Zeer gevoelige overstap. Tevens is het oliedom om dat tijdens het seizoen bekend te maken.twitter:VI_nl twitterde op maandag 31-03-2014 om 13:52:11OFFICIEEL - Dwight Lodeweges (SC Cambuur) is vanaf volgend seizoen de nieuwe trainer van @scHeerenveen reageer retweet
Voor Dwight Lodeweges?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is net zoiets als dat Frank de Boer naar Feyenoord zou overstappen. Wat Sjaak al aangeeft, dat je dit bekend maakt tijdens het seizoen is het domste wat je kunt doen. Cambuur fans kennende pikken ze dit en wordt dit onderduiken.
Dat kan inderdaad goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk overigens eerder aan een 31 maart / 1 april grap
Het lijkt haast wel een provocatie, zo slecht is de timing. Cambuur heeft gewoon nog een paar belangrijke wedstrijden, dan ga je niet dit soort dingen bekend maken. Dan voel je de situatie en de rivaliteit totaal niet aan en speld je jezelf een brevet van onvermogen op.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is net zoiets als dat Frank de Boer naar Feyenoord zou overstappen. Wat Sjaak al aangeeft, dat je dit bekend maakt tijdens het seizoen is het domste wat je kunt doen. Cambuur fans kennende pikken ze dit en wordt dit onderduiken.
Hmm wel link om te doen, als het vanuit VI komt. Lodeweges moet inderdaad oppassen dat hij geen verkeerde figuren tegen het lijf loopt. En dat Cambuur/Heerenveen gezamenlijk een 1 april gaan doen... ?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
VI meldt het, lijkt mij niet dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
Die Lodeweges heeft er wel kijk op hoor. PSV speelde onder zijn (interim) leiding ook zeer goed voor zover ik het mij kan herinneren.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef Bosscielny het volgende:
Haha dit is best grappig als het waar is. Maar is die Lodeweges wel wat voor Heerenveen? Of schat ik Heerenveen dan wat te hoog in?
Er zitten aardig wat mongooltjes bij die club die zomaar eens rare dingen zouden kunnen doen. Cambuur - Heerenveen ligt heel gevoelig. Een directe overstap is natuurlijk erger dan dat er een paar jaar tussen zit. Ik vraag me ook af hoe de Heerenveen fans hier over denken.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Dwight Lodeweges?Ga weg joh. Al blijft het natuurlijk een gevoelige overstap.
http://www.sc-heerenveen.(...)ner-sc-heerenveen/10quote:Dwight Lodeweges nieuwe trainer sc Heerenveen
Gepubliceerd op 31 maart 2014 13:54
Dwight Lodeweges nieuwe trainer sc Heerenveen
sc Heerenveen heeft Dwight Lodeweges voor het komende seizoen aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Lodeweges (57) was eerder ook al werkzaam voor sc Heerenveen. In het seizoen 2003-2004 was hij assistent onder hoofdtrainer Foppe de Haan.
De in het Canadese Turner Valley geboren Dwight Lodeweges speelde van 1975 tot 1992 in Nederland betaald voetbal bij Go Ahead Eagles, in Canada bij de Edmonton Drillers en in de Verenigde Staten bij Minnesota Strikers. Na zijn actieve voetbalcarrière werd hij trainer.
Dwight Lodeweges heeft de afgelopen twee decennia voor verschillende clubs in Nederland, Canada, Japan en Abu Dhabi gewerkt. In Nederland was hij onder meer hoofdtrainer bij FC Zwolle, FC Groningen en dit jaar bij SC Cambuur. Verder werkte hij onder andere als assistent-trainer bij Go Ahead Eagles en PSV. In Eindhoven was hij na het opstappen van Huub Stevens in januari 2009, samen met Jan Wouters verantwoordelijk voor het eerste team.
Manager voetbalzaken Hans Vonk van sc Heerenveen is blij met de komst van Dwight Lodeweges. ,,Dwight Lodeweges is een trainer met ruime ervaring en een duidelijke voetbalvisie. Hij is een echte vakman en past uitstekend bij de club.’’
quote:sc Heerenveen heeft Dwight Lodeweges voor het komende seizoen aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Lodeweges (57) was eerder ook al werkzaam voor sc Heerenveen. In het seizoen 2003-2004 was hij assistent onder hoofdtrainer Foppe de Haan.
De in het Canadese Turner Valley geboren Dwight Lodeweges speelde van 1975 tot 1992 in Nederland betaald voetbal bij Go Ahead Eagles, in Canada bij de Edmonton Drillers en in de Verenigde Staten bij Minnesota Strikers. Na zijn actieve voetbalcarrière werd hij trainer.
Dwight Lodeweges heeft de afgelopen twee decennia voor verschillende clubs in Nederland, Canada, Japan en Abu Dhabi gewerkt. In Nederland was hij onder meer hoofdtrainer bij FC Zwolle, FC Groningen en dit jaar bij SC Cambuur. Verder werkte hij onder andere als assistent-trainer bij Go Ahead Eagles en PSV. In Eindhoven was hij na het opstappen van Huub Stevens in januari 2009, samen met Jan Wouters verantwoordelijk voor het eerste team.
Manager voetbalzaken Hans Vonk van sc Heerenveen is blij met de komst van Dwight Lodeweges. ,,Dwight Lodeweges is een trainer met ruime ervaring en een duidelijke voetbalvisie. Hij is een echte vakman en past uitstekend bij de club.’’
http://www.cambuur.nl/nie(...)t-seizoen-uit-elkaarquote:Dwight Lodeweges en SC Cambuur na dit seizoen uit elkaar
31.03.2014 - 13:48
Hoofdtrainer Dwight Lodeweges vertrekt aan het einde van dit seizoen naar sc Heerenveen. De Canadese oefenmeester maakt hiermee gebruik van de clausule in zijn contract, waardoor hij ondanks een verbintenis voor nog een seizoen tussentijds kan vertrekken.
Afgelopen zomer kwam Lodeweges over van de amateurs van VVOG uit Harderwijk, en daarvoor was hij onder meer actief voor FC Groningen, N.E.C. en PSV.
SC Cambuur gaat zich de komende tijd beraden op de invulling van de technische staf voor het voor het volgende seizoen.
Kijk eens twee posts hogerquote:Op maandag 31 maart 2014 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
SC Heerenveen meldt het nu ook. Zou het dan een gezamenlijke 31 maart / 1 april grap zijn?
[..]
Tuurlijk niet joh.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
SC Heerenveen meldt het nu ook. Zou het dan een gezamenlijke 31 maart / 1 april grap zijn?
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
Cambuur fans kennende pikken ze dit en wordt dit onderduiken.
twitter:KernVanCambuur twitterde op maandag 31-03-2014 om 13:59:59Lodewegens naar die boeren! Schande! Per direct onze held Henk de Jong maar als eindverantwoordelijke. #Cambuur #antidkv reageer retweet
Ik zag het ook jaquote:
Harde leven in de provincie.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
Cambuur fans kennende pikken ze dit en wordt dit onderduiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |