Heerlijke goal. Prachtige tijden waren dat, Jammer dat ManU nu zo is afgetakeld, was toch leuk geweest als ze nu nog een beetje weerstand hadden kunnen bieden aan Bayern.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff de NOS maakt 2x de verkeerde keus in deze wedstrijden, dinsdag moet je gewoon Barca vs Atletico uitzenden ipv deze eenzijdige wedstrijd met als enige doel Bayern/Robben gefap en woensdag de kraker Chelsea vs Psg ipv Dortmund wat 8 basisspelers mist vs 10 spelers die 90 minuten lang Ronaldo in stelling proberen te brengen.
Gelukkig is er sport 1.
Hier niet meerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff de NOS maakt 2x de verkeerde keus in deze wedstrijden, dinsdag moet je gewoon Barca vs Atletico uitzenden ipv deze eenzijdige wedstrijd met als enige doel Bayern/Robben gefap en woensdag de kraker Chelsea vs Psg ipv Dortmund wat 8 basisspelers mist vs 10 spelers die 90 minuten lang Ronaldo in stelling proberen te brengen.
Gelukkig is er sport 1.
Omdat NOS op Robben wilt fappen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme!!!!!
Waarom niet Barcelona - Atletico Madrid
Dat ze Bayern uitzenden daar kan ik wel inkomen aangezien wedstrijden met Nederlandse inbreng gewoon meer kijkers trekken. Maar dat ze Chelsea v PSG niet uitzenden is echt kansloos.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Gelukkig is er sport 1.
Ah poep, vandaag niet meer gratis? Minder... Duitser zal natuurlijk ook Bayern en Dortmund uitzenden, en de BBC niks volgensmij...quote:
edit: United heeft een Quotering van boven de 7 euro op toto/unibet!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:36 schreef JaafkeEHV het volgende:
Blij dat we niet naar barca hoeven te kijken!!
denk dat het vanavond een 2-4 word voor bayern.. al zou ik niet weten waarom
Ik geloof dat nooit zo, zouden mensen echt meer naar deze wedstrijd kijken puur omdat er een Nederlander speelt dan een gelijk op gaand duel als Barca vs Atletico.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dat ze Bayern uitzenden daar kan ik wel inkomen aangezien wedstrijden met Nederlandse inbreng gewoon meer kijkers trekken. Maar dat ze Chelsea v PSG niet uitzenden is echt kansloos.
Tuurlijk wel, Nederlands succes (Robben vs Buttner) scoort gewoon beter. Half Nederland kijkt niet voor niets naar schaatsen, tis puur omdat we daar domineren en alles winnen. Als Nederlanders nooit een race zouden winnen bij het schaatsen dan werd het niet eens uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik geloof dat nooit zo, zouden mensen echt meer naar deze wedstrijd kijken puur omdat er een Nederlander speelt dan een gelijk op gaand duel als Barca vs Atletico.
Overigens is van der Wiel morgen de enige Nederlander in de cl maar dat duel wordt ook niet uitgezonden, terwijl het waarschijnlijk een betere wedstrijd wordt dan Real vs Dortmund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |