Dan kan je een goed onderbouwde "quote:
Nou zeg pittige zevertante, niet zo bot tegen onze Brad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef BlueMage het volgende:
Is Braddie naar school geweest dan? Dacht dat ie gewoon lekker iedere dag met 't busje naar de dagbesteding ging waar ze 'm fijn met keyboardjes lieten klooien totdat dat wegbezuinigd werd en Bradley FOK! ontdekte.[youtube][/youtube]
Loser, ik was op die manier in 2 dagen klaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, ben ik effectief maar een week bezig geweest.
That's what she said.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Loser, ik was op die manier in 2 dagen klaar
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja:
Rolletje vet, bolletje pret, elke ochtend kom jij vroeg uit je bed.
Na een stevig ontbijt, zonder die lekkere Amsterdamse meid, raak jij hevig aan de schijt. Na het legen van je darmen, sluit jij een nieuwe hamburger in je armen. Wanneer je begint te zweten van al dit eten, laat je ook nog eens dikke scheten. Je schoenen trek je aan, om vervolgens na een hevige FOK! sessie een gat in je muur te slaan. Eenmaal bijgekomen van je woede, neem je een lange wandeltocht onder je hoede. 600 Meter, niets is jou te gek. Tegen alle haters onderweg schreeuw je houd je bek. Voldaan en tevree, post je vervolgens op FOK! over je wel en wee. Aan het eind van de middag staat daar je instructeur, tezamen met zijn lesauto en open deur. Na vijf jaren lessen, krijg jij steeds meer het idee dat iedereen jou probeert te flessen. Daarna is het tijd voor Twitter, want jouw account is niet voorzien van een babysitter. Mensen die ziektes gebruiken als een krachtterm mogen uit een palmboom vallen, is wat men leest. Een fenomeen is wat jij bent, mijn beste vent. Na dit topic zal je wel weer weggaan, maar naar die info kraait geen haan. Jouw enige kans op kontje, was van ene blondje. Nu zelfs zij jou uitkotst, stoot dit jou hard tegen je flinke borst.
Jammer genoeg zullen newbies hem niet helemaal snappen gok ik, zeker die Amsterdamse meid van hyves referentie nietquote:
Bussum/Blaricum/Huizen/Eemnes/Hilversum/Baarn/Laren/Almere.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
In Schubbekutterveen kan iedereen autorijden. Ooit in de Randstad gereden?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zullen newbies hem niet helemaal snappen gok ik, zeker die Amsterdamse meid van hyves referentie niet
Ga eens een rondje rijden in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bussum/Blaricum/Huizen/Eemnes/Hilversum/Baarn/Laren/Almere.
Hee leuk, ik kom volgende week weer door Hilversum. Ik zal je zoeken!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bussum/Blaricum/Huizen/Eemnes/Hilversum/Baarn/Laren/Almere.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ga eens een rondje rijden in Amsterdam
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle lessen in totaal heeft hij 1440 uur aan besteed, ongeveer 2 maanden dus inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Hoe denk je ooit je praktijk te gaan halen als je al meer dan 6x over je theorie doet? Dat wordt nog een dure grap.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja al die pauzes van slapen en dergelijke moet je niet meerekenen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Hij wil je snel zien slagen omdat hij je na vijf jaar spuugzat is
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
Ergens denk ik dat Braddie wel een soort Marcel Roubos MOET zijn, het kan niet echt zijn allemaal.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
In Schubbekutterveen kan iedereen autorijden. Ooit in de Randstad gereden?
Niet te missenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hee leuk, ik kom volgende week weer door Hilversum. Ik zal je zoeken!
Sowieso wil ik voor mijn aankomende lessen met hem bespreken om door Amsterdam te gaan rijden, en ook een lekker lang stuk snelweg (richting Maastricht of dergelijke) te rijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ga eens een rondje rijden in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |