Waterijsjes!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:26 schreef relativity het volgende:
Hallo allemaal,
Maandag 24 maart zijn mijn amandelen verwijdert, en hoewel ik er eerder totaal geen last van had, is dit sinds gisteren het tegenovergestelde: ik kan niet meer eten, drinken, zelfs praten gaat moeilijk. Ook mijn tong doet pijn en last van uitstraling naar mijn oren..
Ik slik zo'n 3 a 4 keer per dag 1000mg paracetamol, maar heb het idee dat het totaal niet werkt.
Heeft iemand tips om toch wat na binnen te krijgen of de pijn enigszins te onderdrukken?
Bij voorbaat dank
Daar was ik al mee bezig, bedankt, maar sinds gisteren gaat dat zelfs niet meer. Lijkt net of ik scheermesjes doorslikquote:Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef doeka het volgende:
[..]
Waterijsjes!
Verder nog koude drankjes en appelmoes.
Je voelt je vast snel beter, sterkte.
Dit dusquote:Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef mvdejong het volgende:
Als je na een week plotseling klachten krijgt, moet je een bezoekje aan de huisartsenpost niet langer uitstellen.
Nah ik kon na twee dagen bijna weer normaal etenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:37 schreef trigt013 het volgende:
Ik had twee dagen na de operatie een frikandel speciaal opgegeten, ik kan je uit ervaring vertellen dat het geen goed plan was.
Zal het dadelijk eens metenquote:
Oke bedankt.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef mvdejong het volgende:
Als je na een week plotseling klachten krijgt, moet je een bezoekje aan de huisartsenpost niet langer uitstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |