3 koplopers met Devolder die straks worden ingelopen en uiteindelijk een massasprint.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit hier zonder tv. Iemand die kort de koerssituatie kan aangeven?
Nog 18 km.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit hier zonder tv. Iemand die kort de koerssituatie kan aangeven?
Michel denkt dat Devolder gaat winnen, bovendien.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
3 koplopers met Devolder die straks worden ingelopen en uiteindelijk een massasprint.
Die Joris, wat is die slecht.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef Jason22 het volgende:
Als Mart volgende week geen Vlaanderen doet, dan is hij gedegradeerd door Joris.
En een patatje van Van Keirsbulck.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
3 koplopers met Devolder die straks worden ingelopen en uiteindelijk een massasprint.
Echt intelligente woorden. Ze zien ze ook niet voor zich uit rijden op deze lange rechte wegen.quote:
quote:
Die doet niets onder voor Nico Verhoeven.quote:
De kansen van Farrar en Greipel lijken nu wel verkeken, met dank aan Renaat voor de informatiequote:
Altijd handig die commentatoren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De kansen van Farrar en Greipel lijken nu wel verkeken, met dank aan Renaat voor de informatie
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Willen we meer of minder rechte wegen?
Een rechte weg naar Marokko! Dat gaan we regelen!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Willen we meer of minder rechte wegen?
twitter:JohndenBraber twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:52:34Er wordt veel gevallen. Als dat tijdens #agr gebeurt, ligt het volgens Sporza altijd aan het parcours. Nu natuurlijk niet. #gw reageer retweet
De Volder onderschattenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:52 schreef Steven184 het volgende:
Zou wel bizar zijn mochten ze vooruit blijven trouwens.
Ik moest ook gelijk aan de AGR denken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JohndenBraber twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:52:34Er wordt veel gevallen. Als dat tijdens #agr gebeurt, ligt het volgens Sporza altijd aan het parcours. Nu natuurlijk niet. #gw reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Devolder niet aan elkaar schrijven.
Ze kunnen nog een 12e plek veilig stellen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef Wombcat het volgende:
Waarom rijdt die Lotto nog volle bak op kop?
Komt ook nog op Sporza na deze koers als ik het goed heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Ter info:
Op ES1 samenvatting van Criterium International
Roelandts gaat voor de negende plaats.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef Wombcat het volgende:
Waarom rijdt die Lotto nog volle bak op kop?
Dat zou juist wel leuk zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Beter dan dat deze 3 vooruit zouden blijven.
Hummeltje voor 6 fietslengtes.quote:
Over beeld van de koers gesproken, ik was ervan overtuigd dat ze de finish zouden missen door die valpartijenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:00 schreef OProg het volgende:
Die val op het einde past prima in het beeld van de koers.
Dat dacht ik idd ook even.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over beeld van de koers gesproken, ik was ervan overtuigd dat ze de finish zouden missen door die valpartijen
Ze tarten Sybrand.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mooi hoor.Maar waarom toch altijd dat ordinaire gevloek er tussendoor?
Van Marcke niet aan elkaar schrijven.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:02 schreef Pino112 het volgende:
#gw -
1 Degenkolb
2 Demare
3 Sagan
4 Van Marcke
5 Boonen
Idd, dat zelfs een Belg dat fout doetquote:Op zondag 30 maart 2014 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Van Marcke niet aan elkaar schrijven.
Hoe durf je.
Belgiëquote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Dat commentaar: ''Vanmarcke heeft wel degelijk een sprint in huis he?'
Echt, in welke rimboe heb je dan gezeten?
Idd, die heeft volgens mij Boonen een keer verslagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Dat commentaar: ''Vanmarcke heeft wel degelijk een sprint in huis he?'
Echt, in welke rimboe heb je dan gezeten?
Gisteren nogquote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef marcodej het volgende:
Heeft er ooit weleens iemand anders gewonnen voor Skil/Argos/Giant dan Degenkolb of Kittel?
Tom gisterenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef marcodej het volgende:
Heeft er ooit weleens iemand anders gewonnen voor Skil/Argos/Giant dan Degenkolb of Kittel?
Uhm, gisteren? En van de week nog een koers gekeken in Catalonie?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef marcodej het volgende:
Mezgec een keer of 28 in Catalonië.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Ereinion het volgende:
Leuk dat een Duitser tijdens de Flanders Field dag wint.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Ereinion het volgende:
En qua valpartijen was het dan ook nog een redelijk slagveld.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Ereinion het volgende:
Ja. De vorige twee keer mochten ze immers ook niet winnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Ereinion het volgende:
Eerbetoon aan de gevallenen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En qua valpartijen was het dan ook nog een redelijk slagveld.
Het zijn en blijven kuilengravers.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En qua valpartijen was het dan ook nog een redelijk slagveld.
Eens hoor, maar neem Cannondale eens. Zeker vorig jaar, buiten Moser in Strade Bianche heeft niemand anders dan Sagan iets serieus gewonnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar ben het wel met je eens dat Giant wel erg afhankelijk van Degenkolb en Kittel was.
Lijkt nu wat te veranderen.
[..]
Nee, Wilfred. Die schijnt vandaag alle frietkots langs de route te zijn afgegaan. Vanaf volgend jaar zijn daar alleen nog maar radijsjes te krijgen.quote:
Die Belgen nemen die Hollander met dikke nek niet serieus man.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, Wilfred. Die schijnt vandaag alle frietkots langs de route te zijn afgegaan. Vanaf volgend jaar zijn daar alleen nog maar radijsjes te krijgen.
Volgens mij stond 'ie na een paar minuten al in beeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is er nog altijd geen top 10.
Is in beeld geweest.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is er nog altijd geen top 10.
Die kan zich vol richten op de Tour.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Wombcat het volgende:
Greipel gebroken sleutelbeen volgens Sergeant.
Bij TDJ ook altijd zinnige teksten, hopelijk is hij er weer bij.quote:
Da's wel te hopen, want meestal is hij daar de enige met zinnige teksten.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij TDJ ook altijd zinnige teksten, hopelijk is hij er weer bij.
Haten op Gertjequote:Op zondag 30 maart 2014 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel te hopen, want meestal is hij daar de enige met zinnige teksten.
Is een randdebiel die Hulzebosch nadoet. Vreselijk.quote:
Zacht uitgedrukt, ik zou een bidon richting z'n hoofd gooien.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Het antwoord op de vraag waarom er zoveel valpartijen op lange, brede wegen waren:
[ afbeelding ]
Wat een mafkees.
Ik zou er vol over heen rijden.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt, ik zou een bidon richting z'n hoofd gooien.
Dat zou van jou dan natuurlijk ook een idioot maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou er vol over heen rijden.
Wat een idioot
Met een leuke jump erover heen springen, maar het achterwiel net niet hoog genoeg optrekken, zodat die in het kruis landtquote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou van jou dan natuurlijk ook een idioot maken.
quote:Na zijn val in de slotfase van Gent-Wevelgem is André Greipel vanavond meteen naar het ziekenhuis getrokken. Daar werd een derdegraads AC-luxatie van het sleutelbeen vastgesteld. Het sleutelbeen is door de val uit de kom gegaan en beide gewrichtsbanden tussen sleutelbeen en schouder zijn volledig afgescheurd.
Het letsel zal vanavond nog geopereerd worden door dokter Toon Claes. De afgescheurde gewrichtsbanden zullen vervangen worden en er zal een plaatje geplaatst worden ter versteviging. De onfortuinlijke renner zal uiteraard de nacht in het ziekenhuis doorbrengen.
De diagnose maakt meteen een einde aan het voorjaar van Greipel. In de selectie van de Driedaagse van De Panne wordt hij niet vervangen.
Is dat geen photoshop?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Het antwoord op de vraag waarom er zoveel valpartijen op lange, brede wegen waren:
[ afbeelding ]
Wat een mafkees.
Je kon er op wachten.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee die staan hier
http://gwphotoguy.tumblr.com/
Nice.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee die staan hier
http://gwphotoguy.tumblr.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |