In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Klopt, zijn zelfs Ajacieden die beweren dat Ajax domineerdequote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ronald heeft geen plaat voor z'n kop en is objectiefkunnen veel mensen wat van leren.
Co, Peter R, Ivo Niehe en Louis van Gaal aan één tafel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Adriaanse is vol van zichzelf. Vuile klootzak.
Ajaxshowtime moet je nooit lezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, zijn zelfs Ajacieden die beweren dat Ajax domineerde
Dat kan best maar ik treed dan ook niet op in een voetbalprogramma en jullie hoeven niet bang te zijn dat ik dat ooit zal doenquote:
Vooral mooi hoe hij doet alsof het expres was.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van Tadic deze match.
Okquote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
3-0 biatch.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Na de reclame een reconstructie.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Co, Peter R, Ivo Niehe en Louis van Gaal aan één tafel.
Sprankelende nederigheid
Is wel lachen . Grootste deel van die leden zijn niet ouder dan 16 ofzo ofwel vak410 sukkeltjesquote:
3-0 was ook gewoon geflatteerd, maar Ajax kan er niks aan doen dat die aanval van Twente geen bal tussen de palen krijgt.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zei jij niet dat je niet ging kijken?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij is Jeroen Gruter ook voor Ajax.. die gasten geven altijd zo kwijlend commentaar dat je niet meer in objectiviteit gelooft.
knjbquote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij is Jeroen Gruter ook voor Ajax.. die gasten geven altijd zo kwijlend commentaar dat je niet meer in objectiviteit gelooft.
Ik wil nog wel eens van gedachten veranderenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zei jij niet dat je niet ging kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |