abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2014 @ 16:31:32 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138330155
N.a.v. de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

zondag 30 maart 2014 @ 17:04:20 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138331142
Haha bubseltje, je had precies het goede onderschrift bij de foto! :D O+ Smaakte de komkommer? :Y)

Tally _O-
pi_138331366
Wij hebben de foef, voorste billen etc. discussie pas ook gehad i.v.m. L. We noemden het dus voorste billen, maar met het oog op de naderende basisschool zijn we nu overgestapt op plasser. Als ze wat ouder is maken we er denk ik nog wel wat anders van, maar voor nu voldoet plasser wat mij betreft.

Voor jongens vind ik het een stuk makkelijker trouwens.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:26:16 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138331703
Ja ze heeft er wat stukjes af gehapt/sabbelt :Y)

Toen jullie begonnen met hapjes hoe vaak boden jullie wat aan? Een keer per dag of vaker?

En slabben met mouwen lijken ons wel handig hebben jullie daar misschien ervaring mee?
pi_138331848
Ja bubsel, wij hebben een paar silly billiez met mouwen en ik ben er echt fan van, anders bleef ik kleertjes wassen in verband met vieze mouwtjes bij elke maaltijd. Het voordeel van de silly billiez was dat ze in de was altijd weer schoon werden, ongeacht wat erop zat en ze waren een soort van waterdicht. Maar ze zijn dus wel duur en dat is gelijk het grootste nadeel. Er zijn vast goedkopere alternatieven te vinden.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:40:02 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138332046
Ik stroop de mouwen gewoon op, gaat prima ^O^
  zondag 30 maart 2014 @ 19:31:10 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138335577
Zo tof, net lekker met z'n drieën aan tafel gegeten *; Wat een geluksmoment! En T. zat heerlijk aan sperziebonen te knagen O+
  zondag 30 maart 2014 @ 19:39:41 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138335855
Lb dat kan natuurlijk ook ^O^

Nikki die hou ik in het achterhoofd heb er nu veel goede verhalen over gelezen.

De prijzen van de Pampers worden anders bij sommige pakken las ik net op www.luierinfo.nl

Klikt goed Gotc O+
  zondag 30 maart 2014 @ 19:43:49 #9
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_138335998
Dank nog voor het warme welkom hier O+

Mini mus is trouwens echt net een vogeltje: onstilbare honger, vaak woest op zoek naar de borst en nog zo lekker pluizig O+

Weet niet meer wie het vroeg, maar zijn slechte start kort samengevat: ingeleid bij 37+5 ivm zwangerschapsdiabetes. Na de geboorte had T. hierdoor te lage bloedglucose. Daarbij kwam dat hij min of meer gelanceerd is bij de geboorte. Dat zagen we niet helemaal aankomen, hij kwam bij de eerste perswee terwijl het infuus met remifentanil nog vol open stond :{ T. kwam daardoor helemaal versuft ter wereld :{ En na een paar dagen werd hij geel en moest hij onder de lamp. Voordat we naar huis mochten waren we bijna een week verder...

Nu we thuis zijn lijkt T. z'n gemiste tijd met mij in te willen halen. Hij wil alleen maar bij mij zijn en zolang dat kan is hij intens tevreden O+ Best intensief icm zieke peuter die mij ook niet meer los wil laten nadat ik een week weg was. Ik voel me een beetje geleefd door al die dubbele mamabehoefte :') O+ :Z
Oude (on)bekende.
  zondag 30 maart 2014 @ 20:13:58 #10
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138337092
Oef mus, das een heftig kraamweekje geweest zo te lezen. Fijn dat t nu goed gaat allemaal! Geniet van t gekroel, maar vergeet jezelf ook niet he! :*

Gotc, samen eten O+ gezellig!

Meiske heeft vannacht 4 uur achter elkaar geslapen *O* dat voelt als uitslapen joh :') lekker!

Oh en, nu we het over postpartum haarcellen hadden he, hoe zat het met jullie postpartum gewichtsverlies? Zijn de wonderlijke plaatjes en verhalen van klap en Nikki ( :9 ) standaard of hebben jullie ook trager afscheid genomen van de zwangerschapskilo's? Ik weet dat ik met mezelf in t reine moet komen en zulks, maar ik had stiekem toch gehoopt dat die 10 overgebleven kilo's wel langzaam zelf hun biezen zouden pakken alvast (mup is 4 weken nu O+ )
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 30 maart 2014 @ 20:19:16 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138337284
Ach, die kilo's.. moet nog 12kg vd 25kg en ben al 4 maanden niks afgevallen, ondanks 4x per week hardlopen en gezond eten+drinken :{ Het schijnt bij ontzwangeren te horen en bij diverse mensen hier viel het ineens na 9 mnd eraf.. ik vind er iig geen hol aan ;(.
Waarschijnlijk niet wat je wilde horen :P Misschien gaat het bij jou wel vanzelf!

Mus, heftige kraamperiode :* Red je het allemaal een beetje? Ook met jouw herstel?
pi_138337581
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ze heeft er wat stukjes af gehapt/sabbelt :Y)

Toen jullie begonnen met hapjes hoe vaak boden jullie wat aan? Een keer per dag of vaker?

En slabben met mouwen lijken ons wel handig hebben jullie daar misschien ervaring mee?
Hier een keer per dag, namelijk in de morgen want als hij dan een of andere reactie zou hebben of krampjes dan zou hij daar 's nachts geen last meer van hebben. Was een tip van de ouwe rotten ;)
  zondag 30 maart 2014 @ 20:38:03 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138338155
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Hier een keer per dag, namelijk in de morgen want als hij dan een of andere reactie zou hebben of krampjes dan zou hij daar 's nachts geen last meer van hebben. Was een tip van de ouwe rotten ;)
Dat is idd erg slim van die ouwe rotten!

De zwangerschapskilo's waren er met 8 dagen af... Maar daarna ging ik flink vocht vasthouden en daarna het spiraal heeft weer wat kilo's in de plus gedaan.

Mus wat heftig doe maar goed kroelen met hem :*
  zondag 30 maart 2014 @ 20:43:07 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138338461
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:38 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat is idd erg slim van die ouwe rotten!

De zwangerschapskilo's waren er met 8 dagen af... Maar daarna ging ik flink vocht vasthouden en daarna het spiraal heeft weer wat kilo's in de plus gedaan.

Mus wat heftig doe maar goed kroelen met hem :*
Ik heb niet stilgestaan bij dat mogelijke effect van de Mirena :o Zou dat het zijn..
pi_138338843
Mus wat ben je een gewilde moeder O+
Tis niet helemaal vlekkeloos verlopen maar zo te horen komt t helemaal goed met jullie! ^O^
  zondag 30 maart 2014 @ 20:52:28 #16
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_138338987
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef GotC het volgende:
Mus, heftige kraamperiode :* Red je het allemaal een beetje? Ook met jouw herstel?
Dit was natuurlijk niet de kraamweek die we in gedachten hadden en het was en is best pittig. Gelukkig ben ik beter uit de bevalling gekomen dan ik er in ging! De eerste dag had ik last van naweeën en spierpijn en dat was het :D Ik kan alle toestanden dus relatief goed handelen :Y

En zwangerschapskilo's :{w Ons buurmeisje vroeg gister of we nog een baby' tje krijgen :Y) Ik ga er maar van uit dat het net als de vorige keer vanzelf goed komt :') Helaas niet binnen een paar weken KP, maar na 6 maanden zat ik weer op mijn normale gewicht. Zonder er iets speciaals voor te doen.
Oude (on)bekende.
pi_138339146
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Dit was natuurlijk niet de kraamweek die we in gedachten hadden en het was en is best pittig. Gelukkig ben ik beter uit de bevalling gekomen dan ik er in ging! De eerste dag had ik last van naweeën en spierpijn en dat was het :D Ik kan alle toestanden dus relatief goed handelen :Y

En zwangerschapskilo's :{w Ons buurmeisje vroeg gister of we nog een baby' tje krijgen :Y) Ik ga er maar van uit dat het net als de vorige keer vanzelf goed komt :') Helaas niet binnen een paar weken KP, maar na 6 maanden zat ik weer op mijn normale gewicht. Zonder er iets speciaals voor te doen.
:*
Heb je een draagdoek trouwens? anders mag je mijne lenen? hij is blauw :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138339404
Gotc wat klinkt dat als een fijn eetmoment! O+

Mus wat heb je een heftige kraamweek achter de rug. Geniet van je nieuwe gezinnetje. En best lastig hè om je aandacht te verdelen tussen peuter en baby('s). Ik moet er ondanks dat peuter het echt heel goed doet echt nog even mijn weg in vinden.

En KP het komt vast goed met de kilo's hoor. Je hebt nog 8 maanden ontzwangeren te gaan hè. .
pi_138339495
Zonder bijlezen, sorry, gooi ik er even een vraag in: we willen over een paar weken naar Italië op vakantie. Met de auto en dan een beetje rondreizen. Campingbedje mee, buggy vandaag gekocht, maar is zo'n kinderstoel-to-go (zo'n ding wat je aan een stoel hangt) nou een aanrader of zouden ze bij hotels en restaurantjes ook gewoon kinderstoelen hebben? :@
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:07:50 #20
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138339898
Thanks dames. Ik ben een tikje ongeduldig geloof ik, maar daar heb ik wel meer last van bij de doelen die ik voor mezelf voor ogen heb :Y)

Spirit, ik geloof toch niet dat ik daarmee zou gaan zeulen, want voor dat ene restaurantje die er geen heeft staan kan d'r best op schoot gezeten worden. Denk ik. Maar Mijnes is dus nog maar 4 weken, dus so much voor mijn ervaring.
pi_138340125
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks dames. Ik ben een tikje ongeduldig geloof ik, maar daar heb ik wel meer last van bij de doelen die ik voor mezelf voor ogen heb :Y)

Spirit, ik geloof toch niet dat ik daarmee zou gaan zeulen, want voor dat ene restaurantje die er geen heeft staan kan d'r best op schoot gezeten worden. Denk ik. Maar Mijnes is dus nog maar 4 weken, dus so much voor mijn ervaring.
Nja, maar als onze spartelkoningin op schoot zit tijdens het eten, wordt er dus niet gegeten (tenzij zij eet, maar zodra dat op is, moet ze weer alles zien/pakken/draaien). En ik heb dus werkelijk geen idee of hotels enzo standaard kinderstoelen hebben staan en of die dan niet te smerig voor woorden zijn :@

Overigens mijn antwoord op je vraag: er zit hier nog 10kg aan, maar mijn hele eetpatroon is tijdens en na de zwangerschap veranderd, dus dat is ook meteen de reden dat dat gewicht prima wordt onderhouden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_138340129
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Zonder bijlezen, sorry, gooi ik er even een vraag in: we willen over een paar weken naar Italië op vakantie. Met de auto en dan een beetje rondreizen. Campingbedje mee, buggy vandaag gekocht, maar is zo'n kinderstoel-to-go (zo'n ding wat je aan een stoel hangt) nou een aanrader of zouden ze bij hotels en restaurantjes ook gewoon kinderstoelen hebben? :@
Ik ga er vanuit dat ze overal wel een simpele kinderstoel hebben staan. En als ze die niet hebben (sjieke dure tenten) ben je er waarschijnlijk ook niet echt welkom met een kleintje... :@ Maar misschien is dit wel te simpel gedacht
  zondag 30 maart 2014 @ 21:13:40 #23
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_138340187
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef bitterend het volgende:

[..]

Heb je een draagdoek trouwens? anders mag je mijne lenen? hij is blauw :P
O+
Ja, het zelf doeken. En kleine T lijkt het ook wel fijn te vinden :Y Vanmiddag is hij lekker in de doek mee geweest naar de speeltuin en daar heb ik hem op een bankje in de zon zitten voeden O+

Nikki, idd best even zoeken. Alle oude routines moeten opnieuw vorm krijgen. En het is multitasken op topniveau :Y
Oude (on)bekende.
pi_138340638
Multitasken op topniveau dekt de lading helemaal inderdaad. Zo'n peutertje slokt ineens veel meer energie op dan normaal.

Maargoed, de peuter doet het hier wel heel goed en ze heeft vanmorgen zelfs bijna een uur met een broertje op schoot gezeten. Als hij dan huilt gaat er een speentje in, ze aait over zijn bolletje, praat tegen hem en is gewoon heel lief. Ik zou het zelf niet beter doen geloof ik. En als ik haar dan zo lief bezig zie word ik helemaal emo. O+ :'( O+
  zondag 30 maart 2014 @ 21:22:24 #25
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138340667
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Multitasken op topniveau dekt de lading helemaal inderdaad. Zo'n peutertje slokt ineens veel meer energie op dan normaal.

Maargoed, de peuter doet het hier wel heel goed en ze heeft vanmorgen zelfs bijna een uur met een broertje op schoot gezeten. Als hij dan huilt gaat er een speentje in, ze aait over zijn bolletje, praat tegen hem en is gewoon heel lief. Ik zou het zelf niet beter doen geloof ik. En als ik haar dan zo lief bezig zie word ik helemaal emo. O+ :'( O+
O+
  zondag 30 maart 2014 @ 21:28:02 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138340995
Spirit, ik zou zo'n stoel alleen meenemen als ie mákkelijk in de auto past. Anders niet :N

Kim, ik was in 1 week 10 kilo kwijt, maar was 16 kilo aangekomen. Ik zit nu nog op +1, dus het kan echt nog! Oh, al zie ik er nog wel steeds permanent 25 weken zwanger uit :Y)

Mus, welkom! En wat een kraamweek joh :X Hopelijk herstellen peuter en baby allebei gauw en kun jij dan ook wat bijkomen :)
  zondag 30 maart 2014 @ 21:30:40 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138341141
Mijn arme meiske had vanavond out of the blue ineens 39,7 graden koorts :o

Ze was enorm aan het piepen en dreinen, terwijl er niets aan de hand leek :? Dus ik ging dr luier maar even bekijken, en vond dr warm aanvoelen (terwijl ze maar 1 laagje aanhad). Nou, die temperatuur schoot omhoog! Arm kind ;( Ze ligt nu al sinds 7 uur in bed, hopelijk slaapt ze lekker.

Vriendje moet morgen voor werk naar Finland, dus ik sta er alleen voor. Maar als ze ook maar enigzins niet lekker lijkt, blijf ik thuis. Kunnen ze op mijn werk hoog en laag springen :{w
pi_138341296
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

O+
Ja, het zelf doeken. En kleine T lijkt het ook wel fijn te vinden :Y Vanmiddag is hij lekker in de doek mee geweest naar de speeltuin en daar heb ik hem op een bankje in de zon zitten voeden O+

Nikki, idd best even zoeken. Alle oude routines moeten opnieuw vorm krijgen. En het is multitasken op topniveau :Y
_O_
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:33:44 #29
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138341305
Agos lb. Tandjes? Beterschap! :*
  zondag 30 maart 2014 @ 21:41:30 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138341740
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef Kimpossible het volgende:
Agos lb. Tandjes? Beterschap! :*
Ik heb geen idee.... ze bijt wel keihard in je vinger zodra ze die in dr mond kan krijgen, maar ik had juist de indruk dat ze zich weer wat prettiger voelde na de afgelopen 2 weken :{

Echt niet leuk. Dus ik zie nu alweer als een berg op tegen morgen toch eventueel moeten werken ;(
  zondag 30 maart 2014 @ 21:44:18 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138341907
Aw LB.. dat is idd flinke koorts. Virusje opgepikt of tandjes idd? Hoop dat ze lekker slaapt. Wb werk, eens! E. is heul veul belangrijker :*

Zo, afspraak gemaakt bij de huisarts voor morgen ivm klachten vd Mirena en een knobbeltje dat ik in m'n borst heb. Muh.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:46:34 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138342011
Oh he bah GotC :{

Ik heb ongeveer een halfjaar wen-klachten gehad van de mirena... hopelijk trekt t bij jou ook gauw weg! En kan de huisarts je geruststellen over het knobbeltje.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:49:31 #33
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138342193
Lb dat is flinke koorts :*

Knobbeltje Gotc wat naar -O- sterkte morgen bij de huisarts :*
pi_138343056
Hè shit GotC. :*
pi_138343358
Hè bah Gotc. Succes morgen!

LB beterschap voor je meisje!
pi_138343506
omg, check dat handje en vingertje O+ O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138343647
O+ echt het vingertje van een bijnadreumes!
  zondag 30 maart 2014 @ 22:22:44 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138344047
Jaaaaa dat vingertje wijst hier ook álles aan! O+

Heerlijke foto weer belle _O_
pi_138344339
Sorry Belle, ik kan er niks aan doen, maar ik ga altijd een beetje kwijlen bij dat soort foto's :@
Sarcasme. Herken het.
pi_138344732
Spirit :D O+

LB, lief he, en dan wijst ze een vogeltje aan en roept ze 'oesssss oesssss oesssss' (poes) O+ (zelfde bij een hondje of een mier ook trouwens, en natuurlijk bij een poes) Of ze wijst naar je mond en roept heel blij 'eussss' (neus) :D Maar als je vraagt 'wijs mijn neus eens aan', dan wijst ze wel goed m'n neus aan ;) (of die van iemand anders als je dat vraagt).
pi_138345705
Van dit alles nog niks hier, wijzen ook nog niet! Maar wel veel geknuffel vandaag nadat ik twee nachten was weggeweest O+ en ook ineens alles aan mij geven :)

Belle geven jullie Nin iets voor haar verjaardag?
pi_138345860
Wat lief Suiker, na twee nachten moet je ook wel hoopjes knuffelen inhalen O+ Stopt ie ook afgekloven restjes eten in je mond ja? :D
Dat wijzen komt zomaar opeens! Let maar op, met zo'n spekvingertje!

Nin krijgt van ons een soort stoffen popknuffel, die ik via Etsy heb gekocht.
Van m'n ouders een bedelarmbandje en van m'n opa&oma of C. z'n ouders een gegraveerd bestekje!

En geven jullie iets aan F.?
  maandag 31 maart 2014 @ 02:51:01 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138352552
Da's mooi kut, lig ik daar in de woonkamer op de bank }:|

E heeft geen koorts meer, maar wil perse niet alleen slapen, en uitgerekend nu hebben we een logé waardoor t logeerbed bezet is...

Ik ben al 2 uur met haar bezig geweest, nu ligt mijn vriend nog met haar in het grote bed.

Ik vind er niets aan zo :'( Maarja, ze is al helemaal volgetankt dus wat slapen betreft kan ze net zo goed bij hem liggen.
pi_138352635
LB :* that sucks! Zal je altijd zien dat het logeerbed bezet is. Gelukkig is ze wel koorts vrij!

Probeer zelf even je rust te pakken nu je vriend dr even heeft! Hopelijk slapen jullie allemaal snel (in je eigen bed) :*
♥ J & S
  maandag 31 maart 2014 @ 03:12:52 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138352648
En als kers op de slagroom heeft de poes me nu half vergast :r

[/klaag]
  maandag 31 maart 2014 @ 05:08:44 #46
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  maandag 31 maart 2014 @ 05:09:36 #47
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138352783
*O* *O* Als mijn kind van 19.30 tot nu heeft geslapen, dan mag ik dat doorslapen noemen hè? *O* *O*
  maandag 31 maart 2014 @ 05:50:13 #48
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138352814
Yes Skips *O* goed gedaan M!
pi_138352915
Nou, en niet zo'n beetje ook skips! *O*
Goed zo M!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_138352921
Ah, LB :*
pi_138353306
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef bellelena het volgende:
Spirit :D O+

LB, lief he, en dan wijst ze een vogeltje aan en roept ze 'oesssss oesssss oesssss' (poes) O+ (zelfde bij een hondje of een mier ook trouwens, en natuurlijk bij een poes) Of ze wijst naar je mond en roept heel blij 'eussss' (neus) :D Maar als je vraagt 'wijs mijn neus eens aan', dan wijst ze wel goed m'n neus aan ;) (of die van iemand anders als je dat vraagt).
Ontzettend lief! O+ .

Ik verbaas me ook steeds om I. Soms lijkt ze ineens een nieuw kind. Dat klinkt raar maar ze heeft dan ineens een nieuwe uitdrukking in haar gezichtje, of kijkt anders uit haar oogjes. Gisteren lag ze op mijn borst na het voeden, toen tilde ze haar hoofdje op, keek me aan en ging allerlei kreetjes uitslaan die ik nog niet eerder gehoord had. Zo mooi, dan kan ik alleen maar vol verwondering naar haar kijken (en ik moet ook meteen bijna huilen dan).
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 31 maart 2014 @ 08:14:04 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138353317
Skips lekker hoor! *O*

LB :* Hoop dat jullie nog wat hebben kunnen slapen en dat E. nog steeds koortsvrij is.
  maandag 31 maart 2014 @ 08:34:35 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138353525
Ik sliep om 3:30, en om 6:00 kwam mijn vriend met E naar beneden want hij moest gaan douchen enzo.

Nu zit ik met een grote pot koffie naast me op mn logé te wachten. E gaat niet naar de opvang en ik ga niet naar mn werk.

Blegh.
  maandag 31 maart 2014 @ 08:40:01 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138353596
Skippy, dat is zeker doorslapen! ^O^

Franny O+
pi_138353924
Hè blegh, LB! -O- :*

Ooh wat lief Franny! Die post wel copy-pasten naar haar babyboek, hoor!

Succes zo GotC!
pi_138353939
Wat lekker Skip! Zo maar ineens?
  maandag 31 maart 2014 @ 09:23:40 #57
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138354238
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:04 schreef Limone het volgende:
Wat lekker Skip! Zo maar ineens?
Ja! Ik heb uiteindelijk om half 5 maar zitten kolven, want auw.

We hebben alleen weinig van het doorslapen kunnen genieten trouwens. Kix is ziek en die ging ieder half uur ofzo naar de WC. :{ Maar mss doet ze het binnenkort gewoon nog een keer!

Jeeeeeej, m'n M.!
pi_138354614
LB, het klinkt misschien heel stom, maar leg je er bij neer. Je gaat niet naar je werk maar blijft lekker thuis bij je kleine zieke mupje zoals je gisteren zo graag wilde. En als zij gaat slapen, probeer dan ook even wat slaap te pakken :*

*O* Voor Skips doorslapert
Sarcasme. Herken het.
pi_138354690
Wij hebben gisteren gebarbecued bij vrienden en Isa heeft zo lekker mee zitten happen van brood, tomaat, paprika, aardbeitjes dat ze niet eens een potje hoefde :D Ze heeft zich zoooo goed gedragen O+ en we hebben niks van het uurtje minder gemerkt. Ze lag om 19:30 in bed en heeft tot 7:15 geslapen. Mijn kind slaapt nu gewoon echt echt echt door O+ O+

Oh en ik bedenk me dat ik iets niet zo handig heb gedaan. Isa krijgt morgenmiddag laat haar 11 mnd prikjes en moet morgen naar het kdv. Waren jullie kindjes heel beroerd van die prikjes, of viel het mee?
Sarcasme. Herken het.
pi_138354979
Spirit, hier was Stick echt doodziek van de prikjes. Niet eerder mee gemaakt bij hem, maar hij was helemaal van slag. Duurde wel een paar dagen ook.

Gotc, meh, wat naar, sterkte bij de ha!

Doorslapende Skipbaby! O+

LB, beterschap voor E :* En fuck je werk idd hoor.

Hier gisteren een dagje strand gedaan. Emmertje met schepjes mee, draagdoek, en ooooh, wat een dag! O+ Sticker had thuis geslapen van 9:30 tot 12:00, daarna gewoon niet meer maar hij heeft het zo goed vol gehouden! Lekker gespeeld en gekletst en gegeten en gedronken, we vertrokken pas om 19:30 weer en in de auto vielen beide jongetjes als een blok in slaap (en dan voel ik me zo gelukkig he, daar zit ik dan in de auto met de liefde van mijn leven achter het stuur en onze twee slapende jongetjes, en dat is allemaal van mij, VAN MIJ! O+ ), wat voelt het gelukzalig geweldig om gewoon weer een beetje te kunnen leven als 'vroeger' en niet voortdurend bezig te zijn met eventueel overprikkelen van een baby, of slaaptijden/een ritme. Gewoon leven O+
  maandag 31 maart 2014 @ 10:05:21 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138355042
Klinkt heerlijk LE O+ O+ O+ O+

LB, sterkte vandaag. Hopelijk knapt je meisje snel weer op :*
  maandag 31 maart 2014 @ 10:12:12 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138355213
LE O+ wat een geluk!

Spirit dat klinkt ook supergezellig! En relaxed dat ze nu echt goed slaapt! Is dat nou in jullie woonkamer?

En dankjullie dames :*
E zit as we speak een houten autootje te knuffelen en het wiel af te sabbelen :Y) Ik bel zo denk ik even met de huisarts om te overleggen waar ik nou aan moet denken.
pi_138355291
LB :* Dat zijn de minder leuke nachten zo ;( Hoe is het inmiddels? Net wat al werd geopperd, als het mogelijk is, gewoon samen met E. wat slaap inhalen vandaag. Hopelijk voelen jullie je allebei snel wat fijner!

quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:12 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ontzettend lief! O+ .

Ik verbaas me ook steeds om I. Soms lijkt ze ineens een nieuw kind. Dat klinkt raar maar ze heeft dan ineens een nieuwe uitdrukking in haar gezichtje, of kijkt anders uit haar oogjes. Gisteren lag ze op mijn borst na het voeden, toen tilde ze haar hoofdje op, keek me aan en ging allerlei kreetjes uitslaan die ik nog niet eerder gehoord had. Zo mooi, dan kan ik alleen maar vol verwondering naar haar kijken (en ik moet ook meteen bijna huilen dan).
Wat ontzettend schattig he, en dat ze zoveel dingen zo snel kunnen! En dat laatste herken ik heel erg. Ik ben helemaal niet per se veel emotioneler geworden, behalve over dit soort dingetjes. Als ik naar haar kijk, de gezichtjes die ze maakt, daar kan ik dan elke keer wel een beetje van huilen, zo lief O+

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wij hebben gisteren gebarbecued bij vrienden en Isa heeft zo lekker mee zitten happen van brood, tomaat, paprika, aardbeitjes dat ze niet eens een potje hoefde :D Ze heeft zich zoooo goed gedragen O+ en we hebben niks van het uurtje minder gemerkt. Ze lag om 19:30 in bed en heeft tot 7:15 geslapen. Mijn kind slaapt nu gewoon echt echt echt door O+ O+

Oh en ik bedenk me dat ik iets niet zo handig heb gedaan. Isa krijgt morgenmiddag laat haar 11 mnd prikjes en moet morgen naar het kdv. Waren jullie kindjes heel beroerd van die prikjes, of viel het mee?
Wat een heerlijke avond Spirit! Hier hadden we zaterdag aan het eind van de middag een verjaardagsfeestje op een terras. En ze vond het ook allemaal zo heerlijk en wel best. Iedereen was spontaan een beetje verliefd op haar O+ Toen moest ik nog denken aan Olf en mini-Olf die dan op een terrasje zaten met vrienden en mini-Olf onder haar stoel zat te spelen. Toen kon ik me daar nog niets bij voorstellen, maar zo was het echt precies!

L-E, ook al zo'n super relaxte dag gehad. Heerlijk! Hoe vond Sticker het strand? Was ie er al vaker geweest, al die zandkorrels? Ik wil er binnenkort ook eens met pluis naar toe, ze vond de gewassen grindtegels bij m'n schoonouders al erg interessant, en was een beetje teleurgesteld dat ze niet al die steentjes kon oppakken O+
pi_138355347
Ik had verwacht dat hij het zand DE BOM zou vinden, maar hij was voornamelijk geinteresseerd in zijn eigen tenen. En overvliegende vogels. En grote broer. We hadden dus net zo goed in onze achtertuin gaan zitten, want het stranddeel had geen meerwaarde :D
pi_138355813
quote:

F had er wel last van ja, twee dagen denk ik. Maar het kwam pas op na een paar uur!
pi_138355843
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:40 schreef Suikertante het volgende:

[..]

F had er wel last van ja, twee dagen denk ik. Maar het kwam pas op na een paar uur!
Nu je het zegt, dat was hier idd ook zo! Geprikt 's morgens om 9:00, en pas laat in de middag begon hij last te krijgen.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:45:00 #67
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138355908
Hij heeft gelachen met geluid :D weet niet wat voor geluid het was maar hé geluid is geluid *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138356061
Check, dank jullie wel. Hier krijgt ze pas om 16:20 de prikjes. Achteraf bezien had ik dat toch echt beter anders kunnen plannen, maarja. We zullen haar bij de late fles en in de ochtend wel tempen en dan moeten we maar zien hoe het gaat op het kdv woensdag ...
Sarcasme. Herken het.
pi_138356073
Moppert O+ Dat vond ik echt een megamijlpaal *O*

Spirit het prikken zelf was trouwens peanuts, twee keer een gil en hoppa! (geen garantie enzo, maar toch)
pi_138357303
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
LE O+ wat een geluk!

Spirit dat klinkt ook supergezellig! En relaxed dat ze nu echt goed slaapt! Is dat nou in jullie woonkamer?

En dankjullie dames :*
E zit as we speak een houten autootje te knuffelen en het wiel af te sabbelen :Y) Ik bel zo denk ik even met de huisarts om te overleggen waar ik nou aan moet denken.
Jep, in de woonkamer :@ We houden de late fles er gewoon in en verkassen dan de hele boel naar de woonkamer. Dat dwingt ons ook om vroeg naar bed te gaan :) En de woonkamer is koeler en rustiger en en en.... We zijn druk op zoek naar een andere huurwoning :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 31 maart 2014 @ 12:25:46 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138358368
Spirit wat heerlijk dat het zo goed werkt, dat slapen in de woonkamer O+ Hoe gaat het met jou trouwens? :*

Druk ochtendje gehad: Zonder onderzoek gelijk door m'n huisarts doorgestuurd voor een echo van m'n borst en omwisselen van Mirena voor koperspiraal. Aangekomen bij het ziekenhuis kon ik gelijk door voor de echo :o Niks aan de hand, cyste van 2cm. En donderdag kan ik al langs voor spiraaltje. :o Ik ben onder de indruk!
pi_138358833
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef GotC het volgende:
Spirit wat heerlijk dat het zo goed werkt, dat slapen in de woonkamer O+ Hoe gaat het met jou trouwens? :*

Druk ochtendje gehad: Zonder onderzoek gelijk door m'n huisarts doorgestuurd voor een echo van m'n borst en omwisselen van Mirena voor koperspiraal. Aangekomen bij het ziekenhuis kon ik gelijk door voor de echo :o Niks aan de hand, cyste van 2cm. En donderdag kan ik al langs voor spiraaltje. :o Ik ben onder de indruk!
Hey zeg, dat klinkt als het betere zorgwerk! Wat heerlijk dat je meteen geholpen kon worden en niet in onzekerheid hoeft te zitten :) Fijn joh!

Met mij... superlief dat je het vraagt, maar ik zet het even in een spoiler voor het geval mensen genoeg hebben van mn gezeur :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:05:57 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138359517
Spirit :*

Klinkt als een doorpakkende huisarts! Hopelijk is het koperspiraal voor jou een oplossing.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:14:35 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138359822
Spirit, dan kún je dus niet buiten de deur werken. Punt.

Echt meis, trek aan de rem want t klinkt inderdaad niet goed :*

GotC, wat een service en wat een opluchting!
  maandag 31 maart 2014 @ 13:16:49 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138359909
Oh lieve Spirit :* Dat klinkt echt niet goed, met veel alarmbellen. Wat LB zegt, flink aan die rem trekken want zo gaat het niet mop..

Bubs, ik hoop het ook! Hiervoor had ik een koper, zonder wat voor problemen. Hoop dat het idd helpt..
  maandag 31 maart 2014 @ 13:20:09 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138360018
Dit klinkt heel suf hoor :@ maar dat de bloeduitslagen normaal waren wil niet zeggen dat het normaal is voor jou.. Misschien zat je ooit heel hoog en zit je nu een stuk lager maar is het volgens de uitslagen nog wel een normale waarde. Dan is het voor jouw lichaam dus heel anders en slechter maar voor een bloedtest alsnog wel "normaal"

Ooit eens een aflevering van oprah gezien die hier over ging en over de hormoonwaardes bij de overgang en dat het aan te raden is om alles af en toe te testen zodat je weet wat je eigen waardes zijn en dat er dus wel verschil is te zien. Laat je ook niet direct wegsturen met de opmerking dat het mentaal is (al kan dat natuurlijk ook. )

Verder sterkte :*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:23:18 #77
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138360162
Spirit, wat LB ook zegt:

SPOILER
pi_138360964
Wat de rest zegt Spirit. Echt, trap op die rem. :*
pi_138361079
Lieve Spirit, stop even een paar weken met werken. :*
pi_138361178
SPOILER
pi_138361255
Oh, en Gotc, wat een goede zorgverlening zeg! Ik vind het zo fijn als mensen zulke ervaringen ook delen :) En heel fijn dat er niets aan de hand is natuurlijk!

Mijn baby gedraagt zich steeds meer als een bijnadreumes. Hij zat vanmiddag in de kinderstoel een aardbei (mag dat al eigenlijk? zien jullie hoe van god los ik ben, ik heb niet eens een lijst erbij gepakt om te checken! :P ) en avocado weg te werken, dronk sap uit een gewone beker, zei 'Hajoo' toen Kleuter binnen stapte, en wordt boos als iets niet mag of lukt. Maar echt BOOS he, zo lief O+
  maandag 31 maart 2014 @ 13:58:36 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138361442
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef L-E het volgende:
Oh, en Gotc, wat een goede zorgverlening zeg! Ik vind het zo fijn als mensen zulke ervaringen ook delen :) En heel fijn dat er niets aan de hand is natuurlijk!

Mijn baby gedraagt zich steeds meer als een bijnadreumes. Hij zat vanmiddag in de kinderstoel een aardbei (mag dat al eigenlijk? zien jullie hoe van god los ik ben, ik heb niet eens een lijst erbij gepakt om te checken! :P ) en avocado weg te werken, dronk sap uit een gewone beker, zei 'Hajoo' toen Kleuter binnen stapte, en wordt boos als iets niet mag of lukt. Maar echt BOOS he, zo lief O+
OMG! Dat klinkt héél echt ja! O+

En dat boze is hier ook al voorbijgekomen ja :') O+
pi_138361452
Spirit, wat Skip zegt, het komt ook mij veel te bekend voor. Trek aan de rem, want echt, zo hoort het niet. Stap over je trots heen en vraag een gesprek aan met een hulpverlener voor je psychische klachten. En laat over 6 weken je bloed evt nog checken, om te zien wat de waardes dan doen. Want het is klote, maar hoe langer je doorworstelt, hoe kloteriger het wordt :*.

GotC, wat fijn, zo'n doorpakkende huisarts! En helemaal fijn dat het gewoon een cyste is en dat ze al zo snel kunnen helpen met de spiraal.

LE, wat tof! O+

Belle, wat klinkt ze leuk!
Home is where the O+ is...
  maandag 31 maart 2014 @ 13:59:40 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138361468
Ik ben even bij de huisarts geweest, E is gecheckt maar alles was ok, dus dan is het gewoon een stomme opeenvolging van kdv-virusjes die ze heeft denk ik.

En het is vandaag ook een bijzondere dag! Want vorig jaar was ik vandaag uitgerekend! O+
pi_138361612
quote:

Fee heeft ze afgelopen vrijdag gehad en op een beetje extra slaap na overdag helemaal niets aan dr gemerkt. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_138361729
Jaa, ik noem je tegen C. nog altijd 'het meisje van 31 maart' O+ Bijzondere dag LB!

L-E, wat gaat ie hard ineens! Wat enorm tof om die interactie ook te zien tussen je twee zoons O+ En aardbei (doet Kleintjes) ivm allergieen volgens mij pas vanaf 1, maar als ie er gewoon goed op reageert, dan is er dus niets aan de hand :)

Spirit :* Ik sluit me aan bij de rest, kies voor jezelf, daar heb je niet alleen zelf het meest aan, maar ook je vrienden, familie, werkgever en collega's! Dus je doet dan dus niet alleen jezelf een plezier, maar ook alle anderen om je heen!

GotC, opluchting! :*
  maandag 31 maart 2014 @ 14:13:08 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138361895
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:07 schreef bellelena het volgende:
Jaa, ik noem je tegen C. nog altijd 'het meisje van 31 maart' O+ Bijzondere dag LB!
:D O+

Weet je wat, om Spirit op te vrolijken (en omdat ik m zelf stiekem nog zo vreselijk leuk vind) oO< gooi ik nog even mijn paasei in de groep O+

Precies een jaar geleden!
pi_138362019
Nou mensen, ik was net opgedroogd ja :(

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_138362149
Spirit :* ook al gaat het even minder, je bent echt wel een goede/leuke moeder. Alleen met minder energie. En je man moet maar even geduld met je hebben. Komt goed. :*
pi_138362154
Goed gehandeld, Spirit! Daar mag je ook trots op zijn. ^O^ :*
  maandag 31 maart 2014 @ 14:20:41 #91
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138362402
Spirit, raar misschien om te zeggen, maar goed gedaan! :*
  maandag 31 maart 2014 @ 14:28:03 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138362419
Spirit, knap van je! En erg verstandig. Nu effe op jezelf en je gezin focussen :*

L-E, ik word daar ook altijd blij van als zorg goed geregeld is. En dat deel ik dan met liefde :).
SPOILER
Wat een dreumes heb je trouwens al L-E!

LB, bijzonder! Je paasei O+
pi_138362465
De cadeautjes van Fee zijn besteld. Als het nog is einde van de week nog binnen en dan kan ik er mee naar de juwelier om te laten graveren *O*
pi_138362598
LB, je paasei, ik weet dat nog zo goed! O+

Goed gedaan Spirit. Je mentale gesteldheid is de basis, van daaruit kun je al die andere rollen op je nemen, maar als de basis geen balans kent gaat de rest ook niets worden. Je komt op mij altijd over als iemand met veel inzet en betrokkenheid als het op werk aan komt, die overgave kun je nu even steken in voor jezelf zorgen :*
pi_138362795
Thanks jongens :)
Sarcasme. Herken het.
pi_138362932
Mijn dochter ligt al 3 uur te slapen :') En ik wilde boodschappen doen voor de oudste thuis zou komen.
Dat gaat dus niet door he :')
  maandag 31 maart 2014 @ 14:49:19 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138363095
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
Nou mensen, ik was net opgedroogd ja :(

SPOILER
_O_
pi_138364226
Gotc, fijn dat het goed was!

Spirit, dapper dat je je hebt ziek gemeld. JIJ bent het allerbelangrijkst!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_138364373
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:29 schreef Tally het volgende:
De cadeautjes van Fee zijn besteld. Als het nog is einde van de week nog binnen en dan kan ik er mee naar de juwelier om te laten graveren *O*
Nice!
Het is alweer bijna zover. Zit er al weeeeken naar uit te kijken maar ergens word ik er ook bijna emo van. Zo raar dat Aiden straks ook 1 jaar is. Hoe kan dat nou?

Wat vragen jullie trouwens aan familie en vrienden voor cadeaus?
pi_138364993
Leuk he, jarig O+

Venco hier:
-accessoires voor bij het keukentje dat wij gaan geven, blokken van Janod (die zijn echt mooi, de Kubix),
-loopkar waar blokken in kunnen,
-verschillende Duplodingen,
-een aantal specifieke boeken/prentenboeken/dvd's,
-bijdrage voor autostoeltje,
-een Rubbabu auto of rijdende kat,
-een speelkleed met plastic onderkant,
-zo'n wheelybugding,
-emmertjes en andere dingen voor in de zand- en waterbak,
-vingerverf, etensbordje met zuignap.

Ik verwacht niet alles hoor :o maar ik vind het leuk als ze zelf iets kunnen kiezen.

En voor Spirit nog een :* Alles is wel gezegd denk ik zo. Behalve dat sommige dingen ook heel normaal zijn en niet per se bij een ziektebeeld horen. Maar dat betekent niet dat je er wat tijd voor moet nemen en niet maar de hele tijd door moet gaan als dat eigenlijk niet gaat.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:49:50 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138365296
Spirit, ik denk ook dat alles al gezegd is en ik vind het supergoed dat je je ziek hebt gemeld. Sterkte :*

LadyBlack, je paasei O+ O+ En beterschap voor je meisje :*
(Ik blijf het bizar vinden dat ik nog geen 3 weken voor jou uitgerekend was en dat er dan 2,5 maand tussen dit :o )

Leuke lijst Suiker!
pi_138366000
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:40 schreef Suikertante het volgende:
Leuk he, jarig O+

Venco hier:
-accessoires voor bij het keukentje dat wij gaan geven, blokken van Janod (die zijn echt mooi, de Kubix),
-loopkar waar blokken in kunnen,
-verschillende Duplodingen,
-een aantal specifieke boeken/prentenboeken/dvd's,
-bijdrage voor autostoeltje,
-een Rubbabu auto of rijdende kat,
-een speelkleed met plastic onderkant,
-zo'n wheelybugding,
-emmertjes en andere dingen voor in de zand- en waterbak,
-vingerverf, etensbordje met zuignap.

Ik verwacht niet alles hoor :o maar ik vind het leuk als ze zelf iets kunnen kiezen.

En voor Spirit nog een :* Alles is wel gezegd denk ik zo. Behalve dat sommige dingen ook heel normaal zijn en niet per se bij een ziektebeeld horen. Maar dat betekent niet dat je er wat tijd voor moet nemen en niet maar de hele tijd door moet gaan als dat eigenlijk niet gaat.
WHAHAHAHAHA :D

Nerd :P

En dank je :* Dat sommige dingen normaal zijn vind ik ook, daarom is het ook zo moeilijk te erkennen dat het niet normaal meer is, want iedereen bitcht wel eens op haar man, is wel eens moe, barst wel eens spontaan in tranen uit etc etc. Maar ik denk dat ik nu wel op het punt ben dat ik het echt meen als ik zeg dat dit niet meer normaal is :@
Sarcasme. Herken het.
pi_138366664
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHA :D

Nerd :P

En dank je :* Dat sommige dingen normaal zijn vind ik ook, daarom is het ook zo moeilijk te erkennen dat het niet normaal meer is, want iedereen bitcht wel eens op haar man, is wel eens moe, barst wel eens spontaan in tranen uit etc etc. Maar ik denk dat ik nu wel op het punt ben dat ik het echt meen als ik zeg dat dit niet meer normaal is :@
Dat was dus niet wat ik bedoelde :P
Ik bedoelde dat je niet meteen raar bent als je door teveel spanning tevaak op je man bitcht, moe bent, spontaan huilt etc. Dat is niet hoe het zou moeten zijn, dan moet je dus tijd nemen om het op te lossen, maar je hebt niet meteen ptts oid. Soms wel, maar niet altijd. Ik hoop hoe dan ook dat je er snel achterkomt wat je kunt doen om je beter te voelen :* -The end-
pi_138367100
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dat was dus niet wat ik bedoelde :P
Ik bedoelde dat je niet meteen raar bent als je door teveel spanning tevaak op je man bitcht, moe bent, spontaan huilt etc. Dat is niet hoe het zou moeten zijn, dan moet je dus tijd nemen om het op te lossen, maar je hebt niet meteen ptts oid. Soms wel, maar niet altijd. Ik hoop hoe dan ook dat je er snel achterkomt wat je kunt doen om je beter te voelen :* -The end-
Oh, zie je, mn hoofd werkt gewoon niet. Bewijs!

En ik vind het tof dat je een wheelybug wilt. De bij?
Sarcasme. Herken het.
pi_138367419
Uiteraard O+ Maar ik denk dat de opa's en oma's het niet zo'n boeiend cadeau vinden dus ik denk dat hij er niet echt gaat komen. (dan koop ik er vermoedelijk zelf alsnog een, maar dan tweedehands :+)
pi_138367751
Wij hebben net gevingerverfd! Die kleine bravert liet het allemaal maar gebeuren en binnen 5 minuten hadden we een mooi cadeau voor mijn man de papa! *)

Note to self: voortaan doen met hand waarmee ze niet duimt... :')
pi_138367789
Ze heeft niets binnen gekregen, hoor. Billendoekjes O+
pi_138367816
Oooh Limone!! Wat tof!! Ik wil dat zooo graag met Isa doen maar ik denk steeds dat ze daar nog te jong voor is :@ Maar nu ga ik morgen vingerverf kopen en het ook proberen!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_138368084
Wij hebben een varkentje wheelybug O+ Nin vindt het echt supertof om er op te rijden (nu nog vooral rondgereden te worden) :D

Spirit :*

Venco, ik word ook steeds emo-er heb ik het idee, nu was ik ook opeens die mini kleertjes uit aan het zoeken en zo (maar dat lukt nog niet). Dus dat hielp ook niet mee ;)

LB, je paasei O+ Ik weet het ook nog heel goed! Wat leefde ik mee!

En die verjaardag komt nu toch wel echt dichtbij, en ik moet nog vanalles regelen! Welke taart we gaan maken bijvoorbeeld en papieren gebaksbordjes en slingers en de helft van d'r verjaardagsoutfit (ik twijfel er nu opeens trouwens weer over, lijkt wel alsof het over het 'eerste pakje' gaat zo :D ).
pi_138368107
Limone, wat tof! Nin stopt echt alles nog in d'r giechel, dus dat moet hier allemaal ook nog gaan komen!
pi_138368277
Ja dat handje had ik stevig vast. :P het lijkt mij helemaal leuk met dreumisjes, in hun blootje en dan buiten. :D O+
pi_138368619
Oh, kartonnen bordjes, slim! Ik denk wel veel aan dat hij nu alweer bijna een jaar is, maar het feestje vind ik vooral leuk, niet echt dat ik er zo druk mee ben (nog).
  maandag 31 maart 2014 @ 17:22:58 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138368699
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
Ja dat handje had ik stevig vast. :P het lijkt mij helemaal leuk met dreumisjes, in hun blootje en dan buiten. :D O+
die stoppen nog steeds alles in hun mond }:|
pi_138368733
Hier zijn de slingers en bordjes in huis. Taart is besteld. Uitnodigingen de deur uit. Cadeautjes besteld. Eigenlijk alles al geregeld. We vieren het de 13de want de oudste 8 april jarig en de jongste 16 april. *O*
pi_138368790
Wat een goed idee mensen, kartonnen bordjes en plastic bekertjes. Waarom zou je het jezelf ook moeilijker maken dan het is? Wij denken erover om het bij mijn ouders te vieren en daar te barbecueën, dan hoeven wij niks te regelen.

Kreeg vandaag trouwens 2 kado's binnen die ik besteld had: een v-tech ding (en ik was zo anti-plastic en batterij ;( ) met knopjes waar je balletjes in moet doen en een Nijntje ballenbad (en ik was zo anti-commercieel Nijntje/woezel en pip/bumba/etc). Echt, wat een kind met je principes doet :')

Verder krijgt ze nog een pop van ons. Van mijn ouders krijgt ze een houten poppenwagen en aan mijn schoonouders vragen we een little people geluidenhuis. Verder weet ik het niet, maar hopelijk geen plastic herriespul meer :@
Sarcasme. Herken het.
pi_138368793
Tally, 13eboks! *O*

Vingerverven lijkt me echt hilarisch!
pi_138368844
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

die stoppen nog steeds alles in hun mond }:|
Okok dan doe ik ook wel mee!
  maandag 31 maart 2014 @ 17:29:47 #119
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138368940
een wheelybug is zo leuk!
Wij hebben er 2 en daarna is een bilibo het tofst! :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138368952
Wow, alles al klaar Tally! Dat doe je goed! Ik ben altijd zo'n 'laatste moment' geval.. Dat ik de dag van te voren nog stad en land af moet gaan rijden om slingers te fixen of zo. Die ga ik zelf maken trouwens, van prenten uit sprookjesboeken, daar vlaggen van knippen en aan een touw rijgen!

Spirit :D Hier gaat het tot nu toe hartstikke goed om me aan m'n eigen principes te houden. Vooralsnog komt er ook geen plastic herrie het huis in.
pi_138369009
bbq is ook een goed idee voor diegene die blijven.
De avond er voor logeren ze bij Oma en Opa omdat wij een feestje hebben van zn werk. 'S morgens kunnen wij alles versieren.
pi_138369060
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Limone het volgende:
Wij hebben net gevingerverfd! Die kleine bravert liet het allemaal maar gebeuren en binnen 5 minuten hadden we een mooi cadeau voor mijn man de papa! *)

Note to self: voortaan doen met hand waarmee ze niet duimt... :')
Lief! O+
Wat heeft ze precies gemaakt?

Ik heb laatst geprobeerd met vingerverf een handafdrukje te maken voor in het babyboek maar dat was niet zo'n succes. Zelfs toen ze sliep kneep ze die vingertjes steeds opnieuw samen :'). Binnenkort sanen met vriend nog eens proberen.
It will set you free
pi_138369197
Wat slim Tal, dat logeren! Vindt Zoe het niet erg dat ze haar verjaardag nu moet delen? Of heeft ze dat nog niet echt door?

En Belle, echt knap dat je je aan die principes houdt. Isa komt sowieso met plastic herriedingen in aanraking bij het kinderdagverblijf en mijn ouders en ze vindt het helemaal geweldig. Ik heb niet echt het idee dat ze dingen zonder geluid minder interessant vindt, want duplo en houten puzzels zijn hier ook echt een hit, dus dat maakt het al een stuk minder erg :) Dus ik wil haar ook thuis beiden aan kunnen bieden zodat ze kan kiezen waar ze op dat moment zin in heeft.
Sarcasme. Herken het.
pi_138369244
Mijn principe is gewoon aangepast naar plastic herrie O+ Plastic herrie *O* *O* HERRIEEEEE *O* *O* *O*
pi_138369341
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
Wat slim Tal, dat logeren! Vindt Zoe het niet erg dat ze haar verjaardag nu moet delen? Of heeft ze dat nog niet echt door?

En Belle, echt knap dat je je aan die principes houdt. Isa komt sowieso met plastic herriedingen in aanraking bij het kinderdagverblijf en mijn ouders en ze vindt het helemaal geweldig. Ik heb niet echt het idee dat ze dingen zonder geluid minder interessant vindt, want duplo en houten puzzels zijn hier ook echt een hit, dus dat maakt het al een stuk minder erg :) Dus ik wil haar ook thuis beiden aan kunnen bieden zodat ze kan kiezen waar ze op dat moment zin in heeft.
Op Zoë dr verjaardag zelf gaan we met de trein (vind ze geweldig) naar de iStore in Amsterdam en daar mag ze een nieuwe iPad uitkiezen. Dus echt delen hoeft ze hem niet ;)
pi_138369382
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Mijn principe is gewoon aangepast naar plastic herrie O+ Plastic herrie *O* *O* HERRIEEEEE *O* *O* *O*
Mijne ook. Zij gelukkig O+ Ik gelukkig O+

Momenteel is een plastic Jokie badtrommeltje (van de Efteling) een enorme hit. Met de stokjes kan je ook op de badrand timmeren!
pi_138370013
Schreeuwerige activity table met een rups, bloemen, bijtjes (hiermee loopt hij ook door de kamer) O+ Pratende zaklamp O+
Little Tikes Piano O+ Duplo O+ Stapelbekers O+ Als je er maar mee kunt slaan! *O*
  maandag 31 maart 2014 @ 18:07:11 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138370104
Wij hebben wel een Vtech-ding gekregen als kraamcadeau, maar die zit nog in de verpakking. E vermaakt zich vooral met 2 autootjes en met haar boekjes (ze zit zichzelf nu voor te lezen, met alle toonhoogtes die ze kan maken, zoooooo cute O+ )

E krijgt van ons een pop, mijn oude blokkenkar en een zandbak van opa & oma, en aan de andere visite vragen we evt duplo, en een yepp-fietszitje (dan hebben we allebei een zitje voor E op de fiets O+ )
pi_138370191
F heeft twee V-tech autootjes en die vindt hij ook leuk als ze uit staan. Een uitknop is wel een vereiste :') even voor de goede orde, hij speelt ook met boekjes, blokken en zijn houten rups ;)

Oh en het liefst met doekjes en ons, verstoppertje of het doekje op je hoofd leggen is nog steeds het grootste succes.
OH!!!!
En de kazootrompet _O-
Ik ga een filmpje uploaden. Moment.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:13:18 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138370287
Hier (nog?) geen speelgoed met een batterij erin. Wel wat plastic dingen, maar hij is vooral fan van z'n überzachte konijn en Teddy van mr. Bean :D

Vingerverven O+

Ohh fietszitje willen we ook voor gaan kijken. Tips?

En Suiker, die houten worm!! O+ Waar vandaan?
  maandag 31 maart 2014 @ 18:14:50 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138370325
Die worm hadden ze ook bij die leuke speelgoedwinkel! _O_

En hier is het favoriet om papa te helpen met was opvouwen, E mag dan de sokken doen O+

Vanmiddag hebben we ook een tijdje liggen dweilen op het bed toen ik dat aan het verschonen was. Zó gezellig *;
pi_138370366
Een speelgoedwinkeltje in Harlingen, kan hem zo snel niet online vinden (behalve bij een geboortesuikerwinkel) maar hij kostte nog geen vijf euro geloof ik!

En check mijn muzikale wonder in prutkwaliteit maar het gaat vooral om het geluid O+
-filmpke-

_O- telkens als hij dat ding ergens tegenkomt dan begint hij er keihard in te schreeuwen!

[ Bericht 13% gewijzigd door Suikertante op 31-03-2014 22:41:49 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 18:16:33 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138370376
Wat lief LB, dat voorlezen! *;
  maandag 31 maart 2014 @ 18:17:25 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138370395
Hahah schattig! Idd een muzikaal wonderkind O+
pi_138370885
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Lief! O+
Wat heeft ze precies gemaakt?

Ik heb laatst geprobeerd met vingerverf een handafdrukje te maken voor in het babyboek maar dat was niet zo'n succes. Zelfs toen ze sliep kneep ze die vingertjes steeds opnieuw samen :'). Binnenkort sanen met vriend nog eens proberen.
Handafdrukjes. Door elkaar met verschillende kleuren. O+ Ik heb haar eerst vol met melk gestopt, dus toen wilde ze best even meedoen.
En ik heb witte kaarten gekocht. Nu denk ik nog dat iedereen op zelfgemaakte kaarten van mijn Picasso zit te wachten! :D O+ Het eerste gefeliciteerd-met-je-baby-kaartje is ook al af. Het handafdrukje voor in haar babyboek doen we morgen over. De tijd was op... :')

Ja leuk met je vriend! Dan kan hij foto's van het moment maken. Want volgens mij maakt dat het nog liever.

Aaaw Suiker! Cute. Wat lijkt hij daar weer klein! Terwijl ik hem op foto's al ouder dan 1 vind! O+ O+ O+
  maandag 31 maart 2014 @ 18:44:47 #136
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138371137
Die rups (of een soortgelijke) hadden ze laatst ook bij het Kruidvat, voor ¤1,99 :D. Leuk ding :Y
pi_138372628
Oh echt! Ik was er vandaag nog, maar niet gevonden! Ze hadden wel een Bambino fotoboek met een grote spiegel en plastic en knispers voor baby's, daar ga ik de oma's en opa's in doen O+
pi_138374162
Ik heb een keertje Nin haar voet omgetrokken met een potlood, ik liet d'r staan op een papier en deed het zo heel snel! Was eigenlijk om op te meten hoe groot d'r voetje was, maar het is ook een schattig plaatje voor in het babyboek geworden!

Hier komt ze vooralsnog eigenlijk ook niet echt in aanraking met herriedingen, dus geen idee of ze het tof vindt? Ze heeft wel een xylofoon, waar ze op speelt bijvoorbeeld. En ze slaat ook met van alles op elkaar. En ze zingt de hele dag liedjes O+ :D En ze zet zelf d'r muziekdoosjes aan.
pi_138374185
Heb ik de verjaardagsspam van Danic gemist of is ie nog niet geweest?

Spirit, goed gedaan om je ziek te melden. Dikke kus, take your time!

Limone, leuk! Ik heb hier ook een keer gevingerverfd met E. om een afdrukje te maken. Gedaan toen ze sliep en daardoor nu een schitterend mooi voetafdrukje.. toen ik het probeerde toen ze wakker was, was het één grote vlek omdat ze steeds haar tenen krulde :')

GotC, gelukkig een goede uitslag van de echo, ik moest nog aan je denken vanmorgen maar het is goed nieuws!

Suiker, je filmpje :D
pi_138374307
Suiker, je filmpje ja O+ O+
  maandag 31 maart 2014 @ 20:09:42 #141
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138374332
Spirit! Goed zo! *O* Ik ben (serieus) trots op je.

--

GotC! Wat fijn van de goede uitslag!

--

Limone! Vingerverven. O+ Daar kijk ik ook echt naar uit.

--

Trompeteraar van Suiker, lief!

Die rups hebben we hier ook, m'n moeder kreeg hem bij een cursus die ze voor d'r werk volgde.

--

Ik ben al de hele dag mega-emo. Morgen ben ik jarig (1 april, echt waar!) en dat is gewoon mijn eerste verjaardag als moeder. :'( Kix snapt er niets van waarom ik af en toe ineens wat verliefdkijkend sta te sniffen.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:13:19 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138374482
Ik heb E een tekening laten maken voor mijn moeders verjaardag; de meeste strepen heb ik zelf gezet om t voor te doen want alle potloden gingen *hop* zo het mondje in _O-

Oh en het is nog licht, en nu werd mn kind wakker toen ik haar in bed legde }:|

Ben benieuwd wat vannacht brengt... ze is gewoon niet helemaal dr makkelijk slapende zelfje op t moment. Voordeel is dat mijn vriend er niet is, dus ze kan makkelijk bij mij in bed.
pi_138374489
Suiker, die little tikes piano had Kleuter ook, wat een afschuwelijk ding vind ik dat :D Hij ligt nu in de VerkopenOpKoningsdag-doos :')

Limone, wat lief en wat een leuk idee!

Over verjaardagen, ik word er een beetje vervelend van hoe iedereen het absurd vindt dat wij het niet groots vieren. Ik heb geloof ik de memo gemist die zegt dat je ontaarde ouders bent als je het klein houdt.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:16:16 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138374587
Wij houden het ook klein. Geen slingers, uitnodigingen, enz. Ik regel een taartje, cadeau en de opa's en oma's komen op de koffie. Dat is het.

En hallo :W. Heb ik veel gemist? Ik zit beetje in m'n coconnetje. Begin morgen met m'n nieuwe baan en ik ben heel erg nerveus. Veel emdr-issue triggers en zulks. Slaap al nachten belabberd.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138374594
Hebben we toch nog iets ontaards aan je kunnen ontdekken LE! ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 20:16:43 #146
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138374616
ik vier het liefst de hele verjaardag niet.
Mijn kinderen hebben het met een paar mensen al druk zat en ik ben er 2 weken van de leg door.
Ik geef ze wel hun verjaardagsfeestjes met klasgenootjes en pak dan ook iets meer uit.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138374622
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef ProjSkippy het volgende:

Ik ben al de hele dag mega-emo. Morgen ben ik jarig (1 april, echt waar!) en dat is gewoon mijn eerste verjaardag als moeder. :'( Kix snapt er niets van waarom ik af en toe ineens wat verliefdkijkend sta te sniffen.
Ben jij mij vorig jaar? ;)
Ik hier ook al de hele dag super emo omdat het morgen m'n tweede verjaardag als mama is en dat ik ook nog zwanger ben!

Maar alvast gefeliciteerd ! *O*
pi_138374632
Hoooii XM, alvast veel succes morgen!! Heb je er wel zin in of overheerst nu het nerveuze gevoel?
pi_138374680
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Juud-- het volgende:
Hebben we toch nog iets ontaards aan je kunnen ontdekken LE! ;)
FINALLY! *O*
  maandag 31 maart 2014 @ 20:19:04 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138374707
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef Juud-- het volgende:
Hoooii XM, alvast veel succes morgen!! Heb je er wel zin in of overheerst nu het nerveuze gevoel?
Op dit moment ff het laatste helaas..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138374788
Ojee.. ik hoop dat het leuke gevoel wel komt als je morgen binnenstapt. En dat je een beetje slaapt vanavond..
  maandag 31 maart 2014 @ 20:30:22 #152
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138375214
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik hier ook al de hele dag super emo omdat het morgen m'n tweede verjaardag als mama is en dat ik ook nog zwanger ben!

Hihi! Jij ook alvast gefeliciteerd dan! w/

--

XM! :* en succes morgen!
  maandag 31 maart 2014 @ 20:57:21 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138376554
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:21 schreef Juud-- het volgende:
Ojee.. ik hoop dat het leuke gevoel wel komt als je morgen binnenstapt. En dat je een beetje slaapt vanavond..
+1 succes alvast XM!

En ik ga zelf wel uitpakken met E's verjaardag, maar ik heb dan ook een enorm zwak voor verjaardagen :') Heb een leuke uitnodiging gemaakt (ok, niet zo leuk als ik die van J en Nin vond, but I tried), ik nodig al mn vrienden uit, en de familie komt ook :Y Tussen 12 en 3 de meute die ook kindjes mee heeft, de familie is de hele dag welkom voor taart en 's avonds een hapje eten *O*

Maar mijn vriendin heeft gisteren de eerste verjaardag van haar dochtertje alleen met familie gevierd, ook prima toch? Wij zijn zaterdag ff langsgeweest met een cadeautje, gewoon omdat ik het zo bijzonder vind :)
  maandag 31 maart 2014 @ 20:57:52 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138376590
Succes morgen XM! Zo lekker even uitgebreid douchen of in bad, misschien ontspant dat iets? :*

Bijzonder he Skips? O+

T. is flink uit z'n hum, ligt nu zelfs in m'n armen te slapen :o 's nachts gaat het prima, maar overdag moemoemoe :'( maar slapen is voor mietjes :{w.
Alleen aan tafel en naar vreemden is hij heppie de peppie. :+
  maandag 31 maart 2014 @ 20:58:18 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138376617
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Loj het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik op mijn 2e verjaardag als moeder al 3 kinderen (okey, niet op 1 april maar een paar daagjes later)

Stelletje amateurs :P
  maandag 31 maart 2014 @ 21:04:08 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138376992
Ik zit te wachten tot mn kind wil slapen, maar ik pak het blijkbaar echt hé-le-maal verkeerd aan :'(

Ben doodmoe en zij ook, maar elke keer als ik denk dat ze rustig is en wil slapen, leg ik dr aan, en dan ligt ze even, om me vervolgens heel gemeen te bijten :X :'(

Nu neig ik naar samen met haar in bed gaan liggen, maar ik weet dat ik dan ook verrot slaap....
  maandag 31 maart 2014 @ 21:06:03 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138377133
Met haar in bed gaat liggen en haar later op de avond, begin van de nacht slapend in haar eigen bedje leggen? Zo doe ik dat meestal.
  maandag 31 maart 2014 @ 21:10:18 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138377394
Ze ligt nu huilend in bed en ik zit jankend op de bank ;(

Wat jij zegt doe ik ook wel eens, maar de laatste tijd krijg ik haar erg moeilijk slapend weer weggelegd 's nachts :{
pi_138377718
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik op mijn 2e verjaardag als moeder al 3 kinderen (okey, niet op 1 april maar een paar daagjes later)

Stelletje amateurs :P
Jij wint!

En LB misschien zeg ik iets heel doms hoor, maar als ze zo rustig is en je legt haar niet aan? Maar dan in bed legt?
In ieder geval :* want het is zwaar.
pi_138377993
Bah LB, ik heb dat eigenlijk nooit meer.. Als hij niet wil slapen dan kijken we samen een rustig filmpje ofzo en dan wil hij daarna meestal wel.. Maar hier ook geen eten vlak voor t slapen. Hopelijk kalmeert ze zo..

L-E die little tikes had ik al voor F geboren was bij de kringloop gekocht en het is al maanden zijn lievelings O+ ik vind m supertof :D
En ik vind t wel bijzonder en verheug me ook op F's verjaardag maar koop gen million dollar taart en er komen niet veel mensen. Toch ben ik benieuwd hoe hij de slingers vindt en wat mensen voor cadeautjes kopen en of hij taart lust enzo O+

XM ik vind het niet echt gek dat de zenuwen overheersen, bij zo'n eerste dag! Het wordt vast heel leuk, kom je morgen met een retetrots gevoel thuis! ^O^

GotC lekker veel knuffelen ;)
pi_138378274
Ik zit online te kijken naar gaaf speelgoed maar er is zóveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wil waarschijnlijk een pianootje kopen en verder dus even kijken.
Suiker gaf wel leuke tips! Thx.
pi_138378893
pi_138379727
Spirit, lijkt me de juiste keus! Het gaat beter worden :*.

XM, zet'm op morgen. Gaat vast goedkomen, maar begrijp dat je nerveus bent.

Suiker, wat leuk!

LB, niet tof :'(. Hoe is het nu? En idd rustig wegleggen?

Hier ook een heel onrustige baby, denk tandjespijn. Slapen gaat ruk en ik ben half ziek of oververmoeid :(. Het kan leuker, zeg maar.
pi_138380874
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit te wachten tot mn kind wil slapen, maar ik pak het blijkbaar echt hé-le-maal verkeerd aan :'(

Ben doodmoe en zij ook, maar elke keer als ik denk dat ze rustig is en wil slapen, leg ik dr aan, en dan ligt ze even, om me vervolgens heel gemeen te bijten :X :'(

Nu neig ik naar samen met haar in bed gaan liggen, maar ik weet dat ik dan ook verrot slaap....
Hier precies zo. Op het aanleggen na.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:29:53 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138382669
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Hier precies zo. Op het aanleggen na.
Wel met bijten? :o :P

maandag 31 maart 2014 @ 23:05:52 #166
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138384110
ik zit met enorme stuwing :o hij drinkt normaal eigenlijk de hele avond nonstop maar hij slaapt al een uur of 2 :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138384140
Ben ik trouwens de enige die tegen de 20 euro voor een shirtje veel te duur vindt?
En dat dat vaak hele leuke zijn. -O-
pi_138384499
Voor jezelf of voor mini?
pi_138384556
Haha, moppert rood badpak lenen? Of ga je het kolven? Heerlijk van je me_time genoten?

Venco, dat vind ik ook duur hoor.Helemaal als je ziet hoe kort ze het soms dragen.
pi_138384821
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:16 schreef Suikertante het volgende:
Voor jezelf of voor mini?
Voor mini. Ik draag het jaren. :P En wat degene onder je zei: omdat hij het maar kort draagt soms.
Hoewel hij al behoorlijk lang in 74 past! :D
pi_138384908
Oh, ik vond het al best meevallen voor een volwassen shirtje en toen bedacht ik me pas dat het misschien voor de kleine was :D
Soms koop ik zoiets wel omdat het echt fantastisch is. Of ik zoek dan op het merk op MP. ^O^

Het rode badpak _O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:07:57 #172
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138386577
Ik ga voor het badpak :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 1 april 2014 @ 01:57:30 #173
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_138388300
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef LadyBlack het volgende:

Als ons kuiken niet wil slapen, helpt het om

1) Zijn wereld te verkleinen: Iets zachts tegen zijn voeten en hoofd aanleggen, zodat hij zich ingebouwd voelt
2) Hem lekker warm te maken (maar niet standje tropicana natuurlijk ;) )
3) Vertrouwde geluiden te laten horen (TV werkt niet, maar gebabbel van Burdie en mijzelf wel, net als de stofzuiger of zijn muziekschaapje O+

Wie weet heb je er wat aan ^O^
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  dinsdag 1 april 2014 @ 05:28:20 #174
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138388869
Hoi. Mijn baby heeft geslapen van 2 tot 4 en vindt nu dat het genoeg is ^O^ :'(
pi_138388870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef Moppert het volgende:
Ik ga voor het badpak :D
En en? Tot hoe lang heeft hij uiteindelijk geslapen?

Hier ook sinds een paar weken geen plakbaby meer 's avonds.
Heerlijk!
  dinsdag 1 april 2014 @ 06:34:08 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138388947
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef webspider het volgende:

[..]

1) Zijn wereld te verkleinen: Iets zachts tegen zijn voeten en hoofd aanleggen, zodat hij zich ingebouwd voelt
3) Vertrouwde geluiden te laten horen (TV werkt niet, maar gebabbel van Burdie en mijzelf wel, net als de stofzuiger of zijn muziekschaapje O+

Bleef het maar zo ;).
  dinsdag 1 april 2014 @ 06:40:22 #177
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138388964
Heuj, er post een papa mee! O+

--

M. sliep van 19.30 tot 00.30 en vervolgens tot 06.15. Ook al super lekker! Nu wachten tot Kix wakker wordt, want ik wil m'n cadeautjes. :9
  dinsdag 1 april 2014 @ 06:45:09 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138388975
Gefeliciteerd Skips en Loj!! *O* *O*!

Mooi cadeautje van M. Skips ;)
pi_138389183
Gefeliciteerd Skippy en Loj! *O*

KP heb je nog een beetje kunnen slapen?

Gotc wij hebben een Yepp stoeltje omdat die een 5 punts sluiting heeft en daardoor zit de mini goed stevig.

Vandaag is mijn man weer aan het werk gegaan. ;( Ik vond het eigenlijk wel gezellig zo met zijn allen thuis.
De jongens wisten schijnbaar dat papa weer moet werken vandaag want ze hebben zich afgelopen nacht vanaf 22:30-6:00 uur niet laten horen. En S. sliep zelfs om 6 uur gewoon nog door. :)
pi_138389215
Wij zijn zo slecht in opstaan dat ik serieus dacht dat dat met een baby anders werd. Dat wij om half zeven fluitend aan het ontbijt zouden zitten. Maar nee hoor! Onze dochter is net zo'n slechte opstaander als wij... :D :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 07:46:38 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138389240
Slaapkoppen :D Incl de tweeling!
Hier ook T. wakker gemaakt om 6 uur, maar gisteren sliep hij om 9 uur nog :').
pi_138389244
Gefeliciteerd Skips en Loj! Mijn man is ook jarig. Vandaar de knutsel. We moeten nog wel aan het design werken, want in het donker leek het net op een piemel. :@

Succes vandaag XM! Het wordt vast hartstikke leuk! :)

Fijn die meewerkende mannen, Nikki! En zet m op vandaag!
pi_138389442
Gefeliciteerd Skips en Loj, en Limone met de man! *O*

Hoezei, ik ben weer ongesteld geworden }:| . Had dat nog niet even op zich kunnen laten wachten?

[ Bericht 8% gewijzigd door RunForrestRun op 01-04-2014 08:17:40 ]
It will set you free
pi_138389450
Beuh, quote ipv edit.
It will set you free
pi_138389600
Oh bluh RFR dat is al snel. :o

Limone heerlijk toch dat jullie meisje ook van uitslapen houdt. :)
pi_138389733
Loj en Skips, gefeliciteerd! En Limoneman ook! *O*

LB, hoe was de nacht uiteindelijk?

Hier helpt onze aanwezigheid wel bij in slaap vallen. Sterker nog, hij valt nooit alleen in slaap. Eerst even aan de borst, dan met de kont wiebelen, is het zo gebeurd. Maar als hij niet lekker is, zoals laatst na de prikjes, dan helpt weinig tot niets ;( Onze oudste vindt het ook nog heel fijn als er iemand bij hem ligt tot hij slaapt :)
pi_138389797
Gefeliciteerd Skip! En wat heb je gekregen? *O*

Succes vandaag XM

En dank je wel allemaal :D

[ Bericht 28% gewijzigd door Loj op 01-04-2014 08:57:29 ]
pi_138389929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:57 schreef webspider het volgende:

[..]

O+ . Nog gefeliciteerd met jullie kuiken! Klinkt goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138390095
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:06 schreef vencodark het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tegen de 20 euro voor een shirtje veel te duur vindt?
Ja klopt. Ik zie heel vaak heel leuke kleertjes maar een shirtje van rond de 15 of 20 euro vind ik teveel geld. Ik kan het me op zich nog wel veroorloven, maar ik vind het gevoelsmatig niet kloppen om voor zoiets, waar ze snel uitgroeit, zo'n bedrag uit te geven. Ik let gewoon erg op uitverkoop. Zo had ik laatst een mooi pakje voor I voor 7 euro omdat de desbetreffende webshop ermee ophield. Normaalgesproken was dat ook 20 euro geweest.

Ik was gisteren voor de tweede keer op cb. De verpleegkundige vond I 'nieuwsgierig' (ze kijkt enorm om zich heen en neemt alles in zich op met van die priemende oogjes) en 'sterk'. Haar nek met name; ze richt zich al zo goed op.

Ze groeit ook fantastisch. :) .

SPOILER
De twee prikken waren natuurlijk wel heel gemeen maar ze heeft er verder (nog) niet echt last van. Behalve dan dat ze van 22.30 tot 06.00 heeft geslapen. :o .

Verder heb ik iets stoms gedaan. Ik heb eerlijk toegegeven dat ik ben gestopt met vitamine D geven sinds twee weken. Ten eerste vergat ik het vaak, ten tweede ga ik dagelijks met I in de draagdoek naar buiten en volgens mij krijgt ze dan echt voldoende vitamine D binnen. De verpleegkundige was het daar natuurlijk niet mee eens, dus nu voel ik me toch schuldig en ga ik het maar weer geven.
Misschien ben ik gewoon heel eigenwijs hoor ( :+ ), maar zijn hier misschien ook moeders die twijfelen aan het nut van vit D als je kind vaak buiten komt?
pi_138390113
Ik hoop trouwens voor LB dat ze nog een beetje goede nacht heeft gehad. :* . En veel succes met de nieuwe baan XM. Maak er iets moois van! :) .
pi_138390362
Franny ik dacht dat het met kleine kinderen niet eens zo zeer was dat deze vit d nodig hadden omdat ze niet vaak buiten komen, maar omdat ze het ook nog niet goed opnemen. Verder heb ik hier geen bron van maar dat is wat mij verteld is en ben soms gewoon goed gelovig en heb het dus voor waar aangenomen vond het ook wel logisch klinken
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:33:52 #192
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138390525
Skips en Loj gefeliciteerd en de man van Limone ook natuurlijk!

Zo mijn baby is vandaag een half!! jaar. O+ *O*
Dat vierde ze met vannacht even wakker zijn :+ ging gelukkig weer snel slapen na een kroel en haar mobile weer aan.
pi_138390574
Franny, ik twijfel niet aan het nut van vitamine D. Op zich vind ik het goed om kritisch te zijn en je af te vragen welke adviezen nu echt nuttig zijn, maar uit verschillende onderzoeken is volgens mij toch wel gebleken dat kinderen standaard een tekort aan vitamine D hebben. Ik vind de druppels voor hem geen belasting, dus er is mi geen reden ze niet te geven. :)
pi_138390575
In NL is het gebruik van vit. D zelfs bij ons aan te raden. Omdat we te ver van de evenaar af wonen om er genoeg van op te nemen :)
pi_138390666
Vitamine D is nou net iets waar ik het nut wel van inzie :Y

Gefeliciteerd Loj, Skips en LiMane! *O*

Spirit hoe gaat het nu met je meissie, nog last van de prikken? En hoe is het met jou, opgelucht gevoel ergens?

Webspider, nog gefelici O+

Nikki, "de jongens" :'( O+ wat klinkt dat leuk!

Bubsel, half gefeliciteerd! ;)
pi_138390672
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 08:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh bluh RFR dat is al snel. :o
Komt vast omdat ik geen borstvoeding geef ;( . Alsof ik eraan herinnerd moet worden dat dat mislukt is.

Franny, kun je niet een standaard moment inbouwen om de vitamines te geven? Wij zijn ook heel slecht in dit soort dingen onthouden, maar het vit D geven gaat heel goed omdat ik het altijd bij dezelfde voeding geef en het ook maar gewoon ter herinnering op de salontafel laat staan, lekker in het zicht. Maar misschien vergeten we het niet te geven omdat de reactie van N. elke dag weer hilarisch is :D . Die gaat van zwaaien met de armpjes en mekkeren dat ze de fles wil naar opeens stilliggen, snuiven en smakken aan dat lepeltje omdat ze het zo lekker vindt.
It will set you free
pi_138390692
RFR da's onzin hoor! Ik heb bewust geen BV gegeven O+ en ik kreeg ook gewoon een aantal maanden bloedvrij ^O^ Je hebt gewoon pech dus!

Vele voordelen hoor, flesvoeding, net als borstvoeding ;)
pi_138390737
Er zijn hier ook vrouwen die wel bv geven en net zo snel weer hun cyclus terug kregen. Je hebt pech of je hebt het niet, geloof ik. Maar wel even een :* voor het niet lukken van de bv, want dat lijkt een pijnpuntje voor je (en dat kan ik me voorstellen) Gelukkig staat of valt goed ouderschap niet met of je er een tepel of een fles in duwt :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:50:43 #199
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_138390836
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 06:40 schreef ProjSkippy het volgende:
Heuj, er post een papa mee! O+
*)
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_138390963
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Wel met bijten? :o :P

Ja. In mijn vinger, arm en soms in mijn tenen :(

quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:06 schreef vencodark het volgende:
Nee hoor ik vind dat ook veel te veel. Ze dragen het zo kort. Is het een speciaal iets (voor de kerst, verjaardag of dat soort dingen) wil ik soms nog wel eens door de vingers kijken maar vaker leg ik het terug en koop ik wat goedkopers.
pi_138391065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef L-E het volgende:
Er zijn hier ook vrouwen die wel bv geven en net zo snel weer hun cyclus terug kregen. Je hebt pech of je hebt het niet, geloof ik. Maar wel even een :* voor het niet lukken van de bv, want dat lijkt een pijnpuntje voor je (en dat kan ik me voorstellen)
Ik dacht dat het geven van bv en niet ongesteld worden een beetje bij elkaar hoorden en dus dat je met het geven van fv weer sneller ongesteld wordt.
Dus toen ik vanmorgen wakker werd en de bekende buikpijn voelde, werd ik er wel weer even aan herinnerd dat het geven van bv niet lukte. Ik dacht dat ik daar wel vrede mee had, maar het deed toch wel even pijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Vele voordelen hoor, flesvoeding, net als borstvoeding ;)
Dat dan weer wel :) . Vannacht extra lang geslapen omdat vriend het laatste flesje heeft gegeven.
It will set you free
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:04:12 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138391126
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 07:42 schreef Limone het volgende:
Wij zijn zo slecht in opstaan dat ik serieus dacht dat dat met een baby anders werd. Dat wij om half zeven fluitend aan het ontbijt zouden zitten. Maar nee hoor! Onze dochter is net zo'n slechte opstaander als wij... :D :')
+1 _O-

Ik ben met E in bed gaan liggen en heb een redelijke nacht gehad :Y
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:34:55 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138391907
Vit D geven we ook. Het is niet voor niks dat 80% van de Nederlanders een tekort heeft. En is idd geen belasting :) Gaat standaard in de eerste voeding.

RFR :* Was hier ook vrij vlot weer gestart. Geeft nog even een mentale trap na, vond ik :{ Maar fv heeft ook voordelen, wat Suiker zegt :Y
pi_138392160
RFR :*

En ik koester het hoor, zo'n fijne uitslaper! O+ Dank voor de felicitaties, ik zal het doorgeven! O+

Ook al wel lekker dat je niet helemaal alleen in bed lag, LB? O+

En gewoon, omdat er nog niet genoeg in mijn post staan: O+
pi_138392209
Gefeliciteerd skips en loj en limone man gefeliciteerd!

Vitamine D geven wij ook (als ik t niet vergeet)

Bubseltje gefeliciteerd met je half jarige baby :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:47:02 #206
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138392230
Ik geef ook D. ik heb zelf een ernstig tekort en daar word ik niet vrolijk van.

Ik snap vitamine K dan juist weer niet. Omdat er kinderen zijn die het nodig kunnen hebben geven we het maar aan iedereen terwijl zodra de borstvoeding echt heel goed loopt is het eigenlijk al niet meer nodig maar omdat veel mensen niet het vertrouwen hebben in borstvoeding is het standaard advies 3 maanden vitamine K.

Ik ben zelf na mijn post naast hem gaan liggen en toen begon hij snel te drinken *O*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138392311
Ik vergeet het vaak :@ De oudste krijgt het in haar vitamine snoepje. Dus vergeet ik vaak het flesje voor de jongste te pakken.

Ik zal de fles eens naar de aankleedkussen neerzetten misschien helpt dat.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:11:14 #208
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138392888
Oh, wat lief! O+ Dankjulliewel! Loj en Limoneman ook gefeliciteerd!

--

Succes vandaag XM!

--

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:42 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Komt vast omdat ik geen borstvoeding geef ;( . Alsof ik eraan herinnerd moet worden dat dat mislukt is.

:*.. En nop, ik geef bv en ik werd na 6 weken al weer voor het eerst ongesteld. Jeej!
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:12:57 #209
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138392947
Hier is de vitamine D onderdeel van het avondritueel: avondeten, bad, flesje, tandenpoetsen, vitamine D, liedje zingen, muziekje aan, slapen.
Ze vindt het erg leuk als ik de 10 druppels in haar mond druppel. Zodra ik het flesje pak doet ze breed lachend haar mond al open en sluit pas weer na 10 druppels (met een grinnikje O+)

Alle jarigen: gefeliciteerd! w/
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_138393029
10 druppels? Het zijn er toch 4? :@
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:16:38 #211
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138393054
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef L-E het volgende:
Ligt aan het merk :D. Davitamon zijn er 10 en HEMA zijn er 4 bijv.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:16:38 #212
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138393055
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef L-E het volgende:
Verschilt per merk wellicht?
Bij ons is het ook 10 van Davitamon.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_138393071
Pfew, ik schrok even hoor!
pi_138393376
Dit is een grapje toch _O- Van dit soort triviale dingen hoef je niet te schrikken hoor :D
pi_138393421
Nou, ik dacht heel even dat we hem al een jaar lang vitamine K gaven, omdat in mijn herinnering dat meer druppels waren dan de D. Maar nee, ik schrok niet oprecht. Hij doet het nog, dus het is all good! O+
pi_138393466
Oh gelukkig O+
pi_138394088
Gefeliciteerd aan Jarigen *O* *O*

Iemand nog een idee waar ik gentiaan kan kopen? J heeft gruwelijke last van spruw ineens en heb geen zin/tijd om te wachten op een internetbestelling? :6
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:54:59 #218
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138394130
Ik schrok ook even! Ik dacht dat ik haar al maandenlang elke dag aan het overdoseren was :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_138395342
Op de folder die ik gisteren bij het CB zag hadden ze erbij gezet dat het aantal druppels per merk verschilt. Anders zouden ze vast allemaal huilende mama's aan hun bureau krijgen die denken dat ze kun kind vergiftigd hebben ofzo. :+

Mijn jongens hebben hun eerste sticker verdiend, ze zijn gisteren allebei geslaagd voor de gehoortest.

En het minder goede nieuws. S-je is zaterdag begonnen met spugen en het wordt alleen maar erger. Eerst vonden we alleen een natte hydrofiel onder zijn hoofdje in bed, maar gisteren kwamen er halve flessen uit en vandaag heeft hij pas 60 binnengehouden van de 240 die hij gekregen heeft. Hij drinkt zijn flessen gewoon netjes op, maar binnen no time komt de hele voeding er weer met een grote boog uit. En omdat zijn papa en oom een maagvernauwing hebben gehad als baby ben ik een beetje bang dat ons S-je dat ook heeft. Om te voorkomen dat hij straks uitgedroogd is heb ik net de HA maar gebeld en we mogen vanmiddag langskomen. Ik ben benieuwd wat de HA van het verhaal vindt.

En kunnen kraamtranen ook pas na de kraamweek komen? Ik moest echt bijna huilen toen ik de dokter aan de lijn had. En toen ik had opghagen moest ik heel hard huilen. Mijn arme kleine mannetje. :'( Ik heb hem nu lekker in de draagdoek gestopt, hoeft hij tenminste niet zoveel energie te gebruiken om warm te blijven.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:50:35 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138395545
Oh Nikki! Arme S.! ;( Ontzettend vervelend dat hij zo weinig binnen houdt..hoop dat er straks wat duidelijkheid komt :*!
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:54:03 #221
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138395621
:W

Nik, ik heb nog wel wat geslapen gelukkig! Van 7 tot 9 :P
Wat sneu van je kleine man! Hoop dat de ah jullie vanmiddag goed kan helpen. Hier ook een spugertje, maar bv kan je natuurlijk gewoon blijven geven, dus ze compenseert zelf gelukkig wel. Dat lijkt me zo lastig bij fv, dat limiet..

Oh en hier heb ik ook veel gehuild na de kraamtranen, omdat ik gewoon veel gammeler was door de hormonen en het slaaptekort. En ik huil nog steeds veel mAkkelijker dan eerst ;)

Sibella, ik had de gv echt binnen een dag in huis! Besteld bij aidulac.

XM, werkse! Benieuwd hoe het gaat vandaag!

RFR meh! Hoop dat je niet te veel buikpijn krijgt.

Hier vit AD en K, gaan voor de laatste voeding op een lepeltje en dan hopen dat ze die voeding binnenhoudt :')

Vandaag is the little one alweer een maand :o Omg! O+ Gisteren hebben we een newbornshoot gedaan en ik ben zoo benieuwd naar de foto's! Ons kleine draakje was niet van plan stil te liggen of te lachen, terwijl ze dat zo goed kan haha. Gisteravond zat de kat naast ons op haar ooghoogte en toen ze m spotte werd hij begroet met de mooiste beste grootste lach tot nu toe O+ Smelt! O+
pi_138395627
Nikki :*. Da's toch geen kraamtranen, maar gewoon zorgen? Hopelijk valt 't mee! Zou 'ie dan niet vanaf 't begin gespuugd moeten hebben?

Feli voor Skip, Loj en de man van Limone! *O*

Hier vergeet ik de vit D ook met enige regelmaat :@. Kreeg het zelf als kind ook niet en had ook geen klachten, dus ik twijfel ook een beetje aan de logica van dit soort dingen. Natuurlijk is een deficiëntie niet goed, maar soms vraag ik me aan de hand van dat soort onderzoek af hoe wij, laat staan onze voorouders, ooit groot geworden zijn.
Maar ik geef t wel, we gaan dagelijks ook een uur naar buiten, en ze vindt de anijssmaak van de hema druppels heel lekker!

Sibella, mss de apotheek, maar vaak is dat te sterk. Denk dat je toch moet bestellen bij Eurolac.
pi_138395766
KP ik blijf ook gewoon FV geven hoor. Want als hij alles uitgespuugd heeft, dan heeft hij niet gedronken dus krijgt hij wel een nieuwe fles. Alleen spuugt hij die met dezelfde vaart ook weer uit. Zelfs alleen kleine beetjes geven werkt niet. Ik probeerde net bijvoorbeeld 60. Dat bleef er een kwartiertje in dus ik was al bijna blij, maar toen spuugde hij alsnog de hele zitzak en zichzelf onder. ;(

Cwen kenmerkend van een maagvernauwing is dat het ergens tussen de tweede en zesde week ontstaat over het algemeen. En ons S-je is nu 2,5 week dus het zou in het plaatje passen.

Hij is trouwens nog wel gewoon zijn vrolijke zelf. O+

pi_138395892
Awww Nikki, klinkt naar :'(. Wat kunnen ze daaraan doen?
pi_138396030
Als het dat echt is dan moet hij geopereerd worden, volgens mij kan het tegenwoordig worden opgelost met een kijkoperatie. Maargoed, geen voorbarige conclusies, eerst maar even afwachten wat de HA zegt.
pi_138396071
Dat zijn geen kraamtranen Nikki maar zorgen! En dat is goed te begrijpen, hopelijk komt het snel goed met je zoontje.
Proficiat trouwens, met je boys! Zo lang het hier niet meer bijgehouden dat ik dat helemaal gemist heb. :)
pi_138396320
Hè Nikki wat sneu! Hoop dat de ha jullie goed kan helpen!
It will set you free
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:27:57 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138396534
S. O+!
pi_138397347
Oh Nikki wat naar! Maar wat heeft S. een lekker bekkie O+!!
♥ J & S
pi_138397638
Nikkie, wat zielig voor je kleintje. Hopelijk is het een tijdelijk iets en niets ernstigs. :* .
pi_138397772
He Nikkie wat vervelend, maar het kunnen ook nog andere minder vervelende dingen zijn he. Bijv dat de voeding te dun is om binnen te houden..een maagklepje dat gewoon nog niet geweldig sluit of een fles die niet bij je babytje past.
hopelijk is het in elk geval snel op te lossen want dit is natuurlijk niks zo :*
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:20:11 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138398049
Oh, dat zou wel naar zijn Nikki :{ Hopelijk valt t mee!

Die vitamine D... daar vroeg de arts op het cb vandeweek naar, en wij allebei " :o :@ 8)7 "
Sinds de verhuizing nooit weer aan gedacht :X Nu het potje dus weer in het zicht gezet.
pi_138398254
Mensen die de vitamine D vaak vergeten, slikken jullie zelf ook geen vitamines? Wij hebben het in de keukenkast bij onze potjes gezet, dus als wij bij het avondeten een pil nemen krijgt hij meteen zijn druppels. Voorheen stond het op de commode en werd het dus vaak vergeten.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:35:05 #234
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_138398446
Awww Nikki, wat sneu! Ben benieuwd waar de HA mee komt.

--

Hier werden de vitamines ook veel vergeten. De D gaat nu wel beter, want die gaat vaak bij een flesje (gekolfde) melk in. Het is dan net anijsmelk, en omdat ik dat zo grappig vind vergeet ik het veel minder. :') K zijn we wel regelmatig vergeten en nu heeft ze het al niet meer nodig volgens het CB.

Hier zelf geen vitamines L-E.

--

Er is net een pakje met de post binnengekomen, maar ik mag het nog niet openmaken. Dat kan ik dus niet aan hè. :{w
pi_138398462
Hier staan de druppels op de commode. Hoort bij het avondritueel: luier aan pyjama aan vitamine tandenpoetsen en naar bed. Bij de oudste zo ook altijd gedaan (al krijgt hij ze als ie al in bed is en mochten wij het vergeten denkt hij er wel aan)
Toen Eline nog wat jonger was (tot 3 maanden denk ik ongeveer) viel ze wel eens aan de borst in slaap s avonds en dan werd het wel eens vergeten
pi_138398618
hier staat het flesje naast de meldkpoeder en gaat het in principe in de eerste fles smorgens.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:53:02 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138398979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef L-E het volgende:
Mensen die de vitamine D vaak vergeten, slikken jullie zelf ook geen vitamines? Wij hebben het in de keukenkast bij onze potjes gezet, dus als wij bij het avondeten een pil nemen krijgt hij meteen zijn druppels. Voorheen stond het op de commode en werd het dus vaak vergeten.
Jawel, maar die vergeet ik dus ook vaak oO<
pi_138400106
LE, nee, ik slik ze zelf niet dus 't zit ook niet in 't systeem :D
pi_138400279
Sinds we in het nieuwe huis de keuken hebben, vergeet ik nooit zijn vit D meer. Ligt in de besteklade dus bij het maken van ontbijt krijgt hij het gelijk. :)
En Aiden kroop vandaag geheel alleen (met mij natuurlijk achter zich) de trap op naar boven!
Hij kwam eerder niet verder dan 4 treden. O+
pi_138401536
Jeuj!! Klimmen is gaaf vind ik. F klom zojuist voor het eerst zonder opstapje de bank op ^O^
pi_138402588
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:35 schreef hilliebillie het volgende:
Hier staan de druppels op de commode. Hoort bij het avondritueel: luier aan pyjama aan vitamine tandenpoetsen en naar bed. Bij de oudste zo ook altijd gedaan (al krijgt hij ze als ie al in bed is en mochten wij het vergeten denkt hij er wel aan)
Toen Eline nog wat jonger was (tot 3 maanden denk ik ongeveer) viel ze wel eens aan de borst in slaap s avonds en dan werd het wel eens vergeten
Hier staan ze bij het aankleedkussen. Het hoort bij het ochtendritueel; lekker wassen, kleertjes aan, vitamine D en dan drinken :9 . Ze vind die anijssmaak trouwens niet echt super.

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 01-04-2014 18:17:17 (weer eens een woordje vergeten ) ]
pi_138404579
Oh Nikki! Ik zie nu pas je foto O+ Die neusgaatjes!! O+
Het klinkt wel naar, ik hoop dat het zich toch verrassend oplost!
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:15:51 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138404694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Hier staan ze bij het aankleedkussen. Het bij het ochtendritueel; lekker wassen, kleertjes aan, vitamine D en dan drinken :9 . Ze vind die anijssmaak trouwens niet echt super.
Die van kruidvat smaakt naar sinaasappel.
Overigens is het bijna alleen maar suiker, ben er niet super blij mee... (S. wel, die vindt ze heerlijk :P).

Nikki, wat een mooi en helder mannetje O+. Naar van het spugen, hopelijk is de oplossing simpel en is het geen vernauwing... :*.
KuikenGuppy
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:17:47 #244
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138404750
Je hebt het ook gewoon zonder smaak, die hebben wij. Ze vindt het niet echt lekker maar ook niet vreselijk.
pi_138404798
Over dit soort dingen weiger ik me druk te maken. Dat minibeetje suiker kan hij wel aan denk ik, mijn stoere zoon O+
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:30:11 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138407291
Hier ook de vitamine D zonder smaak, dus die doe ik dan door het eten, of op een lepeltje. Ze is zo gefascineerd door het feit dat ik tot 10 tel dat ze er altijd haar mondje wel voor opendoet :D

Oh en faal; ik dacht E maar wat later naar bed te brengen omdat ze dan misschien beter blijft slapen, maar nu is ze tijdens haar toetje (bv) keihard in slaap gedonderd :')
pi_138407442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:53 schreef sibella2 het volgende:
Gefeliciteerd aan Jarigen *O* *O*

Iemand nog een idee waar ik gentiaan kan kopen? J heeft gruwelijke last van spruw ineens en heb geen zin/tijd om te wachten op een internetbestelling? :6
In Helmond
pi_138407648
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

In Helmond
Als je binnenrijdt roept ferrari "WARM!!!" en "KOUD!!!" door een megafoon _O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:42:26 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138407820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:38 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Als je binnenrijdt roept ferrari "WARM!!!" en "KOUD!!!" door een megafoon _O-
_O-!

SPOILER
pi_138407919
Godsamme dat zijn echt kl*teberichten. Je moet er niet aan denken..
pi_138408882
Loj en skip gefeliciteerd w/
Limone ook gefeliciteerd met je vent!

Skip heb je het pakje al open mogen maken? Ik denk dat ik m stiekem al open zou maken en dan weer heel netjes dicht zou plakken *)

Nikki gefeliciteerd met je mannetjes. Wat een plaatjes O+ Maar wat sneu van dat spugen. Wat heeft de huisarts gezegd?

spirit nog een :* voor jou!

Knappe F, zonder opstapje de bank op klimmen! Ik vind klimmende kindje ook leuk O+

vit D zit hier in het avond ritueel. badje/wassen, druppels, fles, knuffelen en het bed in.

Wat een naar bericht gotc ;(

M is inmiddels alweer 3 maanden *O* gister zijn prikje gehad en hij is er nog steeds ziek van. Voor het eerst in zijn leventje heeft hij gespuugd . Hij zat in de wipstoel en ik zag ineens een staal voorbij komen en die kwam wel een meter ver :o Arm kind.
Maar hij is goed gegroeid en hij doet het dus super goed op 4 flessen.
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door ikke_84 op 02-04-2014 07:15:55 ]
pi_138408965
Op het kleine fotootje bovenaan de pagina (weet je wat ik bedoel?) dacht ik even dat het een fotocollage van F was! :o
De grafiekjes zijn mooi he! ^O^
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:14:20 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138409260
Feli voor de jarigen!

Niet teruggelezen. Twee nachten niet geslapen. Zenuwen en Noor is zo aan het hoesten, niet normaal -O-. Longetjes zijn ok, maar ze heeft constante kriebelhoest en houdt zichzelf en ons dus wakker. Flessen belabberd gedronken op de crèche en ze wilde net geen avondeten, liet het uit haar mond vallen, gewoon te moe om te kauwen, zo sneu.. Flesje gegeven en beetje yoghurt en maar naar bed gedaan, hopen op een iets betere nacht.

Mijn eerste dag was pittig. Ik hoop dat het goedkomt. Maar nu echt ook zelf doodmoe en ook de tijd van de maand is weer aangebroken, dus ik duik er op tijd in.

Fok op het werk wil ik eigenlijk niet aan beginnen (zelfkennis ftw), nu excuus voor de mega ego post. Als ik weer een nacht geslapen heb, zal ik 's avonds braaf teruglezen en reageren :*.
pi_138409702
haha wat dacht je suiker? dat mens heeft een collage van F gejat? :P

XM lekker gaan slapen dan, reageren kan je altijd nog doen. Fokken op je eerste werkdag zou ik ook niet doen(durven) maar ik ben nogal een bangepoeperd :7
Arme Noor, hopelijk is ze snel beter en kunnen jullie allemaal weer slapen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:29:16 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138409899
Ikke wat een lekker ding heb je daar! :9!

XM, vermoeiend he, nieuwe omgeving, nieuwe mensen..lekker je bed in :* Hopelijk slaapt Noor ook wat beter.

Yur net, na heel gesprek over de dag: 'Oh en trouwens, T. heeft 2x gerold van rug naar buik.'
Vertelt hij even tussen neus en lippen door 8)7
pi_138410142
XM wat naar. Hopelijk knapt je meiske snel op. Zo begin je ook niet lekker met werken. :*

Gotc een rollende T. *O*

Wij mogen ons morgen om 9:00 uur bij de kinderarts melden. Ik ben nu begonnen met halve flesjes aanbieden en daarvan is nu het grootste gedeelte wel binnengebleven. Maar in plaats van de 600ml die T op heeft vandaag heeft S maar 220ml op tot nu toe. Ik ben blij dat er wat in blijft nu, maar ik hoop dat de kinderarts morgen de oorzaak kan achterhalen en er ook een oplossing voor heeft.
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:39:46 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138410432
Oh, fijn gelijk actie Nikki!

XM, dat is een pittige combinatie van alles zeg :X lekker slapen jij!

Ikke, wat een leukie heb jij daar! En Italië..... ik ben jaloers!!

Wij hebben nog steeds niet echt plannen gemaakt. Het lijkt me ook wel lekker om allebei 2 weken vrij te nemen en lekker in onze tuin te zitten, gewoon omdat we die nu hebben :D maar toch he, lekkere zon, koffie en ijsjes... mmmm!!! O+
pi_138410434
Ojee Nikki, doorverwezen dus? Kon de HA er zelf niets over zeggen? Alles wat hij nu binnenhoudt, is meegenomen.. arm ding!

GotC: tof he, als ze rollen gaan ontdekken! Echt zo opeens, whop, van rug naar buik..gewoon alsof het niks is!

XM, slaap lekker, hopelijk een betere nacht en morgen een leuke 2e nieuwewerkdag.

Ikke, wat een blijerd heb je! Leuk!

En een happybiiiirthday voor Loj en Skips en de man van Limone *O*
pi_138410766
Nee de HA heeft aan zijn buikje gevoeld, maar kon niets vreemds ontdekken. En hij was in ieder geval niet uitgedroogd maar dat had ik zelf ook al gezien aan zijn mondje en fontanelletje. En tot nu toe blijven er wel kleine plasjes komen, dus tot morgenochtend redden we het wel. De HA ging gelijk de kinderarts bellen en die wilde ons zien. Het wordt nog wel even een logistieke uitdaging om in mijn eentje met twee babies naar het zh te gaan, maar eens moet de eerste keer zijn toch?! ;)
pi_138410848
True ;) Succes met je logistiek (ik vind met 1 kind naar het consultatiebureau al een onderneming, laat staan met 2 babies naar het zkh ;)) en hopelijk morgen goed nieuws van de KA!
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:51:48 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138411034
Goed dat je gelijk morgen mag komen Nikki! En jij bent zo'n powervrouw..dat komt vast goed ;)

Dat rollen vind ik echt zo tof O+

LB, ijsjes eten :9!
pi_138411088
Fijn dat jullie morgen al terecht kunnen Nikki.
Ik zat me toevallig gister af te vragen hoe je dat toch moet doen als je er 2 hebt. Wat Juud al zegt ik vind het met 1 kind ook al een hele onderneming

Gotc dat had Yur natuurlijk als aller eerste moeten melden want rollen is echt wel hartstikke goed! Heb je het zelf ook nog gezien?

Ik vind het ook nog wel een beetje spannend om helemaal naar Italië te gaan, maar het is pas in september dus dan is M al 8,5 maand. We gaan met nog 2 stellen en hun kindjes en hebben daar een villa gehuurd. Ik heb er nu al zin in.
Maar vakantie vieren in je eigen tuin is ook genieten. Dat hebben wij ook gedaan de eerste 2 zomers nadat we hier zijn komen wonen.
pi_138411408
Och, vandaag ook met 2 naar de HA geweest. Dat is gelukt zonder problemen. Nu kijken of het ziekenhuis me net zo goed af gaat.

Ik krijg er al een soort van handigheid in hoor. Ik vind 2 kindjes bijvoorbeeld echt niet 2 keer zoveel werk als 1 kindje tot nu toe. Het gaat allemaal een soort van vanzelf gelukkig.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:22:10 #264
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138412740
Snel actie Nikki wel fijn hooelijk valt het allemaal mee :*

Rollende T O+ en yur }:|

Door rollen doen ze nogsteeds niet. Ze heeft het 2x gedaan rug -> buik 2 maand geleden. Ze is er tekens bijna _O-

Vorige keer op heb cb enthousiast verteld dat ze het kon :').
Morgen mogen we weer ben benieuwd naar de stats.
pi_138413539
ikke 84, wat een schatje! Die 8-) , geweldig!

Dat is ook zo; vandaag is mijn mini flobo precies 3 maanden oud. O+ Ze slaapt sinds vorige week op haar eigen kamertje. Om 22.30u een laatste bv voor de nacht en dan om 6.00u weer.

Verder laat ze ook al echt haar eigen stem horen. Van die kreten en gilletjes uit het niets O+ .
En sabbelen op een vinger of duim is voor mietjes, nee madam stopt haar hele knuistje in haar mond. :D

Nikki, suc6 morgen in het zkhs!
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:51:00 #266
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138414261
Flobo alweer 3 maandjes O+ en de knuist in de mond gaat ze dan ook kokhalzen :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:53:31 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138414415
3 maanden al FloBo! *O*

Bubs, ik was vergeten te jompelen voor 6 mnd! *O* succes morgen!
pi_138414589
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Flobo alweer 3 maandjes O+ en de knuist in de mond gaat ze dan ook kokhalzen :D
Ja, echt gigantisch kokhalzen en dan weer lachen en daarna weer vrolijk verder met haar knuistje. :D

[ Bericht 9% gewijzigd door flowerbox op 01-04-2014 22:02:18 ]
pi_138415904
Wat een mooie vrokijkerd FloBo! O+
pi_138416122
Flobo, wat lief!

Ikke, gaat snel :D

Nikki, fijn dat er snel actie is. Hopelijk valt t hartstikke mee!

Hier hebben we als concessie aan het warme weer de mouwen van de winterslaapzak gehaald. Ben benieuwd :D.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:22:47 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138416127
Ahhhhw!! O+

En het is net of ik mn eigen kinderwagen zie :D dat knaloranje met enigzins verschoten blauwe voering _O- (ik heb een bugaboo van iemand gekregen die er al 2 kindjes in had gehad)
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:23:33 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138416169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef Cwen het volgende:
Hier hebben we als concessie aan het warme weer de mouwen van de winterslaapzak gehaald. Ben benieuwd :D.
Dat heb ik gisteren ook gedaan! Maar dan ipv alleen langemouwenromper, wel ook nog een pyamatruitje er bij aan.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:25:45 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138416300
Slapende baby's O+
pi_138416462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren ook gedaan! Maar dan ipv alleen langemouwenromper, wel ook nog een pyamatruitje er bij aan.
Jup, hier ook nog steeds romper, sokken en pyamatrui en broek (fleece) :D. Ze slaapt warm beter :Y.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:28:48 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138416513
Wow :D Dat zijn goed ingepakte dames!

Hier een korte mouwen romper en winterslaapzak met mouwen. The end. :+
pi_138416701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhhhw!! O+

En het is net of ik mn eigen kinderwagen zie :D dat knaloranje met enigzins verschoten blauwe voering _O- (ik heb een bugaboo van iemand gekregen die er al 2 kindjes in had gehad)
Hier een MP-koopje maar kan nog prima een rondje mee. Onze vorige was na twee kindjes echt af.
Zo grappig dat dat zo anders is bij een derde; het maakt allemaal iets minder uit.
pi_138417886
Oh ja, en een laken en dubbelgevouwen deken :')... Mss moet ik toch 'r sokken ook maar uitdoen ofzo.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:55:08 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138418024
S. slaapt nu in 1 deel van de combi sleeper met een lange mouwen romper met pyamabroek.
Eerst met pyamatrui en mouwloze romper maar dat leek nu toch te warm. Ze werd namelijk ineens een paar keer wakker en nu tot nu toe niet meer.

Het is ook wel erg warm op het kamertje.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:55:25 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138418052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, en een laken en dubbelgevouwen deken :')... Mss moet ik toch 'r sokken ook maar uitdoen ofzo.
:D

Als ze er lekker in slaapt...?
pi_138418266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef Cwen het volgende:
:D zit je in Siberie of zo? ;)
Hier een lange mouwen of korte mouwen domper en dan pyjama of boxpakje en slofjes. Slaapzak zonder mouwen. Ook best veel als ik het zo bekijk. :@
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:01:37 #281
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138418401
Mijn baby is al dik tevreden met korte mouwenromper en pyjama met lang mouwen onder dubbel gevouwen deken plus lakentje. Maar we verwarmen wel r bed voor met een kruikje O+

Wordt nog wat van de zomer :D
pi_138418928
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn baby is al dik tevreden met korte mouwenromper en pyjama met lang mouwen onder dubbel gevouwen deken plus lakentje. Maar we verwarmen wel r bed voor met een kruikje O+

Wordt nog wat van de zomer :D
+1 (of nouja +2 :D )
pi_138419204
Pyjama? Hier slaapt J gewoon in de kleertjes die hij die dag aan heeft gehad :@ . Volgende dag weer iets schoons aan.

Hier ligt hij in een romper broekje en shirtje of jumpsuit en sokjes onder een dubbel gevouwen deken met lakentje.
En hij moet het doen zonder de luxe van een voor verwarmd bedje zoals de dame van kp :X :+
♥ J & S
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:14:01 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138419296
Deden wij ook heel lang klaprooss, tot hij in een slaapzak ging :) En nu dus alleen romper.
Kruik doen we sinds hij 2 wkn is al niet meer. M'n moeder nog wel ( :') O+)
pi_138419318
Klap, hier ook nog steeds geen pyjama hoor ;)
Romper met korte mouw in zomerslaapzak onder een katoenen dekentje. Maar het is geloof ik nu nog 22 graden boven hier.
pi_138419550
Jeetje, ik word nog bijna bang dat ik J. kou laat lijden als ik dit zo lees :D. Die slaapt in een romper en pyjama onder een laken en enkel dekentje. Ze heeft dan ook genoeg spekjes om zich warm te houden :Y).
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:18:23 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138419571
E heeft ook heel lang in dr kleertjes geslapen :Y en met een kruik, en onder een dubbele deken... slecht geisoleerd huis. Ik was zooooo blij toen t zomer werd! :D

Ik heb overigens een babydeken in een overtrekje; geen gefrunnik met lakens, ideaal!
pi_138419604
Oh gelukkig! Voelde me al een viezerik :9~
♥ J & S
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:23:38 #289
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138419875
Wij hebben gewoon te schattige pyjamaatjes die ik móet gebruiken :')

SPOILER
O+

Meiske is weer niet zo in d'r hum vandaag. Veel last van d'r buikje en veel gespuugd. Eigenlijk eenzelfde dag als vorige week maandag. Arm kind. Gelukkig is ze nu content (spoilerfoto is liiiveee)
pi_138420009
N. Heeft een rompertje, boxpakje aka pyjama en zomerslaapzak aan onder dubbel dekentje plus lakentje. En ze heeft alsnog hele koude handjes 's ochtends.
Afhankelijk van de temperatuur in haar kamertje verwarmen we het bedje nog voor.

SPOILER
It will set you free
pi_138420018
Wat een frummeltje! O+

En L0t, dat is ongeveer hetzelfde dan, als je het pyjamaatje door de dunne slaapzak vervangt!
pi_138420198
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef Kimpossible het volgende:

Meiske is weer niet zo in d'r hum vandaag. Veel last van d'r buikje en veel gespuugd. Eigenlijk eenzelfde dag als vorige week maandag. Arm kind. Gelukkig is ze nu content (spoilerfoto is liiiveee)
+1 J doet met dr mee al 3 dagen ontroostbaar met krampen en spugen. En viel net ook in zo'n positie is slaap O+

en wat is ze lief KP!
♥ J & S
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:29:23 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138420208
Als het nekje maar warm is RFR :)

Ongesteld was hier redelijk normaal, mja, heb nog geen dag geen (beetje) bloed gezien sinds de ks. Referentiekader is beetje stuk dus :+
pi_138422573
@RFR: bij mij was het de eerste keer na de bevalling ook heel erg. Ik dacht zelfs even dat ik lichamelijk een soort blijvende schade had opgelopen. :') Er was noet tegen opgewassen. ;(
Maar dat was de tweede keer en de keren erna weer gewoon normaal.
pi_138422640
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:12 schreef klaprooss het volgende:
Pyjama? Hier slaapt J gewoon in de kleertjes die hij die dag aan heeft gehad :@ . Volgende dag weer iets schoons aan.

Hier ook hoor. Een spijkerbroekje trek ik wel altijd uit. Aiden slaapt 's nachts in een slaapzak met een rompertje en meestal nog een truitje aan. Slaapzak heeft geen mouwtjes.
Sokken draagt hij trouwens alleen als we echt op stap gaan en ook zijn schoentjes aangaan. In huis altijd lekkere blote voetjes. *O*
pi_138425124
Hier slapt ze met een romper, een pyjama en een slaapzak zonder mouwen. Zonder pyjama zou ook kunnen, maar dan kunnen we het pyjamalied niet zingen.. ;)

Ohja, be careful what you wish for en zulks! O+
  woensdag 2 april 2014 @ 06:38:51 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138425133
Klap dat deden wij ook lang maar sinds ze 2x per dag zalf moet zijn we met een pyama begonnen.
pi_138425278
Wat een schatje, Kim. O+ .

Ik had me helemaal ingesteld op een winterbaby dus veel warme dekentjes en kleertjes. Blijken we een warmbloedige dame te hebben. In de kraamweek eerder te warm dan te koud dus de kruik werd meteen afgeschaft. En in de draagdoek moet ik haar geen extra kleertjes aan doen want dan krijgt ze het ook veel te warm. Wel grappig, want ik ben zelf juist een koukleum.
pi_138425364
KP wat een dotje. O+

Wij hebben ons eerste kotsmoment van vandaag er alweer op zitten (en ik had 'm net gewassen :') ). Het klinkt misschien heel gek, maar ergens hoop ik dat S-je hetzelfde heeft als zijn vader. Dan is er tenminste een aanwijsbare reden voor, want net heeft hij 50ml gedronken en als ik moet gokken is sowieso de helft er weer uitgekomen. -O-

Oh en holy shit om 8 uur de deur uitgaan met een gevoedde en gewassen tweeling en een tas spullen voor de hele dag is best een uitdaging. :o

[ Bericht 8% gewijzigd door _NIKKI_ op 02-04-2014 07:39:00 ]
  woensdag 2 april 2014 @ 07:42:30 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138425457
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 07:16 schreef Franny_G het volgende:
Wat een schatje, Kim. O+ .

Ik had me helemaal ingesteld op een winterbaby dus veel warme dekentjes en kleertjes. Blijken we een warmbloedige dame te hebben. In de kraamweek eerder te warm dan te koud dus de kruik werd meteen afgeschaft. En in de draagdoek moet ik haar geen extra kleertjes aan doen want dan krijgt ze het ook veel te warm. Wel grappig, want ik ben zelf juist een koukleum.
+1 we kunnen ook een hele zooi dikke winterkleertjes ongedragen weg doen... :').
KuikenGuppy
pi_138425846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhhhw!! O+

Hehe, wij hebben er ook zo een :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')