SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Dit dus!quote:Op maandag 31 maart 2014 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien handig om het prive bezoek gewoon automatisch privacy te geven als groep maar goed dat lijtk niet meer dan logisch, ongeneerde randapaen daar
Nee, een grapjas van hier heeft 10 miljoen geboden.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef Kaleddi het volgende:
Wat is hier trouwens gebeurd? FEBO?
[ afbeelding ]
ik zou me ogen uit me kop schamen maar die gieren daar zwermen zodra het bezoek 1 stap binnen zetquote:
Ja, maar dat bod was gewoon verwijderd. Nu is de hele advertentie weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, een grapjas van hier heeft 10 miljoen geboden.
mensen hebben hem zelf verwijderd ivm spam biedingen etc etc?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef Kaleddi het volgende:
Wat is hier trouwens gebeurd? FEBO?
[ afbeelding ]
Andreaaaaaaaaquote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef asini het volgende:
Diegene die het streamlock knopje bedient heeft parkinson geloof ik.
Het is echt te bizar voor woorden.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Vraag me toch echt af waarom we zoveel streamlocks hebben de laatste dagen.
hij zei ook altijd dat het maar een eenmalig iets was en dat dat ook zijn doel was, dat was zijn utopia, om op tv zo'n worstel event te organiseren en zijn titel te verdedigen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef kaatje50 het volgende:
ik krijg zomaar het idee dat Emile, na het worstelgala, zal vertrekken. Hij zei, we zijn al heel ver...
Dat idee had ik voor dit bezoek ook al eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef kaatje50 het volgende:
ik krijg zomaar het idee dat Emile, na het worstelgala, zal vertrekken. Hij zei, we zijn al heel ver...
Ook als je het bod verwijderd hebt kun je op Marktplaats dan niet meer een lager bod doen dan het verwijderde bod. (tenminste dat was altijd zo)quote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, maar dat bod was gewoon verwijderd. Nu is de hele advertentie weg.
weten jullie wie die vrouw is?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef aimbotguru het volgende:
lydia en haar vrendin?
emil's beste vriend
moeder
wie is die andere vrouw?
En eenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Toverheks het volgende:
Mooie meid heeft Emil, maar hoeveel bezoekers heeft hij nou??? moeder, beste vriend en Lydia toch of is er eentje mee het hek binnen geglipt.
is er ooit wel wat goed aan iet sof ieman drondom utopia?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
weten jullie wie die vrouw is?
en wie sprak er Engels, hoorde bil zeggen, nice to meet you...
die lydia komt volgens mij weinig buiten, beetje bleekjes....
Ikke niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef juul. het volgende:
Ik baal hier zo van, Huub we kijken heus de uitzendingen ook nog wel!!!
ik ook niet. lijkt op een storingquote:Op maandag 31 maart 2014 15:30 schreef Injetta het volgende:
Echt zonde die SL's terwijl ik me niet kan voorstellen dat er nu dingen gebeuren die wij niet mogen zien/horen en het is toch ook niet zo dat ik nou perse de uitzending ga kijken omdat hier SL's zijn.
puntige knieen ookquote:Op maandag 31 maart 2014 15:33 schreef Joezi het volgende:
Grote haakneus en al die moedervlekken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:33 schreef Joezi het volgende:
Grote haakneus en al die moedervlekken!
[ afbeelding ]
Laatst zei Emil, als ik merk dat het niet goed met haar gaat ben ik zo weg. Wat voor vent ben ik als ik weg ga terwijl ze me nodig heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Lydia: Ik voel me echt heel slecht, maar ik heb veel steun van iedereen, ik weet ook dat jij me steunt..
die met te rooie lippen?quote:
+1quote:Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
is er ooit wel wat goed aan iet sof ieman drondom utopia?
man man
quote:
schreef zojuist nog, dat ik emil een toffe peer vinx, wat is jouw probleem?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
is er ooit wel wat goed aan iet sof ieman drondom utopia?
man man
In badquote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef Gert het volgende:
Emil mag van Lydia best in bed met Laura. "Of nee, doe maar met Andrea."
Nee, dat heb ik ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:37 schreef Dotteke het volgende:
Leuk meisje om te zien, maar wel kinderachtig. Of ligt dat aan mij.
De rest vertrouwt ze dus nietquote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Lydia: Maar je mag best met Laura in bed hoor.. Of doe maar met Andrea.. Of met Isabel..
Ze speelt het kleine meiske ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:37 schreef Dotteke het volgende:
Je kan het chromosoompje meer bijna zien.quote:
Ze is inderdaad nog kinds, maar ze is dan ook pas 22quote:Op maandag 31 maart 2014 15:37 schreef Dotteke het volgende:
ze zegt wel heel vaak dat het zo raar is jaquote:Op maandag 31 maart 2014 15:37 schreef Dotteke het volgende:
hmhmquote:
Ware liefde, van twee kanten. Dus ja, eker weten dat hij meteen weg is zodra hij dat voor haar nodig acht.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Lieve meid lijkt het me Lydia, leuk stel.
En Emil kiest voor de liefde, gaat het echt slecht denk ik maar zo dat hij na het worstel event weg is
dat lees je tochquote:Op maandag 31 maart 2014 15:36 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
schreef zojuist nog, dat ik emil een toffe peer vinx, wat is jouw probleem?
zeike.....
Ze is net 21 jaar en je merkt dat ze het best gek vindt zo. Kan me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou niemand vertrouwen daar. Helemaal niemand.quote:
O dat wist ik niet dat ze zo jong was.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze is net 21 jaar en je merkt dat ze het best gek vindt zo. Kan me wat bij voorstellen.
Zij ziet hem de hele tijd op de streams en hij niet.
Verder is ze dus 'ziek'.
dat probeerde ik een paar weken geleden duidelijk te maken. Dat hij doet alsof ze zelf niets kan regelen omdat hij er niet is.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar zo behandeld hij haar ook wel een beetje
Nou ikke niet.. nog nooit gedaan! Ben er (bijna) helemaal klaar mee!!quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef juul. het volgende:
Ik baal hier zo van, Huub we kijken heus de uitzendingen ook nog wel!!!
ik snap dat sowieso niet als je een relatie hebt, lijtk me gewoon kut met ruk en dan 3x niksquote:Op maandag 31 maart 2014 15:39 schreef anjajaha het volgende:
En toch kan ik nog steeds niet begrijpen waarom je daar gaat zitten als je zo'n mooi meisje thuis hebt zitten
Ikke ook niet en ga het niet doen ookquote:Op maandag 31 maart 2014 15:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ikke niet.. nog nooit gedaan! Ben er (bijna) helemaal klaar mee!!
Waarom zou ze het spelen?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat vindt Emil fijn.. dan kan hij haar beschermen enzo...
Ik wou dit ik zulke knieen en kuiten hadquote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
puntige kniën en die dikke vieze kuiten van Lydia
[ afbeelding ]
He doe is lief. Ze lijkt me typisch iemand die zich dit soort commentaar heel erg aantrekt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Woodyquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Would not bangquote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 31 maart 2014 15:45 schreef Burner82 het volgende:
Ron heeft in 1 keer een baard gekregen....
Ik dacht al waarom gaat hij opeens tegen Ron zitten praten als zijn familie er isquote:Op maandag 31 maart 2014 15:45 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:45 schreef Burner82 het volgende:
Wat heb jij tegen dat kind zeg?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Joezi het volgende:
Puntige knie, melkwit been met lelijke hoge hak sandaal
[ afbeelding ]
don't feed the trollquote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen dat kind zeg?
Ze komt gewoon een paar uurtjes op bezoek bij haar vriend en waarom moet ze dan zo afgekat worden?
Zij heeft er niet voor gekozen om in een RLS te komen, ze doet dit alleen voor Emil.
En verder: ze ziet er prima uit... Gewoon een normaal leuk meisje.
Hij maakt maar een grapje.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze komt gewoon een paar uurtjes op bezoek bij haar vriend en waarom moet ze dan zo afgekat worden?
Zij heeft er niet voor gekozen om in een RLS te komen, ze doet dit alleen voor Emil.
Als in 'Geil'.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Emil haar niet helemaal vertrouwd... Ze heeft iets gemeens over zich...
Vind ik ook, nergens voor nodig om haar af te gaan zeiken, ze ziet er gewoon goed uitquote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK... ik zal niet meer happen..quote:
Mag toch wel mijn mening geven?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Type bidsprinkhaan, dan moet je wel zorgen dat het het waard was.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als in ik krap de ogen uit je kop en trek je haren eruit.
moeder emil, zus emil, vriend emil en vriendin lydia (die rood gestifte die ander lijtk mee rop emil) dacht ikquote:
Godverquote:
In ieder geval zijn moeder en beste vriend.quote:
Welke is de zus?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeder emil, zus emil, vriend emil en vriendin lydia (die rood gestifte die ander lijtk mee rop emil) dacht ik
En die lydia.. een zus kan nog.. Blijft er nog 1 onbekende overquote:Op maandag 31 maart 2014 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In ieder geval zijn moeder en beste vriend.
de enige overgebleven jonge dame dan, die zon fel rode lipsquote:
Hey, ik verzin die grappen niet hè.quote:
hmhm das ook zaai maar dit ook weeer wat overtrokkenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hey, ik verzin die grappen niet hè.![]()
Maar zou toch saai zijn als we allemaal zouden zeggen wat een lekker wijf 't is?
Mee eens, niets mis mee verder, leuke meid.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Billy gaat het nu imiteren zo te zien. Wil dat ook op die manier.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Goldencharly het volgende:
Dit is echte liefde.........totaal anders dan Billy en Ruud.Je ziet gewoon hoeveel Emil en Lydia houden van elkaar.
Game of Bonersquote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat, die kan zo in Game of Thrones.
Die kop die Ruud trekt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Billy ziet Emil en Lydia en gaat direct op zoek naar Ruudwin's piemol.
parasiet is hetquote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Billy gaat het nu imiteren zo te zien. Wil dat ook op die manier.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
En ze houd echt van Emil en Emil van haar dat is toch gewoon top om te zienquote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee eens, niets mis mee verder, leuke meid.
Dat bedoelde ik dus met Fok! klassiekers.quote:
U is lelijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zijn we hier verschrikkelijk ERG in het beoordelen veroordelen van iemands uiterlijk, word er een beetje misselijk van
we kunnen niet allemaal moeders mooiste zijn ... en daar draait het ook niet om in liefde
uiterlijke verpakking vergaat, bij iedereen op een gegeven moment... de binnenkant blijft!!!
Koop er een brood voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zijn we hier verschrikkelijk ERG in het beoordelen veroordelen van iemands uiterlijk, word er een beetje misselijk van
we kunnen niet allemaal moeders mooiste zijn ... en daar draait het ook niet om in liefde
uiterlijke verpakking vergaat, bij iedereen op een gegeven moment... de binnenkant blijft!!!
Ach tuurlijk,kijk Emil kan zoveel dames krijgen laten we eerlijk zijn.Maar hij is tot over zijn oren verliefd op dit leuke meisje.waar totaal niets mis mee is.10 keer liever Lydia dan Robinquote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
hoe heette die schaak dude ook alweerquote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met Fok! klassiekers.
Jat ze nu ook al moedervlekkenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef misssnapshot het volgende:
Gadver, die Andrea raakt Lydia gewoon in haar gezicht aan.. Dat mens heeft maling aan personal space.
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
Mijn personal space is ong. 50 cm. voor Dre geldt zeker 1 meter.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef misssnapshot het volgende:
Gadver, die Andrea raakt Lydia gewoon in haar gezicht aan.. Dat mens heeft maling aan personal space.
Ze hebben zich de hele dag al in moeten houden ja. Niet zo zeuren.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Baconbus het volgende:
Billy heeft gekozen voor dit,Lydia is gewoon op bezoekquote:Op maandag 31 maart 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]We mogen wel Billy afzeiken maar Lydia niet, rare regels hoor!
+10quote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En ze houd echt van Emil en Emil van haar dat is toch gewoon top om te zien
waarom?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef snetje het volgende:
Allemaal leuk en lief en zo... maar ze kan hem toch wel even 5 minuten los laten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |