Ze draaien nu live vanuit de RAI geloof ik. Hardcore van de afgelopen 10 jaar. Als ex-gabber echt genieten dus zo voor het stappen.
Nog meer mensen mooie herinneringen aan hun gabber tijd ?
quote:Ik vond het de mooiste tijd van m'n leven.
Op zondag 13 oktober 2002 00:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
Pillen slikken, lolly's likken en tot maandagochtend doorgaan.
Heerlijke tijd.
quote:Qua stappen was dat inderdaad ook mijn mooiste tijd. Toen woonde ik nog samen en kwam altijd zondag thuis als mijn vriendin net wakker was. Mmmmmmmm....
Op zondag 13 oktober 2002 00:16 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik vond het de mooiste tijd van m'n leven.
Pillen slikken, lolly's likken en tot maandagochtend doorgaan.
Heerlijke tijd.
quote:waar kan je 't eiglijk online beluisteren?
Op zondag 13 oktober 2002 00:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
WAAUUUWW !!!!!Ze draaien nu live vanuit de RAI geloof ik. Hardcore van de afgelopen 10 jaar. Als ex-gabber echt genieten dus zo voor het stappen.
quote:Via de kabel op je radio of misschien ook via een stream op http://www.id-t.com
Op zondag 13 oktober 2002 00:19 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
waar kan je 't eiglijk online beluisteren?
en wie weet wat er is gebeurd met q the beat?
ZET HEM AAN ALS JE ER VAN HOUDT !!!!!!!!
Gabber muziek
Jonge gastjes die het verziekt hebben
quote:Lekker he !
Op zondag 13 oktober 2002 00:23 schreef existenz het volgende:
Thunderdome is alive & kickin in de RAI!!
quote:cultuurbarbaar
Op zondag 13 oktober 2002 00:26 schreef Glacius het volgende:
*ID&T Radio aanzet**schrikt*
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:44 schreef existenz het volgende:[..]
cultuurbarbaar
![]()
quote:Schamen ???? Waarom ? Ik ben er bijna trots op. Allen jammer dat in 1996 er zo veel kinderen kwamen. Toen ben ik er maar mee gekapt.
Op zondag 13 oktober 2002 03:01 schreef WiSeGuY187 het volgende:
ok ....... aangezien ik al een paar minuten naar geen reactie zit te kijken...... ja ik ben ongeduldig........ wie schaamt zig voor zijn gabber tijd??????
(-Schorpioen- gaat toch maar niet stappen...thuis is de muziek beter !!
quote:nou ...... ik heb bijna het gevoel dat ik opnieuw aan het puberen ben ...... ben in 93 gestopt .... maar wat iedereeen er over te melden heeft ik schaam me er niet voor
Op zondag 13 oktober 2002 03:09 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Schamen ???? Waarom ? Ik ben er bijna trots op. Allen jammer dat in 1996 er zo veel kinderen kwamen. Toen ben ik er maar mee gekapt.
(-Schorpioen- gaat toch maar niet stappen...thuis is de muziek beter !!
quote:6 Milion ways to die !!!
Op zondag 13 oktober 2002 03:12 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
nou ...... ik heb bijna het gevoel dat ik opnieuw aan het puberen ben ...... ben in 93 gestopt .... maar wat iedereeen er over te melden heeft ik schaam me er niet voor
Maar euh...het is inderdaad allemaal een tijd geleden. Maar dat maakt het er niet minder om. Ik kan er nog steeds enorm vanuit mijn dak gaan. Gabber wordt voor mijn kinderen, als de Beatles voor mij waren toen ik klein was...GEEN FUCK AAN !! Noem het maar een generatiekloof dan !
quote:daarom......... ik heb nu ook alles wat mij betreft goed voor elkaar en ik ken heel veel mensen die alles ontkennen wat ze vroeger hebben gedaan .... ik nie alles is goed nu....... maar volgens mij kom ik te dronken over nu
Op zondag 13 oktober 2002 03:20 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
6 Milion ways to die !!!
Maar euh...het is inderdaad allemaal een tijd geleden. Maar dat maakt het er niet minder om. Ik kan er nog steeds enorm vanuit mijn dak gaan. Gabber wordt voor mijn kinderen, als de Beatles voor mij waren toen ik klein was...GEEN FUCK AAN !! Noem het maar een generatiekloof dan !
quote:ik woon vlak bij duitsland in de buurt en dat is de vetste hardstyle ten die ik ken (ik ga 26-10 naaar x-clusive dus de hmh ken ik nie) dus ik begin opnieuw te puberen...... maar een bonzai channel one sla ik nie af
Op zondag 13 oktober 2002 03:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik woon in een mooi Amsterdams pand.....en ik verbaas me dat de politie nog steeds niet voor de deur staat. Muziek staat toch errug hard !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op het Bonzai record stonden inderdaad errug vette nummers.
Op zondag 13 oktober 2002 03:31 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
ik woon vlak bij duitsland in de buurt en dat is de vetste hardstyle ten die ik ken (ik ga 26-10 naaar x-clusive dus de hmh ken ik nie) dus ik begin opnieuw te puberen...... maar een bonzai channel one sla ik nie af
quote:er zijn weinig nr's die ik mij kan herrinneren maar die bonzai was een leuke ...... b.o.t.t.r.o.p ....en ..... drunken piece of shit..... en ......... ik wil dansen........ i'm the fuck you man............. waren toch wel toppers
Op zondag 13 oktober 2002 03:36 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Op het Bonzai record stonden inderdaad errug vette nummers.
quote:Hoorde ik nou net "Joden !!!" en " Feyenoord" ??
Op zondag 13 oktober 2002 03:42 schreef jackson het volgende:
anders luister ik even mee met jullie
quote:Zal wel met dat volk daaro
Op zondag 13 oktober 2002 03:43 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Hoorde ik nou net "Joden !!!" en " Feyenoord" ??
quote:Ik zit niet stil nu nee....Moeilijk met deze muziek.
Op zondag 13 oktober 2002 03:43 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
er zijn weinig nr's die ik mij kan herrinneren maar die bonzai was een leuke ...... b.o.t.t.r.o.p ....en ..... drunken piece of shit..... en ......... ik wil dansen........ i'm the fuck you man............. waren toch wel toppers
quote:nou als ik dat hoor ben jij te laat gestopt.............. vroeger was het nog iedereen tegen de nazi's maar ja dat lukt ook al niet meer
Op zondag 13 oktober 2002 03:43 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Hoorde ik nou net "Joden !!!" en " Feyenoord" ??
quote:In mijn tijd was er wel erg veel AJAX - Feyenoord..... Af en toe grote vechtpartijen. Maar over het algemeen waren de feesten er relaxed en erg gezellig. (Die goede oude tijd)
Op zondag 13 oktober 2002 03:44 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
nou als ik dat hoor ben jij te laat gestopt.............. vroeger was het nog iedereen tegen de nazi's maar ja dat lukt ook al niet meer
quote:lang geleden
Op zondag 13 oktober 2002 03:50 schreef -Schorpioen- het volgende:
(Die goede oude tijd)
quote:dat zeg ik........ vroeger heb ik feesten in huizen ... groningen ..... en a'dam meegemaakt.... met wie je ook aan de praat kwam alles ok...... en toen ik stopte zaten 14 jarige gastjes me aan te kijken ...... terwijl ik allleen maar zin had hun weg te schoffelen
Op zondag 13 oktober 2002 03:52 schreef jackson het volgende:[..]
lang geleden
quote:Zo'n 6 jaar geleden. Lijkt wel gisteren.
Op zondag 13 oktober 2002 03:52 schreef jackson het volgende:[..]
lang geleden
quote:hahahah ... ik ken et
Op zondag 13 oktober 2002 03:55 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
dat zeg ik........ vroeger heb ik feesten in huizen ... groningen ..... en a'dam meegemaakt.... met wie je ook aan de praat kwam alles ok...... en toen ik stopte zaten 14 jarige gastjes me aan te kijken ...... terwijl ik allleen maar zin had hun weg te schoffelen
quote:op die manier
Op zondag 13 oktober 2002 03:58 schreef -Schorpioen- het volgende:
-Schorpioen- zijn katten zijn nu vreselijk aan het hakken !
quote:tja ik weet niet heo lang je heen gaat, maar de laatste keer voor mij na een lange tijd was qlimax in h'veen in april en ik hoorde veel mensen er over dat het goed was maar ik vond het een kut party........
Op zondag 13 oktober 2002 03:56 schreef jackson het volgende:[..]
hahahah ... ik ken et
! heb ik nu
quote:hmmm muziek vond ik erg goed ! verder ben ik er zelf nie geweest helaas
Op zondag 13 oktober 2002 04:01 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
tja ik weet niet heo lang je heen gaat, maar de laatste keer voor mij na een lange tijd was qlimax in h'veen in april en ik hoorde veel mensen er over dat het goed was maar ik vond het een kut party........
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 04:04 schreef HenkieSpankie het volgende:
Pesa pesa
quote:tja ik zit dus in de narigheid dat alle mensen die ik ken en lang ken stoppen met stappen .... ik nie never
Op zondag 13 oktober 2002 04:01 schreef jackson het volgende:[..]
hmmm muziek vond ik erg goed ! verder ben ik er zelf nie geweest helaas
quote:midden nederland !! Tiel
Op zondag 13 oktober 2002 04:07 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
tja ik zit dus in de narigheid dat alle mensen die ik ken en lang ken stoppen met stappen .... ik nie never
...... dus er zijn nog 2 die mee gaan maar ik kan me wel herinneren dat ik met een party in kardinge groningen ben gestopt om de zelfde reden dat ik qlimax kut von ..... de muziek was veel te zacht
...... en ja wat er bij komt die party had ook nie 50km verder weg moeten zijn dan had ik nie gegaan..... in welk deel van nl woon jij?
quote:laat de dj die resident is in de club waar ik eigenlijk elk weekend zit daar een remix van hebben gemaakt
Op zondag 13 oktober 2002 04:04 schreef HenkieSpankie het volgende:
Pesa pesa
quote:Gaaf!!! zeker als je dat dan terug hoord hier
Op zondag 13 oktober 2002 04:16 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
laat de dj die resident is in de club waar ik eigenlijk elk weekend zit daar een remix van hebben gemaakt
cooooooool
quote:hee daar kom ik 1x per 3 weken langs....... maar alle maten van me zijn uitgezworfen maar niet richting veluwe...... tja het enige voordeel wat ik heb is dat de huizen hie zo goedkoop zijn en dat ik eigenlijk geen zin heb om nog allemaal nieuwe kennisen op te bouwen terwijl ik de enige partyanimal ben .......... niet zielig bedoelt maar ik heb wel feest normaal ....... behalve als de rest in de koopzondag zit of de middag dienst
Op zondag 13 oktober 2002 04:12 schreef jackson het volgende:[..]
midden nederland !! Tiel
Komt er nog een herhaling?
* postinggirl bekent hierbij gabber/hardcore-muziek op z'n tijd erg lekker te vinden (zéker in liveset-vorm) ondanks het ontbreken van de erbij horende lifestyle.
quote:Ik vind het ook leuk om op z'n tijd ff flink uit m'n dak te gaan, ik heb toendertijd (al was ik wel jong toen, ik vond het echt te gek) me niet gekleed als gabber oid, ook niet een kale kop of whatever, maar ik vond het wel stevig roeleren allemaal, vond het jammer dat er daarna een 'zachtere' periode kwam, maar nu merk je toch weer dat het hardere weer terug komt.
Op zondag 13 oktober 2002 09:31 schreef postinggirl het volgende:
* postinggirl bekent hierbij gabber/hardcore-muziek op z'n tijd erg lekker te vinden (zéker in liveset-vorm) ondanks het ontbreken van de erbij horende lifestyle.
Iemand die dat wel weet?
iemand het opgenomen?
Vooral Gizmo and Darkraver was erg goed!
quote:die gizmo & darkraver set ben ik nu aan et luisteren weer... aah tis heerlijk 2 keer thunderdome binnen 24 uur beluisteren
Op zondag 13 oktober 2002 19:54 schreef zoefjoef het volgende:
Ben er gister geweest, was erg gaaf, en heb net een paar livesets "gevonden":
- thunderdome__a_decade_-_buzz_fuzz_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_dj_rob_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_dj_x-ess_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_gizmo_and_the_darkraver_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_j_flamman_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_leviathan_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_pavo_live-cable_10-13-2002-mim
- thunderdome__a_decade_-_the_prophet_live-cable_10-13-2002-mim
Vooral Gizmo and Darkraver was erg goed!
en damn die sets waren gister trouwens wel snel op het net hoor ze hadden er zin in
Plz hellup ff
denk niet dat modjes het fijn vinden dat wij nou gaan vertellen waar ze te vinden zijn
voor de n00bs hier: dit gaat via ftp's waar "normale" i-net gebruikers niet op kunnen komen, even wachten, over een week staan ze vast wel op Kazaa
Eumzz, Ik ben ook EX-gabber, ben niet geweest zaterdag, heb die tijd achter me gelaten. Vroeger veel fun gehad (oa Digital Overdose in Sporthallen-Zuid) maar ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik daar tussen heb gelopen. Ben volwassener geworden (97 - 2002), ben volwassener muziek gaan luisteren (techno) en de hele scene bevalt me van geen kant meer.
Welke sets zijn voor een ex-gabber te pruimen (dus geen snoeiharde gabber maar lekkere oldstyle? Dan down ik ze vanavond ff
quote:je hebt te veel gemist die nacht !
Op zondag 13 oktober 2002 09:31 schreef postinggirl het volgende:
Ik wist van niks, volgens mij heb ik een hele mooie nacht gemist.Komt er nog een herhaling?
quote:Tsss, je kunt toch wel de goeie richting wijzen?
Op maandag 14 oktober 2002 11:29 schreef Jaguar645 het volgende:
kan alleen zeggen via de minder normale wegen....denk niet dat modjes het fijn vinden dat wij nou gaan vertellen waar ze te vinden zijn
quote:wijst: www.flashfxp.com
Op maandag 14 oktober 2002 12:58 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Tsss, je kunt toch wel de goeie richting wijzen?
Welke site en dan een x-tje doorklikken en dan kan ook ik er van genieten.
quote:OK, fixed. Ennudan? Wie geeft mij het adres en l/p om naartoe te ftpen?
Op maandag 14 oktober 2002 13:03 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wijst: www.flashfxp.com
quote:Kijk en dat mag nu weer niet.
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
OK, fixed. Ennudan? Wie geeft mij het adres en l/p om naartoe te ftpen?
Regel het maar via ICQ ofzo, maar niet hier.
quote:grappemaker
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
OK, fixed. Ennudan? Wie geeft mij het adres en l/p om naartoe te ftpen?
deze ftp's zijn IP afhankelijk en zijn dus niet vrij te benaderen door iedere "boeruhlul"
quote:OK, is duidelijk. wat wel/niet mag. En kep er inmiddels al 1 binnen
Op maandag 14 oktober 2002 14:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
grappemaker
deze ftp's zijn IP afhankelijk en zijn dus niet vrij te benaderen door iedere "boeruhlul"
Toch thnx!
quote:graag gedaan
Op maandag 14 oktober 2002 14:24 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
OK, is duidelijk. wat wel/niet mag. En kep er inmiddels al 1 binnen
Al weet ik nog niet welke dat is.
Toch thnx!
quote:geduld is een schone zaak
Op maandag 14 oktober 2002 14:37 schreef vogeltje het volgende:
via Soulseek wil het niet echt opschieten.. Wie kan me ff helpen, ik wil ze ook ff terughoren en branden.
quote:En geduld zullen we dan maar moeten hebben...
Op maandag 14 oktober 2002 14:41 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
geduld is een schone zaak
Maar de livesets gaan zodra ik ze binnen heb linearecta de auto in. Ben alleen bang dat ik dan nog harder ga rijden...
quote:moeten ze maar aan de kant gaan dan
Op dinsdag 15 oktober 2002 08:42 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
En geduld zullen we dan maar moeten hebben...
Maar de livesets gaan zodra ik ze binnen heb linearecta de auto in. Ben alleen bang dat ik dan nog harder ga rijden...
quote:mooi
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:08 schreef Henk-Wim het volgende:
Kep ze nu binnen en echt, ze zijn het oefenen van geduld dubbel en dwars waard!
vrijdag uit school gelijk naar je maten omkleden en ff chillen daarna weg met scooter en uit je dak gaan tot zondagnacht dan je bedje in en telaat in de les komen op maandag.
nog steeds af en toe jammer datik thunderdome heb moeten misssen vanwege ziekte van vriendin
quote:classics? weet je toevallig welke DJ? en Main stage is Area 1 waarschijnlijk?
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:09 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Heeft iemand ook dat stukje van allerlei 'classics' wat ze draaiden in de hoofdzaal, dat was volgens mij net voor het vuurwerk enzo...als iemand weet waar ik het over heb, ik wil ook wel weten welke nummers daar allemaal in zaten. bvd!
ze hebben tot nu toe alleen Area 2 uitgezonden op de radio wie weet binnenkort ook wel Area 1..
maar in ieder geval als het in Area 1 was dan heb je pech dan zal niemand dat stukje hebben
Thunderdome__A_Decade_-_Duncan_Stutterheim_Live-Cable_10-13-2002-MiM_INT
[edit] argh doe ik nieuw post ipv eerdere post editen.... sowwy [/edit]
quote:zelfs ik ahd et verkeerd
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:41 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Ik bedoelde in de 97-02 zaal, dunno welke area dat was
area 1 is uitgezonden toen en was old style... van area 2 zijn geen livesets of muziek beschikbaar, area 1 is dus wel.
dus de area die jij bedoeld zijn de sets niet van uitgezonden dat komt (hopelijk) nog
quote:Als je FF zoekt op Thunderdome_2002 moet het nu wel lukken. Ik moet alleen Leviathan nog knippen en ik hoop dat ik Buzz Fuzz ook helemaal heb maar ik ben bang van niet.
Op zondag 13 oktober 2002 21:30 schreef Henk-Wim het volgende:
Zeg jongens, waar halen jullie die sets zo ongeveer vandaan? Kdacht dat ze wel op kazaa zouden zijn maar daar kank ze niet vinden.Plz hellup ff
Ben wel tot de conclusie gekomen dat 1996 mijn jaar wat betreft Hardcore was. Tenminste snel en hard !!! Daarvoor en daarna is het volgens mij allemaal een stukje trager.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |