Niemand zal reageren want er is nog niks anders aan die situatie.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef xzaz het volgende:
Waar blijven de quotes op mijn opmerking dat Bojan de beste is van de ED. 4 weken geleden werd ik nog uitgelachen.
Daarom maken ze ook nooit grapjes.. ik heb die lui daar nog nooit 1 keer iets grappigs horen zeggen..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Co en Arno nemen zichzelf veel te serieus.
Klopt, Bojan is en blijft de beste van de ED.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niemand zal reageren want er is nog niks anders aan die situatie.
ö = oe.quote:
Co haalt negers door de war en dat is grappigquote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom maken ze ook nooit grapjes.. ik heb die lui daar nog nooit 1 keer iets grappigs horen zeggen..
Ik ben nu al weer afgehaaktquote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom maken ze ook nooit grapjes.. ik heb die lui daar nog nooit 1 keer iets grappigs horen zeggen..
Mwah, Frankie had een overslaande stem.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef S0nic het volgende:
Jammer dat Frank er niet weer zit om Co stil te krijgen.
Co begint weer gefrustreerd te raken dat geen een club hem wilt.quote:
Dat is gewoon toegestaan, een ö als oe schrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |