abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138323381
Hallo allemaal,

Maandag 24 maart zijn mijn amandelen verwijdert, en hoewel ik er eerder totaal geen last van had, is dit sinds gisteren het tegenovergestelde: ik kan niet meer eten, drinken, zelfs praten gaat moeilijk. Ook mijn tong doet pijn en last van uitstraling naar mijn oren..

Ik slik zo'n 3 a 4 keer per dag 1000mg paracetamol, maar heb het idee dat het totaal niet werkt.

Heeft iemand tips om toch wat na binnen te krijgen of de pijn enigszins te onderdrukken?

Bij voorbaat dank :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:30:06 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_138323481
Als je na een week plotseling klachten krijgt, moet je een bezoekje aan de huisartsenpost niet langer uitstellen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:30:31 #3
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_138323492
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:26 schreef relativity het volgende:
Hallo allemaal,

Maandag 24 maart zijn mijn amandelen verwijdert, en hoewel ik er eerder totaal geen last van had, is dit sinds gisteren het tegenovergestelde: ik kan niet meer eten, drinken, zelfs praten gaat moeilijk. Ook mijn tong doet pijn en last van uitstraling naar mijn oren..

Ik slik zo'n 3 a 4 keer per dag 1000mg paracetamol, maar heb het idee dat het totaal niet werkt.

Heeft iemand tips om toch wat na binnen te krijgen of de pijn enigszins te onderdrukken?

Bij voorbaat dank :D
Waterijsjes!
Verder nog koude drankjes en appelmoes.

Je voelt je vast snel beter, sterkte.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_138323645
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef doeka het volgende:

[..]

Waterijsjes!
Verder nog koude drankjes en appelmoes.

Je voelt je vast snel beter, sterkte.
Daar was ik al mee bezig, bedankt, maar sinds gisteren gaat dat zelfs niet meer. Lijkt net of ik scheermesjes doorslik ;(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:37:59 #5
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_138323705
Ik had twee dagen na de operatie een frikandel speciaal opgegeten, ik kan je uit ervaring vertellen dat het geen goed plan was.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:38:54 #6
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_138323737
als je koorts heb even de HAP bellen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_138323739
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef mvdejong het volgende:
Als je na een week plotseling klachten krijgt, moet je een bezoekje aan de huisartsenpost niet langer uitstellen.
Dit dus
pi_138323818
Herkenbaar. Maar niet echt normaal om na een week pas last van te hebben.
Ik kreeg van het ziekenhuis bepaalde pillen mee, moest ik 3x per dag inslikken. Hielp wel een beetje, pijn ebte weg.
Na 2 weken was het over.

Sterkte, het is echt niet fijn. :{
pi_138323938
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:37 schreef trigt013 het volgende:
Ik had twee dagen na de operatie een frikandel speciaal opgegeten, ik kan je uit ervaring vertellen dat het geen goed plan was.
Nah ik kon na twee dagen bijna weer normaal eten :) alleen duurde het 3x zolang haha.
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:38 schreef trigt013 het volgende:
als je koorts heb even de HAP bellen.
Zal het dadelijk eens meten :) bedankt voor de tip
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef mvdejong het volgende:
Oke bedankt.
pi_138325223
Net even de temperatuur gemeten en die is 36.4. Dat is opzich prima.

Die pijn begon toen er slijm begon los te komen bij mijn keel en amandelen, misschien ligt het daaraan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')