SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom?quote:
Wat had ik dan moeten doen? HA HA NAC?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had gekund. Gevolg is nu waarschijnlijk dat dit doorgaat tot iedereen een keer zijn eigen naam in de TT heeft genoemdquote:Op maandag 31 maart 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?
Wat had ik dan moeten doen? HA HA NAC?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik meen me toch te herinneren dat ik wel eens heb moeten glimlachen om een leuke orginele TT. Zou zelfs kunnen dat die van Trapz afkomstig was.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het leven wordt echt niet leuker met andere TT's helaas.
Deze bijvoorbeeld: linkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn lachspieren reageren nietquote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat ik wel eens heb moeten glimlachen om een leuke orginele TT. Zou zelfs kunnen dat die van Trapz afkomstig was.
Deze bijvoorbeeld: link![]()
![]()
Agh joh, soort van territoriumdriftquote:Op maandag 31 maart 2014 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had gekund. Gevolg is nu waarschijnlijk dat dit doorgaat tot iedereen een keer zijn eigen naam in de TT heeft genoemdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat ik wel eens heb moeten glimlachen om een leuke orginele TT. Zou zelfs kunnen dat die van Trapz afkomstig was.
Deze bijvoorbeeld: link
De volgende keer zal ik echt een orginele voor je bedenken schatje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig maar. Als iedereen precies hetzelfde gevoel voor (of gebrek aan) humor zou hebben, zou de wereld maar saai zijn.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moguhhh![]()
waar kan je zien of je notes hebt gekregen dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga het opgeven om nog wat koopjes op de kop te tikken voor die maintenance...webapp doet niks nie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat gaan ze juist maken toch... uhhmm... jatoch..quote:Op maandag 31 maart 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ga het opgeven om nog wat koopjes op de kop te tikken voor die maintenance...webapp doet niks niePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[3/29/2014 2:22:17 AM] darksonic1990: IK HEB GEWOON GEWONNNEN
[3/29/2014 2:22:19 AM] Gerben van Pauperen: ga slapen stewie
[3/29/2014 2:22:24 AM] Ozz: slechte winnaar dan
[3/29/2014 2:22:26 AM] darksonic1990: NEE
[3/29/2014 2:22:28 AM] Ozz: je bent gewoon slecht
[3/29/2014 2:22:31 AM] darksonic1990: TERECHT GEWONNEN
[3/29/2014 2:22:33 AM] Ozz: of je nu wint of verliest
[3/29/2014 2:22:33 AM] darksonic1990: EN IK MAAK JE IN
[3/29/2014 2:22:34 AM] Ozz: gr gr
[3/29/2014 2:22:37 AM] darksonic1990: ROT TOCH OP MAN
[3/29/2014 2:22:38 AM] Ozz: koop een fatsoenlijke console
[3/29/2014 2:22:39 AM] darksonic1990: VAL DOOD
[3/29/2014 2:23:08 AM] *** darksonic1990 has left ***
Wat is hier gebeurd?
Heb ik wat gemist
popcorn.gifquote:Op maandag 31 maart 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[3/29/2014 2:22:17 AM] darksonic1990: IK HEB GEWOON GEWONNNEN
[3/29/2014 2:22:19 AM] Gerben van Pauperen: ga slapen stewie
[3/29/2014 2:22:24 AM] Ozz: slechte winnaar dan
[3/29/2014 2:22:26 AM] darksonic1990: NEE
[3/29/2014 2:22:28 AM] Ozz: je bent gewoon slecht
[3/29/2014 2:22:31 AM] darksonic1990: TERECHT GEWONNEN
[3/29/2014 2:22:33 AM] Ozz: of je nu wint of verliest
[3/29/2014 2:22:33 AM] darksonic1990: EN IK MAAK JE IN
[3/29/2014 2:22:34 AM] Ozz: gr gr
[3/29/2014 2:22:37 AM] darksonic1990: ROT TOCH OP MAN
[3/29/2014 2:22:38 AM] Ozz: koop een fatsoenlijke console
[3/29/2014 2:22:39 AM] darksonic1990: VAL DOOD
[3/29/2014 2:23:08 AM] *** darksonic1990 has left ***
Wat is hier gebeurd?
Heb ik wat gemist![]()
Ik werd er net uit gekickt. Volgens mij heb ik wel wat dealtjes, maar niet tienduizenden coins profit ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef AntiHero het volgende:
Webapp zou al 10 min down moeten zijn toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb geen spijt van mijn beslissing.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we horen het straks wel van DS2 die excuusjes gaat maken ofzo![]()
Ik ook, m'n geld metertje werd net groen en m'n geld werd teruggestort. Toen ik wilde bieden lag ie er uitquote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat net nog in de web app maar ik was net te laat met bieden. Nu is hij down tot 3 uur.![]()
![]()
DS2 ,waarom heb je een ragequit gedaan in het Skype gesprek.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat net nog in de web app maar ik was net te laat met bieden. Nu is hij down tot 3 uur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen zin om met mensen te praten die me constant belachelijk maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DS2 ,waarom heb je een ragequit gedaan in het Skype gesprek.![]()
O nee, wacht. Ik heb een paar potjes gespeeld tegen een andere FOK!-er en daar had DS2 toen een mening over. Ik dacht eerst dat dat tegen DS2 was, maar dat was blijkbaar niet zo.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn geheugen is wel goed maar dit kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O nee, wacht. Ik heb een paar potjes gespeeld tegen een andere FOK!-er en daar had DS2 toen een mening over. Ik dacht eerst dat dat tegen DS2 was, maar dat was blijkbaar niet zo.![]()
Welk deel kan je je niet meer herinneren? Ik weet al tegen wie het was: DTM.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wel goed maar dit kan ik me niet meer herinneren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onder voorbehoud, omdat EA.quote:
Kan zomaar om 11:00 het plots weer doen (nouja, sort of doen) of vanavond om 23:00.![]()
Zelfs dat wist ik niet meer, laat staan wat ik erover zei.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welk deel kan je je niet meer herinneren? Ik weet al tegen wie het was: DTM.![]()
heb alleen tegen koning djeetje en toefjes gespeeld volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het was voor dat FOK!-toernooi wat we hielden. Ik won 2x relatief makkelijk van hem. Daarna begon hij hier in het forum te klagen dat ik sweaty speelde. Zjin argument was dat ik, als ik met mijn spits voor zijn keeper verscheen, de bal twee keer had afgelegd naar mijn andere spits die mee liep (en ook volledig vrij stond). En jij reageerde dat dat inderdaad wel heel erg schandalig van mij was.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zelfs dat wist ik niet meer, laat staan wat ik erover zei.
Overigens vergat DTM er even bij te vertellen dat hij met zijn keeper ongeveer de helft van de wedstrijd op de 16 meter of net erbuiten heeft gebivakkeerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij maakte je niet belachelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen zin om met mensen te praten die me constant belachelijk maken.![]()
![]()
Het ging over een potje wat je gespeeld had?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij maakt me constant belachelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij maakte je niet belachelijk![]()
![]()
Het ging over een potje wat je gespeeld had?O ja, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was voor dat FOK!-toernooi wat we hielden. Ik won 2x relatief makkelijk van hem. Daarna begon hij hier in het forum te klagen dat ik sweaty speelde. Zjin argument was dat ik, als ik met mijn spits voor zijn keeper verscheen, de bal twee keer had afgelegd naar mijn andere spits die mee liep (en ook volledig vrij stond). En jij reageerde dat dat inderdaad wel heel erg schandalig van mij was.
Overigens vergat DTM er even bij te vertellen dat hij met zijn keeper ongeveer de helft van de wedstrijd op de 16 meter of net erbuiten heeft gebivakkeerd.![]()
Ik dacht dat jij zo'n ijzersterk geheugen had. Jij weet me vaak een half jaar na dato nog te vertellen wie ik allemaal uit een pack heb gepulled, terwijl ik dat zelf niet meer weet.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat klopt maar ik was vergeten dat jij diegene was.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n ijzersterk geheugen had. Jij weet me vaak een half jaar na dato nog te vertellen wie ik allemaal uit een pack heb gepulled, terwijl ik dat zelf niet meer weet.![]()
Haha die had ik gemist destijds geloof ikquote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldig![]()
Alleen omdat je slecht bent in FIFA?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij maakt me constant belachelijk.
[..]
O ja, nu weet ik het weer.
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldigIk heb die gif met die Oemtietie for for toe voor 200c ook nog.
![]()
Ga nu niet weer beginnen. Ik heb mezelf allang bewezen. Verder moet ik deze gif als reactie posten van Tim.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat je slecht bent in FIFA?![]()
![]()
Sereroquote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga nu niet weer beginnen. Ik heb mezelf allang bewezen. Verder moet ik deze gif als reactie posten van Tim.
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat trouwens ook lekker daar in Deurne. Zou me niks verbazen als dat daar vanavond gewoon volledig uit de hand escaleert
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga nu niet weer beginnen. Ik heb mezelf allang bewezen. Verder moet ik deze gif als reactie posten van Tim.
[ afbeelding ]![]()
Bij wie heb jij je bewezen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, en niet alleen daar. Dit zou zo eens over kunnen slaan naar de grotere steden. Door alle Wilders toestanden, en de wekelijkse uitzendingen van Opsporing verzocht staan de verhoudingen al op scherp natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gaat trouwens ook lekker daar in Deurne. Zou me niks verbazen als dat daar vanavond gewoon volledig uit de hand escaleert![]()
Je bent dan ook de enige die bronzen spelers gebruikt.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorig jaar niet. Dit jaar gebruik ik ze ook bijna nooit.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent dan ook de enige die bronzen spelers gebruikt.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent dan ook de enige die bronzen spelers gebruikt.![]()
Ik hoop voor jou zo erg dat je niet van mij verliest hèquote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.
Timmy_turner.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even serieus nu DS2. Je kan zo vaak als je wil roepen dat je de beste bronze user bent, maar dat je de meeste bronze spelers kent wil nog niet zeggen dat je de beste speler hier bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als beste bronze user en dat ik al die cups van de laatste tijd gewoon win.
En daarbij: ik kan ook roepen dat ik de directeur ben hier, maar er is nog steeds geen hond die naar me luistert.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beste bronze user zijn is net als de beste triangelspeler van de jostiband zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat snap je niet aan die PI? Ik zei dat vorig jaar als grap.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even serieus nu DS2. Je kan zo vaak als je wil roepen dat je de beste bronze user bent, maar dat je de meeste bronze spelers kent wil nog niet zeggen dat je de beste speler hier bent.
En daarbij: ik kan ook roepen dat ik de directeur ben hier, maar er is nog steeds geen hond die naar me luistert.![]()
Bedacht me vanochtend dat het nog meevalt dat Wilders zich niet in die hele kwestie heeft gemengd. Het is als de kat op het spek binden, maar blijkbaar heeft de kat geen trek ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, en niet alleen daar. Dit zou zo eens over kunnen slaan naar de grotere steden. Door alle Wilders toestanden, en de wekelijkse uitzendingen van Opsporing verzocht staan de verhoudingen al op scherp natuurlijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap die PI wel, maar ik heb je dit nu al een keer of 3 horen roepen. Of je gelooft er onderhand zelf in, of het is een hele slechte gimmickquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan die PI? Ik zei dat vorig jaar als grap.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zei dat vorig jaar omdat ik toen bijna nooit verloor met bronzes. Dit jaar heb ik veel minder wedstrijden met bronzes gespeeld. Ik ben nu ongetwijfeld niet de beste bronze user.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap die PI wel, maar ik heb je dit nu al een keer of 3 horen roepen. Of je gelooft er onderhand zelf in, of het is een hele slechte gimmick![]()
Ik heb mijn bronze teams (2 stuks) al minstens 5 maanden niet meer aangeraakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dat vorig jaar omdat ik toen bijna nooit verloor met bronzes. Dit jaar heb ik veel minder wedstrijden met bronzes gespeeld. Ik ben nu ongetwijfeld niet de beste bronze user.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar DS2 ben je nou uit het gesprek gegaan omdat iemand zei dat je slecht was?![]()
Ik heb de reden net al gegeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar DS2 ben je nou uit het gesprek gegaan omdat iemand zei dat je slecht was?![]()
![]()
Wilders heeft een tweetje naar Rutten gestuurd, of hij de kinderen van de juwelier ook gerust wilde stellenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedacht me vanochtend dat het nog meevalt dat Wilders zich niet in die hele kwestie heeft gemengd. Het is als de kat op het spek binden, maar blijkbaar heeft de kat geen trek ofzo.![]()
![]()
Er zijn dus meer mensen met bronze teams hier. Dus die mensen die zeggen dat ik de enige bronze user ben hebben het mis.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn bronze teams (2 stuks) al minstens 5 maanden niet meer aangeraakt.![]()
Ok, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijk met dit soort streken:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb nog geen 10 wedstrijden gespeeld met IF Diego Costa maar hij kan inderdaad niet tippen aan IF Benzema. Zodra de servers het weer doen gaat hij er dan ook uit. Zit nu te twijfelen of ik terug moet gaan naar mijn oude opstelling, of dat ik overstap op een andere middenvelder en daarbij ook mijn LB kan upgraden.
Wil Modric wel een kans geven. Het is alleen jammer dat Vidal vast blijft zitten op 8 chemistry...![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijk met dit soort streken:Dan moet hij maar ophouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
marcelo heeft ook een if toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nog geen 10 wedstrijden gespeeld met IF Diego Costa maar hij kan inderdaad niet tippen aan IF Benzema. Zodra de servers het weer doen gaat hij er dan ook uit. Zit nu te twijfelen of ik terug moet gaan naar mijn oude opstelling, of dat ik overstap op een andere middenvelder en daarbij ook mijn LB kan upgraden.
Wil Modric wel een kans geven. Het is alleen jammer dat Vidal vast blijft zitten op 8 chemistry...
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij vroeg alleen of je er was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijk met dit soort streken:[3/29/2014 2:21:18 AM] darksonic1990: NOG 1 KEER EN IK SCHIET JE DOODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DS2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Anders gewoon IF Lichtsteiner (RM) op RB zetten. Ik zou liever mijn back op 7 chem (toch?) hebben dan mijn IF Vidal op 8quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Wil Modric wel een kans geven. Het is alleen jammer dat Vidal vast blijft zitten op 8 chemistry...
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
[ afbeelding ]
Ik was even die geniale post van Lindgren. terug aan het zoeken met al die plaatjes. Deze vond ik echt geweldig![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit weekend trouwens met een false 9 gespeeld. Beetje rare ervaring. Het begon briljant; de enige reden dat ik dat thematoernooi nog niet heb gewonnen, is dat de servers er weer te pas en te onpas uit vlogen; 8 winsten op rij, maar steeds was er wel een disconnect waardoor ik eruit vloog.
Na een potje of 8 liep het ineens een stuk stroever (paar winst- en verliespartijen, soms met verlenging), simpele breedtepassjes kwamen niet meer aan enzo...laten we het maar houden op de gebruikelijke Eaids, maar false 9 speelt in principe echt wel lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat DS2 dit echt getikt heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[3/29/2014 2:21:18 AM] darksonic1990: NOG 1 KEER EN IK SCHIET JE DOOD
DS2![]()
Wie heb je op die plek staan?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit weekend trouwens met een false 9 gespeeld. Beetje rare ervaring. Het begon briljant; de enige reden dat ik dat thematoernooi nog niet heb gewonnen, is dat de servers er weer te pas en te onpas uit vlogen; 8 winsten op rij, maar steeds was er wel een disconnect waardoor ik eruit vloog.
Na een potje of 8 liep het ineens een stuk stroever (paar winst- en verliespartijen, soms met verlenging), simpele breedtepassjes kwamen niet meer aan enzo...laten we het maar houden op de gebruikelijke Eaids, maar false 9 speelt in principe echt wel lekker![]()
DS2 is gevaarlijk, broeder.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat DS2 dit echt getikt heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij vroeg alleen of je er was?
Goed om te lezen dat Ozz niet alleen hier zo idioot doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Na een potje of 8 liep het ineens een stuk stroever (paar winst- en verliespartijen, soms met verlenging), simpele breedtepassjes kwamen niet meer aan enzo...laten we het maar houden op de gebruikelijke Eaids, maar false 9 speelt in principe echt wel lekkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
9 chem is het nieuwe 10 chem, loyalty bonus is handicapquote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.![]()
Ik heb al heel wat "val dood"-opmerkingen voorbij zien komen uit die skype logsquote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat DS2 dit echt getikt heeft.
If you poke the dog long enough he will bite you
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 4-3-3 (5) bevalt me na 20 wedstrijden overigens nog steeds goedquote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.![]()
Niet helemaal waar. Ik wisselde die potjes af (tbv fitness) met een potje seasons met een ander team. Met dat team (4222) speel ik al maanden (afgezien van een paar IF's die ik weken geleden heb vervangen), en dat speelde op dat moment ook ineens best wel goed weer....terwijl ik kort daarvoor erover twijfelde om mijn formatie te gaan vervangen. Beetje vreemd wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft dit keer de honeymoon period ingebouwd in het spel. Ieder team speelt briljant in de eerste pakweg 10 wedstrijden en daarna kakt het standaard in.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha je zou het bijna denken. Maar ik heb het ook met 10 chem teams ervaren. Volgens mij moet je gewoon na 10 wedstrijden je team deleten en opnieuw maken met dezelfde spelers. Dan ga je weer als de brandweer.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
9 chem is het nieuwe 10 chem, loyalty bonus is handicapAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zal het wel de ELO zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik wisselde die potjes af (tbv fitness) met een potje seasons met een ander team. Met dat team (4222) speel ik al maanden (afgezien van een paar IF's die ik weken geleden heb vervangen), en dat speelde op dat moment ook ineens best wel goed weer....terwijl ik kort daarvoor erover twijfelde om mijn formatie te gaan vervangen. Beetje vreemd wel.
In seasons slaat het sowieso nergens op, maar dat is al vaak besproken hier. Zo scripted als de tering met al die winning en losing streaks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: