SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 30-03-2014 23:34:28 ]
#kutlevenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had deze week maar 1 werkdag. Dus at minder brood. Gelijk 1,5 kilo kwijt in 1 week
Crewbash ook nog. Dit miste er nog aan mijn eerste ban-aanvraag. Het dossier en zijn uitkomst is bij deze wel gesloten.quote:
:squote:
Opgehoopte stoelgang?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had deze week maar 1 werkdag. Dus at minder brood. Gelijk 1,5 kilo kwijt in 1 week
Jij bashed mij ookquote:Op zondag 30 maart 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crewbash ook nog. Dit miste er nog aan mijn eerste ban-aanvraag. Het dossier en zijn uitkomst is bij deze wel gesloten.
[..]
:s
Wil je een tweede kans?
Graag. Ik weet alleen niets beters dan dit zo 1,2,3. ;$quote:Op zondag 30 maart 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crewbash ook nog. Dit miste er nog aan mijn eerste ban-aanvraag. Het dossier en zijn uitkomst is bij deze wel gesloten.
[..]
:s
Wil je een tweede kans?
Tijdelijk vervangende TT dan maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag. Ik weet alleen niets beters dan dit zo 1,2,3. ;$
houd je bek johquote:Op zondag 30 maart 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
kvin het gwoon egt niet leuk meer hor :s ik heb ook gevoelens
Dankjequote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdelijk vervangende TT dan maar.![]()
Ah, extra fijn wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
Arno Vermeulen is gast. Ja.
Jawel, ik heb niet voor niets een seizoenkaart bij Feyenoord.quote:
Je maakt het jezelf niet gemakkelijk, zoon.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
Jawel, ik heb niet voor niets een seizoenkaart bij Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |