Dan heb ik maar een richtprijs in de tt gezet.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Paralectic het volgende:
bieden mag niet derhalve
twee tientjes geboden
om je auto te financieren of mag je niet meer in PTAquote:Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan heb ik maar een richtprijs in de tt gezet.
Hehe nouja niet direct om m'n auto te financieren, maar ben laatste tijd wel dingen aan het verkopen (ipv. ze nutteloos stof te laten happen).quote:Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef Paralectic het volgende:
[..]
om je auto te financieren of mag je niet meer in PTA
anyhow 25 incl.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe nouja niet direct om m'n auto te financieren, maar ben laatste tijd wel dingen aan het verkopen (ipv. ze nutteloos stof te laten happen).
Jep, 100m waterdicht!quote:Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef pimmerdt het volgende:
gewoon 100m waterdicht neem ik aan?
zou je misschien nog wat gedetailleerdere fotos kunnen sturen van de gebruikssporen?
Batterij ingezet maar nog steeds wel waterdicht? Of daarmee de 'seal' verbroken?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:15 schreef Susteren het volgende:
Was trouwens vergeten te zeggen dat er ongeveer een maand terug nog een nieuwe batterij in is gezet.
Geen idee, maar ze hebben niks erover gezegd dat de seal is verbroken (ze hadden het daarom volgens mij naar Casio opgestuurd, was ook vrij prijzig).quote:Op maandag 31 maart 2014 10:06 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Batterij ingezet maar nog steeds wel waterdicht? Of daarmee de 'seal' verbroken?
Voor 35 excl. ga ik akkoord!quote:
Ja hé, Casio heeft best leuke modellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |