Is het interessant?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat gaan, heel fok heeft dat inmiddels gelezen
Wat gelezen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat gaan, heel fok heeft dat inmiddels gelezen
Ja, ach. Ze was toch al naakt.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Asociaal zeg. Zo'n chickie geeft je alles, krijgt niet eens wat terug.
Toen wel. Nu niet meerquote:
ik heb wat gezegd tegen vrouwelijke figuren en die sturen dat door. Alleen heb ik genoeg zelfrespect niet alle foto's door te sturenquote:
Jammerlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb wat gezegd tegen vrouwelijke figuren en die sturen dat door. Alleen heb ik genoeg zelfrespect niet alle foto's door te sturen
Allemaal kuthoerenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb wat gezegd tegen vrouwelijke figuren en die sturen dat door. Alleen heb ik genoeg zelfrespect niet alle foto's door te sturen
mwoah.quote:
Je hoort er bijquote:
Houd je bek nou maar gewoonquote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zou die shit überaupt niet doen over whatsapp mét zo'n big
Is blijkbaar moeilijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Houd je bek nou maar gewoon
Laat je toch niet zo kennen man. Gewoon negerenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Houd je bek nou maar gewoon
Ik kan dat nietquote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo kennen man. Gewoon negeren
(m)oraalridder.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:20 schreef Rodawa het volgende:
Even orde op zaken stellen hier. Dit soort ongein is niet gewenst, doe normaal tegen elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |