I felt sad for Louis na die episodequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaat
Eerst paar minuten
the Newsroom al geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Waar sta jij met je series gezien je er tig tegelijk kijkt?
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
the Newsroom al geprobeerd?
Ik had precies hetzelfde hoor hele tijd op mijn lijstje maar nooit gekeken dacht ook dat het so so wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol.
Oké, ik zal het een kans geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde hoor hele tijd op mijn lijstje maar nooit gekeken dacht ook dat het so so was
Maar eenmaal de eerst aflevering gekeken en BAM
Het is die 40 minuten eens waard als je je verveeld, je krijgt er geen spijt van
Stuur eentje op dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik heb net een batch van mijn drinky repen gemaakt maar dit keer met stratchiatella whey. Echt ik heb nog nooit zoiets lekkers geproefd, zoveel beter dan alle "gewone" proteinbars"
What the fuuuuck. Hoe is het afgelopen?quote:
geef me je adres en een postzegelquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stuur eentje op dan.
[..]
What the fuuuuck. Hoe is het afgelopen?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik heb net een batch van mijn drinky repen gemaakt maar dit keer met stratchiatella whey. Echt ik heb nog nooit zoiets lekkers geproefd, zoveel beter dan alle "gewone" proteinbars"
Heb nu drie aflevering GoT gezien en zit nog steeds te wachten tot het goed wordtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.
Lol.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef Push. het volgende:
[..]
Heb nu drie aflevering GoT gezien en zit nog steeds te wachten tot het goed wordt
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:01 schreef Xa1pt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_maart_2014.html
Prima leedvermaak.
jij doet Tata mattie kom vechtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |