I care nothquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar die foto is ondertussen al een jaar of 6 oud denk ik.
Die zou ik niet eens in de top 5 hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:23 schreef De_Pel het volgende:
Dit topic mag wel dicht.
Dat belgische meisje heeft gewonnen.
Met afstand.
Ben je gek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:23 schreef De_Pel het volgende:
Dit topic mag wel dicht.
Dat belgische meisje heeft gewonnen.
Met afstand.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb intussen de mooiste tribune babe gevonden van het WK tot nu toe, die maar heel vluchtig was te zien.
[ afbeelding ]
Schattig hoe ze naar het scherm kijkt, wegkijkt, opeens beseft dat ze in beeld is en verlegen wegduikt.quote:
yellow fever?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste, simpel.
Zou iedereen spontaan moeten krijgen bij die gif.quote:
Inderdaad hè, misschien niet de allerknapste van alle posts hier, maar wel by far de schatigstequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Schattig hoe ze naar het scherm kijkt, wegkijkt, opeens beseft dat ze in beeld is en verlegen wegduikt.
mooiste? dat linker oog (voor ons rechts).... lijkt wel of ze een beroerte heeft, en een vierkant hoofd....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb intussen de mooiste tribune babe gevonden van het WK tot nu toe, die maar heel vluchtig was te zien.
[ afbeelding ]
vreemd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:09 schreef Iwanius het volgende:
Oh ja?
[ afbeelding ]
Heb dus op de link ge....![]()
Je jan geen plaatjes hitlinken van dumpert, daarom werkte het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef zolderraam het volgende:
[..]
vreemd.
maar bij deze de link http://www.dumpert.nl/med(...)aman_met_talent.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |