dit snap ik nooit op het Internet hè?quote:
En jouw kat gaat hem wel echt een kusje geven zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit snap ik nooit op het Internet hè?
Het is niet alsof je nu echt iets brengt
* AirwiN masturbeert op rhu'tjequote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
And at least we get some pussy....quote:
Oh als dat eens kon!quote:
Ben weer wakker en nu ik je ''ken'' is dit opeens een stuk vreemder gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN masturbeert op rhu'tje
Ik doe het niet echt hoor.
Idd ja..quote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net als vragen om een boterham te faxen ofzo.quote:
Dat krijg je als IRL-persoonlijkheden en internet-persoonlijkheden door elkaar gaan lopen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef Sinceria het volgende:
Ben weer wakker en nu ik je ''ken'' is dit opeens een stuk vreemder geworden
De tranen lopen over mijn wangen, in lange tijd niet zo gelachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou het weer is hier wel heerlijk en de raam staat open?
Ach, je bent een van de laatsten bij wie dat gebeurt, je hebt het lang uitgehouden.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als IRL-persoonlijkheden en internet-persoonlijkheden door elkaar gaan lopen.
En dat is dan nog realistischerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Net als vragen om een boterham te faxen ofzo.
Wat, een boterham faxen is realistischer?quote:
Zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat, een boterham faxen is realistischer?
Het was mooi zo lang het duurde.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:12 schreef Sinceria het volgende:
Ach, je bent een van de laatsten bij wie dat gebeurt, je hebt het lang uitgehouden.
Heb jij een piercing?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Draad achter je piercing laten haken is ook geen prettig gevoel kom ik net achter
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |