SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
BojannnnnnnnAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
naja ze proberen het vooral. meestal lukt het nietquote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dit jaar een sweaty goal maakt heb je het zelf doorgaans gewoon goed uitgespeeld. Het is niet meer zoals vorig jaar imo dat het altijd de falende AI was waardoor het gewoon altijd de easy goal was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had laatst ook een rare. Vriend van mij kopt een corner in en terwijl de bal richting doel vliegt wordt ineens mijn keeper automatisch geselecteerd waardoor hij hem niet opvangt (was een pisbal recht op hem af) maar hem via de bovenkant van zijn hoofd binnentikt..zag er zo debiel uitquote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef over_hedge het volgende:
Speelde vrijdag met wat bier en wat vrienden fifa. Alleen er was 1x wel een raar doelpunt. Ik schoot de bal letterlijk dwars door de keeper heen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Na die 2-0 was het verzet wel gebroken, maar Twente had eigenlijk veel meer kansen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Het wordt wel wat vernederend ondertussen voor Twente.
Speelt Ajax beter dan afgelopen weken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral heel effectief en ze hadden ook geluk. Maar dat maakt mij niet veel uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Speelt Ajax beter dan afgelopen weken?![]()
Ajax speelt helemaal niet zo goed eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Speelt Ajax beter dan afgelopen weken?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een rare. Vriend van mij kopt een corner in en terwijl de bal richting doel vliegt wordt ineens mijn keeper automatisch geselecteerd waardoor hij hem niet opvangt (was een pisbal recht op hem af) maar hem via de bovenkant van zijn hoofd binnentikt..zag er zo debiel uitFifa heeft soms wel aparte dingen. Maar een bal door de keeper heen was toch wel echt het diepte punt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Leuk voor hem, scoren voor een Franse middenmotor. Hij had ook al lang in Engeland kunnen zitten.quote:![]()
Jezus, dat is wel IF-waardig jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stijf in de kruising met die snelheid... Die zie ik er alleen uit gehouden worden door echte top keepersquote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat doet die keeper dan joh... Die zie je toch van verre aankomen?![]()
Serero MOTM. DS2 heeft vaak gesmst dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik bedoel dat ie zo lang nog wacht.. Het kan zijn dat zn zicht ontnomen word, maar die Naldo legt niet bepaald subtiel aanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stijf in de kruising met die snelheid... Die zie ik er alleen uit gehouden worden door echte top keepers![]()
![]()
Zo'n bal draait nog bij hèquote:Op zondag 30 maart 2014 16:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat ie zo lang nog wacht.. Het kan zijn dat zn zicht ontnomen word, maar die Naldo legt niet bepaald subtiel aanHet is niet goed in te schatten waar die bal gaat neerploffen.
Bovendien onderkant lat, zie er maar eens aan te komen met een duik.![]()
Rhijn zou wel een mooie zijn, maar net te weinig voor een IF denk ik. Fano kan inderdaad ook.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
middag![]()
even weg geweest. doet de webapp het alweer ? (domme vraag waarschijnlijk)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:09 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Misschien ook eens een HOOFDLETTER gebruiken aan het begin van een zin?
Het is momenteel erg lastig (eigenlijk waardeloos) te lezen met alle fouten er in.
Daarbij in de zelfde schaal betekend niet het zelfde uitbetaald krijgen..... Daar kan een groot verschil in zitten.
[..]
Ik zou eerst een cursus Nederlands adviseren.![]()
![]()
![]()
![]()
Degene die hij quote schreef wel "nagefraagd" overigensquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat andere gebeuren duurde maar een dagje. Was een nieuwe mod die het niet helemaal begrepen hadquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb jij hem ff tandjes laten tuffen zodat ie weet waar die staat zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat andere gebeuren duurde maar een dagje. Was een nieuwe mod die het niet helemaal begrepen had![]()
"Ik zou eerst een cursus Nederlands adviseren"quote:Ja, dat is ook een droeftoeter maar die wijst andere mensen niet op vouten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Degene die hij quote schreef wel "nagefraagd" overigens![]()
Dat was inderdaad wat het verschil maakte uiteindelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb jij hem ff tandjes laten tuffen zodat ie weet waar die staat zeker?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed bezig Timquote:Op zondag 30 maart 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat het verschil maakte uiteindelijk.
Bescherm dit topic maar![]()
![]()
Kaboul is keigoed IRLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sif suarez gekocht voor 810k ben benieuwd. (tif kon ik niet betalen) Was eingelijk aan het sparen voor ibra maar boeiend
Suarez is echt een eindbaas. Deze goals ookquote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef over_hedge het volgende:
Sif suarez gekocht voor 810k ben benieuwd. (tif kon ik niet betalen) Was eingelijk aan het sparen voor ibra maar boeiend(vanaf 03:00)
Is wel de TIF, maar toch wel heel nice
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja leek mij dus ook. Zat zijn stats eens te bekijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Suarez is echt een eindbaas. Deze goals ook
Is wel de TIF, maar toch wel heel nice
dit is zijn sif:
Ja. en als je dat dan weer met zijn tif vergelijkt is valt het wel mee. Aangezien die tif 2x zo duur is of zoquote:
Nee joh, IF is 500k, SIF iets onder de 1 mil en de TIF rond de 1,5 mil. Lijkt me wel redelijk in verhouding.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. en als je dat dan weer met zijn tif vergelijkt is valt het wel mee. Aangezien die tif 2x zo duur is of zoBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alberg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee joh, IF is 500k, SIF iets onder de 1 mil en de TIF rond de 1,5 mil. Lijkt me wel redelijk in verhouding.
Zijn sif stats als je het vergelijkt met zijn tif. Dan vind ik 800k voor zijn sif wel best. 1.5 scheelt toch 700k.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja maar je vergelijkt in je eerste plaatje wel de SIF met de 86 rated versie hè.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn sif stats als je het vergelijkt met zijn tif. Dan vind ik 800k voor zijn sif wel best. 1.5 scheelt toch 700k.
Als je zo beredeneert is 300 a 400k voor deze upgrade van IF naar SIF ook wel prijzig
Dit zijn namelijk ook al zieke stats
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maargoed, ik ben ondertussen nog 50k verwijderd van NUP Hazard, was er al dichterbij geweest als mn gok op Depay niet verkeerd uitpakte
#hazardupdateBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik wil heel graag nog Kluivert en Crespo proberenquote:
Hoe is Kluivert zijn passing en heading eigenlijk?GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Suarez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allebei heel goed. Hij is gewoon echt de meest complete spits die er is. Heeft ook gewoon 88 short passquote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik wil heel graag nog Kluivert en Crespo proberen
Hoe is Kluivert zijn passing en heading eigenlijk?
En zijn heading is beter dan Benteke imo. Behoorlijk groot en sterk, maar vooral die accuracy is zo goed. Alles valt hard onderkant lat binnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu dus TIF Ibra, maar ik twijfel om hem even om te wisselen voor Kluivert en Crespo
Ze lijken me wel erg goed trouwensGRAAG VERWIJDEREN![]()
de fuck....quote:Fan Bergen gooit mes naar spelers
zondag 30 mrt 2014, 16:48 (Update: 30-03-14, 17:25)
Voetbalstadion België
Voetbalstadion België ANP Pro Shots
Uit het supportersvak van de Belgische club Bergen is zaterdag een mes gegooid naar spelers van tegenstander OH Leuven. Dat heeft de advocaat van OHL zondag bevestigd. Bergen en Leuven troffen elkaar in een play-offduel om degradatie uit de Belgische Jupiler League.
"Het ging om een knipmes dat was opengevouwen. Gelukkig heeft het mes zijn doel niet geraakt. Onze verdediger Romain Reynaud heeft het opgeraapt en via onze elftalleider is het bij de politie beland", meldde advocaat Vandebroeck zondag. De politie gaat volgens Vandebroeck proberen via videobeelden de dader te vinden.
Leuven won het duel met 2-0 en zette daarmee een forse stap richting lijfsbehoud.
http://nos.nl/artikel/629(...)es-naar-spelers.html![]()
Huh wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu moet PSV wel tweede worden he![]()
![]()
Ajax pakt weer puntjes van Twente af nu moet PSV wel tweede worden anders gaan die kakkies dadelijk met de 2de plek aan de haalquote:![]()
Zal Twente wel worden. Zo'n makkelijk schema hebben die nog..quote:Op zondag 30 maart 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu moet PSV wel tweede worden heAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah zo, ja gisteren tegen Groningen was het niet zon succes dusquote:Op zondag 30 maart 2014 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax pakt weer puntjes van Twente af nu moet PSV wel tweede worden anders gaan die kakkies dadelijk met de 2de plek aan de haal![]()
![]()
Lijkt mij dat Twente 2e gaat worden. Makkelijkste programma. AL zegt dat natuurlijk ook weer net zo weinig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax pakt weer puntjes van Twente af nu moet PSV wel tweede worden anders gaan die kakkies dadelijk met de 2de plek aan de haalWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat zou doodzonde zijn. Gun het PSV welquote:Op zondag 30 maart 2014 18:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Twente 2e gaat worden. Makkelijkste programma. AL zegt dat natuurlijk ook weer net zo weinig.![]()
![]()
Boeit mij totaal niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou doodzonde zijn. Gun het PSV welWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Waarom dat dan? PSV is niet noemenswaardig beter dan die andere 2.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een club als PSV in de CL dan Twente of Feyenoord.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Qua spelersmateriaal wel. Nu nog een capabele coach en ze zouden zo de CL kunnen halenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom dat dan? PSV is niet noemenswaardig beter dan die andere 2.![]()
Qua spelersmateriaal vind ik ook dat vooral PSV overschat wordt. Het is gewoon al jaren geen passend geheel. En mentaal ook niet heel erg sterk.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal wel. Nu nog een capabele coach en ze zouden zo de CL kunnen halenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met een goede coach zijn die toch wel een stuk beter dan Twente en Feyenoordquote:Op zondag 30 maart 2014 18:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom dat dan? PSV is niet noemenswaardig beter dan die andere 2.![]()
Ik vind Feyenoord juist erg overschat, spelers als Clasie, De Vrij, BMI zie ik niet veel in. Tegen topploegen is Feyenoord ook matig doorgaansquote:Op zondag 30 maart 2014 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal vind ik ook dat vooral PSV overschat wordt. Het is gewoon al jaren geen passend geheel. En mentaal ook niet heel erg sterk.![]()
Daar ben ik niet van overtuigd.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een goede coach zijn die toch wel een stuk beter dan Twente en FeyenoordWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zie ook niet veel in Bruma, Willems, Locadia.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord juist erg overschat, spelers als Clasie, De Vrij, BMI zie ik niet veel in. Tegen topploegen is Feyenoord ook matig doorgaansWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Boeiend. Liggen er toch allemaal in de voorronde uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een club als PSV in de CL dan Twente of Feyenoord.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die worden ook niet gezien als de sterkhouders van PSV, die drie van Feyenoord welquote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veel in Bruma, Willems, Locadia.![]()
Schaars en Park dan. Vind dat ook middelmaat. Of Wijnaldum.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die worden ook niet gezien als de sterkhouders van PSV, die drie van Feyenoord welWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met een beetje meer geluk hadden ze Milan gewoon uitgeschakeldquote:Op zondag 30 maart 2014 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. Liggen er toch allemaal in de voorronde uit.![]()
Ja, en toen dacht iedereen al weer dat PSV kampioen ging worden. Hebben daarna geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een beetje meer geluk hadden ze Milan gewoon uitgeschakeldWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je bent in de war met Ajax. PSV werd in Milaan helemaal zoekgespeeld. Thuis hadden ze best kunnen winnen ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een beetje meer geluk hadden ze Milan gewoon uitgeschakeldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan me nog wel een goede wedstrijd van PSV herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, en toen dacht iedereen al weer dat PSV kampioen ging worden. Hebben daarna geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.![]()
Welke dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een goede wedstrijd van PSV herinnerenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Toen speelde PSV verre van goed hoor. Ajax trouwens ook niet. Vond de uitslag vooral geflatteerd. Maar misschien hanteren wij beide andere maatstaven.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als je met zulke ruime cijfers wint heb je het gewoon goed gespeeld zo simpel is het.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen speelde PSV verre van goed hoor. Ajax trouwens ook niet. Vond de uitslag vooral geflatteerd. Maar misschien hanteren wij beide andere maatstaven.![]()
dat is onzin en dat weet je hopelijk zelf ook wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met zulke ruime cijfers wint heb je het gewoon goed gespeeld zo simpel is het.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik vond PSV 2x erg sterk tegen Utrecht. Verder was het vrij pover allemaal de afgelopen maanden..ook de overwinningen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe het niet. Ik herhaal: doe het niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat is onzin en dat weet je hopelijk zelf ook wel.![]()
Ik ken LitmanenAFCA wel al een stuk langer dan vandaagquote:Op zondag 30 maart 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe het niet. Ik herhaal: doe het niet..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe het niet. Ik herhaal: doe het niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is maar goed ook, je zou zeggen dat sommige in dit topic het onderhand wel door zouden moeten hebben maar helaas zijn die te dom om zelfstandig te kunnen poepen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ken LitmanenAFCA wel al een stuk langer dan vandaag.
![]()
Qua stats of speel je er ook daadwerkelijk mee?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:44 schreef Maver24 het volgende:
IF Hulk gehaald, wat een een shot power en long shots![]()
![]()
![]()
Ook al mee gespeeldquote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef m25 het volgende:
[..]
Qua stats of speel je er ook daadwerkelijk mee?, wat een baas, wat een baas
![]()
![]()
![]()
![]()
In wat voor team?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook al mee gespeeld, wat een baas, wat een baas
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi DS2,
Als ze je weer lopen af te kraken hier kan je voortaan onderstaand gifje posten als reactie.
Groetjes,
Tim86
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een pauper ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Hoi DS2,
Als ze je weer lopen af te kraken hier kan je voortaan onderstaand gifje posten als reactie.
Groetjes,
Tim86
[ afbeelding ]Bjelland.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Hoi DS2,
Groetjes,
Tim86
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi gifje welquote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Hoi DS2,
Groetjes,
Tim86
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Op wefut staat er maar 1 versie van Pires, maar er zijn er 2. LM en RM. Zelfde statsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest tegen een BSG Braziliaans team dus ik dacht: eindelijk iemand die origineel is maar nee hoor. 0-0 bij rust en na mijn 1-0 in de 60e minuut volgde er meteen een ragequit![]()
![]()
Op EA forum mag je nu niet meer linken naar youtube vids van mensen die ook coinsellers promoten. En intussen blijft EA ze maar uitnodigen voor events etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtfquote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)d-eigenaar-jordania/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
pascal08quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat jullie er nog zijn! Stelletje plakkers.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij leeftquote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat jullie er nog zijn! Stelletje plakkers.
Is Reemi nu niet meer in zijn remi?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat jullie er nog zijn! Stelletje plakkers.Nog geneukt?
![]()
hallo?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mee met wat?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Kom alsjeblieft weer wat zaken posten over Zenit Bakkert. Ik mis het. En heb gehoord dat heel veel mensen het met me eens zijn.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Kom alsjeblieft weer wat zaken posten over Zenit Bakkert. Ik mis het. En heb gehoord dat heel veel mensen het met me eens zijn.![]()
Zenit 1-2 gewonnen bij Amkar en Lokomotiv gelijkgespeeld tegen Spartak. Zenit dus maar 1 puntje achter ze nog.Het is feest.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat zou wel geniaal zijn als ze kampioen worden. En jij dit in het FUT topic uitgebreid gaat vierenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Zenit 1-2 gewonnen bij Amkar en Lokomotiv gelijkgespeeld tegen Spartak. Zenit dus maar 1 puntje achter ze nog.Het is feest.
![]()
![]()
dat zoek je net pas opquote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn als ze kampioen worden. En jij dit in het FUT topic uitgebreid gaat vieren
nog helemaal niet over nagedacht, als me dat toch geen feest van onmetelijke afmetingen wordt
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb Zenit gekeken en Lokomotiv gevolgd met flashscore.quote:
Net 5 wedstrijden ff gespeeld om suarez uit te proberen. Wat is die goed6 uit 5 best netjes voor een false 9 spits.
Ik ben aan het sparen voor een Nif suarezquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef over_hedge het volgende:
Net 5 wedstrijden ff gespeeld om suarez uit te proberen. Wat is die goed6 uit 5 best netjes voor een false 9 spits.
Samen met van Persie moet het wel een dodelijk duo zijn.
![]()
niet genoeg Benteke.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een Nif suarezSamen met van Persie moet het wel een dodelijk duo zijn.
iemand dit jaar mandzukic al geprobeerd ? was vorig jaar wel een held.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Up al in een ander team.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet genoeg Benteke.
iemand dit jaar mandzukic al geprobeerd ? was vorig jaar wel een held.![]()
Hij voelt wel lekker smooth aanquote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand dit jaar mandzukic al geprobeerd ? was vorig jaar wel een held.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dodelijk als je geen technische spits behoeftquote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet genoeg Benteke.
iemand dit jaar mandzukic al geprobeerd ? was vorig jaar wel een held.In de 16 zit het wel goed, en in de lucht komen slechts enkele CB's in de buurt.
![]()
Mulder die liever Immers in z'n team heeft dan Fellaini
gekeken naar huidige vorm..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
Mulder die liever Immers in z'n team heeft dan Fellaini![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
Mulder die liever Immers in z'n team heeft dan FellainiIk ben ook beter in vorm dan Fellainiquote:Beetje rare uitspraak inderdaad.
![]()
Hoe gaat het met je opa?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
![]()
Driesquote:Op zondag 30 maart 2014 23:15 schreef StijnDa het volgende:
Napoli verslaat Juve met 2-0. Doelpunt Mertens, einde reeks van 22 maal niet verloren.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Stream link? Ben wel benieuwdquote:Op zondag 30 maart 2014 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Boca vs River Plate is op dit moment bezig.
![]()
Haha mooi he.quote:
De wedstrijd zelf is nog niet heel best, al had Boca een pingel moeten krijgen. Balanta hield iemand met een headlock vast tijdens een corner.
Hele competitie is niet zo best geloof ik de beste talentjes worden voor hun 18de toch wel weg gehaald.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha mooi he.
De wedstrijd zelf is nog niet heel best, al had Boca een pingel moeten krijgen. Balanta hield iemand met een headlock vast tijdens een corner.
![]()
Eens. En vergane glorie als Gago en Riquelme dolen nog rond.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele competitie is niet zo best geloof ik de beste talentjes worden voor hun 18de toch wel weg gehaald.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Veron speelt ook nog toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. En vergane glorie als Gago en Riquelme dolen nog rond.![]()
Zeker. Was zelfs eigenlijk al gestopt maar na een jaar weer terug gekomen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Camoranesi speelt er ook nog (bij Racing).
edit. En Trezeguet bij Newells.
[ Bericht 33% gewijzigd door DutchSL op 31-03-2014 00:17:59 ]![]()
Bij Parma en Lazio wel ja. Toen hij naar Engeland ging was het snel uit met de pret.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Was helemaal vergeten dat hij ook nog een handje vol wedstrijden voor Chelsea heeft gespeeldquote:Op maandag 31 maart 2014 00:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij Parma en Lazio wel ja. Toen hij naar Engeland ging was het snel uit met de pret.![]()
Zowel bij Manchester United als Chelsea finaal mislukt.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat hij ook nog een handje vol wedstrijden voor Chelsea heeft gespeeldWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Had veel beter in de Serie A kunnen blijven beulen maar dat is makkelijk praten achterafquote:Op maandag 31 maart 2014 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zowel bij Manchester United als Chelsea finaal mislukt.![]()
Raar, ik ken hem vooral door zijn tijd bij Man Utd.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zowel bij Manchester United als Chelsea finaal mislukt.![]()
Zou Tbakkert ook ooit een Argentijn zijn tegengekomen op vakantie en een passie hebben voor Argentijnsvoetbal?![]()
Ik ben door FM wel Cavenaghi altijd een beetje blijven volgenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Tbakkert ook ooit een Argentijn zijn tegengekomen op vakantie en een passie hebben voor Argentijnsvoetbal?.
Gago een van de grootste talenten die Argentinië ooit heeft gehadDie kon er eigenlijk vrij weinig van
![]()
Nu praat je als DAM.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gago een van de grootste talenten die Argentinië ooit heeft gehadWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Cavenaghi hetzelfde.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gago een van de grootste talenten die Argentinië ooit heeft gehadDie kon er eigenlijk vrij weinig van
![]()
Sowieso toen in FM had je met Argentinie vet goede DM's.
Biglia, Gago, Banega en Mascherano.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jazeker.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging samen met Golzalo naar Real toch als ik het me goed herinnerWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Cicinho ook tochquote:Op maandag 31 maart 2014 00:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ging ook ooit van River naar Real.![]()
Niet van River.quote:
Ik speelde destijds elk jaar wel een savegame in FM met River, zoveel talentjes daar![]()
![]()
Ik bedoelde dat die rond dezelfde tijd naar Real gingquote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet van River.
Ik speelde destijds elk jaar wel een savegame in FM met River, zoveel talentjes daar![]()
Die kwam van Sao Paulo af. Heeft ook gewoon nog een paar interlands gespeeld voor Braziliequote:.
Doet mij denken aan Cahais. Groot talent van Boca dat naar FC Groningen kwam. Dat is ook niet echt een succes geworden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Speelde die niet een heel goed WK of CC als vervanger van Beletti ? Gaf toen iets van 5 assists ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die kwam van Sao Paulo af. Heeft ook gewoon nog een paar interlands gespeeld voor Brazilie.
![]()
![]()
Die heb ik net nog opgezocht.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Doet mij denken aan Cahais. Groot talent van River Plate dat naar FC Groningen kwam. Dat is ook niet echt een succes geworden.![]()
Die kon er in het echt helemaal niets vanquote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Doet mij denken aan Cahais. Groot talent van Boca dat naar FC Groningen kwam. Dat is ook niet echt een succes geworden.![]()
![]()
Maakte een foutje. Kwam natuurlijk van Boca.quote:
Of nog verder terug in de tijd, Mariano Juan![]()
.
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
x100000000000000000000000000000000000000000
llllllllll de River. Lanziiiniii![]()
Post nog maar heeft een VBL subforum ban.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Post DAM eigenlijk nog of is hij nou fulltime scout?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Beetje jammerquote:Op maandag 31 maart 2014 00:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Post nog maar heeft een VBL subforum ban.![]()
Nu de magere jaren van PSV er zijn had ik hem wel in VBL willen meemaken.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb 3 vragen gesteld.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zit mijn ask onder te spammen?Ik gok Zhano en/of DS2.
![]()
Een vraag over Arjen Robben en twee over zittend plassen.quote:Ik had het kunnen weten.
Die laatste wel, die vraag over Robben en wat je lievelingseten is.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een vraag over Arjen Robben en twee over zittend plassen.Ik had het kunnen weten.
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Lekkere tackles jaquote:.
Hoe slecht die eindpass van River steeds is. Die keeper van Boca bij de 1-2
.
Ah joh die zat er maar een metertje naast ofzo viel best meequote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekkere tackles ja.
Hoe slecht die eindpass van River steeds is. Die keeper van Boca bij de 1-2
.
![]()
![]()
Toen ik naar Engeland was met school heb ik gepraat met een Argentijns meisje. Die was daar met school. Was alleen niet zo geïnteresseerd in voetbal. Ze kenden wel Romero allemaal toen ik zei dat ik voor AZ was.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Tbakkert ook ooit een Argentijn zijn tegengekomen op vakantie en een passie hebben voor Argentijnsvoetbal?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat was je kans om te scoren.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen ik naar Engeland was met school heb ik gepraat met een Argentijns meisje. Die was daar met school. Was alleen niet zo geïnteresseerd in voetbal. Ze kenden wel Romero allemaal toen ik zei dat ik voor AZ was.![]()
Zij wilde ook. Maar ze was bijna 17. En ik net 15. Ik had daar niet zo'n behoefte aan.quote:
Hé wat is dit, ik kan de notes van users zien.. dus ik zie dat Thye 50 notes heeft en zelf heb ik 1 (dat wist ik al maar nu zie ik ook waarom)![]()
hihahomoquote:Op maandag 31 maart 2014 01:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zij wilde ook. Maar ze was bijna 17. En ik net 15. Ik had daar niet zo'n behoefte aan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zie het ookquote:Op maandag 31 maart 2014 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé wat is dit, ik kan de notes van users zien.. dus ik zie dat Thye 50 notes heeft en zelf heb ik 1 (dat wist ik al maar nu zie ik ook waarom)
En die ene is van Bob Schoeman.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé wat is dit, ik kan de notes van users zien.. dus ik zie dat Thye 50 notes heeft en zelf heb ik 1 (dat wist ik al maar nu zie ik ook waarom)
yvonne
note bij user Chase_Utley
Gebande VBLmod van relletje 2009 met hun eigen forum?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Een paar mods die een relletje veroorzaakt hebben en een eigen forum willen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die notes van Lindgren. zou ik haast laten inbindenPuik leesvoer. Hoe kom jij er aan zoveel dan Thyetje?
![]()
Er zitten bij mij ook echt een paar pareltjes tussen.Van jaren terug gewoon.
Ik DSLquote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt ze nu ook toevoegen![]()
Zhano even eentje gegeven.
![]()
![]()
Lees maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef Zhano het volgende:
Die notes van Lindgren. zou ik haast laten inbindenPuik leesvoer. Hoe kom jij er aan zoveel dan Thyetje?
Eeeennnnnn ze hebben het toevoegen van notes gefixed.
En het zien.
![]()
Deze opmerking was richting DSL destijdsSorry
Dit is blijkbaar ook heel erg...
Voor de grap een scam mailtje gepost, schijnt niet begrepen te zijn...![]()
Heb die van Lindgren opgeslagen op mn bureaubladquote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef Freire het volgende:
Ik heb die van Zhano en Lindgren. nog open staan
Tevens IF Oscar:![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb die van Lindgren opgeslagen op mn bureaublad
Tevens IF Oscar:
[ afbeelding ]
Ik ben heb mensen voor mongool uitgescholden, dat mag blijkbaar gewoon, maar iemand uit Westervoort een paceabuser noemen leverde me een note op![]()
![]()
Ik kreeg dus een note omdat ik iemands spelling verbeterde.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben mensen voor mongool uitgescholden, dat mag blijkbaar gewoon, maar iemand uit Westervoort een paceabuser noemen leverde me een note op
Dan had ik nu inmiddels wel een note of 50.000 gehad denk ik
Omdat die mod zich eraan irriteerdequote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kreeg dus een note omdat ik iemands spelling verbeterde.
Dan had ik nu inmiddels wel een note of 50.000 gehad denk ikDafuq.
Valt me trouwens mee dat ik zo weinig hebOok vaak genoeg bepaalde woorden in de mond genomen en dingen gezegd die niet helemaal kunnen.
![]()
Sowieso belachelijk dat je standaard niet mag zien waarvoor je een note krijgt (tenzij je er voor betaald).
![]()
Ik uiteindelijk dus ook maar 50.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat die mod zich eraan irriteerdeDafuq.
Valt me trouwens mee dat ik zo weinig hebOok vaak genoeg bepaalde woorden in de mond genomen en dingen gezegd die niet helemaal kunnen.
Niet veel op 65k posts.
Ik zag dus ook staan dat ik al een paar keer gewaarschuwd was voor sommige dingen, maar daar ben ik dus nooit voor gewaarschuwd. Ik heb een note gehad, die ik dus inderdaad niet kon bekijken. Dat noem ik geen waarschuwing...quote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso belachelijk dat je standaard niet mag zien waarvoor je een note krijgt (tenzij je er voor betaald).
Hoe moet je dan ooit je gedrag verbeteren als je niet weet wat je fout hebt gedaan. En inderdaad ook nooit een waarschuwing krijgt.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag dus ook staan dat ik al een paar keer gewaarschuwd was voor sommige dingen, maar daar ben ik dus nooit voor gewaarschuwd. Ik heb een note gehad, die ik dus inderdaad niet kon bekijken. Dat noem ik geen waarschuwing...![]()
Mijn oude account had maar 40 notes maar wel een permban.
Meer dan terecht. En ik moet wel diplomatiek en discreet blijven.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
"hierbij vraag ik dus echt om een ban"
Bakkertje toch"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Meer dan terecht. En ik moet wel diplomatiek en discreet blijven.
Precies. Die notes zouden er toch op gericht moeten zijn om je gebruikers te corrigeren qua gedrag. Maar die veranderen niet als ze niet weten wat ze fout doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe moet je dan ooit je gedrag verbeteren als je niet weet wat je fout hebt gedaan. En inderdaad ook nooit een waarschuwing krijgt.
Godver, ik kwam net dus die docu over FOK! tegen.
Dr_Flash![]()
Maintenance is pas over ruim 2 uur, maar het lijkt erop dat EA nu de webapp maar vast heeft dicht gegooid
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze gaan toch niks repareren. Wel is er geloof ik een kapot item uit mijn TP. Zo'n ghost duplicate, ik denk dat zijn origineel verkocht is en daarom nu die kapotte ook weg is.quote:Op maandag 31 maart 2014 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maintenance is pas over ruim 2 uur, maar het lijkt erop dat EA nu de webapp maar vast heeft dicht gegooidHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Webapp is intussen weer open. Ik heb geloof ik ook niet de illusie dat ze echt dingen beter gaan makenquote:Op maandag 31 maart 2014 07:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze gaan toch niks repareren. Wel is er geloof ik een kapot item uit mijn TP. Zo'n ghost duplicate, ik denk dat zijn origineel verkocht is en daarom nu die kapotte ook weg is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn huidige account is zelfs ooit verwijderdquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Mijn oude account had maar 40 notes maar wel een permban.
Maar met een beetje slijmen kreeg ik 'm weer terug.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kun je die notes nu nog zien? Ik zie ze niet namelijk...quote:Op maandag 31 maart 2014 08:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn huidige account is zelfs ooit verwijderd
Maar met een beetje slijmen kreeg ik 'm weer terug.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je die notes nu nog zien? Ik zie ze niet namelijk...Kan helaas niet meerquote:![]()
![]()
Godver...was wel benieuwd wat voor opmerkingen ze bij mijn voorbeeldige gedrag hebben geplaatstquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt er al snel een te pakken:quote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver...was wel benieuwd wat voor opmerkingen ze bij mijn voorbeeldige gedrag hebben geplaatst
Hier kreeg Lingdren. hem voor![]()
![]()
In theorie zou ik er dan enkele honderden hebben, maar de teller staat bij mij slechts op 2quote:Op maandag 31 maart 2014 08:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt er al snel een te pakken:
[ afbeelding ]
Hier kreeg Lingdren. hem voor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik niet nodig.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan niet, want geen IF Pogbaas en IF Costa.
Neymar is echt de beste speler die ik ooit heb gebruikt.
UP Suarez was echt bagger
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen Benzema trouwens?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
UP Suarez was echt bagger
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat waren ze dus gisteravond ineens wel. Maar nu niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De reden waarvoor is niet meer inzichtelijk, of zie ik iets over het hoofd?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zlatan al gehad?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
UP Suarez was echt baggerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jep en ik vind Neymar toch iets lekkerder spelen.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was dat het hoogtepunt van je weekend?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het moment dat je de notes kan bekijken meegemaaktNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wow! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het moment dat je de notes kan bekijken meegemaaktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is hier vast al uitgebreid behandeld, maar wat een aids voor je ogen is die nieuwe facebook layout
Het ziet er ook gewoon heel amateuristisch uit allemaal..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:47 schreef DuTank het volgende:
Het is hier vast al uitgebreid behandeld, maar wat een aids voor je ogen is die nieuwe facebook layout
Het ziet er ook gewoon heel amateuristisch uit allemaal..![]()
![]()
Sterker nog, je kon ze niet alleen van jezelf maar ook van andere mensen bekijken. Of andere mensen een note er bij gevenquote:Op maandag 31 maart 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat waren ze dus gisteravond ineens wel. Maar nu niet meer.![]()
![]()
Ik had meerdere hoogtepunten: dat ik die chick van de C1000 weer heb gezien, dat Serero MotM werd en dat ik die nieuwe cup 2x won.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat het hoogtepunt van je weekend?![]()
Jouw levenquote:Op maandag 31 maart 2014 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had meerdere hoogtepunten: dat ik die chick van de C1000 weer heb gezien, dat Serero MotM werd en dat ik die nieuwe cup 2x won.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow. Dit was een weekend met een gouden randjequote:Op maandag 31 maart 2014 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had meerdere hoogtepunten: dat ik die chick van de C1000 weer heb gezien, dat Serero MotM werd en dat ik die nieuwe cup 2x won.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lachenquote:Op maandag 31 maart 2014 08:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goeie 1 april grap van de NS: vanaf 1 april verandert 'tmobile' in 'WiFi in de trein' maar dat is nu al zo.![]()
aan het spel en aan de webapp te zien zijn ze niet zo van grappen die max een dag durenquote:Op maandag 31 maart 2014 09:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben benieuwd naar de 1 april grap van EA.. vorig jaar was er geloof ik niks.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De grap is dat ze zeggen dat morgen alles gaat werken.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben benieuwd naar de 1 april grap van EA.. vorig jaar was er geloof ik niks.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: