-Braddie Lambertiequote:laat maar zitten voordat ik gebanned word.
julie denken dat ik nep ben das niet zo.
ik ben...
bradley lambertus vandijk geboren te amserdam 5december 1990
Meesterlijke post! Als dit consequenties voor je Fok! toekomst heeft mag je mijn account hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens zien hoe consistent FOK! is.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.queenforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=3513&start=15
[..]
-Braddie Lambertie
Als ik hier een ban voor krijg, wat wel zou moeten aangezien ik die al eerder heb gekregen voor het posten van Braddie quotes, dan zouden er heel wat meer bans moeten komen voor ieder die een paint heeft gemaakt waarin Braddie belachelijk wordt gemaakt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
[..]
Meesterlijke post! Als dit consequenties voor je Fok! toekomst heeft mag je mijn account hebben.
Dan moet ik ook vrezen, want ik opende het topic met die paint.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik hier een ban voor krijg, wat wel zou moeten aangezien ik die al eerder heb gekregen voor het posten van Braddie quotes, dan zouden er heel wat meer bans moeten komen voor ieder die een paint heeft gemaakt waarin Braddie belachelijk wordt gemaakt.
Tja, wil FOK! dat?
Mag ik alvast afscheid gaan nemenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik hier een ban voor krijg, wat wel zou moeten aangezien ik die al eerder heb gekregen voor het posten van Braddie quotes, dan zouden er heel wat meer bans moeten komen voor ieder die een paint heeft gemaakt waarin Braddie belachelijk wordt gemaakt.
Tja, wil FOK! dat?
Klopt, maar het is de ban wel waard ivm meester post.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet ik ook vrezen, want ik opende het topic met die paint.
Ach, we hebben in dat topic niks ergs gedaan. Let wel dat het grootste deel PAINTS zijn, en geen foto's!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Klopt, maar het is de ban wel waard ivm meester post.![]()
Waar zijn nu die blauwe rakkers?
Nope, Hij gaat hierover gewoon een braddie kut topic openen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Zal Braddie zijn hok met de grond gelijk gaan maken naar aanleiding van dit topic?
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Gelukkig bestaat de familie van braddie enkel uit nette mensen zonder strafblad en heeft hij echt recht van spreken als het om criminaliteit gaat.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Gelukkig bestaat de familie van braddie enkel uit nette mensen zonder strafblad en heeft hij echt recht van spreken als het om criminaliteit gaat.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
George approves this message.
Waarom wel?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef gargamelnl het volgende:
Waarom hebben wij nog steeds geen ban?
Wat is dit voor slappe bende?
Yvonne vindt mij gelukkig wel lief & ik haarquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef gargamelnl het volgende:
Waarom hebben wij nog steeds geen ban?
Wat is dit voor slappe bende?
Niemand geeft een fuck om wat wel en niet mag van braddiequote:Op zondag 30 maart 2014 21:16 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Omdat wij iets met een braddie topic te maken hadden. Mag natuurlijk niet van braddie.
Yvonne haat je tot op het bot.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yvonne vindt mij gelukkig wel lief & ik haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |