SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom?quote:
Wat had ik dan moeten doen? HA HA NAC?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had gekund. Gevolg is nu waarschijnlijk dat dit doorgaat tot iedereen een keer zijn eigen naam in de TT heeft genoemdquote:Op maandag 31 maart 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?
Wat had ik dan moeten doen? HA HA NAC?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik meen me toch te herinneren dat ik wel eens heb moeten glimlachen om een leuke orginele TT. Zou zelfs kunnen dat die van Trapz afkomstig was.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het leven wordt echt niet leuker met andere TT's helaas.
Deze bijvoorbeeld: linkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn lachspieren reageren nietquote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat ik wel eens heb moeten glimlachen om een leuke orginele TT. Zou zelfs kunnen dat die van Trapz afkomstig was.
Deze bijvoorbeeld: link![]()
![]()
Agh joh, soort van territoriumdriftquote:Op maandag 31 maart 2014 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had gekund. Gevolg is nu waarschijnlijk dat dit doorgaat tot iedereen een keer zijn eigen naam in de TT heeft genoemdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat ik wel eens heb moeten glimlachen om een leuke orginele TT. Zou zelfs kunnen dat die van Trapz afkomstig was.
Deze bijvoorbeeld: link
De volgende keer zal ik echt een orginele voor je bedenken schatje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig maar. Als iedereen precies hetzelfde gevoel voor (of gebrek aan) humor zou hebben, zou de wereld maar saai zijn.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moguhhh![]()
waar kan je zien of je notes hebt gekregen dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga het opgeven om nog wat koopjes op de kop te tikken voor die maintenance...webapp doet niks nie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat gaan ze juist maken toch... uhhmm... jatoch..quote:Op maandag 31 maart 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ga het opgeven om nog wat koopjes op de kop te tikken voor die maintenance...webapp doet niks niePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[3/29/2014 2:22:17 AM] darksonic1990: IK HEB GEWOON GEWONNNEN
[3/29/2014 2:22:19 AM] Gerben van Pauperen: ga slapen stewie
[3/29/2014 2:22:24 AM] Ozz: slechte winnaar dan
[3/29/2014 2:22:26 AM] darksonic1990: NEE
[3/29/2014 2:22:28 AM] Ozz: je bent gewoon slecht
[3/29/2014 2:22:31 AM] darksonic1990: TERECHT GEWONNEN
[3/29/2014 2:22:33 AM] Ozz: of je nu wint of verliest
[3/29/2014 2:22:33 AM] darksonic1990: EN IK MAAK JE IN
[3/29/2014 2:22:34 AM] Ozz: gr gr
[3/29/2014 2:22:37 AM] darksonic1990: ROT TOCH OP MAN
[3/29/2014 2:22:38 AM] Ozz: koop een fatsoenlijke console
[3/29/2014 2:22:39 AM] darksonic1990: VAL DOOD
[3/29/2014 2:23:08 AM] *** darksonic1990 has left ***
Wat is hier gebeurd?
Heb ik wat gemist
popcorn.gifquote:Op maandag 31 maart 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[3/29/2014 2:22:17 AM] darksonic1990: IK HEB GEWOON GEWONNNEN
[3/29/2014 2:22:19 AM] Gerben van Pauperen: ga slapen stewie
[3/29/2014 2:22:24 AM] Ozz: slechte winnaar dan
[3/29/2014 2:22:26 AM] darksonic1990: NEE
[3/29/2014 2:22:28 AM] Ozz: je bent gewoon slecht
[3/29/2014 2:22:31 AM] darksonic1990: TERECHT GEWONNEN
[3/29/2014 2:22:33 AM] Ozz: of je nu wint of verliest
[3/29/2014 2:22:33 AM] darksonic1990: EN IK MAAK JE IN
[3/29/2014 2:22:34 AM] Ozz: gr gr
[3/29/2014 2:22:37 AM] darksonic1990: ROT TOCH OP MAN
[3/29/2014 2:22:38 AM] Ozz: koop een fatsoenlijke console
[3/29/2014 2:22:39 AM] darksonic1990: VAL DOOD
[3/29/2014 2:23:08 AM] *** darksonic1990 has left ***
Wat is hier gebeurd?
Heb ik wat gemist![]()
Ik werd er net uit gekickt. Volgens mij heb ik wel wat dealtjes, maar niet tienduizenden coins profit ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef AntiHero het volgende:
Webapp zou al 10 min down moeten zijn toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb geen spijt van mijn beslissing.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we horen het straks wel van DS2 die excuusjes gaat maken ofzo![]()
Ik ook, m'n geld metertje werd net groen en m'n geld werd teruggestort. Toen ik wilde bieden lag ie er uitquote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat net nog in de web app maar ik was net te laat met bieden. Nu is hij down tot 3 uur.![]()
![]()
DS2 ,waarom heb je een ragequit gedaan in het Skype gesprek.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat net nog in de web app maar ik was net te laat met bieden. Nu is hij down tot 3 uur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen zin om met mensen te praten die me constant belachelijk maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DS2 ,waarom heb je een ragequit gedaan in het Skype gesprek.![]()
O nee, wacht. Ik heb een paar potjes gespeeld tegen een andere FOK!-er en daar had DS2 toen een mening over. Ik dacht eerst dat dat tegen DS2 was, maar dat was blijkbaar niet zo.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn geheugen is wel goed maar dit kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O nee, wacht. Ik heb een paar potjes gespeeld tegen een andere FOK!-er en daar had DS2 toen een mening over. Ik dacht eerst dat dat tegen DS2 was, maar dat was blijkbaar niet zo.![]()
Welk deel kan je je niet meer herinneren? Ik weet al tegen wie het was: DTM.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wel goed maar dit kan ik me niet meer herinneren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onder voorbehoud, omdat EA.quote:
Kan zomaar om 11:00 het plots weer doen (nouja, sort of doen) of vanavond om 23:00.![]()
Zelfs dat wist ik niet meer, laat staan wat ik erover zei.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welk deel kan je je niet meer herinneren? Ik weet al tegen wie het was: DTM.![]()
heb alleen tegen koning djeetje en toefjes gespeeld volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het was voor dat FOK!-toernooi wat we hielden. Ik won 2x relatief makkelijk van hem. Daarna begon hij hier in het forum te klagen dat ik sweaty speelde. Zjin argument was dat ik, als ik met mijn spits voor zijn keeper verscheen, de bal twee keer had afgelegd naar mijn andere spits die mee liep (en ook volledig vrij stond). En jij reageerde dat dat inderdaad wel heel erg schandalig van mij was.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zelfs dat wist ik niet meer, laat staan wat ik erover zei.
Overigens vergat DTM er even bij te vertellen dat hij met zijn keeper ongeveer de helft van de wedstrijd op de 16 meter of net erbuiten heeft gebivakkeerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij maakte je niet belachelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen zin om met mensen te praten die me constant belachelijk maken.![]()
![]()
Het ging over een potje wat je gespeeld had?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij maakt me constant belachelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij maakte je niet belachelijk![]()
![]()
Het ging over een potje wat je gespeeld had?O ja, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was voor dat FOK!-toernooi wat we hielden. Ik won 2x relatief makkelijk van hem. Daarna begon hij hier in het forum te klagen dat ik sweaty speelde. Zjin argument was dat ik, als ik met mijn spits voor zijn keeper verscheen, de bal twee keer had afgelegd naar mijn andere spits die mee liep (en ook volledig vrij stond). En jij reageerde dat dat inderdaad wel heel erg schandalig van mij was.
Overigens vergat DTM er even bij te vertellen dat hij met zijn keeper ongeveer de helft van de wedstrijd op de 16 meter of net erbuiten heeft gebivakkeerd.![]()
Ik dacht dat jij zo'n ijzersterk geheugen had. Jij weet me vaak een half jaar na dato nog te vertellen wie ik allemaal uit een pack heb gepulled, terwijl ik dat zelf niet meer weet.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat klopt maar ik was vergeten dat jij diegene was.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n ijzersterk geheugen had. Jij weet me vaak een half jaar na dato nog te vertellen wie ik allemaal uit een pack heb gepulled, terwijl ik dat zelf niet meer weet.![]()
Haha die had ik gemist destijds geloof ikquote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldig![]()
Alleen omdat je slecht bent in FIFA?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij maakt me constant belachelijk.
[..]
O ja, nu weet ik het weer.
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldigIk heb die gif met die Oemtietie for for toe voor 200c ook nog.
![]()
Ga nu niet weer beginnen. Ik heb mezelf allang bewezen. Verder moet ik deze gif als reactie posten van Tim.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat je slecht bent in FIFA?![]()
![]()
Sereroquote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga nu niet weer beginnen. Ik heb mezelf allang bewezen. Verder moet ik deze gif als reactie posten van Tim.
[ afbeelding ]
Gaat trouwens ook lekker daar in Deurne. Zou me niks verbazen als dat daar vanavond gewoon volledig uit de hand escaleert
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga nu niet weer beginnen. Ik heb mezelf allang bewezen. Verder moet ik deze gif als reactie posten van Tim.
[ afbeelding ]![]()
Bij wie heb jij je bewezen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, en niet alleen daar. Dit zou zo eens over kunnen slaan naar de grotere steden. Door alle Wilders toestanden, en de wekelijkse uitzendingen van Opsporing verzocht staan de verhoudingen al op scherp natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gaat trouwens ook lekker daar in Deurne. Zou me niks verbazen als dat daar vanavond gewoon volledig uit de hand escaleert![]()
Je bent dan ook de enige die bronzen spelers gebruikt.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorig jaar niet. Dit jaar gebruik ik ze ook bijna nooit.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent dan ook de enige die bronzen spelers gebruikt.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent dan ook de enige die bronzen spelers gebruikt.![]()
Ik hoop voor jou zo erg dat je niet van mij verliest hèquote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.
Timmy_turner.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even serieus nu DS2. Je kan zo vaak als je wil roepen dat je de beste bronze user bent, maar dat je de meeste bronze spelers kent wil nog niet zeggen dat je de beste speler hier bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En daarbij: ik kan ook roepen dat ik de directeur ben hier, maar er is nog steeds geen hond die naar me luistert.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beste bronze user zijn is net als de beste triangelspeler van de jostiband zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat snap je niet aan die PI? Ik zei dat vorig jaar als grap.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even serieus nu DS2. Je kan zo vaak als je wil roepen dat je de beste bronze user bent, maar dat je de meeste bronze spelers kent wil nog niet zeggen dat je de beste speler hier bent.
En daarbij: ik kan ook roepen dat ik de directeur ben hier, maar er is nog steeds geen hond die naar me luistert.![]()
Bedacht me vanochtend dat het nog meevalt dat Wilders zich niet in die hele kwestie heeft gemengd. Het is als de kat op het spek binden, maar blijkbaar heeft de kat geen trek ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, en niet alleen daar. Dit zou zo eens over kunnen slaan naar de grotere steden. Door alle Wilders toestanden, en de wekelijkse uitzendingen van Opsporing verzocht staan de verhoudingen al op scherp natuurlijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap die PI wel, maar ik heb je dit nu al een keer of 3 horen roepen. Of je gelooft er onderhand zelf in, of het is een hele slechte gimmickquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan die PI? Ik zei dat vorig jaar als grap.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zei dat vorig jaar omdat ik toen bijna nooit verloor met bronzes. Dit jaar heb ik veel minder wedstrijden met bronzes gespeeld. Ik ben nu ongetwijfeld niet de beste bronze user.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap die PI wel, maar ik heb je dit nu al een keer of 3 horen roepen. Of je gelooft er onderhand zelf in, of het is een hele slechte gimmick![]()
Ik heb mijn bronze teams (2 stuks) al minstens 5 maanden niet meer aangeraakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dat vorig jaar omdat ik toen bijna nooit verloor met bronzes. Dit jaar heb ik veel minder wedstrijden met bronzes gespeeld. Ik ben nu ongetwijfeld niet de beste bronze user.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar DS2 ben je nou uit het gesprek gegaan omdat iemand zei dat je slecht was?![]()
Ik heb de reden net al gegeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar DS2 ben je nou uit het gesprek gegaan omdat iemand zei dat je slecht was?![]()
![]()
Wilders heeft een tweetje naar Rutten gestuurd, of hij de kinderen van de juwelier ook gerust wilde stellenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedacht me vanochtend dat het nog meevalt dat Wilders zich niet in die hele kwestie heeft gemengd. Het is als de kat op het spek binden, maar blijkbaar heeft de kat geen trek ofzo.![]()
![]()
Er zijn dus meer mensen met bronze teams hier. Dus die mensen die zeggen dat ik de enige bronze user ben hebben het mis.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn bronze teams (2 stuks) al minstens 5 maanden niet meer aangeraakt.![]()
Ok, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijk met dit soort streken:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb nog geen 10 wedstrijden gespeeld met IF Diego Costa maar hij kan inderdaad niet tippen aan IF Benzema. Zodra de servers het weer doen gaat hij er dan ook uit. Zit nu te twijfelen of ik terug moet gaan naar mijn oude opstelling, of dat ik overstap op een andere middenvelder en daarbij ook mijn LB kan upgraden.
Wil Modric wel een kans geven. Het is alleen jammer dat Vidal vast blijft zitten op 8 chemistry...![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijk met dit soort streken:Dan moet hij maar ophouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
marcelo heeft ook een if toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nog geen 10 wedstrijden gespeeld met IF Diego Costa maar hij kan inderdaad niet tippen aan IF Benzema. Zodra de servers het weer doen gaat hij er dan ook uit. Zit nu te twijfelen of ik terug moet gaan naar mijn oude opstelling, of dat ik overstap op een andere middenvelder en daarbij ook mijn LB kan upgraden.
Wil Modric wel een kans geven. Het is alleen jammer dat Vidal vast blijft zitten op 8 chemistry...
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij vroeg alleen of je er was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijk met dit soort streken:[3/29/2014 2:21:18 AM] darksonic1990: NOG 1 KEER EN IK SCHIET JE DOODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DS2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Anders gewoon IF Lichtsteiner (RM) op RB zetten. Ik zou liever mijn back op 7 chem (toch?) hebben dan mijn IF Vidal op 8quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Wil Modric wel een kans geven. Het is alleen jammer dat Vidal vast blijft zitten op 8 chemistry...
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldig![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit weekend trouwens met een false 9 gespeeld. Beetje rare ervaring. Het begon briljant; de enige reden dat ik dat thematoernooi nog niet heb gewonnen, is dat de servers er weer te pas en te onpas uit vlogen; 8 winsten op rij, maar steeds was er wel een disconnect waardoor ik eruit vloog.
Na een potje of 8 liep het ineens een stuk stroever (paar winst- en verliespartijen, soms met verlenging), simpele breedtepassjes kwamen niet meer aan enzo...laten we het maar houden op de gebruikelijke Eaids, maar false 9 speelt in principe echt wel lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat DS2 dit echt getikt heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[3/29/2014 2:21:18 AM] darksonic1990: NOG 1 KEER EN IK SCHIET JE DOOD
DS2![]()
Wie heb je op die plek staan?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit weekend trouwens met een false 9 gespeeld. Beetje rare ervaring. Het begon briljant; de enige reden dat ik dat thematoernooi nog niet heb gewonnen, is dat de servers er weer te pas en te onpas uit vlogen; 8 winsten op rij, maar steeds was er wel een disconnect waardoor ik eruit vloog.
Na een potje of 8 liep het ineens een stuk stroever (paar winst- en verliespartijen, soms met verlenging), simpele breedtepassjes kwamen niet meer aan enzo...laten we het maar houden op de gebruikelijke Eaids, maar false 9 speelt in principe echt wel lekker![]()
DS2 is gevaarlijk, broeder.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat DS2 dit echt getikt heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij vroeg alleen of je er was?
Goed om te lezen dat Ozz niet alleen hier zo idioot doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Na een potje of 8 liep het ineens een stuk stroever (paar winst- en verliespartijen, soms met verlenging), simpele breedtepassjes kwamen niet meer aan enzo...laten we het maar houden op de gebruikelijke Eaids, maar false 9 speelt in principe echt wel lekkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
9 chem is het nieuwe 10 chem, loyalty bonus is handicapquote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.![]()
Ik heb al heel wat "val dood"-opmerkingen voorbij zien komen uit die skype logsquote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat DS2 dit echt getikt heeft.
If you poke the dog long enough he will bite you
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 4-3-3 (5) bevalt me na 20 wedstrijden overigens nog steeds goedquote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.![]()
Niet helemaal waar. Ik wisselde die potjes af (tbv fitness) met een potje seasons met een ander team. Met dat team (4222) speel ik al maanden (afgezien van een paar IF's die ik weken geleden heb vervangen), en dat speelde op dat moment ook ineens best wel goed weer....terwijl ik kort daarvoor erover twijfelde om mijn formatie te gaan vervangen. Beetje vreemd wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha je zou het bijna denken. Maar ik heb het ook met 10 chem teams ervaren. Volgens mij moet je gewoon na 10 wedstrijden je team deleten en opnieuw maken met dezelfde spelers. Dan ga je weer als de brandweer.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
9 chem is het nieuwe 10 chem, loyalty bonus is handicapAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zal het wel de ELO zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik wisselde die potjes af (tbv fitness) met een potje seasons met een ander team. Met dat team (4222) speel ik al maanden (afgezien van een paar IF's die ik weken geleden heb vervangen), en dat speelde op dat moment ook ineens best wel goed weer....terwijl ik kort daarvoor erover twijfelde om mijn formatie te gaan vervangen. Beetje vreemd wel.
In seasons slaat het sowieso nergens op, maar dat is al vaak besproken hier. Zo scripted als de tering met al die winning en losing streaks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er weinig van gemerkt eerlijk gezegd, mijn fijne teams bleven fijn en kut teams bleven kut.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha je zou het bijna denken. Maar ik heb het ook met 10 chem teams ervaren. Volgens mij moet je gewoon na 10 wedstrijden je team deleten en opnieuw maken met dezelfde spelers. Dan ga je weer als de brandweer.
In FUT 12 had ik wel een heel fijn 4231 team dat opeens totaal kut werd, maar dat is de schuld van EA die 4231 ging fixen (eerst was het een kromme opstelling waar de CF niet achter de spits stond maar linksacher en de LCAM een soort LM werd.. dat speelde veel fijner dan de normale 4231)
![]()
ELO?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal het wel de ELO zijn.
In seasons slaat het sowieso nergens op, maar dat is al vaak besproken hier. Zo scripted als de tering met al die winning en losing streaks.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb 2 teams die ook fijn blijven, maar veel andere teams vielen echt uit elkaar ineens. Best vaag. Als je dat een paar keer hebt krijg je wellicht ook een placebo effect in het vervolg.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt eerlijk gezegd, mijn fijne teams bleven fijn en kut teams bleven kut.
In FUT 12 had ik wel een heel fijn 4231 team dat opeens totaal kut werd, maar dat is de schuld van EA die 4231 ging fixen (eerst was het een kromme opstelling waar de CF niet achter de spits stond maar linksacher en de LCAM een soort LM werd.. dat speelde veel fijner dan de normale 4231)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Grootste "voordeel" aan die 4-3-3 (5) is dat je non stop LB-Y kan spammen als je wil doordat die buitenspelers de hele tijd de ruimte in lopen. is maar goed dat hij nog niet veel wordt gebruikt want het is redelijk OP![]()
Het maakt het een erg ondoorgrondelijk (en soms oneerlijk) spelquote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 2 teams die ook fijn blijven, maar veel andere teams vielen echt uit elkaar ineens. Best vaag. Als je dat een paar keer hebt krijg je wellicht ook een placebo effect in het vervolg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ooit een false 9 team gehad met Honda op CF en Taarabt op links en Nani op rechts. Ik vond het echt helemaal kut.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Reus - IF Mkikititirianasndasd - Kubaquote:Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ooit een false 9 team gehad met Honda op CF en Taarabt op links en Nani op rechts. Ik vond het echt helemaal kut.
Dat is me dan nog niet opgevallen. Het fijnste eraan vind ik dat de CF iets terugzakt en daardoor iets meer ruimte krijgt. Enerzijds om zelf een actie te maken, anderszijds geeft hij meer ruimte aan middenvelders die eroverheen komen, en die je met een steekpassje in stelling kunt brengen. Lars Bender is echt een baasje, rendeert bij mij nog beter dan De Bruyne.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grootste "voordeel" aan die 4-3-3 (5) is dat je non stop LB-Y kan spammen als je wil doordat die buitenspelers de hele tijd de ruimte in lopen. is maar goed dat hij nog niet veel wordt gebruikt want het is redelijk OPNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je moet wel een sterke speler op CF zetten die kan passen en koppen. Benzema kan dit perfect maar bijvoorbeeld Rooney vind ik niet zo super op die positiequote:Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ooit een false 9 team gehad met Honda op CF en Taarabt op links en Nani op rechts. Ik vond het echt helemaal kut.![]()
Jup, maar mijn budget is niet onbeperkt.quote:Verdomme, waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht. Zijn stats zijn ideaal voor een RB.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders gewoon IF Lichtsteiner (RM) op RB zetten. Ik zou liever mijn back op 7 chem (toch?) hebben dan mijn IF Vidal op 8![]()
Er schijnt in het spel een verborgen ELO-rating te zitten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Elo-rating). Ingewikkeld verhaal waar ik mbt de details ook niets van snap, maar het komt hierop neer: Bij een winstreak kom je dan dus automatisch tegen betere spelers met een hogere rating, waardoor je het ineens veel moeilijker hebt en het logische gevolg vaak een losing streak is (veel lagere winkans), waarbij je dus weer terugvalt in een groep met een lagere rating, waar je dan weer een winning streak makkelijker zou kunnen hebben (veel hogere winkans).quote:
Een beetje een urban legend volgens mij en nooit bewezen, maar op EA forum is dat wel een stokpaardje van veel mensen. Ik geloof er zelf verder niet echt in, want als het systeem correct zou worden toegepast zou het moeten betekenen dat je uiteindelijk in een groep komt die van jouw niveau is en waar de wins en losses dus in balans zijn. Al zal het wel heel moeilijk zijn om de titel te pakken als je echt alleen tegen spelers komt van hetzelfde niveau..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo speel ik ook het liefste maar in lastige wedstrijden is het gewoon LB-Y op de links en rechtsbuiten en gaan met die banaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is me dan nog niet opgevallen. Het fijnste eraan vind ik dat de CF iets terugzakt en daardoor iets meer ruimte krijgt. Enerzijds om zelf een actie te maken, anderszijds geeft hij meer ruimte aan middenvelders die eroverheen komen, en die je met een steekpassje in stelling kunt brengen. Lars Bender is echt een baasje, rendeert bij mij nog beter dan De Bruyne.![]()
4-3-3(5) is voor mijn gevoel de meest gebruikte formatie na 4-1-2-1-2 eigenlijk..kom hem heel vaak tegen. Is ook al lange tijd een flinke hype op EA forum rondom die formatie.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grootste "voordeel" aan die 4-3-3 (5) is dat je non stop LB-Y kan spammen als je wil doordat die buitenspelers de hele tijd de ruimte in lopen. is maar goed dat hij nog niet veel wordt gebruikt want het is redelijk OPAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jup, maar mijn budget is niet onbeperkt.
[..]
Verdomme, waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht. Zijn stats zijn ideaal voor een RB.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik blijf altijd maar volharden in (een poging tot) combinatiespel... ik heb een slechte kopper als CF (Draxler) en een linkspoot op rechts en andersom, dus cross abuse werkt dan niet. En Shaqiri heeft een goede dribbel en actie, maar is een waardeloze afwerkerquote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo speel ik ook het liefste maar in lastige wedstrijden is het gewoon LB-Y op de links en rechtsbuiten en gaan met die banaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie hem misschien 1 op de 15 potjes eens voorbij komen. Meestal is het 4-1-2-1-2, een andere 4-3-3 variant of 4-2-3-1 (2)quote:Op maandag 31 maart 2014 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-3-3(5) is voor mijn gevoel de meest gebruikte formatie na 4-1-2-1-2 eigenlijk..kom hem heel vaak tegen. Is ook al lange tijd een flinke hype op EA forum rondom die formatie.![]()
Cerci lijkt me ook wel fijn in die rol op RW.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon cheatenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook over nagedacht en zal ik ook nog eens proberen maar Candreva doet het gewoon primaquote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cerci lijkt me ook wel fijn in die rol op RW.
http://wefut.com/en/player/compare/4525/3904
Meh![]()
Ja ik probeer het ook maar als de nood aan de man komt dan wil ik toch wel graag winnenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik blijf altijd maar volharden in (een poging tot) combinatiespel... ik heb een slechte kopper als CF (Draxler) en een linkspoot op rechts en andersom, dus cross abuse werkt dan niet. En Shaqiri heeft een goede dribbel en actie, maar is een waardeloze afwerker![]()
![]()
Voorzetten geven met griezmann op benzema zal wel goed werken ja. Ik heb nu als LW hazard en dan als st sif suarez. Werkt ook erg goed in een false 9.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon cheatenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat geloof ik direct maar ik zou als ik jou was eens MOTM RvP proberen als je hem kan betalenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voorzetten geven met griezmann op benzema zal wel goed werken ja. Ik heb nu als LW hazard en dan als st sif suarez. Werkt ook erg goed in een false 9.![]()
![]()
Ik heb vijf verschillende 433-5's gehad en het speelt heel erg verschillend afhankelijk van welke spelers je er neer zet volgens mij.
Zo had ik een team met Iniesta en Matuidi die beiden konkoveel scoorden , maar mijn laatste team met Dembele en Henderson kwam de CM's bijna niet in het spel voor.![]()
Dat heb ik ook wel, maar ik vind het gebruik maken van de zwaktes van je tegenstander ook wel bij het spel horen. Bij een 3-5-2 ga je gewoon meer crossen, want bij combinaties door het midden loop je je in verhouding veel te vaak vast. Als je tegen Mertesacker speelt gebruik je wat meer de pace die je in je team hebt etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik blijf altijd maar volharden in (een poging tot) combinatiespel... ik heb een slechte kopper als CF (Draxler) en een linkspoot op rechts en andersom, dus cross abuse werkt dan niet. En Shaqiri heeft een goede dribbel en actie, maar is een waardeloze afwerker
Al is dat weer wat anders dan misbruik proberen te maken van brakke programming in het spel zelf. Ook tegen de meest onsportieve mongool ga ik niet LB+Y'en vanaf de kick-off, achterin rondtikken etc.
Al heb ik dat laatste stiekem wel 1x gedaan nadat iemand het in die wedstrijd een uur lang tegen mij had geprobeerd..was wel vorig jaar. Dit jaar met high press is het ook wat minder effectief en kan je hem wel veroveren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cerci heeft +17 in finishing..dat is wel een giga voordeel. Maar wel een van de weinige. In die rol kom je vaak naar binnen denk ik en dan zijn de finishing en curve van Cerci wel erg fijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook over nagedacht en zal ik ook nog eens proberen maar Candreva doet het gewoon prima
http://wefut.com/en/player/compare/4525/3904
Meh
Wel allebei lage agility voor een winger. Onder de 80 vind ik vaak echt kut bij dat soort spelers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb als het goed is nog een Cerci in mijn club dus ik zal hem eens uitproberen. Jammer dat Cuardado daar niet kan door chemquote:Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cerci heeft +17 in finishing..dat is wel een giga voordeel. Maar wel een van de weinige. In die rol kom je vaak naar binnen denk ik en dan zijn de finishing en curve van Cerci wel erg fijn.
Wel allebei lage agility voor een winger. Onder de 80 vind ik vaak echt kut bij dat soort spelers.![]()
![]()
Dit zal wel geniaal goed zijn als het om false 9 voorhoedes gaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel nu met walcott. Vind hem nog goed ook.![]()
Ik vond arsenal fijn spelen met h2h en ik was aan het sparen voor ibra dus ik had ff arsenal gekocht in fut om daar mee te spelen tot ik ibra kon kopen. Maar toen toch maar besloten om sif suarez te kopen. Maar vind walcott best goed spelen dus laat hem lekker staan.Sowieso ook de enige pace speler in mijn team dus vind het wel best.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Navas >>>>>>>>>>> Walcott bigtimequote:Op maandag 31 maart 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik speel nu met walcott. Vind hem nog goed ook.![]()
Ik vond arsenal fijn spelen met h2h en ik was aan het sparen voor ibra dus ik had ff arsenal gekocht in fut om daar mee te spelen tot ik ibra kon kopen. Maar toen toch maar besloten om sif suarez te kopen. Maar vind walcott best goed spelen dus laat hem lekker staan.Sowieso ook de enige pace speler in mijn team dus vind het wel best.
![]()
Ja, waarschijnlijk wel. Maar laat hem nog even staan zolang die het goed doet. Heb ook vrij wel geen coins meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Navas >>>>>>>>>>> Walcott bigtimeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mirallas > allesquote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Navas >>>>>>>>>>> Walcott bigtimeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:
Iedereen lacht mij altijd uit als ik hem als RM heb.totdat ze 3 goals van hem tegen krijgen
Die kan ik dan nog net wel betalen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij is dan wel non-rare, maar heeft ook gewoon een 80 rating. Na Nani is hij de NIF met de hoogste rating op RM/RW in de BPL als je filtert op minimaal 4*/4* wat ik eigenlijk altijd wel doe bij wingers. En dan heeft hij ook nog eens da pace, da dribbling, da finishing en da Belgian passportquote:Op maandag 31 maart 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Iedereen lacht mij altijd uit als ik hem als RM heb.totdat ze 3 goals van hem tegen krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ouwe Belg van me.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is dan wel non-rare, maar heeft ook gewoon een 80 rating. Na Nani is hij de NIF met de hoogste rating op RM/RW in de BPL als je filtert op minimaal 4*/4* wat ik eigenlijk altijd wel doe bij wingers. En dan heeft hij ook nog eens da pace, da dribbling, da finishing en da Belgian passporthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Amaiquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nani is ook wel geniaal trouwens.
Ben Arfa vond ik kut, McGeady viel ook tegen, Navas wel goed maar had er een kut team omheen staan, Mirallas deed zijn ding in een goed team maar viel daar verder niet bovengemiddeld op.![]()
Ik vind Nani ook echt goed. De gemiddelde tegenstander die ik met Navas heb zien spelen, probeert er alleen maar mee heel hard rechtdoor te rennenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Nani is ook wel geniaal trouwens.
Ben Arfa vond ik kut, McGeady viel ook tegen, Navas wel goed maar had er een kut team omheen staan, Mirallas deed zijn ding in een goed team maar viel daar verder niet bovengemiddeld op.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laten we eerlijk zijn pace is wel van gigantisch belang op die positiequote:Op maandag 31 maart 2014 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Nani ook echt goed. De gemiddelde tegenstander die ik met Navas heb zien spelen, probeert er alleen maar mee heel hard rechtdoor te rennen![]()
Tuurlijk is dat belangrijk. Maar alleen maar rechtdoor rennen is zelden effectief, hoe hard je ook rent. En toch blijven mensen het proberen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn pace is wel van gigantisch belang op die positieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind ik wel meevallen. Bij mijn 4231(2) team heb ik Joaquin op de RM positie staan. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als RW, hij heeft wat meer tijd om vaart te maken. Als ik mijn pass goed time is Joaquin er met zijn 76 pace er gelijk doorheen. Als hij daar met een voorsprong naar de achterlijn kan lopen dan is het met Llorente volgens mij 9 op de 10 keer een doelpunt.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn pace is wel van gigantisch belang op die positie![]()
Tenzij je tegenover Abate/Walker of Alba staat gaat dat anders primaquote:Op maandag 31 maart 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat belangrijk. Maar alleen maar rechtdoor rennen is zelden effectief, hoe hard je ook rent. En toch blijven mensen het proberen.![]()
Ik heb IF Juanfran, Walker en Konko. Prima te verdedigen met hen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tenzij je tegenover Abate/Walker of Alba staat gaat dat anders primaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Juanfran heb ik nou al 3 keer geprobeerd maar daar kon ik helemaal niets mee. Konko was oke maar als ik een Serie A RB nodig heb dan ga ik al snel voor Abate of Maiconquote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb IF Juanfran, Walker en Konko. Prima te verdedigen met hen.![]()
Ik ben links- en rechtsbacks door elkaar aan het halen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Juanfran heb ik nou al 3 keer geprobeerd maar daar kon ik helemaal niets mee. Konko was oke maar als ik een Serie A RB nodig heb dan ga ik al snel voor Abate of Maicon
Links: Filipe Luis, Gibbs, Ansaldi en Radu.
Rechts: IF Juanfran, Walker, Zabaleta en Konko.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die twee moet je sowieso niet zo serieus nemenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210728
Die is nog erger van het padje dan El Salvador![]()
Vind zelf Konko de beste RB. Heb SIF Maicon wel in mijn 1e team staan maar ik heb niet echt het gevoel dat hij iets toevoegt. Terwijl ik bij Konko wel dat idee krijg.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Juanfran heb ik nou al 3 keer geprobeerd maar daar kon ik helemaal niets mee. Konko was oke maar als ik een Serie A RB nodig heb dan ga ik al snel voor Abate of Maicon
Zit nu even naar de stats van SIF Srna te kijken, die zien er ook wel echt goed uit. Enige noemenswaardige speler die ik direct aan hem kan linken is Modric.![]()
Srna lijkt me ook fijn maar is bijzonder kut om te linkenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind zelf Konko de beste RB. Heb SIF Maicon wel in mijn 1e team staan maar ik heb niet echt het gevoel dat hij iets toevoegt. Terwijl ik bij Konko wel dat idee krijg.
Zit nu even naar de stats van SIF Srna te kijken, die zien er ook wel echt goed uit. Enige noemenswaardige speler die ik direct aan hem kan linken is Modric.![]()
En SIF Rakitic.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind zelf Konko de beste RB. Heb SIF Maicon wel in mijn 1e team staan maar ik heb niet echt het gevoel dat hij iets toevoegt. Terwijl ik bij Konko wel dat idee krijg.
Zit nu even naar de stats van SIF Srna te kijken, die zien er ook wel echt goed uit. Enige noemenswaardige speler die ik direct aan hem kan linken is Modric.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar de LB en RB zijn altijd de laatste plekken die ik invul in mijn team dus om daar nou een team omheen te bouwen...![]()
Ja klopt, maar je kan RB maar aan 1 cm linken. Dan zou ik toch eerder kiezen voor Modric omdat hij verdedigend sterker is.quote:Je moet beetje oppassen met deze posts. Anders komt er weer een moderator langs om te zeuren dat het niet over FUT gaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:55 schreef DePresident. het volgende:
Glorieus momentje voor mijzelf; divisie 1 in H2H bereikt.
PSG![]()
Of gewoon die Shaktar Brazilianen.
Ik had dit met Srna.
IF Moreno - Renteria
Jadson----------Bernard
Henrique-Melo
Rodriguez-Dede-Nounkeu-SIF Srna
Muslera
Srna was een baas, geweldige vrije trap ook. SIF Maicon blunderde bij de vleet voor mij.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Je moet beetje oppassen met deze posts. Anders komt er weer een moderator langs om te zeuren dat het niet over FUT gaat.![]()
PSN: DePresident_![]()
Je kan 1 van hem ook als CDM, en de ander als CAM gebruiken. Dan kun je ze wel beiden linken.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je kan RB maar aan 1 cm linken. Dan zou ik toch eerder kiezen voor Modric omdat hij verdedigend sterker is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probleem is dat je dan alsnog een Kroatische CB of Shaktar CB moet nemen en die zijn allemaal kut.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan 1 van hem ook als CDM, en de ander als CAM gebruiken. Dan kun je ze wel beiden linken.![]()
Jammer, want dat zijn vaak wel leuke spelers om te gebruiken.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan alsnog een Kroatische CB of Shaktar CB moet nemen en die zijn allemaal kut.
Zie nu pas dat Melo ook een UP heeft gekregen. Zijn IF heeft nu best wel zieke stats...![]()
Like I said, gewoon zo'n Shaktar (vast niet goed gespeld) Braziliaan er voor zetten voor de sterke link. Bernard of die gast die laatst een IF had bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jammer, want dat zijn vaak wel leuke spelers om te gebruiken.
Zie nu pas dat Melo ook een UP heeft gekregen. Zijn IF heeft nu best wel zieke stats...
Zat systemen waar je dan genoeg hebt voor de RB. Volgens mij alle 4 en 5atb systemen zonder RM.![]()
Webapp is weer up and running. Fijn, want al mijn TP-items staan op expired, zonder dat ik ze kan relisten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Webapp is weer up and running. Fijn, want al mijn TP-items staan op expired, zonder dat ik ze kan relisten![]()
Heb hier nergens last van. Kon op beide accounts alles relisten.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Webapp is weer up and running. Fijn, want al mijn TP-items staan op expired, zonder dat ik ze kan relisten![]()
Ik hoor het ze daar bij EA al tegen elkaar zeggen:quote:
"Nou Theo, zet die webapp maar weer open hoor. Hij loopt weer helemaal soepel, niks meer aan het handje."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
600k verkocht voor 50 euro
Nu heb ik echt bijna niks meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theo hetenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het ze daar bij EA al tegen elkaar zeggen:
"Nou Theo, zet die webapp maar weer open hoor. Hij loopt weer helemaal soepel, niks meer aan het handje."![]()
![]()
Ik snap dat echt niet. Je test zulke software toch eerst voordat je het weer online gooit,quote:Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het ze daar bij EA al tegen elkaar zeggen:
"Nou Theo, zet die webapp maar weer open hoor. Hij loopt weer helemaal soepel, niks meer aan het handje."
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ach bij Dice stellen ze gewoon een DLC uit op het laatste moment no problem enzoquote:Op maandag 31 maart 2014 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Je test zulke software toch eerst voordat je het weer online gooit,![]()
Op de console kan tenminste nog zien welke (7 inmiddels) kaarten 'geduplicate staan op mn TP. Op de webapp krijg ik gewoon die klote Oops! en mag je elke keer weer opnieuw opstarten.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Prima toch. Heb liever dat ze zoiets uitstellen dan dat ze het uitbrengen maar allemaal bugs etc inzitten.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach bij Dice stellen ze gewoon een DLC uit op het laatste moment no problem enzoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die zitten er nu ook in dus dat maakt geen verschil en zoiets kondig je niet aan een paar uur voor iets uit moet komenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prima toch. Heb liever dat ze zoiets uitstellen dan dat ze het uitbrengen maar allemaal bugs etc inzitten.![]()
![]()
Nee dat ze paar uur van te voren pas bekend maakt is idd best wel debiel. Maar het idee van spellen uitspellen omdat het nog niet is zoals ze willen vind ik op zich wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zitten er nu ook in dus dat maakt geen verschil en zoiets kondig je niet aan een paar uur voor iets uit moet komenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De search engine doet het een stuk beter dan de laatste tijd. Maar zodra het weer wat drukker wordt op de web app zal dat ook afgelopen zijn.![]()
Dan hadden ze heel die game ongeveer een half jaar moeten uitstellenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat ze paar uur van te voren pas bekend maakt is idd best wel debiel. Maar het idee van spellen uitspellen omdat het nog niet is zoals ze willen vind ik op zich wel goed.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hadden ze heel die game moeten cancelenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Huh maintenance al afgelopen dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd, geloof er niets vanquote:The searching should stay fixed this time. Waiting on confirmation that it currently is from QA. As to what happens later today, we'll have to see.![]()
![]()
Got him!!
Met nette chemstyle ook
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
De heren van Quality Assurance krabben zich momenteel eventjes achter de oren.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op maandag 31 maart 2014 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, omdat EA.
Kan zomaar om 11:00 het plots weer doen (nouja, sort of doen) of vanavond om 23:00.![]()
DS2 disagreesquote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Got him!!
Met nette chemstyle ook![]()
Ik heb alweer menigeen foutmelding gehad zojuistquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je gaat hem toch wel op LW zetten he?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Got him!!
3 pagina's aan gewonnen bids. Not bad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee LM. Weet dat dat niet het beste is, maar ik ben gewoon een rating-geilerd gewordenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat hem toch wel op LW zetten he?
Van de week gekocht.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speel jij ook nog steeds met SIF Adje?
ultra baas.
Een speler die ik ook nog uit wil proberen inderdaad, in welk team komt hij te spelen bij jou?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Got him!!
Veel plezier daar mee danquote:Op maandag 31 maart 2014 13:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee LM. Weet dat dat niet het beste is, maar ik ben gewoon een rating-geilerd geworden![]()
Komt goedquote:
Suarez + RvP bazen de boel toch wel voor me klaar.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat is pas nieuwstwitter:WeFUT twitterde op maandag 31-03-2014 om 02:27:16Squad filters are finally here! http://t.co/HxMx5Ud2pb reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind Suarez dit jaar niet zo goed helaasquote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Komt goed
Suarez + RvP bazen de boel toch wel voor me klaar.![]()
Eindelijk weer eens iemand die hem op waarde weet te schattenquote:
Die gast skillt zo lekker, is sterk, en zijn finishing is briljant. Ik maak alleen zelden kopgoals met hem (maar ik cross ook niet vaak).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef Reemi het volgende:
Dat is pas nieuwstwitter:WeFUT twitterde op maandag 31-03-2014 om 02:27:16Squad filters are finally here! http://t.co/HxMx5Ud2pb reageer retweet
Door EA gemaakt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
WR van Schurlle zijn voor een LW wel wat minder. Kun je beter Willian neer zettenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij zit er nauwelijks merkbaar verschil tussen Hazard en Schurrle![]()
Ik vind met hazard zijn voorzetten wel erg goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij zit er nauwelijks merkbaar verschil tussen Hazard en SchurrleDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet mee eensquote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij zit er nauwelijks merkbaar verschil tussen Hazard en Schurrle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:35 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Een speler die ik ook nog uit wil proberen inderdaad, in welk team komt hij te spelen bij jou?
#duizendstekeerditteampostenomdatiezochillisMwah, mijn Schurrle had uit 36 wedstrijden maar 4 goals en een handjevol assists, dat kan Hazard niet veel slechter doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij zit er nauwelijks merkbaar verschil tussen Hazard en SchurrleDe combinatie met RvP is echt dodelijk, hebben samen al 60+ goals in 40 wedstrijden.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Suarez dit jaar niet zo goed helaasBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Schurrle scoort bij mij aan de lopende band, zijn finesse shots.
Griezmann is goed hequote:Op maandag 31 maart 2014 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Als IF Costa is verkocht even IF Modric en IF Lichtsteiner halen. Vind het er wel geinig uit zien.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tegen mij scoort hij van die finesse shots vanaf de zijlijn, 40 meter van het doel. Dat valt gewoon niet te verdedigen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schurrle scoort bij mij aan de lopende band, zijn finesse shots.![]()
Finesse shots laat ik over aan Robbenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schurrle scoort bij mij aan de lopende band, zijn finesse shots.![]()
Waar die soms de bal vandaan de goal in krult is echt bizar
Shirley kan er echt geen kut van. Hazard is een god.Mijn Belgische vriend is gewoon overal beter in. Klaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is doorgaans het moment dat je ook met argumenten moet komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De maintenance heeft er in ieder geval niet voor gezorgd dat die glitchspelers uit mijn TP zijn en ik mijn verdwenen coins terug heb gekregen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doet hij bij mij ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tegen mij scoort hij van die finesse shots vanaf de zijlijn, 40 meter van het doel. Dat valt gewoon niet te verdedigen.Doet zeker niet onder El Sharaawy's finesse.
Ook even halen dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Finesse shots laat ik over aan Robben![]()
Waar die soms de bal vandaan de goal in krult is echt bizargebruik nu Kuba.
Ik zie nog helemaal geen verbetering, dat ik een speler in 1x kon vinden was volgens mij alleen omdat er nog zo weinig kaarten op de markt stonden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat idee heb ik ook. Heb nu ook al bij 2 vd 5 zoekopdrachten gehad dat er een fout in de resultaten zat (i.e. dat hij zegt dat er niks voor 1.7k is waarna ik bij zoeken naar 1.8 ineens een lading van 1.7 en minder zie)quote:Op maandag 31 maart 2014 13:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik zie nog helemaal geen verbetering, dat ik een speler in 1x kon vinden was volgens mij alleen omdat er nog zo weinig kaarten op de markt stonden
Zo ging het de vorige keer ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nooit met Hazard gespeeld, maar ik kan het me op basis van stats niet voorstellen dat die veel beter zou spelen. Laat staan zoveel beter om het prijsverschil te rechtvaardigen
Zo merkte ik ook weinig verschil tussen Schurrle en Reus.![]()
Jij merkt ook geen verschil tussen een goede biefstuk en een snackbarhamburger?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nooit met Hazard gespeeld, maar ik kan het me op basis van stats niet voorstellen dat die veel beter zou spelen. Laat staan zoveel beter om het prijsverschil te rechtvaardigen
Zo merkte ik ook weinig verschil tussen Schurrle en Reus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
wist niet dat die dingen zoveel waar waren
[ afbeelding ]![]()
Vraag me af of dat een succes zal zijn..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ook de enigequote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Huh?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn ze normaal ook niet..eerder de helft ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1e keer dat ik hem gelist hadheb er nog een stuk of 8 in de club staan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nog een de Boer met BBVA als league. Die zal dan ook wel wat waard zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wie koopt er nou zo'n pauperquote:Op maandag 31 maart 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een de Boer met BBVA als league. Die zal dan ook wel wat waard zijn.![]()
Ja, managers met BBVA erop gaan voor dezelfde prijzen als die kaarten ongeveer. Best vaak mee getrade in het begin.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een de Boer met BBVA als league. Die zal dan ook wel wat waard zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen die van de BBVA is wat waard die van Bundesliga en BPL verkopen niet eensquote:Op maandag 31 maart 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die dingen wat opbrengen. Even mijn club uitmesten![]()
Ik ben geen liefhebber van duur restaurantvoer nee, ik vind hamburgers en ribkarbonades die ik zelf thuis klaarmaak lekkerder dan een overpriced "tournedos" met kutgarnering die ik toch niet opeet.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij merkt ook geen verschil tussen een goede biefstuk en een snackbarhamburger?
Maar dat geheel terzijde.
Jij prees in dit topic nog Mirallas aan, die vind jij blijkbaar ook beter dan mening speler met (veel) hogere rating. Ik vind Schurrle gewoon heel goed, Reus ook, maar ik vind het verschil tussen de twee verwaarloosbaar.
En wat 85-Hazard betreft, op de drie belangrijkste punten voor die positie scoort hij zelfs een fractie slechter dan Schurrle (pace, kracht, schot). Passing is wel veel beter, maar passing vind ik sowieso al iets wat ik maar heel moeilijk kan merken op het veld.. crossing is ook maar 3 puntjes verschil.
Maar waarschijnlijk ben ik gewoon te slecht om het surplus aan kwaliteit uit een higher rated speler te halen..![]()
Maar je hebt wel MOTM van Persiequote:Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van duur restaurantvoer nee, ik vind hamburgers en ribkarbonades die ik zelf thuis klaarmaak lekkerder dan een overpriced "tournedos" met kutgarnering die ik toch niet opeet.
Jij prees in dit topic nog Mirallas aan, die vind jij blijkbaar ook beter dan mening speler met (veel) hogere rating. Ik vind Schurrle gewoon heel goed, Reus ook, maar ik vind het verschil tussen de twee verwaarloosbaar.
En wat 85-Hazard betreft, op de drie belangrijkste punten voor die positie scoort hij zelfs een fractie slechter dan Schurrle (pace, kracht, schot). Passing is wel veel beter, maar passing vind ik sowieso al iets wat ik maar heel moeilijk kan merken op het veld.. crossing is ook maar 3 puntjes verschil.
Maar waarschijnlijk ben ik gewoon te slecht om het surplus aan kwaliteit uit een higher rated speler te halen..![]()
![]()
Ah. Een paar k's erbij dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen die van de BBVA is wat waard die van Bundesliga en BPL verkopen niet eensNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligue 1 gaat soms ook nog wel.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee. Er komt wel wk dlc. Maar niet gratis en niet voor next gen.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zou er ook weer zo'n gratis dlc komen van het WK?![]()
EAquote:Op maandag 31 maart 2014 14:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Er komt wel wk dlc. Maar niet gratis en niet voor next gen.![]()
![]()
![]()
Ja, in een gold/silver squad, dat is cheaten.quote:
Het fijnste team dat ik had op het moment dat ik stopte was mijn Portugal team met eindbaas Eder in de spits, die vond ik gewoon beter dan spitsen als Balotelli en Diego Costa die ik ook heb gehad.
edit. om te zwijgen over Cavani, wat een kutspeler (helaas, IRL 1 van mijn favoriete spelers)/.![]()
Ik zit ook maar een beetje te kutten lieverd. Ik vond Hazard wel echt een stuk beter en Schürrle een van de grootste flops die ik heb gehad. Was in die tijd nog 20k ofzo ook. Bakte er echt helemaal niets van en dat was in een team waarmee ik een 10-0 record had (in div 9 en 10quote:Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van duur restaurantvoer nee, ik vind hamburgers en ribkarbonades die ik zelf thuis klaarmaak lekkerder dan een overpriced "tournedos" met kutgarnering die ik toch niet opeet.
Maar waarschijnlijk ben ik gewoon te slecht om het surplus aan kwaliteit uit een higher rated speler te halen..). Als je er zelfs dan al niks van bakt dan is het gewoon niet de speler voor mij..terwijl hij me op basis van zijn stats juist echt heel goed leek.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker teampje hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#duizendstekeerditteampostenomdatiezochillis
[..]
Mwah, mijn Schurrle had uit 36 wedstrijden maar 4 goals en een handjevol assists, dat kan Hazard niet veel slechter doen.
[..]
De combinatie met RvP is echt dodelijk, hebben samen al 60+ goals in 40 wedstrijden.![]()
Weer? Die is nooit gratis geweest joh. Wat denk jij danquote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zou er ook weer zo'n gratis dlc komen van het WK?
Het was bij het vorige toernooi wel voor het eerst DLC ipv een los spel, maar het scheelde alsnog maar 2 tientjes ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was die niet gratis van het EK?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weer? Die is nooit gratis geweest joh. Wat denk jij dan
Het was bij het vorige toernooi wel voor het eerst DLC ipv een los spel, maar het scheelde alsnog maar 2 tientjes ofzo
Kan best dat ik hem toen hebt gekocht.![]()
Op die positie is Shirley wel beter geschikt vanwege strength en workrates zou je zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#duizendstekeerditteampostenomdatiezochillis
[..]
Mwah, mijn Schurrle had uit 36 wedstrijden maar 4 goals en een handjevol assists, dat kan Hazard niet veel slechter doen.
[..]
De combinatie met RvP is echt dodelijk, hebben samen al 60+ goals in 40 wedstrijden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er was wel een gratis demo denk dat je die bedoeltquote:Op maandag 31 maart 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was die niet gratis van het EK?
Kan best dat ik hem toen hebt gekocht.![]()
Nee, was zeker niet gratis. En zeker niet goedkoop. 35 euro ofzo volgens mij? Weet het niet meer precies.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was die niet gratis van het EK?
Kan best dat ik hem toen hebt gekocht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem toen gekocht in een dronken bui. 3x gespeeld en toen niet meer aangeraakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was zeker niet gratis. En zeker niet goedkoop. 35 euro ofzo volgens mij? Weet het niet meer precies.
Ik heb hem ook echt weinig gespeeld. Was ook echt vaag..het was een DLC maar de gameplay voelde compleet anders aan..echt verneukt. Heb toen een paar potjes single player gedaan met zo'n kwalificatiecampagne en dat was echt kut. Online was ook kut. En dan was er ook nog een rare gamemode waarbij je dan steeds een speler kreeg van het team waar je van won en zo een selectie op moest bouwen ofzo. Was echt vaag.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht in een dronken bui. 3x gespeeld en toen niet meer aangeraakt.
Bij het WK heb je tenminste wel een completer spel..met alleen die Europese landen is het ook gaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja guess so, maar ik vond hem niet heel bijzonder, dus ik zie wel even. Heb m nog steeds in mn club, is Hazard echt een faal dan wissel ik ze gewoon weer omquote:Op maandag 31 maart 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op die positie is Shirley wel beter geschikt vanwege strength en workrates zou je zeggen.
Ja. Het speelde echt voor geen meter. En die game mode was ook erg apart ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook echt weinig gespeeld. Was ook echt vaag..het was een DLC maar de gameplay voelde compleet anders aan..echt verneukt. Heb toen een paar potjes single player gedaan met zo'n kwalificatiecampagne en dat was echt kut. Online was ook kut. En dan was er ook nog een rare gamemode waarbij je dan steeds een speler kreeg van het team waar je van won en zo een selectie op moest bouwen ofzo. Was echt vaag.
Bij het WK heb je tenminste wel een completer spel..met alleen die Europese landen is het ook gaar.Wat een kut dlc was dat.
Lang geleden dat ik er eentje had maar die ging voor 1k ofzo toen nog. Hoeveel kreeg je nu?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1,2k. BIN.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik er eentje had maar die ging voor 1k ofzo toen nog. Hoeveel kreeg je nu?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nicequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu zijn ze sowieso even hoog omdat er nog relatief weinig op de markt staat na de maintenance. Verder heb ik er ook niet zo op gelet moet ik zeggenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijzen van consumables lijken trouwens ook weer langzaam te stijgen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2 misschien. Want die wint heel veel cups met zijn bronzen team.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:40 schreef Freire het volgende:
Is er hier iemand die ooit de een bekerfinale heeft gewonnen, maar niet de coins kreeg?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speel de bronze cup al maanden niet meer (omdat dat niet kan) Mislukte troll dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
DS2 misschien. Want die wint heel veel cups met zijn bronzen team.
Maar nee, ik heb het nog nooit meegemaakt.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
DS2 misschien. Want die wint heel veel cups met zijn bronzen team.
Heb je hem binnen 90 minuten gewonnen?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:40 schreef Freire het volgende:
Is er hier iemand die ooit de een bekerfinale heeft gewonnen, maar niet de coins kreeg?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja heb hem in één keer gewonnen (1e potje door ragequit, daarna 3x reguliere overwinning)quote:Op maandag 31 maart 2014 14:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je hem binnen 90 minuten gewonnen?![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel de bronze cup al maanden niet meer (omdat dat niet kan) Mislukte troll dus.
Maar nee, ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
geniaal finales winnen door beter te zijn en pingels te verliezenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je hem binnen 90 minuten gewonnen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind het trouwens wel verstandig dat Wilders hier niet op heeft gereageerd. Of heeft ie dat wel en heb ik het gemist?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, en niet alleen daar. Dit zou zo eens over kunnen slaan naar de grotere steden. Door alle Wilders toestanden, en de wekelijkse uitzendingen van Opsporing verzocht staan de verhoudingen al op scherp natuurlijk.
Waar staat dan dat dat bronze cups zijn? Dat toernooi wat nu bezig is heb ik 2x gewonnen en die 2 van vorige week ook. En daarvoor heb ik vooral golds gebruikt (en een paar silvers)quote:![]()
Mijn collega vertelde vanochtend dat Wilders een beetje een snedige opmerking erover heeft gemaakt tegen Rutte. Rutte heeft schijnbaar Marokkanen gerust gesteld na het "minder minder"-verhaal. Wilders vroeg zich af of Rutte nu ook de kindjes van de juwelier gerust ging stellen. Ofzoiets.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel verstandig dat Wilders hier niet op heeft gereageerd. Of heeft ie dat wel en heb ik het gemist?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha dat is wel baasquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega vertelde vanochtend dat Wilders een beetje een snedige opmerking erover heeft gemaakt tegen Rutte. Rutte heeft schijnbaar Marokkanen gerust gesteld na het "minder minder"-verhaal. Wilders vroeg zich af of Rutte nu ook de kindjes van de juwelier gerust ging stellen. Ofzoiets.
Je bent toe aan wat wilders?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind er weinig baas aan. Ik ben Wilders wel een beetje beu eigenlijk.![]()
LWB > LB kaartjes zijn 150 coins toch? Dan is het dus nog steeds een aardige SMLENO.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een Torres Nilo met shadow voor 3k maar hij is LWB ipv LB. Is dat dan nog wel een SMLENO? #durftevragenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zojuist maar weer eens met mijn BPL team gespeeld. Negredo > Torres, Cazorla (uit zo'n freepack nog) > De Bruyne en David Luiz maar eens achterin naast Vermaelen gezet.
Laatste keer dat ik met dat team heb gespeeld was toen Torres nog 11k waard was. Nu nog maar 1.xk.
![]()
Dat laatste heb ik ook wel, maar hij heeft wel een punt he.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind er weinig baas aan. Ik ben Wilders wel een beetje beu eigenlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij heeft helemaal geen punt, hij lijkt nog steeds geen idee te hebben wat hij aanricht.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel, maar hij heeft wel een punt he.![]()
Op welk vlak? Op alle gebieden is hij zijn beleid feitelijk net zo rood als dat van de SP, behalve als het gaat om Europa, immigrantenbeleid en integratie. En op die vlakken slaat hij de plank ook behoorlijk mis. Hoe kun je met droge ogen beweren dat je Nederlanders met berber-roots met een strafblad gaat terugsturen naar Marokko? Alsof Marokko het pikt dat wij hen opzadelen met onze problemenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel, maar hij heeft wel een punt he.
E: De enige credits die je hem moet meegeven is dat hij een bepaald uitstraling heeft voor de camera, en dat hij soms "grappige" oneliners heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze hebben allemaal nog hun paspoort hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op welk vlak? Op alle gebieden is hij zijn beleid feitelijk net zo rood als dat van de SP, behalve als het gaat om Europa, immigrantenbeleid en integratie. En op die vlakken slaat hij de plank ook behoorlijk mis. Hoe kun je met droge ogen beweren dat je Nederlanders met berber-roots met een strafblad gaat terugsturen naar Marokko? Alsof Marokko het pikt dat wij hen opzadelen met onze problemendie ze maar al te graag willen behouden.
Waarom heb jij Immers met een oranje shirt als avatar?quote:
Ben benieuwd wat ze vanavond in VI gaan zeggen over hem en of Serero in het elftal van de week zit.![]()
Omdat hij baas isquote:Op maandag 31 maart 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Immers met een oranje shirt als avatar?
Ben benieuwd wat ze vanavond in VI gaan zeggen over hem en of Serero in het elftal van de week zit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: