quote:Op maandag 31 maart 2014 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
shhhttttt. Nooit cossers confronteren met de waarheid
Ik geef slechts mijn mening! Maar goed jouw mening is dat ik overdrijf... prima.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo als ze levensbedreigend ziek was zat emil al in de auto...
Daar zijn we voor aangenomen hier bij Fok..quote:Op maandag 31 maart 2014 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, en ze wacht tot hij er weer bij komt zitten, om zijn/hun nummer te zingen.
Big deal!
Men, jullie kunnen soms wel zeuren om niks, hoor.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
hier kan ik de hele dag wel naar luisteren,echt leuk![]()
Of in stukjesquote:Op maandag 31 maart 2014 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
shhhttttt. Nooit cossers confronteren met de waarheid
Eigenlijk sowieso nietquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:25 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen ze die meiden niet boeken voor het voorprogramma van "Live in de loods"? Is beter dan een half uur Isa/Lot
dat denk ik ook ik verwacht een behoorlijke dip..quote:Op maandag 31 maart 2014 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist, maar ik denk dat Emil in 2 strijd gaat zitten de aan komende dagen, want diep in zijn hart mist hij Lydia heel erg, en vaak genoeg op stream zelf gezegd.
Contracten, kaartverkoop afspraken daar kan hij niet onderuit, sommige hier hebben altijd gelijk hun oordeel klaar, maar ja dat zijn degene die ook helemaal niks leuks vinden aan de bewoners en utopia en altijd alles afzeiken maar wel 24 uur per dag kijken
half uur? man na 2 sec draai ik al wegquote:Op maandag 31 maart 2014 17:25 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen ze die meiden niet boeken voor het voorprogramma van "Live in de loods"? Is beter dan een half uur Isa/Lot
Goed idee, kan ze meteen Emil weer zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:25 schreef R0T29 het volgende:
Niburu zoekt nog leden.....quote:Op maandag 31 maart 2014 17:24 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Jup. beter. Maar zelfs daar twijfel ik aan tbh
Waarom is dat dom?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:19 schreef Dotteke het volgende:
dat het een domme vent is, eerst zijn ding doen en dan naar huis
Gewoon standaard in het voorprogramma bij ieder "live in de loods" concert. Redt Emil het ook wel tot decemberquote:Op maandag 31 maart 2014 17:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Goed idee, kan ze meteen Emil weer zien.
Nope. Hij moet zijn ding doen, zegt ze.quote:
Daarom.quote:
Nee Lydia zegt dat het goed gaat, vriendinnen en moeder geven aan dat het niet goed gaatquote:
Nee joh, allemaal geneuzel om niks.quote:
tof van beidequote:
En dat is al een groot verschil met Anton/Andrea. Hij wou nl. wel dat ze naar huis komt.quote:
Ruud zit er behoorlijk chagrijnig bij. Die ziet natuurlijk ook het verschil tussen een echte leuke meid en wat hij heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy vraagt geregeld aandacht aan ruud. Lukt niet zo erg
Hun wat?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:26 schreef beequeen het volgende:
Zelfs á capella klinkt het goed. En dat zonder akoestiek.
Nou, vooral als daar weer een paar frisse vlotte meiden binnenstappen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruud zit er behoorlijk chagrijnig bij. Die ziet natuurlijk ook het verschil tussen een echte leuke meid en wat hij heeft.
Ik snap aan de ene kant dat ze het liefst Emil bij zich wil hebben. Ze zijn nog redelijk kort bij elkaar en ze is zo te zien nogal afhankelijk en kwetsbaar en enorm in love. Maar ze heeft geen kanker of zoiets met hele zware behandelingen en de kans dat ze 'dood' gaat. Ik neem aan dat ze ook ouders heeft, haar vriendinnen zijn bij haar.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Vriend: Zolang Lydia zegt dat het goed gaat, neem ik aan dat het goed gaat
Emil: Ik kan zien dat ze zich groot houdt.
Dat zag hij bij het hek al.
quote:
In het echte leven had hij smoezelige Billy niet zien staan.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, vooral als daar weer een paar frisse vlotte meiden binnen stappen.
Neuk relatie is toch echt wat anders dan de liefde tussen Emil en Lydiaquote:Op maandag 31 maart 2014 17:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy vraagt geregeld aandacht aan ruud. Lukt niet zo erg
Ik zie een vrolijke meid, die ongetwijfeld ziek is, maar dit prima kan handelenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik snap aan de ene kant dat ze het liefst Emil bij zich wil hebben. Ze zijn nog redelijk kort bij elkaar en ze is zo te zien nogal afhankelijk en kwetsbaar en enorm in love. Maar ze heeft geen kanker of zoiets met hele zware behandelingen en de kans dat ze 'dood' gaat. Ik neem aan dat ze ook ouders heeft, haar vriendinnen zijn bij haar.
Dat!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:31 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik zie een vrolijke meid, die ongetwijfeld ziek is, maar dit prima kan handelen
Lydiaquote:Op maandag 31 maart 2014 17:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens Lidia was Isa sterk met de tweede stem
Ik ook, dus ze moeten het niet groter maken dan het is tegen Emil. (zij niet, maar die vriendinnen)quote:Op maandag 31 maart 2014 17:31 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik zie een vrolijke meid, die ongetwijfeld ziek is, maar dit prima kan handelen
Zo is Paul aan z'n blaasverlamming gekomen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
Volgens mij wil Lydia naar de wc, maar houdt Lot haar aan de praat.
Ik zie geen andere Emil, wél andere gesprekspartners.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef iBenny het volgende:
Emil is wel heel anders nu zijn vrienden erbij zijn
Eureka.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo is Paul aan z'n blaasverlamming gekomen.
Dat opdringerige....quote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
Volgens mij wil Lydia naar de wc, maar houdt Lot haar aan de praat.
jammer dat ze niet even oil in the lamp deden..quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef renevanlaaren het volgende:
wat een leuke meiden,gewoon kippenvel met dat zingen
toegiftquote:Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Stroom het volgende:
[..]
jammer dat ze niet even oil in the lamp deden..
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier ookquote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef renevanlaaren het volgende:
2 grote stoere kerels, maar met hersens en een klein hartjequote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie geen andere Emil, wél andere gesprekspartners.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef renevanlaaren het volgende:
ik wil dree graag ruilenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Stroom het volgende:
[..]
jammer dat ze niet even oil in the lamp deden..
Ik dacht eik meer aan Billyboy.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Disana het volgende:
Dat hebben er daar meer als er bezoek is. Isa heeft het zo'n beetje het meest.
voor die 2 meidenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Stroom het volgende:
[..]
voor een tipitent? of gelijk een hele Spa?
Tipitentquote:Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Stroom het volgende:
[..]
voor een tipitent? of gelijk een hele Spa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |