Hier een keer per dag, namelijk in de morgen want als hij dan een of andere reactie zou hebben of krampjes dan zou hij daar 's nachts geen last meer van hebben. Was een tip van de ouwe rottenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ze heeft er wat stukjes af gehapt/sabbelt![]()
Toen jullie begonnen met hapjes hoe vaak boden jullie wat aan? Een keer per dag of vaker?
En slabben met mouwen lijken ons wel handig hebben jullie daar misschien ervaring mee?
Dat is idd erg slim van die ouwe rotten!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hier een keer per dag, namelijk in de morgen want als hij dan een of andere reactie zou hebben of krampjes dan zou hij daar 's nachts geen last meer van hebben. Was een tip van de ouwe rotten
Ik heb niet stilgestaan bij dat mogelijke effect van de Mirenaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is idd erg slim van die ouwe rotten!
De zwangerschapskilo's waren er met 8 dagen af... Maar daarna ging ik flink vocht vasthouden en daarna het spiraal heeft weer wat kilo's in de plus gedaan.
Mus wat heftig doe maar goed kroelen met hem![]()
Dit was natuurlijk niet de kraamweek die we in gedachten hadden en het was en is best pittig. Gelukkig ben ik beter uit de bevalling gekomen dan ik er in ging! De eerste dag had ik last van naweeën en spierpijn en dat was hetquote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef GotC het volgende:
Mus, heftige kraamperiodeRed je het allemaal een beetje? Ook met jouw herstel?
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk niet de kraamweek die we in gedachten hadden en het was en is best pittig. Gelukkig ben ik beter uit de bevalling gekomen dan ik er in ging! De eerste dag had ik last van naweeën en spierpijn en dat was hetIk kan alle toestanden dus relatief goed handelen
![]()
En zwangerschapskilo'sOns buurmeisje vroeg gister of we nog een baby' tje krijgen
Ik ga er maar van uit dat het net als de vorige keer vanzelf goed komt
Helaas niet binnen een paar weken KP, maar na 6 maanden zat ik weer op mijn normale gewicht. Zonder er iets speciaals voor te doen.
Nja, maar als onze spartelkoningin op schoot zit tijdens het eten, wordt er dus niet gegeten (tenzij zij eet, maar zodra dat op is, moet ze weer alles zien/pakken/draaien). En ik heb dus werkelijk geen idee of hotels enzo standaard kinderstoelen hebben staan en of die dan niet te smerig voor woorden zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks dames. Ik ben een tikje ongeduldig geloof ik, maar daar heb ik wel meer last van bij de doelen die ik voor mezelf voor ogen heb![]()
Spirit, ik geloof toch niet dat ik daarmee zou gaan zeulen, want voor dat ene restaurantje die er geen heeft staan kan d'r best op schoot gezeten worden. Denk ik. Maar Mijnes is dus nog maar 4 weken, dus so much voor mijn ervaring.
Ik ga er vanuit dat ze overal wel een simpele kinderstoel hebben staan. En als ze die niet hebben (sjieke dure tenten) ben je er waarschijnlijk ook niet echt welkom met een kleintje...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Zonder bijlezen, sorry, gooi ik er even een vraag in: we willen over een paar weken naar Italië op vakantie. Met de auto en dan een beetje rondreizen. Campingbedje mee, buggy vandaag gekocht, maar is zo'n kinderstoel-to-go (zo'n ding wat je aan een stoel hangt) nou een aanrader of zouden ze bij hotels en restaurantjes ook gewoon kinderstoelen hebben?
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Heb je een draagdoek trouwens? anders mag je mijne lenen? hij is blauw
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Multitasken op topniveau dekt de lading helemaal inderdaad. Zo'n peutertje slokt ineens veel meer energie op dan normaal.
Maargoed, de peuter doet het hier wel heel goed en ze heeft vanmorgen zelfs bijna een uur met een broertje op schoot gezeten. Als hij dan huilt gaat er een speentje in, ze aait over zijn bolletje, praat tegen hem en is gewoon heel lief. Ik zou het zelf niet beter doen geloof ik. En als ik haar dan zo lief bezig zie word ik helemaal emo.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]![]()
Ja, het zelf doeken. En kleine T lijkt het ook wel fijn te vindenVanmiddag is hij lekker in de doek mee geweest naar de speeltuin en daar heb ik hem op een bankje in de zon zitten voeden
![]()
Nikki, idd best even zoeken. Alle oude routines moeten opnieuw vorm krijgen. En het is multitasken op topniveau
Ik heb geen idee.... ze bijt wel keihard in je vinger zodra ze die in dr mond kan krijgen, maar ik had juist de indruk dat ze zich weer wat prettiger voelde na de afgelopen 2 wekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontzettend lief!quote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef bellelena het volgende:
Spirit![]()
LB, lief he, en dan wijst ze een vogeltje aan en roept ze 'oesssss oesssss oesssss' (poes)(zelfde bij een hondje of een mier ook trouwens, en natuurlijk bij een poes) Of ze wijst naar je mond en roept heel blij 'eussss' (neus)
Maar als je vraagt 'wijs mijn neus eens aan', dan wijst ze wel goed m'n neus aan
(of die van iemand anders als je dat vraagt).
Ja! Ik heb uiteindelijk om half 5 maar zitten kolven, want auw.quote:
Wat ontzettend schattig he, en dat ze zoveel dingen zo snel kunnen! En dat laatste herken ik heel erg. Ik ben helemaal niet per se veel emotioneler geworden, behalve over dit soort dingetjes. Als ik naar haar kijk, de gezichtjes die ze maakt, daar kan ik dan elke keer wel een beetje van huilen, zo liefquote:Op maandag 31 maart 2014 08:12 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ontzettend lief!.
Ik verbaas me ook steeds om I. Soms lijkt ze ineens een nieuw kind. Dat klinkt raar maar ze heeft dan ineens een nieuwe uitdrukking in haar gezichtje, of kijkt anders uit haar oogjes. Gisteren lag ze op mijn borst na het voeden, toen tilde ze haar hoofdje op, keek me aan en ging allerlei kreetjes uitslaan die ik nog niet eerder gehoord had. Zo mooi, dan kan ik alleen maar vol verwondering naar haar kijken (en ik moet ook meteen bijna huilen dan).
Wat een heerlijke avond Spirit! Hier hadden we zaterdag aan het eind van de middag een verjaardagsfeestje op een terras. En ze vond het ook allemaal zo heerlijk en wel best. Iedereen was spontaan een beetje verliefd op haarquote:Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wij hebben gisteren gebarbecued bij vrienden en Isa heeft zo lekker mee zitten happen van brood, tomaat, paprika, aardbeitjes dat ze niet eens een potje hoefdeZe heeft zich zoooo goed gedragen
en we hebben niks van het uurtje minder gemerkt. Ze lag om 19:30 in bed en heeft tot 7:15 geslapen. Mijn kind slaapt nu gewoon echt echt echt door
![]()
Oh en ik bedenk me dat ik iets niet zo handig heb gedaan. Isa krijgt morgenmiddag laat haar 11 mnd prikjes en moet morgen naar het kdv. Waren jullie kindjes heel beroerd van die prikjes, of viel het mee?
F had er wel last van ja, twee dagen denk ik. Maar het kwam pas op na een paar uur!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wij hebben gisteren gebarbecued bij vrienden en Isa heeft zo lekker mee zitten happen van brood, tomaat, paprika, aardbeitjes dat ze niet eens een potje hoefdeZe heeft zich zoooo goed gedragen
en we hebben niks van het uurtje minder gemerkt. Ze lag om 19:30 in bed en heeft tot 7:15 geslapen. Mijn kind slaapt nu gewoon echt echt echt door
![]()
Oh en ik bedenk me dat ik iets niet zo handig heb gedaan. Isa krijgt morgenmiddag laat haar 11 mnd prikjes en moet morgen naar het kdv. Waren jullie kindjes heel beroerd van die prikjes, of viel het mee?
Nu je het zegt, dat was hier idd ook zo! Geprikt 's morgens om 9:00, en pas laat in de middag begon hij last te krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
F had er wel last van ja, twee dagen denk ik. Maar het kwam pas op na een paar uur!
Jep, in de woonkamerquote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
LEwat een geluk!
Spirit dat klinkt ook supergezellig! En relaxed dat ze nu echt goed slaapt! Is dat nou in jullie woonkamer?
En dankjullie dames
E zit as we speak een houten autootje te knuffelen en het wiel af te sabbelenIk bel zo denk ik even met de huisarts om te overleggen waar ik nou aan moet denken.
Hey zeg, dat klinkt als het betere zorgwerk! Wat heerlijk dat je meteen geholpen kon worden en niet in onzekerheid hoeft te zittenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef GotC het volgende:
Spirit wat heerlijk dat het zo goed werkt, dat slapen in de woonkamerHoe gaat het met jou trouwens?
Druk ochtendje gehad: Zonder onderzoek gelijk door m'n huisarts doorgestuurd voor een echo van m'n borst en omwisselen van Mirena voor koperspiraal. Aangekomen bij het ziekenhuis kon ik gelijk door voor de echoNiks aan de hand, cyste van 2cm. En donderdag kan ik al langs voor spiraaltje.
Ik ben onder de indruk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG! Dat klinkt héél echt ja!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef L-E het volgende:
Oh, en Gotc, wat een goede zorgverlening zeg! Ik vind het zo fijn als mensen zulke ervaringen ook delenEn heel fijn dat er niets aan de hand is natuurlijk!
Mijn baby gedraagt zich steeds meer als een bijnadreumes. Hij zat vanmiddag in de kinderstoel een aardbei (mag dat al eigenlijk? zien jullie hoe van god los ik ben, ik heb niet eens een lijst erbij gepakt om te checken!) en avocado weg te werken, dronk sap uit een gewone beker, zei 'Hajoo' toen Kleuter binnen stapte, en wordt boos als iets niet mag of lukt. Maar echt BOOS he, zo lief
Fee heeft ze afgelopen vrijdag gehad en op een beetje extra slaap na overdag helemaal niets aan dr gemerkt.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:07 schreef bellelena het volgende:
Jaa, ik noem je tegen C. nog altijd 'het meisje van 31 maart'Bijzondere dag LB!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dreumes heb je trouwens al L-E!
LB, bijzonder! Je paasei![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
Nou mensen, ik was net opgedroogd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!quote:Op maandag 31 maart 2014 14:29 schreef Tally het volgende:
De cadeautjes van Fee zijn besteld. Als het nog is einde van de week nog binnen en dan kan ik er mee naar de juwelier om te laten graveren
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 31 maart 2014 15:40 schreef Suikertante het volgende:
Leuk he, jarig
Venco hier:
-accessoires voor bij het keukentje dat wij gaan geven, blokken van Janod (die zijn echt mooi, de Kubix),
-loopkar waar blokken in kunnen,
-verschillende Duplodingen,
-een aantal specifieke boeken/prentenboeken/dvd's,
-bijdrage voor autostoeltje,
-een Rubbabu auto of rijdende kat,
-een speelkleed met plastic onderkant,
-zo'n wheelybugding,
-emmertjes en andere dingen voor in de zand- en waterbak,
-vingerverf, etensbordje met zuignap.
Ik verwacht niet alles hoormaar ik vind het leuk als ze zelf iets kunnen kiezen.
En voor Spirit nog eenAlles is wel gezegd denk ik zo. Behalve dat sommige dingen ook heel normaal zijn en niet per se bij een ziektebeeld horen. Maar dat betekent niet dat je er wat tijd voor moet nemen en niet maar de hele tijd door moet gaan als dat eigenlijk niet gaat.
Dat was dus niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
Nerd
En dank jeDat sommige dingen normaal zijn vind ik ook, daarom is het ook zo moeilijk te erkennen dat het niet normaal meer is, want iedereen bitcht wel eens op haar man, is wel eens moe, barst wel eens spontaan in tranen uit etc etc. Maar ik denk dat ik nu wel op het punt ben dat ik het echt meen als ik zeg dat dit niet meer normaal is
Oh, zie je, mn hoofd werkt gewoon niet. Bewijs!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat was dus niet wat ik bedoelde![]()
Ik bedoelde dat je niet meteen raar bent als je door teveel spanning tevaak op je man bitcht, moe bent, spontaan huilt etc. Dat is niet hoe het zou moeten zijn, dan moet je dus tijd nemen om het op te lossen, maar je hebt niet meteen ptts oid. Soms wel, maar niet altijd. Ik hoop hoe dan ook dat je er snel achterkomt wat je kunt doen om je beter te voelen-The end-
die stoppen nog steeds alles in hun mondquote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
Ja dat handje had ik stevig vast.het lijkt mij helemaal leuk met dreumisjes, in hun blootje en dan buiten.
![]()
Okok dan doe ik ook wel mee!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
die stoppen nog steeds alles in hun mond
Lief!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Limone het volgende:
Wij hebben net gevingerverfd! Die kleine bravert liet het allemaal maar gebeuren en binnen 5 minuten hadden we een mooi cadeau voor mijn man de papa!![]()
Note to self: voortaan doen met hand waarmee ze niet duimt...
Op Zoë dr verjaardag zelf gaan we met de trein (vind ze geweldig) naar de iStore in Amsterdam en daar mag ze een nieuwe iPad uitkiezen. Dus echt delen hoeft ze hem nietquote:Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
Wat slim Tal, dat logeren! Vindt Zoe het niet erg dat ze haar verjaardag nu moet delen? Of heeft ze dat nog niet echt door?
En Belle, echt knap dat je je aan die principes houdt. Isa komt sowieso met plastic herriedingen in aanraking bij het kinderdagverblijf en mijn ouders en ze vindt het helemaal geweldig. Ik heb niet echt het idee dat ze dingen zonder geluid minder interessant vindt, want duplo en houten puzzels zijn hier ook echt een hit, dus dat maakt het al een stuk minder ergDus ik wil haar ook thuis beiden aan kunnen bieden zodat ze kan kiezen waar ze op dat moment zin in heeft.
Mijne ook. Zij gelukkigquote:Op maandag 31 maart 2014 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Mijn principe is gewoon aangepast naar plastic herriePlastic herrie
![]()
HERRIEEEEE
![]()
![]()
Handafdrukjes. Door elkaar met verschillende kleuren.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Lief!
Wat heeft ze precies gemaakt?
Ik heb laatst geprobeerd met vingerverf een handafdrukje te maken voor in het babyboek maar dat was niet zo'n succes. Zelfs toen ze sliep kneep ze die vingertjes steeds opnieuw samen. Binnenkort sanen met vriend nog eens proberen.
Ben jij mij vorig jaar?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik ben al de hele dag mega-emo. Morgen ben ik jarig (1 april, echt waar!) en dat is gewoon mijn eerste verjaardag als moeder.Kix snapt er niets van waarom ik af en toe ineens wat verliefdkijkend sta te sniffen.
FINALLY!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Juud-- het volgende:
Hebben we toch nog iets ontaards aan je kunnen ontdekken LE!
Op dit moment ff het laatste helaas..quote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef Juud-- het volgende:
Hoooii XM, alvast veel succes morgen!! Heb je er wel zin in of overheerst nu het nerveuze gevoel?
Hihi! Jij ook alvast gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Ben jij mij vorig jaar?
Ik hier ook al de hele dag super emo omdat het morgen m'n tweede verjaardag als mama is en dat ik ook nog zwanger ben!
Maar alvast gefeliciteerd !
+1 succes alvast XM!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:21 schreef Juud-- het volgende:
Ojee.. ik hoop dat het leuke gevoel wel komt als je morgen binnenstapt. En dat je een beetje slaapt vanavond..
Vorig jaar had ik op mijn 2e verjaardag als moeder al 3 kinderen (okey, niet op 1 april maar een paar daagjes later)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Ben jij mij vorig jaar?
Ik hier ook al de hele dag super emo omdat het morgen m'n tweede verjaardag als mama is en dat ik ook nog zwanger ben!
Maar alvast gefeliciteerd !
Jij wint!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik op mijn 2e verjaardag als moeder al 3 kinderen (okey, niet op 1 april maar een paar daagjes later)
Stelletje amateurs
Hier precies zo. Op het aanleggen na.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit te wachten tot mn kind wil slapen, maar ik pak het blijkbaar echt hé-le-maal verkeerd aan
Ben doodmoe en zij ook, maar elke keer als ik denk dat ze rustig is en wil slapen, leg ik dr aan, en dan ligt ze even, om me vervolgens heel gemeen te bijten![]()
![]()
Nu neig ik naar samen met haar in bed gaan liggen, maar ik weet dat ik dan ook verrot slaap....
Voor mini. Ik draag het jaren.quote:
Als ons kuiken niet wil slapen, helpt het omquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit te wachten tot mn kind wil slapen, maar ik pak het blijkbaar echt hé-le-maal verkeerd aan
Ben doodmoe en zij ook, maar elke keer als ik denk dat ze rustig is en wil slapen, leg ik dr aan, en dan ligt ze even, om me vervolgens heel gemeen te bijten![]()
![]()
Nu neig ik naar samen met haar in bed gaan liggen, maar ik weet dat ik dan ook verrot slaap....
En en? Tot hoe lang heeft hij uiteindelijk geslapen?quote:
Bleef het maar zoquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Als ons kuiken niet wil slapen, helpt het om
1) Zijn wereld te verkleinen: Iets zachts tegen zijn voeten en hoofd aanleggen, zodat hij zich ingebouwd voelt
2) Hem lekker warm te maken (maar niet standje tropicana natuurlijk)
3) Vertrouwde geluiden te laten horen (TV werkt niet, maar gebabbel van Burdie en mijzelf wel, net als de stofzuiger of zijn muziekschaapje![]()
Wie weet heb je er wat aan
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Als ons kuiken niet wil slapen, helpt het om
1) Zijn wereld te verkleinen: Iets zachts tegen zijn voeten en hoofd aanleggen, zodat hij zich ingebouwd voelt
2) Hem lekker warm te maken (maar niet standje tropicana natuurlijk)
3) Vertrouwde geluiden te laten horen (TV werkt niet, maar gebabbel van Burdie en mijzelf wel, net als de stofzuiger of zijn muziekschaapje![]()
Wie weet heb je er wat aan
Ja klopt. Ik zie heel vaak heel leuke kleertjes maar een shirtje van rond de 15 of 20 euro vind ik teveel geld. Ik kan het me op zich nog wel veroorloven, maar ik vind het gevoelsmatig niet kloppen om voor zoiets, waar ze snel uitgroeit, zo'n bedrag uit te geven. Ik let gewoon erg op uitverkoop. Zo had ik laatst een mooi pakje voor I voor 7 euro omdat de desbetreffende webshop ermee ophield. Normaalgesproken was dat ook 20 euro geweest.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:06 schreef vencodark het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tegen de 20 euro voor een shirtje veel te duur vindt?
En dat dat vaak hele leuke zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De twee prikken waren natuurlijk wel heel gemeen maar ze heeft er verder (nog) niet echt last van. Behalve dan dat ze van 22.30 tot 06.00 heeft geslapen..
Verder heb ik iets stoms gedaan. Ik heb eerlijk toegegeven dat ik ben gestopt met vitamine D geven sinds twee weken. Ten eerste vergat ik het vaak, ten tweede ga ik dagelijks met I in de draagdoek naar buiten en volgens mij krijgt ze dan echt voldoende vitamine D binnen. De verpleegkundige was het daar natuurlijk niet mee eens, dus nu voel ik me toch schuldig en ga ik het maar weer geven.
Misschien ben ik gewoon heel eigenwijs hoor (), maar zijn hier misschien ook moeders die twijfelen aan het nut van vit D als je kind vaak buiten komt?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Komt vast omdat ik geen borstvoeding geefquote:
Ja. In mijn vinger, arm en soms in mijn tenenquote:
Nee hoor ik vind dat ook veel te veel. Ze dragen het zo kort. Is het een speciaal iets (voor de kerst, verjaardag of dat soort dingen) wil ik soms nog wel eens door de vingers kijken maar vaker leg ik het terug en koop ik wat goedkopers.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:06 schreef vencodark het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tegen de 20 euro voor een shirtje veel te duur vindt?
En dat dat vaak hele leuke zijn.
Ik dacht dat het geven van bv en niet ongesteld worden een beetje bij elkaar hoorden en dus dat je met het geven van fv weer sneller ongesteld wordt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef L-E het volgende:
Er zijn hier ook vrouwen die wel bv geven en net zo snel weer hun cyclus terug kregen. Je hebt pech of je hebt het niet, geloof ik. Maar wel even eenvoor het niet lukken van de bv, want dat lijkt een pijnpuntje voor je (en dat kan ik me voorstellen)
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Vele voordelen hoor, flesvoeding, net als borstvoeding
+1quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:42 schreef Limone het volgende:
Wij zijn zo slecht in opstaan dat ik serieus dacht dat dat met een baby anders werd. Dat wij om half zeven fluitend aan het ontbijt zouden zitten. Maar nee hoor! Onze dochter is net zo'n slechte opstaander als wij...![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:42 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Komt vast omdat ik geen borstvoeding geef. Alsof ik eraan herinnerd moet worden dat dat mislukt is.
Verschilt per merk wellicht?quote:
Jawel, maar die vergeet ik dus ook vaakquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef L-E het volgende:
Mensen die de vitamine D vaak vergeten, slikken jullie zelf ook geen vitamines? Wij hebben het in de keukenkast bij onze potjes gezet, dus als wij bij het avondeten een pil nemen krijgt hij meteen zijn druppels. Voorheen stond het op de commode en werd het dus vaak vergeten.
Hier staan ze bij het aankleedkussen. Het hoort bij het ochtendritueel; lekker wassen, kleertjes aan, vitamine D en dan drinkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:35 schreef hilliebillie het volgende:
Hier staan de druppels op de commode. Hoort bij het avondritueel: luier aan pyjama aan vitamine tandenpoetsen en naar bed. Bij de oudste zo ook altijd gedaan (al krijgt hij ze als ie al in bed is en mochten wij het vergeten denkt hij er wel aan)
Toen Eline nog wat jonger was (tot 3 maanden denk ik ongeveer) viel ze wel eens aan de borst in slaap s avonds en dan werd het wel eens vergeten
Die van kruidvat smaakt naar sinaasappel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hier staan ze bij het aankleedkussen. Het bij het ochtendritueel; lekker wassen, kleertjes aan, vitamine D en dan drinken. Ze vind die anijssmaak trouwens niet echt super.
In Helmondquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:53 schreef sibella2 het volgende:
Gefeliciteerd aan Jarigen![]()
![]()
Iemand nog een idee waar ik gentiaan kan kopen? J heeft gruwelijke last van spruw ineens en heb geen zin/tijd om te wachten op een internetbestelling?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als je binnenrijdt roept ferrari "WARM!!!" en "KOUD!!!" door een megafoon
[ Bericht 9% gewijzigd door ikke_84 op 02-04-2014 07:15:55 ]
Ja, echt gigantisch kokhalzen en dan weer lachen en daarna weer vrolijk verder met haar knuistje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Flobo alweer 3 maandjesen de knuist in de mond gaat ze dan ook kokhalzen
Dat heb ik gisteren ook gedaan! Maar dan ipv alleen langemouwenromper, wel ook nog een pyamatruitje er bij aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef Cwen het volgende:
Hier hebben we als concessie aan het warme weer de mouwen van de winterslaapzak gehaald. Ben benieuwd.
Jup, hier ook nog steeds romper, sokken en pyamatrui en broek (fleece)quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook gedaan! Maar dan ipv alleen langemouwenromper, wel ook nog een pyamatruitje er bij aan.
Hier een MP-koopje maar kan nog prima een rondje mee. Onze vorige was na twee kindjes echt af.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhhhw!!
En het is net of ik mn eigen kinderwagen ziedat knaloranje met enigzins verschoten blauwe voering
(ik heb een bugaboo van iemand gekregen die er al 2 kindjes in had gehad)
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, en een laken en dubbelgevouwen deken... Mss moet ik toch 'r sokken ook maar uitdoen ofzo.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, en een laken en dubbelgevouwen deken... Mss moet ik toch 'r sokken ook maar uitdoen ofzo.
+1 (of nouja +2quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn baby is al dik tevreden met korte mouwenromper en pyjama met lang mouwen onder dubbel gevouwen deken plus lakentje. Maar we verwarmen wel r bed voor met een kruikje![]()
Wordt nog wat van de zomer![]()
Meiske is weer niet zo in d'r hum vandaag. Veel last van d'r buikje en veel gespuugd. Eigenlijk eenzelfde dag als vorige week maandag. Arm kind. Gelukkig is ze nu content (spoilerfoto is liiiveee)Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
+1 J doet met dr mee al 3 dagen ontroostbaar met krampen en spugen. En viel net ook in zo'n positie is slaapquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef Kimpossible het volgende:
Meiske is weer niet zo in d'r hum vandaag. Veel last van d'r buikje en veel gespuugd. Eigenlijk eenzelfde dag als vorige week maandag. Arm kind. Gelukkig is ze nu content (spoilerfoto is liiiveee)
Hier ook hoor. Een spijkerbroekje trek ik wel altijd uit. Aiden slaapt 's nachts in een slaapzak met een rompertje en meestal nog een truitje aan. Slaapzak heeft geen mouwtjes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:12 schreef klaprooss het volgende:
Pyjama? Hier slaapt J gewoon in de kleertjes die hij die dag aan heeft gehad. Volgende dag weer iets schoons aan.
+1 we kunnen ook een hele zooi dikke winterkleertjes ongedragen weg doen...quote:Op woensdag 2 april 2014 07:16 schreef Franny_G het volgende:
Wat een schatje, Kim..
Ik had me helemaal ingesteld op een winterbaby dus veel warme dekentjes en kleertjes. Blijken we een warmbloedige dame te hebben. In de kraamweek eerder te warm dan te koud dus de kruik werd meteen afgeschaft. En in de draagdoek moet ik haar geen extra kleertjes aan doen want dan krijgt ze het ook veel te warm. Wel grappig, want ik ben zelf juist een koukleum.
Hehe, wij hebben er ook zo eenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhhhw!!
En het is net of ik mn eigen kinderwagen ziedat knaloranje met enigzins verschoten blauwe voering
(ik heb een bugaboo van iemand gekregen die er al 2 kindjes in had gehad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |