Het leuke is dat zij jou nu ook kan zien, bij wie heeft je profiel bekeken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
I shit you not, ik heb Yvonne gevonden op Linkedin
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het leuke is dat zij jou nu ook kan zien, bij wie heeft je profiel bekeken.
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenFucking creepy gewoon
Maakt me geen flikker uit eerlijk gezegd, anders had ik het wel uitgezet (ja, dat kan)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat krijg je in de IT-sector als vrouwquote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenFucking creepy gewoon
dat is zo fucking creepy he, met een beetje pech krijgt ze dan ook nog een mailtje met "... has viewed your profile on Linkedin!"quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo een heb ik net nog ontvangenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat is zo fucking creepy he, met een beetje pech krijgt ze dan ook nog een mailtje met "... has viewed your profile on Linkedin!"![]()
Kan ik je vinden als ik op: "bankier bij grote bank zuidas" zoek?quote:
Probably.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ik je vinden als ik op: "bankier bij grote bank zuidas" zoek?
Dat programma bestaat nog niet zo lang vriend.quote:
Serieus, kijk die Gerbenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat programma bestaat nog niet zo lang vriend.
Ik kijk de herhaling wel, dat is toch die gast met die bowlingballen?quote:
Begin eerst eens met een tongzoen en een hand op dr kont. Als je dan nog niet je broekje hebt bevuild kan ze misschien beginnen met je broek losknopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
facesitting lijkt me wel echt heel geil
En tot hoeveel meer ga je dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga nu, zoals Yuri suggereerde, elke week meer eten (ik denk dat 100 kcal per week wel voldoende is).
Mijn metabolisme is gewoon naar de klote, ben ik bang
Ik moet altijd wel lachen om je posts omdat je altijd zo zwaar gelijk hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Begin eerst eens met een tongzoen en een hand op dr kont. Als je dan nog niet je broekje hebt bevuild kan ze misschien beginnen met je broek losknopen.
stap voor stap. En niet gelijk allerlei rare fratsen die je op internet hebt gezien
Snuifasquote:Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ik je vinden als ik op: "bankier bij grote bank zuidas" zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |