SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, abonnement aangeschaft voor de sportschool. Morgen gelijk heen
Ik vind het sowieso knap dat je een hele (niet zo XL) paprika in een keer op krijgt!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn paprika is zo XL dat ik hem niet eens op krijg.![]()
Meestal vind ik het erg lekker, maar nu staat het me ineens enorm tegen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso knap dat je een hele (niet zo XL) paprika in een keer op krijgt!Ik heb na een paar reepjes altijd wel weer genoeg gehad
Jum!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis helemaal gaar grillen, velletje erwf en koud opeten, heerlijk
Ja maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals jij en ik dat met alle etenswaren wel hebben, ook wel een beetje een reden waarom wij overall een stukje dikker zijn geworden dan gemiddeldquote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
rauwe paprikaals kleuter at ik die al in zn geheel op... komkommers gaan hier ook altijd in helen. ik snap ook nooit als ik een halve komkommer vind ergens, want ik eet ze nooit per halve
Vroeger niet met snoep en chips, althans, dat mocht niet. dus plette ik chips in n bakje zodat er meer in pastequote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals jij en ik dat met alle etenswaren wel hebben, ook wel een beetje een reden waarom wij overall een stukje dikker zijn geworden dan gemiddeld
Ik kan helaas al een tijdje geen komkommers meer eten, krijg er schele maagpijn van ineens
Ik ontken alles!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals jij en ik dat met alle etenswaren wel hebben, ook wel een beetje een reden waarom wij overall een stukje dikker zijn geworden dan gemiddeld
Ik krijg juist geen hele weg (niet eens een halve)quote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
rauwe paprikaals kleuter at ik die al in zn geheel op... komkommers gaan hier ook altijd in helen. ik snap ook nooit als ik een halve komkommer vind ergens, want ik eet ze nooit per halve
Maagpijn van komkommer ja? Das balenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan helaas al een tijdje geen komkommers meer eten, krijg er schele maagpijn van ineens
Ja, dus zie je, ik moet wel chocolade eten nu, want van groente krijg ik maagpijn!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maagpijn van komkommer ja? Das balen
Nou, dat is toch een heel stuk progressie! Koester dit!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
SQ! Raar zeg!
Vroeger mochten we in het weekend tv kijken, Fun factory, en dan knaagden we er zo een hele rol van die volkoren biscuitjes doorheen. De volkoren versie van mariakaakjes zeg maar.
Zo lekker!
Dé reden dat ik op dit moment nog steeds vrijwel altijd de neiging heb om een halve, zo niet hele, rol in één keer weg te soppen in een groot glas thee!![]()
Maar... jawel... gisteren en eergisteren hield ik het gewoon bij drie!![]()
Om je een hart onder de riem te steken, toen ik dit las dacht ik 'Barretje 90 kilo, maar das een lekker wijf! En ik weeg net iets meer dan 90 kilo dus dan ben ik misschien OOK WEL EEN LEKKER WIJF!'quote:Op maandag 31 maart 2014 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben er ook weer
dankzij de maandelijkse perikelen weer boven het alarm getal van 90 kg geraakt
ik weet precies hoe het komt.. maar ben er vandaag een beetje door aan het sippen..
ik vind mezelf een dik lelijk wijf
anyway.. op de planning om vanmiddag te zwemmen ( heb van de week zwemtest) en vanavond volleybal training ..
dan de rest van de week een beetje zwemmen.. en eens kijken of er as woensdag gebokst gaat worden.. even de frustratie er uit ..
blegh.. allemaal goede plannen..nu de uitvoering nog ..![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Om je een hart onder de riem te steken, toen ik dit las dacht ik 'Barretje 90 kilo, maar das een lekker wijf! En ik weeg net iets meer dan 90 kilo dus dan ben ik misschien OOK WEL EEN LEKKER WIJF!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik doe met jullie meequote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Om je een hart onder de riem te steken, toen ik dit las dacht ik 'Barretje 90 kilo, maar das een lekker wijf! En ik weeg net iets meer dan 90 kilo dus dan ben ik misschien OOK WEL EEN LEKKER WIJF!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |