Kan niet omdat NL paspoortquote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef QBay het volgende:
Nee. We moeten ze eruit trappen i.p.v. meer geld geven. Opflikkeren is het enige dat Nederland als land kan helpen.
'maar die jongens hebben niets met islam te maken en hebben nog nooit een moskee van binnen gezien!'quote:en met de imams gaan praten
Voor de bestrijding van kansloosheid in algemene zin wel ja, niet voor precies deze ene groep kanslozen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef MisterCe het volgende:
...
Moeten we niet meer geld reserveren voor deze groep?
Ja, het heet forum.fok.nlquote:Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef DJKoster het volgende:
Topic #134648646 over dit onderwerp.
Is er geen centraal Marokkanenproblematiek topic?
Raar dat je Nederlanders die hier geboren zijn het land uit wil trappen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef QBay het volgende:
Nee. We moeten ze eruit trappen i.p.v. meer geld geven. Opflikkeren is het enige dat Nederland als land kan helpen.
Toch is het niet hezelfde nieuws. Maakt het wel overzichtelijk vind ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef DJKoster het volgende:
Topic #134648646 over dit onderwerp.
Is er geen centraal Marokkanenproblematiek topic?
Doen we het subtiel en trekken we hun nederlandse paspoort in zodra ze op hun vakantiebestemming zijn aangekomenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Raar dat je Nederlanders die hier geboren zijn het land uit wil trappen.
Op welke basis?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:25 schreef ReplaR het volgende:
Doen we het subtiel en trekken we hun nederlandse paspoort in zodra ze op hun vakantiebestemming zijn aangekomen
Welk terrorisme?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Terrorisme gericht tegen het Nederlandse autochtone volk
Dat ze hier alles verneuken? Als er iemand overvallen, vermoord, bedreigd of mishandeld is kan je er van op aan dat het een buitenlander is.quote:
Alleen is het geen buitenlander, maar een Nederlander.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef QBay het volgende:
Dat ze hier alles verneuken? Als er iemand overvallen, vermoord, bedreigd of mishandeld is kan je er van op aan dat het een buitenlander is.
Het voortduren terroriseren van oude omaatjes die ze beroven , de belastingbetaler ( immers betaal ik me onnodig blauw om dat soort kansloze nageboorten financieel te steunen dmv een uitkering) , de buurtbewoners dmv hun teringherrie , winkeliers wiens winkels leeggeroofd worden , enz enz enzquote:
kwestie van terrorismewetgeving uitbreiden met Marokkanenterreur...quote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen is het geen buitenlander, maar een Nederlander.
Administratieve Nederlander , ze zijn net zo authentiek Nederlands als dat Conimex Indonesisch zou zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen is het geen buitenlander, maar een Nederlander
En iedereen in die groep doet dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Het voortduren terroriseren van oude omaatjes die ze beroven , de belastingbetaler ( immers betaal ik me onnodig blauw om dat soort kansloze nageboorten financieel te steunen dmv een uitkering) , de buurtbewoners dmv hun teringherrie , winkeliers wiens winkels leeggeroofd worden , enz enz enz
En laat dat nou net het criterium zijn waar de wet op gebaseerd is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
Administratieve Nederlander
Dan begin jij toch een bedrijf en neem je allemaal Marokkanen aan?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Marokkanen gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt is algemeen bekend.. dat ook de goedwillenden hierdoor minder perspectief hebben daar kan ik geen voorstander van zijn.
Doet dat er toe? Feit blijft dat die groep in de misdaadstatistieken erg oververtegenwoordigd is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En iedereen in die groep doet dat?
Ik werk graag met Marokkaanse dames.. heb tijdens studie ook Marokkaanse gasten als collega gehad bij McDonalds.. was niks mis mee. Mensen die op forums als deze lopen te bleren over Marokkanen komen er waarschijnlijk zelf nauwelijks mee in aanraking.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dan begin jij toch een bedrijf en neem je allemaal Marokkanen aan?
Authentiekquote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
[..]
Administratieve Nederlander , ze zijn net zo authentiek Nederlands als dat Conimex Indonesisch zou zijn
Ja, nogal.quote:
Klopt. Ik ben zeer voor maatregelen die dit ongedaan maken, maar iedereen van die groep het land uit knikkeren is geen oplossing.quote:Feit blijft dat die groep in de misdaadstatistieken erg oververtegenwoordigd is.
Goed argument, man.quote:Steek vooral je kop in het zand , linkse troll
[quote]quote:Op maandag 31 maart 2014 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nogal.
[..]
Klopt. Ik ben zeer voor maatregelen die dit ongedaan maken, maar iedereen van die groep het land uit knikkeren is geen oplossing.
[..]
Goed argument, man.
Nou, begin lekker een discotheek dan kun je al die pareltjes binnenlaten en laten zien dat het allemaal wel meevalt..quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik werk graag met Marokkaanse dames.. heb tijdens studie ook Marokkaanse gasten als collega gehad bij McDonalds.. was niks mis mee. Mensen die op forums als deze lopen te bleren over Marokkanen komen er waarschijnlijk zelf nauwelijks mee in aanraking.
Ik vind dat mensen die Fok!forum terroriseren (zoals jij) ook het land uit geschopt moeten worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
nog eens duizenden manuren spenderen aan wie wel en wie niet aan die criteria voldoen zijn me te kostbaar , dat volk kost ons al miljarden per jaar ... een paar honderd chartervluchten huren is goedkoper , samen met een introductiebrief aan koning Mohammed "Hier heb je je rotzooi terug"
ik moet jou gaan uitleggen waarom jouw stelling anders is? Zelf bezit je niet de mogelijkheid tot differentieren daarin?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die Fok!forum terroriseren (zoals jij) ook het land uit geschopt moeten worden.
En nu mag jij mij uitleggen waarom mijn stelling anders is dan die van jou. Wel met goede argumenten natuurlijk.
Een verschil is dat jij een andere website kunt opzoeken of de computer kunt uitzetten. Als je als homo thuis wordt geterroriseerd kun je je daar iets minder makkelijk aan onttrekken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die Fok!forum terroriseren (zoals jij) ook het land uit geschopt moeten worden.
En nu mag jij mij uitleggen waarom mijn stelling anders is dan die van jou. Wel met goede argumenten natuurlijk.
Zegt iemand die een complete groep over 1 kam scheert.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
ik moet jou gaan uitleggen waarom jouw stelling anders is? Zelf bezit je niet de mogelijkheid tot differentieren daarin?daaaaag hoor
Maar ze hebben daarnaast een tweede paspoort. Dus als je het Nederlandse paspoort afneemt, hebben ze toch nog een tweede nationaliteit. Je bent dan dus niet stateloos. Op zich geen probleem dus, alleen je moet Nederland verlaten.quote:
zegt iemand die een groep liever het handje boven het hoofd houdt , als je , zoals ik ,beroepsmatig dat volk meemaakt zou je het roerend met me eens zijn. Bovendien voorkom je er ook nog es mee dat toekomstige terroristjes een kans krijgen om de boel te verzieken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zegt iemand die een complete groep over 1 kam scheert.
En ik dacht al dat je zo'n soort antwoord zou hebben. Je kan het niet uitleggen. Geeft niks, je kan er nu over nadenken en misschien kom je er ooit nog eens achter dat je complete nonsens hebt uitgebraakt.
Moet je ze eens vragen; zijn jullie Nederlanders?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Raar dat je Nederlanders die hier geboren zijn het land uit wil trappen.
1 van die dode overvallers begraven ze in ieder geval in Marokko, las ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet je ze eens vragen; zijn jullie Nederlanders?
Als je op het grondgebied van Nederland bent geboren ben je Nederlander.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet je ze eens vragen; zijn jullie Nederlanders?
Probeer ze dat eens wijs te maken; tenzij ze subsidie krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je op het grondgebied van Nederland bent geboren ben je Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |