Marokkanen. De meesten zijn schoolverlaters, maar er zitten ook jongens bij die de universiteit hebben gedaan.
"Thuis zijn ze heel streng voor die kinderen, zo van opstaan, ga werk zoeken, ga naar school, waarom doe je niks. Ja, zo worden ze helemaal gek. Thuis worden ze streng behandeld, maar als ze naar het uitzendbureau gaan, worden ze niet eens ingeschreven."
"Dan denken ze: als ik ergens mijn slag kan slaan, dan zal ik dat doen. Bij een juwelier of wat dan ook."
Hij vervolgt: "Ik praat dat niet goed voor de duidelijkheid. Het stadsbestuur moet echt met een beleidsplan gaan komen en met de imams gaan praten, niet met de moskee bestuurders. De imams preken wekelijks voor hun. Naar hen luisteren ze.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ende_tijdbom___.html

Het is goed dat we nu weten dat alles komt door de racistische Nederlanders. Ze worden niet eens ingeschreven door uitzendbureau's ja, dan is het enige alternatief natuurlijk een gewapende overval. Moeten we niet meer geld reserveren voor deze groep?
pi_138372192
Nee. We moeten ze eruit trappen i.p.v. meer geld geven. Opflikkeren is het enige dat Nederland als land kan helpen.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:13:55 #3
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_138372245
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef QBay het volgende:
Nee. We moeten ze eruit trappen i.p.v. meer geld geven. Opflikkeren is het enige dat Nederland als land kan helpen.
Kan niet omdat NL paspoort :(
pi_138372324
quote:
en met de imams gaan praten
'maar die jongens hebben niets met islam te maken en hebben nog nooit een moskee van binnen gezien!'
pi_138372447
Topic #134648646 over dit onderwerp.
Is er geen centraal Marokkanenproblematiek topic?
pi_138372457
Ik heb begrepen dat er nog veel cellen leeg staan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138372464
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef MisterCe het volgende:
...
Moeten we niet meer geld reserveren voor deze groep?
Voor de bestrijding van kansloosheid in algemene zin wel ja, niet voor precies deze ene groep kanslozen.

Zou nogal een signaal zijn, dat we precies gaan investeren in degenen die lastig doen.
pi_138372478
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef DJKoster het volgende:
Ja, het heet forum.fok.nl
Helaas komt er af en toe ook nog wel een ander onderwerp ter sprake.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:21:10 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_138372543
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef QBay het volgende:
Raar dat je Nederlanders die hier geboren zijn het land uit wil trappen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:24:51 #10
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138372654
Wederom iemand uit eigen kring die aan de noodrem trekt. Hulde. Het lijkt soms wel alsof deze gasten meer realiteitszin hebben dan hun autochtone partijgenoten. Het is te hopen dat dit opgepikt wordt door de politiek. Voor alle partijen.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:25:28 #11
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138372674
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef DJKoster het volgende:
Toch is het niet hezelfde nieuws. Maakt het wel overzichtelijk vind ik.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138372683
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Doen we het subtiel en trekken we hun nederlandse paspoort in zodra ze op hun vakantiebestemming zijn aangekomen :P
pi_138372704
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:25 schreef ReplaR het volgende:
Doen we het subtiel en trekken we hun nederlandse paspoort in zodra ze op hun vakantiebestemming zijn aangekomen :P
Op welke basis?
pi_138372765
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Op welke basis?
Terrorisme gericht tegen het Nederlandse autochtone volk
pi_138372774
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Terrorisme gericht tegen het Nederlandse autochtone volk
Welk terrorisme?
pi_138372782
quote:

[..]

Op welke basis?
een toekomstige wetswijziging
pi_138372789
quote:

[..]

Op welke basis?
Dat ze hier alles verneuken? Als er iemand overvallen, vermoord, bedreigd of mishandeld is kan je er van op aan dat het een buitenlander is.
pi_138372818
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef QBay het volgende:
Dat ze hier alles verneuken? Als er iemand overvallen, vermoord, bedreigd of mishandeld is kan je er van op aan dat het een buitenlander is.
Alleen is het geen buitenlander, maar een Nederlander.
pi_138372839
http://www.telegraaf.nl/b(...)eldproblemen___.html

Als ik het filmpje in desbetreffende artikel bekijk, is het puur amok maken wat deze Marokkanen doen. Ze zitten overduidelijk te trollen.

Dus het is hun eigen schuld dat ze met zulk wangedrag geen kansen meer krijgen.
pi_138372847
Die groep is afgelopen week wel iets kleiner geworden.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_138372864
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Welk terrorisme?
Het voortduren terroriseren van oude omaatjes die ze beroven , de belastingbetaler ( immers betaal ik me onnodig blauw om dat soort kansloze nageboorten financieel te steunen dmv een uitkering) , de buurtbewoners dmv hun teringherrie , winkeliers wiens winkels leeggeroofd worden , enz enz enz
pi_138372867
Dat Marokkanen gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt is algemeen bekend.. dat ook de goedwillenden hierdoor minder perspectief hebben daar kan ik geen voorstander van zijn.
pi_138372872
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Alleen is het geen buitenlander, maar een Nederlander.
kwestie van terrorismewetgeving uitbreiden met Marokkanenterreur...
pi_138372894
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Alleen is het geen buitenlander, maar een Nederlander
Administratieve Nederlander , ze zijn net zo authentiek Nederlands als dat Conimex Indonesisch zou zijn :X
pi_138372914
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Het voortduren terroriseren van oude omaatjes die ze beroven , de belastingbetaler ( immers betaal ik me onnodig blauw om dat soort kansloze nageboorten financieel te steunen dmv een uitkering) , de buurtbewoners dmv hun teringherrie , winkeliers wiens winkels leeggeroofd worden , enz enz enz
En iedereen in die groep doet dat?
pi_138372939
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Administratieve Nederlander
En laat dat nou net het criterium zijn waar de wet op gebaseerd is.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:33:46 #27
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_138372969
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Marokkanen gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt is algemeen bekend.. dat ook de goedwillenden hierdoor minder perspectief hebben daar kan ik geen voorstander van zijn.
Dan begin jij toch een bedrijf en neem je allemaal Marokkanen aan?
pi_138373002
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En iedereen in die groep doet dat?
Doet dat er toe? Feit blijft dat die groep in de misdaadstatistieken erg oververtegenwoordigd is.
Steek vooral je kop in het zand , linkse troll
pi_138373050
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dan begin jij toch een bedrijf en neem je allemaal Marokkanen aan?
Ik werk graag met Marokkaanse dames.. heb tijdens studie ook Marokkaanse gasten als collega gehad bij McDonalds.. was niks mis mee. Mensen die op forums als deze lopen te bleren over Marokkanen komen er waarschijnlijk zelf nauwelijks mee in aanraking.
pi_138373059
quote:

[..]

Administratieve Nederlander , ze zijn net zo authentiek Nederlands als dat Conimex Indonesisch zou zijn :X
Authentiek :D
TLAOGAF daarentegen loopt de hele dag op klompen als ie de tulpen bij zijn molen water gaat geven _O-

Mafkees :')
pi_138373092
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:34 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Doet dat er toe?
Ja, nogal.
quote:
Feit blijft dat die groep in de misdaadstatistieken erg oververtegenwoordigd is.
Klopt. Ik ben zeer voor maatregelen die dit ongedaan maken, maar iedereen van die groep het land uit knikkeren is geen oplossing.
quote:
Steek vooral je kop in het zand , linkse troll
Goed argument, man. :O
pi_138373174
Ze gaan vanzelf dood.
pi_138373189
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, nogal.

[..]

Klopt. Ik ben zeer voor maatregelen die dit ongedaan maken, maar iedereen van die groep het land uit knikkeren is geen oplossing.

[..]

Goed argument, man. :O
[quote]0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, nogal.

[..]

[..]

nog eens duizenden manuren spenderen aan wie wel en wie niet aan die criteria voldoen zijn me te kostbaar , dat volk kost ons al miljarden per jaar ... een paar honderd chartervluchten huren is goedkoper , samen met een introductiebrief aan koning Mohammed "Hier heb je je rotzooi terug"
  maandag 31 maart 2014 @ 19:41:01 #34
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_138373255
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik werk graag met Marokkaanse dames.. heb tijdens studie ook Marokkaanse gasten als collega gehad bij McDonalds.. was niks mis mee. Mensen die op forums als deze lopen te bleren over Marokkanen komen er waarschijnlijk zelf nauwelijks mee in aanraking.
Nou, begin lekker een discotheek dan kun je al die pareltjes binnenlaten en laten zien dat het allemaal wel meevalt..
pi_138373279
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
nog eens duizenden manuren spenderen aan wie wel en wie niet aan die criteria voldoen zijn me te kostbaar , dat volk kost ons al miljarden per jaar ... een paar honderd chartervluchten huren is goedkoper , samen met een introductiebrief aan koning Mohammed "Hier heb je je rotzooi terug"
Ik vind dat mensen die Fok!forum terroriseren (zoals jij) ook het land uit geschopt moeten worden.
En nu mag jij mij uitleggen waarom mijn stelling anders is dan die van jou. Wel met goede argumenten natuurlijk.
pi_138373406
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen die Fok!forum terroriseren (zoals jij) ook het land uit geschopt moeten worden.
En nu mag jij mij uitleggen waarom mijn stelling anders is dan die van jou. Wel met goede argumenten natuurlijk.
ik moet jou gaan uitleggen waarom jouw stelling anders is? Zelf bezit je niet de mogelijkheid tot differentieren daarin? :')
:W daaaaag hoor
  maandag 31 maart 2014 @ 19:45:36 #37
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_138373417
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een verschil is dat jij een andere website kunt opzoeken of de computer kunt uitzetten. Als je als homo thuis wordt geterroriseerd kun je je daar iets minder makkelijk aan onttrekken.
pi_138373478
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
ik moet jou gaan uitleggen waarom jouw stelling anders is? Zelf bezit je niet de mogelijkheid tot differentieren daarin? :')
:W daaaaag hoor
Zegt iemand die een complete groep over 1 kam scheert.
En ik dacht al dat je zo'n soort antwoord zou hebben. Je kan het niet uitleggen. Geeft niks, je kan er nu over nadenken en misschien kom je er ooit nog eens achter dat je complete nonsens hebt uitgebraakt.
pi_138373512
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Maar ze hebben daarnaast een tweede paspoort. Dus als je het Nederlandse paspoort afneemt, hebben ze toch nog een tweede nationaliteit. Je bent dan dus niet stateloos. Op zich geen probleem dus, alleen je moet Nederland verlaten.
pi_138373616
Jeej het ligt aan de maatschappij en niet aan de criminelen *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138373670
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zegt iemand die een complete groep over 1 kam scheert.
En ik dacht al dat je zo'n soort antwoord zou hebben. Je kan het niet uitleggen. Geeft niks, je kan er nu over nadenken en misschien kom je er ooit nog eens achter dat je complete nonsens hebt uitgebraakt.
zegt iemand die een groep liever het handje boven het hoofd houdt , als je , zoals ik ,beroepsmatig dat volk meemaakt zou je het roerend met me eens zijn. Bovendien voorkom je er ook nog es mee dat toekomstige terroristjes een kans krijgen om de boel te verzieken.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheLostArtofGivingaFuck op 31-03-2014 19:52:08 (persoonlijke grove aanval , excuus) ]
pi_138373688
die Marokkaantjes toch, stelletje droeftoeters..

Marokkanen :{w

w/ en zwarte piet ftw!

ps: maar serieus, moeten we nou bang worden ofzo? kom dan..wel 1 tegen 1 je weet, wel zo eerlijk

:W
  maandag 31 maart 2014 @ 19:53:01 #43
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138373751
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Moet je ze eens vragen; zijn jullie Nederlanders?
pi_138373800
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef xzaz het volgende:

[..]

1 van die dode overvallers begraven ze in ieder geval in Marokko, las ik.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 31 maart 2014 @ 19:57:21 #45
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138373907
Op papier kan je alles zijn, je kan ook op een paspoort zetten dat het lieveheersbeestjes zijn, dat betekend niet dat het ook daadwerkelijk lieveheersbeestjes zijn. Op papier is de Krim van Oekraïne, maar in de praktijk van Rusland. Kortom: allemaal leuk en aardig die paspoorten enzo, maar het blijft een nietzeggend papiertje. Op die manier kan je alles wel vormgeven zodat het perfect in het straatje past.
Say what?
pi_138373979
Waarom reageren mensen altijd zo zwart-wit.. je hebt een probleem in de Marokkaanse cultuur waardoor er veel vervelende etterbakjes rondlopen die in de criminaliteit belanden. Maar er zijn ook genoeg Marokkanen die geen vlieg kwaad doen en net als doorsnee Nederlanders bezig zijn met school, werk, studie, bijbaantjes etc. Aan het probleem van de slechte Marokkanen is te lang weinig gedaan door te softe aanpak. Dat mag van mij wel veranderen. Maar schuif niet een hele etnische groep opzij want daar worden de problemen alleen maar groter door. Ik heb soms het idee dat al die roeptoeters over Marokkanen er zelf nooit mee te maken hebben omdat ze alleen maar met hun eigen 'kazen'-soort omgaan, dan weet je dus ook niet waar je het over hebt.. kom zelf uit omgeving Rotterdam en dan ben je het gewend om met andere culturen om te gaan. Mensen die dat nooit doen moeten eigenlijk hun kop houden.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:00:33 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_138374025
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef xzaz het volgende:

[..]

Als je op het grondgebied van Nederland bent geboren ben je Nederlander.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:02:56 #48
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138374092
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als je op het grondgebied van Nederland bent geboren ben je Nederlander.
Probeer ze dat eens wijs te maken; tenzij ze subsidie krijgen natuurlijk.
pi_138374143
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Kan wel omdat MA nationaliteit ~:)
pi_138374179
Marokkanen moeten echt gewoon het land uit. En het is nu nog maar een kwestie van tijd totdat dat werkelijk gaat gebeuren. Gelukkig maar; er is licht aan het einde van de donkere Marokkanentunnel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')