ga k dr ff uit elkaar trekkehquote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef G.R.S. het volgende:
halve body en fitshop magazijn in zijn keuken
Nee, Yuri heeft al 30000+ gescoord (keep going)quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, nee
Yuri heeft een highscore van 30.000 ofzo
Keep going drukken vriendquote:
Volgens mij was dat Victor Reinierquote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
Er was toch hier een user met Ronny Coolmen UI? Wie was dat, zie hem niet meer posten namelijk.
Ik zit net over de helft van hun minimumquote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Gewoon 40% EV|60% hypotheek in vastgoed investeren. Dikke hefboom, makkelijk 15% rendement
Iets met intellectuele baggage? Die ligt in dit topic nl een stukje hoger dan op de rest van Fok.quote:
Wow Cor! Ik dacht dat je ons allemaal maar Sjonnies vond??quote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets met intellectuele baggage? Die ligt in dit topic nl een stukje hoger dan op de rest van Fok.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diegene die het lukt om mijn highscore of toekomstige highscore (als ik in de tussentijd mijn eigen highscore verbeter) te verbreken krijgt ¤ 20,-.
Investering 200.000quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zit net over de helft van hun minimum
Niet dat ik een Fok-advertentie als basis voor mijn financiele beleid zou nemen.
Anyway: plan is om t.z.t. een afgeloste hypotheek te hebben en voldoende geld over te houden voor de oude dag. Voor nu is vastgoed geen slecht plan; zelfde geld voor edelmetalen (goud, zilver etc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |