Het innemen van 40 gram eiwit 3 uur voor het slapen gaan kan het herstel ook bevorderenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef Herqules het volgende:
Het innemen van 40 gram eiwit een half uur voor het slapen gaan kan het herstel van een krachttraining bevorderen. Dit blijkt uit een studie uitgevoerd door Res zijn collega’s aan de Universiteit van Maastricht. Op dit moment is Res werkzaam als voedingsadviseur bij voetbalclub AFC Ajax
Zelfde als die van jou maar kleinere hoeveelheden denk?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
Hoe ziet jullie dieet er eigenlijk uit met 1500 kcals? Vaak is alleen mijn warme maaltijd al >1500kcals
Mmh oke hou me een beetje op de hoogte van je bevindingen plx?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen max aantal kcal vastgesteld. Ik ga per week kijken hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen en op basis daarvan stel ik mijn kcal behoefte weer vast. Ik weet ook niet zeker hoelang het gaat duren voordat ik precies weet hoeveel ik moet binnenkrijgen om vet te verliezen.
Ik hoop zelf dat ik over een maand meer zekerheid heb
Link naar het onderzoek? Voor het slapen geen whey maar casseine.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef Herqules het volgende:
Het innemen van 40 gram eiwit een half uur voor het slapen gaan kan het herstel van een krachttraining bevorderen. Dit blijkt uit een studie uitgevoerd door Res zijn collega’s aan de Universiteit van Maastricht. Op dit moment is Res werkzaam als voedingsadviseur bij voetbalclub AFC Ajax
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om je posts omdat je altijd zo zwaar gelijk hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Klokov het volgende:
Dima, zou je je laten ontmaagden door een shemale?
Neem aan dat ze gewoon voedsel bedoelen, bak kwark van 0,5kilo = ~40 proteins (dzh 47,5)quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Link naar het onderzoek? Voor het slapen geen whey maar casseine.
Zal ik doenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mmh oke hou me een beetje op de hoogte van je bevindingen plx?
True story.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Fathank is volgens mij echt zo'n ruwe bolster, blanke pit. Klein hartje maar een grote bek. He
gewoon eten en niet zoveel erover stressenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen max aantal kcal vastgesteld. Ik ga per week kijken hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen en op basis daarvan stel ik mijn kcal behoefte weer vast. Ik weet ook niet zeker hoelang het gaat duren voordat ik precies weet hoeveel ik moet binnenkrijgen om vet te verliezen.
Ik hoop zelf dat ik over een maand meer zekerheid heb
#genietenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon eten en niet zoveel erover stressen
Thinprivilige postquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
Dat eindeloos cutten lijkt me echt kut (haha). Nee maar srs, dan liever een paar maanden sickening cut dan jaren zo door kwakkelen.
Maarja ik heb sowieso besloten dat cutten zinloos is. Ik eet dan liever gewoon een paar weken op maintenance of net iets daar onder, korte recomp om daarna weer klein beetje boven onderhoud te gaan zitten.
Moet ik zeker doenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon eten en niet zoveel erover stressen
Lol nee ik word ook gewoon dik als ik genoeg eet.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thinprivilige post
Incoming rage
en fan van "my little pony"quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
lol, brony op rtl5
en hij is bi
en hij is ook een furry![]()
Jij weet niet wat een broney is of wel?quote:
nee, wil het ook niet weten, zo te zienquote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een broney is of wel?
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een broney is of wel?
het is gewoon sickeningquote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Wat een sukkel, wie weet nou niet wat een brony is.
Denk met zichzelf net als ieder ander in die showquote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd met wie hij gaat eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |